ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده ساز مدیریت ارتباط با مشتری
نحوه پیاده سازی crm
مراحل پیاده سازی crm
نمونه های موفق crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

 

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن  می باشد.

 

 

 

مقدمه
سازمان‏های امروزی کالا و خدماتی را ارائه می‏دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیزی فراتر از اتوماسیون عملیاتی سنتی فروش، بازاریابی، زنجیره تأمین و یا خدمات از طریق تکنولوژیست و نیز یک سیستم CRM فراتر از موضوع کیفیت خدمات و یا خدمات مشتری است، (دهمرده و همکاران، 1389، ص92).استراتژی‏های بازاریابی سنتی روی 4P تمرکز می کرد تا سهم بازار را افزایش دهد(قیمت،محصول،توسعه و مکان). هدف اصلی، افزایش دادن حجم معاملات بین فروشنده وخریدار است. حجم معاملات، یک راه اندازه‏گیری خوب برای وضعیت استراتژی‏ها و روش‏های فروش را فراهم می‏کند. CRM یک حرکت حرفه‏‏‏ای فراتر از افزایش حجم معاملات می باشد.

 

 

هدف آن افزایش سود، درآمد و رضایت مندی مشتری است. به منظور داشتن CRM موفق، یک مجموعه گسترده از ابزارها، تکنولوژی‏ها و دستورالعمل های ارتباط با مشتری ضروریست. بنابراین CRM اساسا یک استراتژی کاری و یک نقطه عملیاتی در مقابل دیدگاه فنی است. CRM یک استراتژی منظم برای ساختن و نگه داشتن دراز مدت ارتباط با مشتریان سودآور است. یک شروع موفقیت آمیز برای CRM، از استراتژی و فلسفه کسب و کار سرچشمه می گیرد که همه فعالیت‏های سازمان را بر روی نیازهای مشتری متمرکز می کند. تکنولوژی CRM به عنوان یک عامل تقویت کننده برای فرآیندهایی است که استراتژی‏ها را به سوی نتایج تجاری هدایت می کنند.(Tohidi & Jabbari,2012,p.565).

 

 

 

 

مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری

همانطور که اشاره شد اجرای موفق یک پروژه  CRM نیازمند یک رویکرد جامع با نگاه متوازن به فناوری، فرایندها و کارکنان است. بر این اساس مدل اجرایی CRM در سازمانها بدین صورت پیشنهاد می‏گردد و در ادامه با توجه به مدل ذیل در شکل2-5 به تشریح هریک از ابعاد پرداخته می شود.

 

 

•    عامل فناوری 
مدت زمان مدیدی است که فن آوری اطلاعات به عنوان ابزاری جهت بازمهندسی بنیادین فرایندهای کاری  و بهبود در عملکرد سازمانی شناخته شده است. با استفاده از IT می‏توان روشهای ابتکاری جدید خلق نمود، بنگاه را با مشتریان، تامین-کنندگان و ذینفعان داخلی مرتبط کرد.IT این قابلیت را فراهم نموده است که بسته‏های CRM از امکان جمع آوری و تحلیل الگوهای داده های مشتریان، بررسی رفتار مشتریان، توسعه مدلهای پیش بینی، ارائه پاسخ به مشتری با ابزارهای ارتباطی موردنظر او، برخوردار باشند. نوآوری در زیرساختهای شبکه، محاسبات سرویس دهنده/سرویس گیرنده و ابزارهای هوشمند تجاری از فاکتورهای اصلی در توسعه CRM می باشند. سیستمهای CRM دانش مشتری را جمع‏آوری، ذخیره، نگهداری و درکل سازمان توزیع می‏نماید. براین اساس مدیریت موثر اطلاعات، عنصر اساسی در موفقیت CRM می‏باشد. همچنین، انبارسازی داده، سیستم برنامه ریزی منابع سازمان  و اینترنت زیرساختهای اصلی در توسعه CRM می‏باشند.

 

 

•    فناوری انبارسازی داده    
انبارسازی داده  از جمله ابزارهای مدیریت فناوری اطلاعات است که به تصمیم گیران سازمانی اجازه دسترسی مستمر به اطلاعات را از طریق جمع آوری داده‏های مشتریان در سازمان و تلفیق تمام پایگاه های داده و سیستم عملیاتی نظیر منابع انسانی، فروش و فرایند معامله، امور مالی، موجودی ، خرید و سیستم بازاریابی می دهد. بویژه انبار داده با اخذ، پالایش، تغییر و مدیریت حجم زیادی از داده ها از سیستمهای ناهمگون یک سیر تاریخی از معاملات مشتری را در دسترس قرار می دهد. در نتیجه نیاز به ابزارهای سنتی تحقیقات بازار نظیر تحقیقات میدانی و گروههای کانون در استخراج دانش از مشتریان کاهش می یابد. بدین ترتیب امکان شناسایی و گزارش بر مبنای محصولات یا خدمات، مناطق جغرافیایی، کانون توزیع، گروه مشتری و یا مشتری خاص ممکن می شود. در نتیجه کلیه ارتباطات مربوط به تعاملات مشتریان در سازمان در دسترس می-باشد. در واقع فناوری انبارسازی داده، امکان اجرای CRM را فراهم آورده است. 

 

 

چراکه CRM با تلخیص، مرتبط نمودن و تغییر شکل داده های مشتریان به اطلاعات پردازش شده، منجر به درک بهتر مشتریان شده است. داده های مرتبط با مشتریان شامل داده های فروش، ترفیع و فعالیتهای مربوط به خدمات مشتری است. سایر اطلاعات تولید شده از خدمات داخلی، می توانند درک ما از مشتریان و الگوی خرید آنان را توسعه دهند. توانایی انبارهای داده در ذخیره سازی هزاران گیگابایت  اطلاعات، امکان تحلیل‏های کاربردی سریع را ممکن ساخته است.

 

 

 

 مزایایی که انبارسازی داده برای سازمانها دارند بطور خلاصه به شرح زیر است:
دسترسی دقیق تر و سریع تر به اطلاعات به منظور تسهیل پاسخگویی به سوالات مشتریان.
افزایش کیفیت داده و فیلتر سازی داده ها به منظور حذف داده های نامناسب و تکراری.
استخراج و دستکاری سریع داده ها برای تجزیه و تحلیل سودآوری، دسترسی مشتری و مدل سازی حفظ و نگهداری مشتری
ابزارهای تلخیص و تحلیل پیشرفته داده ها برای طراحی گزارشات سطوح بالاتر و امکان دسترسی به جزئیات گزارش.
محاسبه ارزش فعلی  و تخمین ارزش آتی هر مشتری(Chen & Popovich,2003)

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

 

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    
 
 

 

 

 
فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82
 
 

 

 
فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

 

  • پاورپوینت پايگاه داده چند رسانه ای

    پاورپوینت پايگاه داده چند رسانه ای دانلود پاورپوینت پايگاه داده چند رسانه ای تحقیق درمورد پاورپوینت پايگاه داده چند رسانه ای پاورپوینت پايگاه داده چند رسانه ای و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پايگاه داده چند رسانه ای…

  • پاورپوینت ساختمان داده‌ها و الگوريتم

    پاورپوینت ساختمان داده‌ها و الگوريتم پاورپوینت ساختمان داده‌ها و الگوريتم دانلود پاورپوینت ساختمان داده‌ها و الگوريتم پاورپوینت ساختمان الگوریتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختمان داده‌ها و الگوريتم جهت رشته  علوم کامپيوتر در قالب 387 اسلاید و با فرمتpptx…

  • آنالیز و مدلسازی سورسهای دسترسی چندگانه با تقسیم کد برای کاستن تداخل بین کاربران

    آنالیز و مدلسازی سورسهای دسترسی چندگانه با تقسیم کد برای کاستن تداخل بین کاربران کدهای CDMA دسترسی به کانال دسترسی چندگانه با تقسیم کد سیستمهای دستیابی چندگانه تقسیم کد آنالیز و مدلسازی کدهای دسترسی چندگانه با تقسیم کد برای کاستن…

  • پاورپوینت آشنایی با موزه آبگینه و سفالینه

    پاورپوینت آشنایی با موزه آبگینه و سفالینه کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با موزه آبگینه و سفالینه تحقیق آشنایی با موزه آبگینه و سفالینه آشنایی با موزه آبگینه و سفالینه موزه آبگینه و سفالینه مقاله آشنایی با موزه آبگینه و…

  • پاورپوینت ملاحظات خاص در حسابرسی یک صورت مالی یا اجزای یک صورت مالی

    پاورپوینت ملاحظات خاص در حسابرسی یک صورت مالی یا اجزای یک صورت مالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ملاحظات خاص در حسابرسی یک صورت مالی یا اجزای یک صورت مالی جهت رشته ی حسابداری در قالب 11 اسلاید و با…

  • پاورپوینت روش اتصال به اینترنت جهانی

    پاورپوینت روش اتصال به اینترنت جهانی پاورپوینت روش وصل شدن به اینترنت پاورپوینت تنظیمات کامپیوتر برای اتصال به اینترنت پاورپوینت دسترسی به اینترنت در ایران پاورپوینت نحوه اتصال به اینترنت جهانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش اتصال به…

  • خلاصه کتاب مجموعه مقالات دکتر باباجانی، مقاله یوجی ایجیری ترجمه دکتر باباجانی و پوریا نسب و استاندارهای حسابداری دولتی ایران انتشار یافته توسط سازمان

    خلاصه کتاب مجموعه مقالات دکتر باباجانی، مقاله یوجی ایجیری ترجمه دکتر باباجانی و پوریا نسب و استاندارهای حسابداری دولتی ایران انتشار یافته توسط سازمان کلمات کلیدی : خلاصه کتاب مجموعه مقالات دکتر باباجانی، مقاله یوجی ایجیری ترجمه دکتر باباجانی و…

  • پاورپوينت آموزش کشت گندم

    پاورپوينت آموزش کشت گندم پاورپوینت زراعت گندم پاورپوینت کشت گندم پاورپوینت کاشت گندم پاورپوینت گیاه گندم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آموزش کشت گندم جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 16 اسلايد و با فرمت ppt به صورت…

  • پاورپوينت تحلیل شی گرا

    پاورپوينت تحلیل شی گرا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت تحلیل شی گرا جهت رشته مهندسي نرم افزار قالب 23 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش         هدف از تحليل…

  • پاورپوینت آموزش تدریس نشانه چ

    پاورپوینت آموزش تدریس نشانه چ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس نشانه چ به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بلوغ حرفه ای یا شغلی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بلوغ حرفه ای یا شغلی فصل دوم پایان نامه بلوغ حرفه ای مبانی نظری بلوغ حرفه ای پیشینه تحقیق بلوغ حرفه ای پیشینه داخلی بلوغ حرفه ای پیشینه خارجی بلوغ حرفه ای پیشینه پژوهش بلوغ…

  • پاورپوینت درس 13 مطالعات نهم مبحث انقلاب مشروطیت

    پاورپوینت درس 13 مطالعات نهم مبحث انقلاب مشروطیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات نهم متوسطه مبحث انقلاب مشروطیت در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • 670 سوال چهار گزینه ای درس رفتار سازمانی با کلید

    670 سوال چهار گزینه ای درس رفتار سازمانی با کلید 670 سوال چهار گزینه ای درس رفتار سازمانی با کلید رفتن به سایت اصلی 670 سوال چهار گزینه ای درس رفتار سازمانی با کلید 101 صفحه pdf   670 سوال…

  • پاورپوینت معرفی 15 شهر سبز جهان

    پاورپوینت معرفی 15 شهر سبز جهان پاورپوینت شهر سبز چیست دانلود پاورپوینت معرفی 15 شهر سبز جهان پاورپوینت معرفی شهر ها سبز جهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی 15 شهر سبز جهان جهت رشته جغرافیا در قالب 19…

  • فصل دوم پایان نامه زمانبندی منابع در محاسبات ابری

    فصل دوم پایان نامه زمانبندی منابع در محاسبات ابری کلمات کلیدی : مبانی نظری زمانبندی منابع در محاسبات ابری پیشینه تحقیق زمانبندی منابع در محاسبات ابری پیشینه پژوهش زمانبندی منابع در محاسبات ابری پیشینه نظری زمانبندی منابع در محاسبات ابری…

  • دانلود پاورپوینت عوامل تاثیر گذار بر پذیرش پیامک

    دانلود پاورپوینت عوامل تاثیر گذار بر پذیرش پیامک پاورپوینت درمورد بازاریابی پیامکی پاورپوینت عوامل موفقیت در بازاریابی پیامکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عوامل تاثیر گذار بر پذیرش پیامک جهت رشته مدیریت در 33 اسلاید و با فرمت pptx …

  • پاورپوینت مروری بر احیای اطفال

    پاورپوینت مروری بر احیای اطفال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مروری بر احیای اطفال جهت رشته ی پزشکی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خانم…

  • پرسشنامه رابطه مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامع در شركت های بیمه

    پرسشنامه رابطه مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامع در شركت های بیمه پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع پرسشنامه مدیریت دانش در شركتهای بیمه پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع در شركتهای بیمه استقرار مدیریت دانش در شرکتهای بیمه پیاده سازی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاب آوری روانشناختی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاب آوری روانشناختی مبانی نظری تاب آوری روانشناختی پیشینه تاب آوری روانشناختی دانلود مبانی نظری تاب آوری روانشناختی پیشینه تحقیق تاب آوری روانشناختی ادبیات نظری تاب آوری روانشناختی فصل دوم پایان نامه تاب آوری روانشناختی…

  • پاورپوینت آموزش html و css

    پاورپوینت آموزش html و css دانلود پاورپوینت آموزش html دانلود پاورپوینت آموزش css دانلود پاورپوینت آموزش مقدماتی html و css دانلود پاورپوینت آموزش سطح متوسط html دانلود پاورپوینت اصول مقدماتی html و css رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش…

  • دانلود تحقیق نظریاتی درباره شخصیت افراد با فرمت ورد

    دانلود تحقیق نظریاتی درباره شخصیت افراد با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي  هدف از این تحقیق بررسی شخصیت افراد با فرمت docx در قالب 41 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد      …

  • پاورپوینت هک و امنیت سایبر

    پاورپوینت هک و امنیت سایبر پاورپوینت خدمات امنیت شبکه پاورپوینت امنیت شبکه فرادرس پاورپوینت مقالات امنیت شبکه پاورپوینت جزوه امنیت شبکه های کامپیوتری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هک و امنیت سایبر جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب…

  • پاورپوینت اجرای نرم افزاری یک سازه بتنی با نرم افزار ETABS

    پاورپوینت اجرای نرم افزاری یک سازه بتنی با نرم افزار ETABS پاورپوینت آموزش گام به گام ایتبس پاورپوینت مراحل انجام پروژه بتن با etabs پاورپوینت صفر تا صد پروژه بتن پاورپوینت آموزش پروژه فولاد با ایتبس دانلود پاورپوینت آموزش ایتبس…

  • پاورپوینت تست غیر مخرب رادیوگرافی یا پرتونگاری

    پاورپوینت تست غیر مخرب رادیوگرافی یا پرتونگاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تست غیر مخرب رادیوگرافی یا پرتونگاری جهت رشته ی پزشکی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • تاثیر قراردادهای بیع متقابل در صنایع نفت و گاز  در جذب سرمایه گذار خارجی

    تاثیر قراردادهای بیع متقابل در صنایع نفت و گاز  در جذب سرمایه گذار خارجی کلمات کلیدی : ماهیت قراردادهای بیع متقابل بیع متقابل در قراردادهای نفتی قراردادهاي بيع متقابل در صنعت نفت تأملی بر بیع متقابل در قراردادهای نفتی ایران…

  • پاورپوينت حسابداری مالیاتی

    پاورپوينت حسابداری مالیاتی پاورپوينت حسابداری پاورپوينت حسابداری مالیاتی دانلود پاورپوینت حسابداری مالیاتی پاورپوینت در مورد حسابداری پاورپوینت در مورد حسابداری مالیاتی دانلود حسابداری مالیاتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت حسابداری مالیاتی رشته حسابداری در قالب 180 اسلايد و با…

  • دانلود پاورپوینت روش های تولید 2

    دانلود پاورپوینت روش های تولید 2 پاورپوینت درس روش های تولید دانلود پاورپوینت درس روش های تولید دانلود پاورپوینت روش های تولید 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های تولید 2 جهت رشته مهندسی صنایع در قالب 104…

  • پاورپوینت کایزن (وظایف مدیریتی)

    پاورپوینت کایزن (وظایف مدیریتی) کلمات کلیدی : پاورپوینت کایزن (وظایف مدیریتی) رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت کایزن در قالب ppt ودر ۴۷ اسلاید می باشد .شامل:کایزن چیست؟کایزن, وظایف مدیریت ازنگاه کایزن,مدل مدیریت کایزنی,وظایف مدیران وکارکنان درمدیریت کایزنی,تاریخچه کایزن, فلسفه…

  • پاورپوینت معنویت در محیط کار

    پاورپوینت معنویت در محیط کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معنویت در محیط کار جهت رشته روانشناسی در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تاکنون رویکرد های…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان با کارت امتیازی متوازن

    پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد با استفاده از کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک bsc شاخص…

  • بررسی طبقه بندی علم اخلاق و تئوری ها و مکاتب آن 

    بررسی طبقه بندی علم اخلاق و تئوری ها و مکاتب آن  تبیین نظام اخلاقی انواع نظام های اخلاقی شیوه تبیین نظام اخلاقی تئوری‌ها و مکاتب اخلاق طبقه‌بندی علم اخلاق تعریف اصطلاحی اخلاق علم اخلاق از دیدگاه اندیشمندان اسلامی علم اخلاق…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد سازگاری شغلی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد سازگاری شغلی فصل دوم پایان نامه سازگاری شغلی مبانی نظری سازگاری شغلی پیشینه تحقیق سازگاری شغلی پیشینه داخلی سازگاری شغلی پیشینه خارجی سازگاری شغلی پیشینه پژوهش سازگاری شغلی پیشینه نظری سازگاری شغلی ادبیات…

  • پاورپوینت آشنایی با سیستم واردات، صادرات

    پاورپوینت آشنایی با سیستم واردات، صادرات کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با سیستم واردات، صادرات سیستم واردات، صادرات تحقیق سیستم واردات، صادرات مقاله سیستم واردات، صادرات واردات، صادرات راههاي واردات كالا مدارک جهت ترخيص کالا اسناد و مدارک جهت ترخيص…

  • پاورپوینت رفتار كودكان سوگوار

    پاورپوینت رفتار كودكان سوگوار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت با كودكان سوگوار چگونه رفتار كنيم جهت رشته روانشناسی در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سوگ حالت…

  • منطق فازی گره گشای نویز و اعوجاج متغیر با زمان و مكان در سیستم های مخابراتی غیر خطی

    منطق فازی گره گشای نویز و اعوجاج متغیر با زمان و مكان در سیستم های مخابراتی غیر خطی منطق فازی گره گشای نویز و اعوجاج متغیر با زمان و مكان سیستم های مخابراتی غیر خطی رفتن به سایت اصلی