ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • دانلود پاورپوینت همزمانی سیستم OFDM مبتنی بر همبستگی سمبل های دریافتی و روش های تخمین کانال مبتنی بر ارسال سمبل پایلوت

    دانلود پاورپوینت همزمانی سیستم OFDM مبتنی بر همبستگی سمبل های دریافتی و روش های تخمین کانال مبتنی بر ارسال سمبل پایلوت سیستم OFDM همزمانی فریمی مدولاسیون چندحاملی دانلود پاورپوینت همزمانی فریمی در سیستم OFDM دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم جدید برای…

  • دانلود پاورپوینت مسائل جاری در حسابداری 66 اسلاید

    دانلود پاورپوینت مسائل جاری در حسابداری 66 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مسائل جاری در حسابداری 66 اسلاید  جهت رشته حسابداری در قالب 66 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش امید به زندگی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش امید به زندگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه امید به زندگی مبانی نظری امید به زندگی پیشینه تحقیق امید به زندگی پیشینه داخلی امید به زندگی پیشینه خارجی امید به زندگی پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت آشنایی با سلامت محیط زیست در گرو جنگل ها

    پاورپوینت آشنایی با سلامت محیط زیست در گرو جنگل ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سلامت محیط زیست در گرو جنگل ها جهت رشته محیط زیست در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر فصل دوم پایان نامه ارتباط موثر مبانی نظری ارتباط موثر پیشینه تحقیق ارتباط موثر پیشینه داخلی ارتباط موثر پیشینه خارجی ارتباط موثر پیشینه پژوهش ارتباط موثر پیشینه نظری ارتباط موثر ادبیات نظری ارتباط…

  • پاورپوينت کنه های خرما و کنه های انجیر

    پاورپوينت کنه های خرما و کنه های انجیر کنه های خرما ppt پاورپوینت کنه های خرما پاورپوینت کنه های انجیر پاورپوینت در مورد کنه های خرما پاورپوینت در مورد کنه های انجیر پاورپوینت در مورد کنه های خرما و کنه…

  • پاورپوینت آشنایی با جنگ نرم و مدگرایی

    پاورپوینت آشنایی با جنگ نرم و مدگرایی پاورپوینت جنگ نرم و مدگرایی دانلود پاورپوینت جنگ نرم و مدگرایی پاورپوینت درباره جنگ نرم و مدگرایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با جنگ نرم و مدگرایی جهت رشته علوم سیاسی…

  • تاثیر فناوری بر ساختار سازمانی شرکتها

    تاثیر فناوری بر ساختار سازمانی شرکتها دانلود مقاله کارشناسی ارشد مدیریت دانلود مقالات تاثیر فناوری بر ساختار سازمانی شرکتها دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانلود مقاله تاثیر تکنولوژی بر ساختار سازمانی ساختار سازمانی شرکتها رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پاورپوینت آشنایی با گریدر

    پاورپوینت آشنایی با گریدر پاورپوینت طریقه کار با گریدر پاورپوینت انواع گریدر پاورپوینت اجزای گریدر پاورپوینت راهسازی با گریدر پاورپوینت عکس گریدر پاورپوینت انواع گریدر راهسازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با گریدر جهت رشته عمران در قالب…

  • ماهیت عفو در فقه و حقوق اسلامی و بررسی مستندات و ارکان آن

    ماهیت عفو در فقه و حقوق اسلامی و بررسی مستندات و ارکان آن پایان نامه عفو عفو در قرآن کریم مبانی عفو در حقوق اسلام جایگاه اخلاقی و دینی عفو مفهوم و جایگاه حقوقی عفو جایگاه عفو در حقوق اسلامی…

  • پاورپوینت تحقیق در مورد معماری الگوی برج میلاد

    پاورپوینت تحقیق در مورد معماری الگوی برج میلاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری برج میلاد جهت رشته معماری در 12 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       برج میلاد…

  • پاورپوینت آشنایی با ایمیل مارکتینگ

    پاورپوینت آشنایی با ایمیل مارکتینگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ایمیل مارکتینگ جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت کتاب مهارتهای آموزشی و پرورشی ( روشها و فنون تدریس)

    پاورپوینت کتاب مهارتهای آموزشی و پرورشی ( روشها و فنون تدریس) پاورپوینت مهارت های اموزشی و پرورشی حسن شعبانی پاورپوینت فنون تدریس جهان ارا پاورپوینت خلاصه مهارتهای اموزشی و پرورشی پاورپوینت کتاب مهارتهای اموزشی و پرورشی رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی: رهیاتی نوین

    پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی: رهیاتی نوین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی رهیاتی نوین جهت رشته هوش مصنوعی قالب 359 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش        …

  • پاورپوینت عفونت چرکی مفاصل

    پاورپوینت عفونت چرکی مفاصل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عفونت چرکی مفاصل جهت رشته ی پزشکی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       عفونت چركی مفاصل…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس چهارم عربی هشتم - قسمت 2

    پاورپوینت آموزش تدریس درس چهارم عربی هشتم - قسمت 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس چهارم عربی هشتم - قسمت 2 به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بلوغ سازمانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بلوغ سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بلوغ سازمانی مبانی نظری بلوغ سازمانی پیشینه تحقیق بلوغ سازمانی پیشینه داخلی بلوغ سازمانی پیشینه خارجی بلوغ سازمانی پیشینه پژوهش بلوغ سازمانی پیشینه نظری بلوغ سازمانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنش خشکی در گیاهان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنش خشکی در گیاهان مبانی نظری تنش خشکی در گیاهان دانلود مبانی نظری تنش خشکی در گیاهان پیشینه تحقیق تنش خشکی در گیاهان ادبیات نظری تنش خشکی در گیاهان فصل دوم پایان نامه تنش خشکی…

  • پاورپوینت بررسی حمام تاریخی سیدیان قزوین

    پاورپوینت بررسی حمام تاریخی سیدیان قزوین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی حمام تاریخی سیدیان قزوین جهت رشته ی معماری در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت 69 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت 69 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تمرکز مالکیت مبانی نظری تمرکز مالکیت پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت پیشینه داخلی تمرکز مالکیت پیشینه خارجی تمرکز مالکیت پیشینه پژوهش تمرکز مالکیت پیشینه نظری…

  • پاورپوینت مـهـنـدسـی مجـدد

    پاورپوینت مـهـنـدسـی مجـدد پاورپوینت مـهـنـدسـی مجـدد تحقیق مـهـنـدسـی مجـدد مـهـنـدسـی مجـدد تفاوت مهندسی مجدد و مهندسی معکوس تــــاریــخــچـــه مهندسی مجدد قواعد مهندسی مجدد فـــوایـــد مهندسی مجدد موفقیت یا شکست مهندسی مجدد عوامل موفقیت و شکست مهندسی مجدد در ایران عناصر…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی و علوم تربیتی گرایش مشاوره شغلی با عنوان اثر بخشی آموزش خلاقیت برافزایش نگرش کار آفرینانه (مطالعه موردی:بیکاران شه

    پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی و علوم تربیتی گرایش مشاوره شغلی با عنوان اثر بخشی آموزش خلاقیت برافزایش نگرش کار آفرینانه (مطالعه موردی:بیکاران شه خلاقیت بیکاری نقش و جایگاه كارآفرینان روانشناسی و علوم تربیتی بیکاران شهر تهران دانلود پایان نامه…

  • بررسی مقایسه ای مصلحت درفقه امامیه و اهل سنت

    بررسی مقایسه ای مصلحت درفقه امامیه و اهل سنت دانلود پایان نامه مصلحت در اسلام دانلود پایان نامه مصلحت درفقه امامیه دانلود پایان نامه مصلحت درفقه اهل سنت دانلود پایان نامه رشته فقه و معارف اسلامی بررسی مقایسه ای مصلحت…

  • دانلود پاورپوینت آنالیز ایمنی شغلی JSA

    دانلود پاورپوینت آنالیز ایمنی شغلی JSA پاورپوینت آنالیز ایمنی شغلی پاورپوینت در مورد آنالیز ایمنی شغلی دانلود پاورپوینت JSA رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آنالیز ایمنی شغلی JSA جهت رشته مدیریت در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx …

  • پاورپوینت روش های بهینه سازی استخراج سنگ

    پاورپوینت روش های بهینه سازی استخراج سنگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های بهینه سازی استخراج سنگ جهت رشته صنایع در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی، ارزشها، نگرشها و انگیزش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی، ارزشها، نگرشها و انگیزش مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی مبانی نظری و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل تعالی سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل تعالی سازمانی مبانی نظری مدل تعالی سازمانی پیشینه تحقیق مدل تعالی سازمانی پیشینه پژوهش مدل تعالی سازمانی پیشینه داخلی پژوهش مدل تعالی سازمانی پیشینه خارجی پژوهش مدل تعالی سازمانی مبانی نظری در مورد مدل…

  • فرآیندهای عاطفی و شناختی در مهارت های اجتماعی 

    فرآیندهای عاطفی و شناختی در مهارت های اجتماعی  طبقه بندی مهارت های اجتماعی ویژگی های مهارت های اجتماعی پایان نامه مهارت های اجتماعی نابینایان فرآیندهای عاطفی در مهارت های اجتماعی فرآیندهای شناختی در مهارت های اجتماعی سازگاری اجتماعی افرد دارای…

  • پایان نامه كارشناسی رشته مهندسی برق بررسی انواع تجهیزات قطار برقی

    پایان نامه كارشناسی رشته مهندسی برق بررسی انواع تجهیزات قطار برقی انواع پنتوگراف ها مدار شكن ترانسفورماتور لكوموتیوهای AC نحوه عملكرد اینورتر تغذیه DC موتور DC سیم پیچی آرمیچر كموتاسیون راه اندازی موتورهای DC مدار قدرت DC فایلینا Fileina سیستم…

  • پاورپوینت رودخانه ها و رسوبات

    پاورپوینت رودخانه ها و رسوبات رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت رودخانه ها و رسوبات در 27 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است: 1- رودخانه چیست؟ 2- چگونگی تشکیل رودخانه ها 3-…

  • ابعاد کیفیت زندگی و نحوه اندازه گیری آن

    ابعاد کیفیت زندگی و نحوه اندازه گیری آن ابعاد کیفیت زندگی اندازه گیری کیفیت زندگی تحقیق درباره کیفیت زندگی کیفیت زندگی مربوط به سلامت ابعاد کیفیت زندگی از دیدگاه فرانس رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ابعاد…

  • دانلود تحقیق درباره هویت و سبک های پردازش آن word

    دانلود تحقیق درباره هویت و سبک های پردازش آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هویت و سبک های پردازش آن با فرمت docx در قالب 38 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوينت خاندان سعود

    پاورپوينت خاندان سعود پاورپوینت در مورد خاندان سعود پاورپوینت پادشاهان آل سعود پاورپوینت در مورد آل سعود دانلود پاورپوینت خاندان سعود خاندان سعود ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت خاندان سعود جهت رشته عمومی قالب 30 اسلايد و با…

  • پرسشنامه یادگیری خودتنظیمی بوفارد با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه یادگیری خودتنظیمی بوفارد با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد+pdf پرسشنامه خودتنظیمی تحصیلی بوفارد دانلود پرسشنامه خودتنظیمی تحصیلی بوفارد پرسشنامه یادگیری خودتنظیمی بوفارد دانلود پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی پول‌شویی الكترونیكی در نظام بانكی به عنوان یكی از جرایم مالی و ارایه چارچوب‌های قانونی مبارزه با آن

    بررسی پول‌شویی الكترونیكی در نظام بانكی به عنوان یكی از جرایم مالی و ارایه چارچوب‌های قانونی مبارزه با آن پول الکترونیکی انتقال سیمی پول‌شویی بانکداری الکترونیک پول‌شویی الكترونیكی سیستمهای یرداخت الکترونیک مبارزه با پول‌شویی دانلود مقاله پول‌شویی رفتن به سایت…