ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • بررسی مدیریت رسانه و مدیریت برنامه در صدا و سیما

    بررسی مدیریت رسانه و مدیریت برنامه در صدا و سیما مفهوم مدیریت رسانه تعریف مدیریت رسانه چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه تعریف مدیریت برنامه روش کار در مدیریت برنامه مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما اهمیت مدیریت نیروی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خلاقیت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خلاقیت کلمات کلیدی : مبانی نظری خلاقیت پیشینه تحقیق خلاقیت پیشینه خارجی خلاقیت پیشینه داخلی خلاقیت پیشینه تاریخی خلاقیت پیشینه تحقیق درباره خلاقیت تاریخچه خلاقیت در ایران پیشینه تحقیق در مورد خلاقیت پیشینه نظری خلاقیت…

  • تاثیر سرمایه فرهنگی بر نگرش مردان به خشونت علیه زنان

    تاثیر سرمایه فرهنگی بر نگرش مردان به خشونت علیه زنان کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان در ایران خشونت علیه زنان تعریف عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان وعوامل موثر برآن دانلود پایان نامه…

  • پاورپوینت نسخه و اصول نسخه نویسی

    پاورپوینت نسخه و اصول نسخه نویسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نسخه و اصول نسخه نویسی جهت رشته ی پزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت تربیت کودکان

    پاورپوینت تربیت کودکان پاورپوینت تربیت کودکان تحقیق تربیت کودکان مقاله تربیت کودکان تربیت کودکان تعریف تربیت سبک فرزند پروری روشهای اصلی تربیت کودکان عصبانیت و پرخاشگری در کودکان اشتیاق ها و نیازهای روانی کودکان الگو پذیری از والدین رفتن به…

  • پاورپوینت معماری دیکانستراکشن

    پاورپوینت معماری دیکانستراکشن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری دیکانستراکشن جهت رشته ی معماری در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       از دیدگاه ساختار گرایان پدیده…

  • پاورپوینت تعاریف و مفاهیم و اهمیت برنامه ریزی روستایی در ایران

    پاورپوینت تعاریف و مفاهیم و اهمیت برنامه ریزی روستایی در ایران پاورپوینت تعاریف و مفاهیم و اهمیت برنامه ریزی روستایی ایران اهمیت و ضرورت برنامه ریزی روستایی در ایران ویژگیهای جامعه روستایی ایران مبانی کلی منطقه بندی در جامعه روستایی…

  • دانلود پاورپوینت انرژی هسته ای

    دانلود پاورپوینت انرژی هسته ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انرژی هسته ای جهت رشته فیزیک در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       حدود سه قرن قبل از…

  • دانلود پاورپوینت مقایسه بهره وری راه آهن ایران با راه آهن کشورهای عضو UIC

    دانلود پاورپوینت مقایسه بهره وری راه آهن ایران با راه آهن کشورهای عضو UIC پاورپوینت راه آهن ایران پاورپوینت بهره وری راه آهن ایران دانلود پاورپوینت درمورد حمل و نقل پاورپوینت آماده درمورد راه آهن ایران پاورپوینت بهره وری راه…

  • حمایت از حقوق مالکانه و تفاوت میان نقض معاهده و مصادره با توجه به رویکرد مراجع داوری و جایگاه حقوق بین الملل

    حمایت از حقوق مالکانه و تفاوت میان نقض معاهده و مصادره با توجه به رویکرد مراجع داوری و جایگاه حقوق بین الملل مصادره و سلب مالکیت داوری تجاری بین الملل سلب مالکیت غیر مستقیم در آراء داوری بین الملل سلب…

  • پاورپوینت و ارائه مطلب بودجه ،مبانی و وظایف ،انحرافات و کنترل مدیریت

    پاورپوینت و ارائه مطلب بودجه ،مبانی و وظایف ،انحرافات و کنترل مدیریت بودجه بندی بودجه (Budget) ترازنامه بودجه شده بودجه انعطاف پذیر بودجه دستمزد مستقیم مبانی بودجه دانلود پاورپوینت بودجه و کنترل مدیریت پاورپوینت بودجه و بودجه بندی همکاری در…

  • پاورپوینت طراحی و پیاده سازی زبانهای برنامه سازی

    پاورپوینت طراحی و پیاده سازی زبانهای برنامه سازی پاورپوینت شناخت و پیاده سازی زبانهای برنامه سازی طراحی و پیاده سازی زبانهای برنامه سازی پاورپوینت زبانهای برنامه سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی و پیاده سازی زبانهای برنامه سازی…

  • دانلود پاورپوینت علم بیونیک Bionics

    دانلود پاورپوینت علم بیونیک Bionics رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علم بیونیک جهت رشته معماری در 23 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بیونیک یا مهندسی ملهم از زیست‌شناسی[۱]…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سوگیری توجه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سوگیری توجه مبانی نظری سوگیری توجه ادبیات نظری سوگیری توجه چارچوب نظری سوگیری توجه فصل دوم پایان نامه سوگیری توجه دانلود مبانی نظری سوگیری توجه پیشینه سوگیری توجه پیشینه تحقیق سوگیری توجه پیشینه داخلی سوگیری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی مبانی نظری کیفیت زندگی پیشینه کیفیت زندگی دانلود مبانی نظری کیفیت زندگی پیشینه تحقیق کیفیت زندگی ادبیات نظری کیفیت زندگی فصل دوم پایان نامه کیفیت زندگی مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی…

  • بررسی امضا الکترونیکی در حقوق داخلی و اسناد بین المللی

    بررسی امضا الکترونیکی در حقوق داخلی و اسناد بین المللی کلمات کلیدی : امضا الکترونیکی تحقیق در مورد امضا الکترونیکی امضا الکترونیکی در حقوق داخلی امضا الکترونیکی در اسناد بین المللی امضای الکترونیکی درقانون مدنی فرانسه امضای الکترونیک در قانون…

  • بررسی و مقایسه روش چالزنی و آتشباری در حفر تونلها با سطح مقطع متفاوت و تحت شرایط مختلف ژئومکانیکی

    بررسی و مقایسه روش چالزنی و آتشباری در حفر تونلها با سطح مقطع متفاوت و تحت شرایط مختلف ژئومکانیکی روشهای حفاری طبقه بندی سنگها روش حفاری چالزنی و آتشباری الگوی آتشباری تونلهای بزرگ مقطع مقایسه روش چالزنی و آتشباری در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط مبانی نظری کیفیت ارتباط پیشینه کیفیت ارتباط دانلود مبانی نظری کیفیت ارتباط پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط ادبیات نظری کیفیت ارتباط پیشینه تحقیق در مورد کیفیت ارتباط مبانی نظری در مورد کیفیت ارتباط دانلود…

  • پاورپوینت آشنایی با سندروم روده تحریک پذیر IBS

    پاورپوینت آشنایی با سندروم روده تحریک پذیر IBS رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سندروم روده تحریک پذیر جهت رشته پزشکی در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پایان نامه تشریح اموال منقول و غیر منقول

    پایان نامه تشریح اموال منقول و غیر منقول کلمات کلیدی : انواع اموال منقول انواع اموال منقول پایان نامه اموال غیر منقول پایان نامه اموال غیر منقول اموال و تقسیم بندی های آن تقسیم بندی های اموال در حقوق رفتن…

  • تشریح کامل انواع ساختار سازمانی doc

    تشریح کامل انواع ساختار سازمانی doc کارکردهای ساختار ابعاد ساختار سازمانی انواع ساختار سازمانی انواع ساختار سازمانی doc تحقیق درباره ساختار سازمانی بهترین نوع ساختار سازمانی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق تشریح کامل انواع ساختار سازمانی doc…

  • پاورپوینت تحلیل پوششی داده ها

    پاورپوینت تحلیل پوششی داده ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل پوششی داده ها جهت رشته گوناگون در قالب 79 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تحلیل پوششی…

  • بررسی سیر تحول مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن از ديدگاه انديشمندان

    بررسی سیر تحول مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن از ديدگاه انديشمندان سیر تحول CRM مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی مزاياي بکارگيري سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري اهداف CRM از ديدگاه انديشمندان پیاده سازی…

  • پاورپوینت قوس های قائم و آیین نامه آمریکا برای محاسبه آن

    پاورپوینت قوس های قائم و آیین نامه آمریکا برای محاسبه آن پاورپوینت فرمول محاسبه قوس قائم در راهسازی پاورپوینت نحوه محاسبه قوس قائم پاورپوینت طراحی قوس قائم در راهسازی پاورپوینت پیاده سازی قوس قائم پاورپوینت قوس قائم رفتن به سايت…

  • پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی با عنوان بررسی ارتباط بین تیپ‌های شخصیتی (درون‌گرا ـ برون‌گرا) و سبک مدیریت (آمرانه ـ مشارکتی) مدیران دانشگاه

    پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی با عنوان بررسی ارتباط بین تیپ‌های شخصیتی (درون‌گرا ـ برون‌گرا) و سبک مدیریت (آمرانه ـ مشارکتی) مدیران دانشگاه سبکهای مدیریت تیپ‌های شخصیتی سبک های مدیریت لیکرت سبک مدیریت مشارکتی پایان نامه تیپ‌های شخصیتی پایان نامه…

  • پرسشنامه بررسی اثربخشی تنوع کاربرد کارتهای عابر بانک در بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد شعب بانک ها

    پرسشنامه بررسی اثربخشی تنوع کاربرد کارتهای عابر بانک در بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد شعب بانک ها ارزیابی عملکرد در بانک شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتری تاثیر تنوع…

  • پاورپوینت ایمنی فردی در کارگاه های ساختمانی در 37 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر

    پاورپوینت ایمنی فردی در کارگاه های ساختمانی در 37 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر پروژه پاورپوینت ایمنی فردی کارگاه های ساختمانی رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت ایمنی فردی در…

  • پاورپوینت طرح پرورش قـارچ خوراكـی

    پاورپوینت طرح پرورش قـارچ خوراكـی پاورپوینت طرح پرورش قـارچ خوراكـی دانلود پاورپوینت طرح پرورش قـارچ خوراكـی پاورپوینت رشد ريشه‌هاي قارچ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح پرورش قـارچ خوراكـي جهت رشته  کشاورزی  و زراعت در قالب   73 اسلاید و…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه نمایش خلاق کودکان

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه نمایش خلاق کودکان فصل دوم پایان نامه نمایش خلاق کودکان مبانی نظری نمایش خلاق کودکان پیشینه تحقیق نمایش خلاق کودکان پیشینه داخلی نمایش خلاق کودکان پیشینه خارجی نمایش خلاق کودکان پیشینه پژوهش نمایش…

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط علل تاثیرگذار سازمانی با چابکی سازمانی

    پروپوزال ارزیابی ارتباط علل تاثیرگذار سازمانی با چابکی سازمانی کلمات کلیدی : چابکی سازمانی عوامل موثر سازماني عوامل موثر بر سازمانها پروپوزال چابکی سازمانی چابکی سازمانی در سازمانهای دولتی مدل های دستیابی به چابکی سازمانی چابکی سازمانی در شرکت تولید…

  • بررسی نگرش کارکنان نسبت به فرهنگ سازمانی در راستای مدیریت مشاركتی

    بررسی نگرش کارکنان نسبت به فرهنگ سازمانی در راستای مدیریت مشاركتی فرهنگ سازمانی مدیریت مشارکتی نگرش کارکنان نسبت به فرهنگ سازمانی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی بررسی نگرش کارکنان نسبت…

  • پاورپوینت کتاب برنامه ريزی آموزشی 356 اسلاید

    پاورپوینت کتاب برنامه ريزی آموزشی 356 اسلاید پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی پاورپوینت مبانی برنامه ریزی آموزشی دانلود پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب برنامه ريزی آموزشی جهت رشته روان…

  • پاور پوینت آلودگی صوتی

    پاور پوینت آلودگی صوتی دانلود، پاورپوینت،الودگی صوتی رفتن به سایت اصلی —آلودگی صوتی  به عنوان یکی از آلاینده های زیست محیطی در ایجاد این گونه مشکلات در شهر های بزرگ سهم بسزایی را به خود اختصاص داده است. —آلودگی صوتی…

  • اهداف نمایش خلاق کودکان و بررسی آموزه های آن

    اهداف نمایش خلاق کودکان و بررسی آموزه های آن نمایش خلاق کودکان پایان نامه نمایش خلاق اصول نمایش خلاق کودکان پایان نامه نمایش خلاق کودکان آموزه های نمایش خلاق کودکان نظریه های نمایش خلاق و تئاتر انواع بازی در نمایش…

  • شرطی سازی ارزشی و بررسی رویکردهای نظری آن

    شرطی سازی ارزشی و بررسی رویکردهای نظری آن شرطی سازی ارزشی شرطی سازی پاولفی رویکردهای نظری شرطی سازی ارزشی کاربردهای شرطی سازی ارزشی مقایسه شرطی سازی ارزشی و شرطی سازی پاولفی پایان نامه شرطی سازی ارزشی تحقیق شرطی سازی ارزشی…