ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • پاورپوینت آشنایی با معماری بیزانس (روم شرقی )

    پاورپوینت آشنایی با معماری بیزانس (روم شرقی ) پاورپوینت آشنایی با معماری بیزانس ( روم شرقی ) معماری بیزانس ( روم شرقی ) پاورپوینت معماری بیزانس تحقیق معماری بیزانس مقاله معماری بیزانس نقاشی بیزانسی پیشینه تاریخی هنر معماری در روم…

  • پاورپوینت هوش مصنوعی

    پاورپوینت هوش مصنوعی کلمات کلیدی : پاورپوینت هوش مصنوعی تحقیق هوش مصنوعی مقاله هوش مصنوعی هوش مصنوعی بررسی هوش مصنوعی پاورپوینت بررسی هوش مصنوعی پاورپوینت آشنایی هوش مصنوعی آشنایی هوش مصنوعی هوش مصنوعی+pptx هوش مصنوعی powerpoint پایان نامه هوش مصنوعی…

  • پاورپوینت نیازهای فیزیولوژیک

    پاورپوینت نیازهای فیزیولوژیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نیازهای فیزیولوژیک جهت رشته ی روان شناسی در قالب 7 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در رأس سلسله مراتب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری CRM پیشینه تحقیق CRM مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری مبانی نظری مدیریت ارتباط…

  • دانلود پاورپوینت انواع ملات ها، عملیات بنایی و نما سازی

    دانلود پاورپوینت انواع ملات ها، عملیات بنایی و نما سازی پاورپوینت درباره انواع ملات ها پاورپوینت آشنایی با عملیات بنایی پاورپوینت نماسازی و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع ملات ها، عملیات بنایی و نما سازی جهت…

  • بررسی علل تاثیرگذار بر ریسک اعتباری مشتریان بانک تجارت

    بررسی علل تاثیرگذار بر ریسک اعتباری مشتریان بانک تجارت معوقه‌های بانکی ریسک اعتباری مشتریان عوامل مؤثر بر معوقه‌های بانکی معوقه‌های بانکی بانک تجارت ریسک اعتباری مشتریان بانک تجارت عوامل مؤثر بر معوقه‌های بانکی بانک تجارت عوامل مؤثر بر ریسک اعتباری…

  • بررسی اقسام و کیفیت مجازات محاربه در قرآن و قانون

    بررسی اقسام و کیفیت مجازات محاربه در قرآن و قانون بررسی محاربه در قرآن بررسی محاربه قانون بررسی اقسام محاربه بررسی اقسام مجازات محاربه در قرآن بررسی اقسام مجازات محاربه درقانون بررسی کیفیت مجازات محاربه در قرآن بررسی کیفیت مجازات…

  • پاورپوینت بررسی دلایل و زمینه های رشد و توسعه اقتصادی کشور ترکیه در دوران اخیر

    پاورپوینت بررسی دلایل و زمینه های رشد و توسعه اقتصادی کشور ترکیه در دوران اخیر کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی دلایل و زمینه های رشد و توسعه اقتصادی کشور ترکیه در دوران اخیر تحولات سیاسی، رشد و توسعه اقتصادی دوران…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های سنتی و نوین ارزیابی عملکرد 47 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های سنتی و نوین ارزیابی عملکرد 47 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری سیستم های سنتی ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق سیستم های سنتی ارزیابی عملکرد مبانی…

  • نقد مرور زمان

    نقد مرور زمان تعریف مرور زمان مرور زمان چیست مرور زمان‌ كیفری‌ در حقوق ایران‌ نقد مرور زمان‌ كیفری‌ مرور زمان در فقه‌ سنت مرور زمان کیفری در فقه‌ امامیه دانلود پایان نامه مرور زمان بررسی نظرات مختلف فقهای شیعه…

  • پاورپوينت علف هرز مزارع گندم

    پاورپوينت علف هرز مزارع گندم پاورپوينت علف هرز مزارع گندم پاورپوینت علف های هرز پاورپوینت علف های هرز مزارع گندم پاورپوینت علف هرز در مزارع گندم پاورپوینت در مورد علف هرز مزارع گندم دانلود پاورپوينت علف هرز مزارع گندم پاورپوینت…

  • دانلود پاورپوینت درس دوم مواد اطراف ما پایه سوم علوم تجربی

    دانلود پاورپوینت درس دوم مواد اطراف ما پایه سوم علوم تجربی پاورپوینت مواد اطراف ما پاورپوینت درس مواد اطراف ما علوم سوم ابتدایی پاورپوینت درس مواد اطراف ما پاورپوینت علوم سوم ابتدایی مواد اطراف ما پاورپوینت مواد اطراف ما علوم…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری دکتر کرامت الله زیاری

    پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری دکتر کرامت الله زیاری دانلود پاورپوینت کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری زیاری پاورپوینت برنامه ریزی کاربری اراضی شهری دانلود پاورپوینت کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوينت گروه های خبری در روشهای مختلف بازاریابی و پیشبرد فروش

    پاورپوينت گروه های خبری در روشهای مختلف بازاریابی و پیشبرد فروش پاورپوينت گروه های خبری پاورپوينت عناوین گروه های خبری پاورپوينت در مورد عناوین گروه های خبری دانلود پاورپوينت عناوین گروه های خبری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت عناوین…

  • دانلود پاورپوینت خودکشی و علل آن

    دانلود پاورپوینت خودکشی و علل آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خودکشی و علل آن جهت رشته روانشناسی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشکلات رفتاری نوجوانان 44 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشکلات رفتاری نوجوانان 44 صفحه فصل دوم پایان نامه مشکلات رفتاری نوجوانان مبانی نظری مشکلات رفتاری نوجوانان پیشینه تحقیق مشکلات رفتاری نوجوانان پیشینه پژوهش مشکلات رفتاری نوجوانان پیشینه نظری مشکلات رفتاری نوجوانان ادبیات نظری مشکلات…

  • پاورپوینت جامع آموزشی مدل تعالی سازمانی یا EFQM

    پاورپوینت جامع آموزشی مدل تعالی سازمانی یا EFQM رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جامع آموزشی مدل تعالی سازمانی یا EFQM جهت رشته مدیریت در قالب 121 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری

    پرسشنامه بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری پرسشنامه مسئولیت اجتماعی پرسشنامه رضایت مشتری پرسشنامه حفظ و بقای مشتری پرسشنامه مسئولیت اجتماعی شرکت پرسشنامه درک مسئولیت اجتماعی شرکت پرسشنامه تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت پرسشنامه تاثیر…

  • پاورپوینت آموزش و مشاوره بیماران

    پاورپوینت آموزش و مشاوره بیماران آموزش و مشاوره بیماران تحقیق آموزش و مشاوره بیماران مقاله آموزش و مشاوره با بیماران نکات مهمی که در آموزش به آن پرداخته می شود اصول مشاوره یک مشاوره صحیح درمان و پیشگیری همزمان در…

  • پاورپوینت تئوری های اثباتی حسابداری (فصل سوم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)

    پاورپوینت تئوری های اثباتی حسابداری (فصل سوم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد) پاورپوینت فصل سوم کتاب تئوری حسابداری نیکومرام و بنی مهد با عنوان تئوری های اثباتی حسابداری پاورپوینت تئوری های اثباتی حسابداری پاورپوینت فصل…

  • تحقیقات آزمایشی و شبیه سازی عددی جریان در لوله گرداب

    تحقیقات آزمایشی و شبیه سازی عددی جریان در لوله گرداب لوله ورتکس جریان در لوله ورتکس بررسی عملکرد لوله ورتکس بررسی تجربی جریان در لوله ورتکس شبیه سازی عددی جریان در لوله ورتکس دانلود پایان نامه جریان در لوله ورتکس…

  • مبانی نظری ارزیابی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت سازمان در فرآیند تصمیم گیری از دیدگاه کارکنان

    مبانی نظری ارزیابی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت سازمان در فرآیند تصمیم گیری از دیدگاه کارکنان مبانی نظری تصمیم‌گیری مشاركتی مبانی نظری فناوری اطلاعات مبانی نظری مدیریت مشارکتی مبانی نظری تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت سازمان تاثیر فناوری…

  • حجاب و پوشش اجتماعی مردان

    حجاب و پوشش اجتماعی مردان حجاب مردان حجاب و پوشش مردان حجاب مردان در قران حجاب مردان در اسلام حجاب مردان در چیست؟ حجاب مردان باید چگونه باشد؟ پایان نامه حجاب مردان پایان نامه پوشش اجتماعی مردان پوشش اجتماعی مردان…

  • پاورپوینت معرفی 15 شهر سبز جهان

    پاورپوینت معرفی 15 شهر سبز جهان پاورپوینت شهر سبز چیست دانلود پاورپوینت معرفی 15 شهر سبز جهان پاورپوینت معرفی شهر ها سبز جهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی 15 شهر سبز جهان جهت رشته جغرافیا در قالب 19…

  • پروژه و پایان نامه رشته گرافیك با عنوان شطرنج و گرافیك

    پروژه و پایان نامه رشته گرافیك با عنوان شطرنج و گرافیك گرافیك شطرنج و گرافیك هنر پوستر درایران گرافیک سنتی و گرافیک نوین دانلود پروژه و پایان نامه رشته گرافیك با عنوان شطرنج و گرافیك گرایشهای متنوع پوستر درجهان تاریخچه…

  • پرسشنامه ارائه الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد پرسنل دانشگاه

    پرسشنامه ارائه الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد پرسنل دانشگاه پرسشنامه ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه معیارهای ارزیابی عملکرد پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد عوامل کلیدی موفقیت ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه…

  • گزارش کار آموزی رشته مکانیک خودرو با عنوان انتقال قدرت

    گزارش کار آموزی رشته مکانیک خودرو با عنوان انتقال قدرت کولیس میکرومتر سرسیلندر استانداردهای روغن ماشین دانلود گزارش کار آموزی رشته مکانیک خودرو با عنوان انتقال قدرت خرید گزارش کار آموزی رشته مکانیک خودرو انجام گزارش کار آموزی رشته مکانیک…

  • دانلود پاورپوینت استانداردهای اماکن ورزشی در محیط های آموزشی

    دانلود پاورپوینت استانداردهای اماکن ورزشی در محیط های آموزشی پاورپوینت ورزشی پاورپوینت اماکن ورزشی پاورپوینت محیط های آموزشی پاورپوینت استانداردهای اماکن ورزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استانداردهای اماکن ورزشی در محیط های آموزشی در قالب 15 اسلاید و…

  • مقاله کامل گیاه جوجوبا

    مقاله کامل گیاه جوجوبا گیاه جوجوبا اکولوژی گیاه جوجوبا شرایط زراعی گیاه جوجوبا روشهای تکثیر گیاه جوجوبا مصارف پزشكی روغن جوجوبا تكثیر جنسی جوجوبا در ایران به روش آزمایشگاهی مقاله کامل گیاه جوجوبا خرید مقاله و تحقیق سیستم همکاری در…

  • پاورپوینت آموزش فعال در کلاس

    پاورپوینت آموزش فعال در کلاس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش فعال در کلاس جهت رشته ی روان شناسی در قالب 43 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اجرای احکام داوری بین المللی 108 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اجرای احکام داوری بین المللی 108 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اجرای احکام داوری بین المللی دانلود مبانی نظری اجرای احکام داوری بین المللی پیشینه تحقیق اجرای احکام داوری بین المللی ادبیات نظری اجرای…

  • پروژه مالی رشته حسابداری با عنوان اداره پست و تلگراف

    پروژه مالی رشته حسابداری با عنوان اداره پست و تلگراف دانلود پروژه مالی اداره پست و تلگراف دانلود پروژه مالی رشته حسابداری دانلود پروژه مالی اداره پست و تلگراف دانلود پروژه مالی رشته حسابداری پروژه مالی حسابداری رفتن به سایت…

  • پاورپوینت آموزشی درس روش تحقیق پیشرفته

    پاورپوینت آموزشی درس روش تحقیق پیشرفته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس روش تحقیق پیشرفته جهت رشته گوناگون در قالب 146 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پرسشنامه تعیین وضعیت استفاده ازمدل منابع و مصارف در شعب بانک کشاورزی

    پرسشنامه تعیین وضعیت استفاده ازمدل منابع و مصارف در شعب بانک کشاورزی پرسشنامه مدل منابع و مصارف پرسشنامه تعیین وضعیت منابع پرسشنامه تعیین وضعیت مصارف پرسشنامه استفاده ازمدل منابع و مصارف رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تعیین وضعیت…

  • پاورپوینت نظام ساماندهی و آراستگی محیط

    پاورپوینت نظام ساماندهی و آراستگی محیط پاورپوینت نظام ساماندهی محیط کار پاورپوینت ساماندهی نظام بانکی پاورپوینت ساماندهی نظام ارجاع پاورپوینت ساماندهی نظام سلامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظام ساماندهی و آراستگی محیط جهت رشته مدیریت در قالب 55…