ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • پاورپوینت روشهای مختلف اجرای دارو

    پاورپوینت روشهای مختلف اجرای دارو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روشهای مختلف اجرای دارو  جهت رشته ی پزشکی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx  به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        …

  • دانلود پاورپوینت حسابداری اوراق تسویه خزانه

    دانلود پاورپوینت حسابداری اوراق تسویه خزانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری اوراق تسویه خزانه جهت رشته حسابداری در 7 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در راستاي تسويه…

  • دانلود پاورپوینت فرآیند تحلیل شبکه ای anp

    دانلود پاورپوینت فرآیند تحلیل شبکه ای anp رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فرآیند تحلیل شبکه ای anp جهت رشته مدیریت در 35 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       توماس…

  • پاورپوینت کتاب حسابداري مالياتي تأليف محمد رمضان احمدي

    پاورپوینت کتاب حسابداري مالياتي تأليف محمد رمضان احمدي کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت کتاب حسابداري مالياتي تأليف محمد رمضان احمدي پاورپوینت کتاب حسابداري مالياتي تأليف محمد رمضان احمدي پاورپوینت کتاب حسابداري مالياتي احمدي پاورپوینت کتاب حسابداري مالياتي محمد رمضان…

  • پاورپوینت ارتقای سلامت و آموزش بهداشت

    پاورپوینت ارتقای سلامت و آموزش بهداشت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارتقای سلامت و آموزش بهداشت جهت رشته ی پزشکی در قالب 77 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال اضطراب اجتماعی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال اضطراب اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب اجتماعی مبانی نظری اختلال اضطراب اجتماعی پیشینه تحقیق اختلال اضطراب اجتماعی پیشینه داخلی اختلال اضطراب اجتماعی پیشینه خارجی اختلال اضطراب اجتماعی…

  • پاورپوینت وسیله اندازه گیری و کالیبراسیون

    پاورپوینت وسیله اندازه گیری و کالیبراسیون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وسیله اندازه گیری و کالیبراسیون جهت رشته صنایع در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        …

  • پروژه رشته معماری با عنوان طراحی معماری کتابخانه

    پروژه رشته معماری با عنوان طراحی معماری کتابخانه دانلود اسکیسهای کتابخانه دانلود طراحی سایت کتابخانه دانلود پلانهای طبقات کتابخانه دانلود نماهای طراحی کتابخانه دانلود طراحی معماری کتابخانه دانلود طرح کلی پلان کتابخانه درنرم افزار های طراحی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت آشنایی با انواع سنسورهای صنعتی

    پاورپوینت آشنایی با انواع سنسورهای صنعتی پاورپوینت انواع سنسورهای صنعتی پاورپوینت آموزش سنسورهای صنعتی پاورپوینت کتاب سنسورهای صنعتی پاورپوینت سنسورهای برق صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع سنسورهای صنعتی جهت رشته صنایع در قالب 44 اسلاید و…

  • پاورپوینت آشنایی با بازآفرینی شهری

    پاورپوینت آشنایی با بازآفرینی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بازآفرینی شهری جهت رشته عمران و شهرسازی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پایان نامه مهندسی نرم افزار با عنوان امنیت در شبكه های بی سیم (wireless) مبتنی بر استاندارد IEEE802.11

    پایان نامه مهندسی نرم افزار با عنوان امنیت در شبكه های بی سیم (wireless) مبتنی بر استاندارد IEEE802.11 شبكه های بی سیم امنیت در شبكه های بی سیم امنیت در شبكه های وایرلس امنیت در استاندارد IEEE80211 امنیت در شبکه…

  • پاورپوینت معرفی چند ساختمان مدرن ایرانی

    پاورپوینت معرفی چند ساختمان مدرن ایرانی پاورپوینت اسم ساختمان های معروف ایران پاورپوینت ساختمان های مدرن ایران پاورپوینت هترین معماری های ایران پاورپوینت ساختمان مدرن پاورپوینت ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی چند ساختمان مدرن ایرانی جهت رشته…

  • پروپوزال بررسی فقهی و حقوقی تلقیح مصنوعی و وضعیت اهدا تخمک و اجاره رحم در حقوق

    پروپوزال بررسی فقهی و حقوقی تلقیح مصنوعی و وضعیت اهدا تخمک و اجاره رحم در حقوق پروپوزال تلقیح مصنوعی پروپوزال اجاره رحم بررسی فقهی تلقیح مصنوعی بررسی حقوقی تلقیح مصنوعی تلقیح مصنوعی در فقه امامیه وضعیت حقوقی اهدا تخمک وضعیت…

  • پاورپوینت فصل سوم علوم نهم مبحث به دنبال محیطی بهتر برای زندگی

    پاورپوینت فصل سوم علوم نهم مبحث به دنبال محیطی بهتر برای زندگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم نهم متوسطه مبحث به دنبال محیطی بهتر برای زندگی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • دانلود پاورپوینت بهمن و عوامل ایجاد آن

    دانلود پاورپوینت بهمن و عوامل ایجاد آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهمن و عوامل ایجاد آن جهت رشته زمین شناسی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت حفظ دمای بدن

    پاورپوینت حفظ دمای بدن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حفظ دمای بدن جهت رشته ی پزشکی در قالب 75 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سطح بدن نوزاد…

  • درس 8 پاورپوینت معماری کامپیوتر روشهای طراحی CPU

    درس 8 پاورپوینت معماری کامپیوتر روشهای طراحی CPU دانلود پاورپوینت معماری کامپیوتر دانلود پاورپوینت روشهای طراحی CPU پاورپوینت در مورد معماری کامپیوتر روشهای طراحی CPU پاورپوینت در مورد معماری کامپیوتر پاورپوینت در مورد روشهای طراحی CPU رفتن به سايت اصلي…

  • منع تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی و باغی

    منع تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی و باغی حفظ كاربری اراضی زارعی و باغها منع تفکیک اراضی کشاورزی و باغی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها منع تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی…

  • پاورپوینت همکاری و هماهنگی در سازمان

    پاورپوینت همکاری و هماهنگی در سازمان پاورپوینت همکاری و هماهنگی در سازمان همکاری و هماهنگی در سازمان تحقیق همکاری و هماهنگی در سازمان همكاري هماهنگي ماهيت هماهنگي هماهنگی و مشارکت هماهنگی داوطلبانه تعريف هماهنگي هدف از ايجاد هماهنگي ويژگيهاي سازمان…

  • پاورپوینت احساس و ادراک

    پاورپوینت احساس و ادراک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت احساس و ادراک جهت رشته ی روان شناسی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعریف احســاس:…

  • افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

    افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی تدوین برنامه بازاریابی پایان نامه افزایش فروش پایان نامه تدوین برنامه بازاریابی پایان نامهافزایش فروش در شرکتها تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی رفتن به سایت اصلی…

  • دانلود پاورپوینت تجربه نگاری و انتقال دانش

    دانلود پاورپوینت تجربه نگاری و انتقال دانش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تجربه نگاری و انتقال دانش جهت رشته مدیریت در 36 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعریف…

  • پاورپوینت زير ساخت های رفتار فردی

    پاورپوینت زير ساخت های رفتار فردی پاورپوینت زير ساخت های رفتار فردی دانلود پاورپوینت زير ساخت های رفتار فردی پاورپوینت مبانی رفتار فرد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زير ساخت هاي رفتار فردي جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی…

  • جزوه سازمان و مدیریت از تئوری تا عمل

    جزوه سازمان و مدیریت از تئوری تا عمل جزوه سازمان و مدیریت از تئوری تا عمل دکتر مهدی ایران نژاد پرویز ساسان گوهر رفتن به سایت اصلی جزوه سازمان و مدیریت از تئوری تا عمل دکتر مهدی ایران نژاد و…

  • پروپوزال بررسی افزایش مطالبات معوق انواع بانکها و ارائه راه حلهای مناسب

    پروپوزال بررسی افزایش مطالبات معوق انواع بانکها و ارائه راه حلهای مناسب مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق راهکارهای مناسب برای وصول مطالبات بانکی مطالبات معوق بانکی علل ایجاد مطالبات معوق بانکی مطالبات معوق بانکی از نگاه مشتریان…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم تجربی اول دبستان - آهن ربای من

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم تجربی اول دبستان - آهن ربای من رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم تجربی اول دبستان - آهن ربای من به دانش آموزان کلاس اول ابتدایی در قالب 10 اسلاید و با فرمت…

  • بررسی هستی شناسی و انسان شناسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی

    بررسی هستی شناسی و انسان شناسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی پایان نامه هستی شناسی پایان نامه انسان شناسی هستی شناسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی انسان شناسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی رفتن به سايت اصلي…

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط الگوهای فرزند پروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی داﻧﺶ آﻣﻮزان

    پروپوزال ارزیابی ارتباط الگوهای فرزند پروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی داﻧﺶ آﻣﻮزان پروپوزال ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ پروپوزال الگوهای فرزند پروری راﺑﻄﻪ ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری ﺑﺎ ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ راﺑﻄﻪ ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری…

  • پاورپوینت مذاكرات تجاری و سازمانی

    پاورپوینت مذاكرات تجاری و سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مذاكرات تجاری و سازمانی جهت رشته ی علوم سیاسی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود پاورپوینت هایپرترمینال در سیستم عامل

    دانلود پاورپوینت هایپرترمینال در سیستم عامل پاورپوینت هایپرترمینال در سیستم عامل پاورپوینت هایپرترمینال ویندوز پاورپوینت نحوه اجرای هایپرترمینال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هایپرترمینال در سیستم عامل جهت رشته کامپیوتر در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • بررسی ماهیت وقف و موقوفه در فقه امامیه و حقوق ایران

    بررسی ماهیت وقف و موقوفه در فقه امامیه و حقوق ایران دانلود تحقیق وقف تاریخچه وقف شرایط موقوفه در فقه امامیه شرایط موقوفه در حقوق ایران ماهیت وقف از دیدگاه فقه امامیه ماهیت وقف از دیدگاه حقوق ایران دانلود تحقیق…

  • مبنای تحلیلی و روایی لزوم رفع ابهام از مورد معامله بر اساس قواعد فقهی

    مبنای تحلیلی و روایی لزوم رفع ابهام از مورد معامله بر اساس قواعد فقهی ابهام در معامله رفع ابهام از مورد معامله مبانی لزوم رفع ابهام از مورد معامله جهل نسبت به مورد معامله شرایط عوضین در عقد بیع شرایط…

  • پاورپوینت اثر معنویت بر پیشگیری از بیماری ها

    پاورپوینت اثر معنویت بر پیشگیری از بیماری ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثر معنویت بر پیشگیری از بیماری ها جهت رشته پرستاری در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت موضوع رفتار سازمانی ( فصل اول کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند)

    پاورپوینت موضوع رفتار سازمانی ( فصل اول کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند) کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت رفتار سازمانی دکتر زهرا برومند با عنوان موضوع رفتار سازمانی فصل اول کتاب مدیریت رفتار سازمانی دکتر…

  • سیستم شخصی سازی شده در آموزش الكترونیكی

    سیستم شخصی سازی شده در آموزش الكترونیكی مدلسازی فراگیر elearning آموزش الكترونیكی electroniclearning سیستمهای ابر رسانه تطبیقی سیستم شخصی سازی شده سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق آی…