ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان

ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان

کلمات کلیدی :

پایان نامه قصد خرید
پایان نامه تبلیغات موبایلی
قصد خرید مصرف کننده
قصد خرید در رفتار مصرف کننده
پایان نامه قصد خرید مصرف کنندگان
عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل
رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان
عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل

رفتن به سایت اصلی

هدف از این پایان نامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان فروشگاه های پوشاک مردانه می باشد که در آن رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

افزایش شرایط رقابتی، سبب احساس نیاز روزافزون شرکت ها و سازمان ها به بازاریابی شده است. شرکت ها متوجه شده اند که تمرکز بر نیازهای مصرف کنندگان و شناسایی رفتار آنان، از مفروضات اصلی موفقیت شرکت ها می باشد. ادبیات بازار در سال های 1990 و 2000 مملو از توجه به محوریت مشتری بوده است و با وجود این محوریت مشتری، علمای علم بازاریابی و مدیران درخصوص ناشناخته ماندن فرآیند ذهنی مصرف کنندگان هشدار داده اند (Zaltman, 2003, 1).

 

 

در واقع، در دنياي رقابتي امروز مشتريان در كانون اصلي توجه شركت ها قرار دارند و رضايت مندي آنها عامل اصلي كسب مزيت رقابتي سازمان ها است . لازمه ی جلب رضايت مشتريان، برآورده ساختن كامل نيازهاي آنها و شناسايي دقيق خواسته ها ، انتظارات، تمايلات، تواناييها و محدوديت هاي آنها در خريد محصولات است . با دستيابي به چنين اطلاعاتي مي توان عوامل تاثيرگذار بر رفتار مصرف كنندگان را به خوبي تشخيص داد و در اتخاذ تصميمات بازاريابي شركت ها از آن استفاده نمود (سالار؛ 1389؛ 1).

 

 

 

از طرف دیگر، مشريان بايد از توليد شركتها و كيفيت آنها اطلاع يابند و شركتها نيز از خدمات مورد نياز مشتريان در آينده مطلع شوند. همچنين خريداران بايد براي خريدن برانگيخته شوند. برانگيختن بر پايه علم روانشناسي انجام مي‌گيرد و عملكرد آن، اين است كه در افكار مردم تأثير مي‌گذارد. اين عملكرد در موارد زير به تبليغات ياري مي‌كند:توجه حاصل كردن، توليد علاقه مندي، تأثيرگذاري بر آرزو ( اشتياق ايجاد كردن )، القاء كردن ( اطمينان )، تصميم گرفتن و عمل كردن و رضايتمندي. برای این منظور می توان از تبلیغات بهره گرفت. تبليغات، دانش مشتريان را درباره بهترين محصولات و خدمات افزايش مي‌دهد و ایشان را ترغیب به خرید محصولات و خدمات می نماید (Martínez, 2009, 306).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول:کلیات تحقیق    7
1-1)    مقدمه    9
1-2)    بیان مساله    11
1-3)    اهمیت و ضرورت تحقیق    12
1-4)    اهداف تحقیق    13
1-4-1) هدف اصلی تحقیق    13
1-4-1) اهداف فرعی تحقیق    13
1-5)    سوالات تحقیق    14
1-5-1) سوال اصلی تحقیق    14
1-5-2) سوالات فرعی تحقیق    14
1-6)    چارچوب نظری تحقیق    14
شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق (Zhang et al.., 2012)    20
1-7)    فرضیه های تحقیق    21
1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق    21
1-8-2) تعریف عملیاتی    23
1-9) قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی تحقیق    24

 

 

فصل دوم:مبانی نظری تحقیق    25

بخش اول: رفتار مصرف کننده    26
2-1-1) مقدمه    26
2-1-2) تعریف رفتار مصرف کننده    27
2-1-2-1) عوامل موثر در رفتار مصرف کننده    29
2-1-2-2) قوانین طلایی در رفتار مصرف کننده    30
2-1-3) انواع تصمیم گیری های مصرف کننده    33
2-1-3-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده    34
نمودار2-1) مراحل رفتار مصرف کننده (فیروزیان و همکاران؛ 1388)    36
شکل2-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده (لشکری و نجچیان؛ 1388)    39
2-1-3-2) تصمیم گیری درباره ی خرید    39
شکل 2-2) عوامل تأثیر گذار بین قصد و تصمیم خرید مصرف کننده (کاتلر و آرمسترانگ، 1991)    40
2-1-3-3) چهار عنصر تصمیم گیری خرید مصرف کننده    41
2-1-3-4) عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مصرف کننده    42
2-1-3-5) خانواده و نقش آن در فرآیند تصمیم گیری خرید    43
2-1-4) تمایل مصرف کنندگان به خرید    44
2-1-4-1) عوامل مؤثر بر تمایل به خرید    47

بخش دوم: نیات رفتاری    50
2-2-1) تعریف نیات رفتاری    50
2-2-2) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    51
1.    انگیزه:    52
پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از:    55
همه تلقیات دارای این ویژگی های مشترک هستند:    59
2-2-3) عوامل موقعیتی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    61
2-2-4) عوامل آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    62
2-2-5) بررسی انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده    62
•    چگونگی خرید:    62
2-2-6) رفتارهای گوناگون به هنگام خرید    64
شکل 2- 4) رفتارهای گوناگون خرید ( کاتلر و آرمسترانگ، 1388، ص323)    66
2-2-7) اقدام به خرید    67
2-2-8) نیات رفتاری در تبليغات موبایلی    70

 

بخش سوم: تبلیغات موبایلی    72
2-3-2) تاریخچه تبليغات در ايران    73
2-3-2-1) موسسات تبلیغاتی در ایران    73
2-3-2-2) رشد کانون های تبلیغاتی و تنوع روش های تبلیغاتی    74
2-3-2-3) موسسات تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی    76
2-3-3) آمیخته بازاريابي و تعيين جايگاه تبليغات    77
شکل 2-5 ) آمیخته بازاريابي وتعيين جايگاه تبليغات درآن (محمديان ،1388،ص 51 )    78
2-3-4) تبليغات موبايلي    78
برخي از تعاريف تبليغات موبايلي عبارت است از:    79
2-3-4-1) فعالیت های تبلیغات موبايلي    81
2-3-5) كانال هاي تبلیغات موبایلي    84
1.    کانال های تبلیغاتی آفلاین:    84
2.    تبلیغات موبایلی آنلاین    86
2-3-6) ویژگی های تبلیغات موبایلی    88
•    سودمندی ادراک شده    88
•    سهولت استفاده ادراک شده    90
•    شرایط تسهیلی    90
2-3-7) تاریخچه پیشرفت سرویس پیام کوتاه    91
2-3-8) انواع پيام كوتاه و پيام چند رسانه اي تبلیغاتی    93
2-3-8-1) نقاط قوت و ضعف پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    94
2-3-8-2) مزایای پيام كوتاه به عنوان ابزار تبلیغاتی    94
2-3-8-3) معایب پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    96
2-3-9)  خصوصیات موبايل به عنوان ابزار  تبليغاتي    98
2-3-10) عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل    100
4 عامل عمده بر شرکت ها برای استفاده از تبلیغات موبایل اثر دارند که شامل موارد زیر است:    100
2-3-11) عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل    101

 

بخش چهارم: پیشینه تحقیق    104
مطالعات خارج از کشور:    104
مطالعات داخل کشور:    108

 

 

 

فصل سوم:روش اجرای تحقیق    110
3-1) مقدمه    111
3-2) روش تحقيق    111
ب) نحوة گردآوري دادهها    112
3-3) جامعه آماري    113
3-4) نمونه و روش نمونه گيري    113
3-5) روش و ابزار جمعآوري داده ها    115
3-5-2) ابزار جمع آوري داده ها    116
3-5-2-1) تدوين پرسشنامه (عملياتي نمودن مدل)    117
جدول 3-1) شرح سوالات موجود در پرسشنامه    118
3-5-2-2) تعيين روايي (اعتبار) پرسشنامه    121
3-5-2-3) تعيين پايايي (قابليت اعتماد) پرسشنامه    122
جدول 3-2) درصد آلفای متغیرها    123
3-7) روش تجزيه و تحليل داده ها    124

 

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها    125
4-1) مقدمه    127
4-2) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان    128
جدول4-1) توصیف جنسیت پاسخ دهندگان    128
نمودار4-1) نمودار دایره ای جنسیت پاسخ دهندگان    128
جدول4-2) سن پاسخ دهندگان    130
نمودار4-2) نمودار میله ای سن پاسخ دهندگان    130
جدول4-3) توصیف تحصيلات پاسخ دهندگان    132
نمودار4-3) نمودار میله ای تحصيلات پاسخ دهندگان    132
4-3) توصیف متغیرهای تحقیق    134
جدول4-4) توصیف متغیر قصد خريد    134
نمودار4-4) هیستوگرام  متغیر قصد خريد    134
جدول4-5) توصیف متغیر نيات رفتاري    136
نمودار4-5) هیستوگرام  متغیر نيات رفتاري    136
جدول4-6) توصیف متغیر سهولت استفاده    138
نمودار4-6) هیستوگرام  متغیر سهولت استفاده    138
جدول4-7) توصیف متغیرسودمندي    140
نمودار4-7) هیستوگرام  متغیرسودمندي    140
جدول4-8) توصیف متغیرشرايط تسهيلي    142
نمودار4-8) هیستوگرام  متغیرشرايط تسهيلي    142
جدول4-9) توصیف متغیرتبليغات موبايلي    144
نمودار4-9) هیستوگرام  متغیرتبليغات موبايلي    144
4-4)مدل های تحقیق    146
4-4-1)مدل پایه تحقیق درحالت استاندارد    146
4-4-2) مدل پایه تحقیق درحالت اعداد معنی داری    148
4-4-3) بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل    150
الف)معیار RMSEA    150
ب)معیارهای  CFI ،NNFI ،NFI    151
ج)معیارGFI    152
جدول 4-10) شاخص های معنی داری و برازش مدل    153
4-5) نتایج تحلیل مسیر    154
4-6) آزمون فرضیه های تحقیق    155

 

 

فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری    158
5-1) مقدمه    159
5-2) نتایج آمار توصیفی    159
5-2-1) توصیف متغیر های جمعیت شناختی    159
5-2-2) توصیف متغیرهای تحقیق    160
5-3) نتایج حاصل از آمار استنباطی    161
5-3-1) نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق    161
5-4) مقایسه نتایج حاصل از تحقیق حاضر با تحقیقات پیشین    163
5-5) نتیجه گیری، و پیشنهادات مبتنی بر یافته های تحقیق    164
5-6) محدوديت هاي تحقيق    167
5-7) ارايه پيشنهادات براي تحقيقات آتی    168

 

پیوست    170
پیوست شماره 1: منابع و مآخذ    171
منابع لاتین:    173
پیوست شماره 2: پرسشنامه تحقیق    177
پیوست شماره 3: آلفای کرونباخ متغیرها    181
پیوست شماره 4: خروجی های نرم افزار    184
پیوست شماره 5: خلاصه وضعیت    186

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عمل جراحی زیبایی 56 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عمل جراحی زیبایی 56 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عمل جراحی زیبایی مبانی نظری عمل جراحی زیبایی پیشینه تحقیق عمل جراحی زیبایی پیشینه داخلی عمل جراحی زیبایی پیشینه خارجی عمل جراحی زیبایی…

  • پاورپوینت جامع آموزش مهارت های زندگی ویژه دانشجویان

    پاورپوینت جامع آموزش مهارت های زندگی ویژه دانشجویان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جامع آموزش مهارت های زندگی ویژه دانشجویان جهت رشته آموزشی در قالب 234 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • بررسی قاچاق اموال تاریخی فرهنگی جیرفت و ارائه راهکارهای موثر برای مقابله با این پدیده و پیشگیری از تکرار آن

    بررسی قاچاق اموال تاریخی فرهنگی جیرفت و ارائه راهکارهای موثر برای مقابله با این پدیده و پیشگیری از تکرار آن دانلود پایان نامه حفاری غیرمجاز قاچاق اموال تاریخی فرهنگی راهكارهای موثر برای پیشگیری از قاچاق قاچاق اشیا عتیقه جیرفت بررسی…

  • نظریات متفاوت در راستای تبیین اشتغال زنان

    نظریات متفاوت در راستای تبیین اشتغال زنان اشتغال زنان حقوق زنان نظریات تبیین اشتغال زنان دانلود پایان نامه اشتغال زنان دانلود پایان نامه نظریات تبیین اشتغال زنان نظریات متفاوت در راستای تبیین اشتغال زنان چالشهای نظری اشتغال زنان رفتن به…

  • پاورپوینت انواع قدرت در سازمانها

    پاورپوینت انواع قدرت در سازمانها دانلود رایگان پاورپوینت انواع قدرت سازمانی انواع قدرت سازمانی انواع قدرت در سازمانها تعریف قدرت انواع قدرت قدرت مدیریتی (سازمانی) قدرت قانونی قدرت پاداش قدرت اجبار قدرت شخصی قدرت تخصص قدرت مرجعیت وابستگی کلید قدرت…

  • پاورپوینت مفاهيم پايه فناوری اطلاعات

    پاورپوینت مفاهيم پايه فناوری اطلاعات دانلود رایگان پاورپوینت مفاهيم پايه فناوری اطلاعات پاورپوینت مفاهيم پايه فناوری اطلاعات مفاهيم پايه فناوری اطلاعات زمينه هاي مرتبط با فناوري اطلاعات مؤلفه هاي فناوري اطلاعات تعريف فنّاوري تعريف اطلاعات مفهوم فناوري اطلاعات تعريف جامع…

  • نظریه های پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن

    نظریه های پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن پایان نامه پیشرفت تحصیلی  نظریه های پیشرفت تحصیلی  عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی  مدل ها و نظریه های انگیزه پیشرفت پایان نامه انگیزش پیشرفت تحصیلی عوامل مهم تاثیر گذار بر پیشرفت…

  • دانلود پاورپوینت کتاب مبانی طب سنتی

    دانلود پاورپوینت کتاب مبانی طب سنتی پاورپوینت کتاب مبانی طب سنتی پاورپوینت طب سنتی اسلامی پاورپوینت آموزش طب سنتی ایرانی پاورپوینت اصول طب سنتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مبانی طب سنتی جهت رشته طب سنتی در قالب…

  • مبانی نظری تدوین مدلی جهت مدیریت اسلامی بر اساس نامه 53 نهج البلاغه

    مبانی نظری تدوین مدلی جهت مدیریت اسلامی بر اساس نامه 53 نهج البلاغه عهدنامه مالک اشتر الگوی رهبری مشارکتی مدل رهبری مشارکتی اراپه مدل مدیریت اسلامی نظریه های مدیریت اسلامی پایان نامه مرتبط با عهد نامه مالک اشتر مدیریت اسلامی…

  • تشریح روابط رسوبی،روشهای برآورد ، تحلیل و بکارگیری آنها

    تشریح روابط رسوبی،روشهای برآورد ، تحلیل و بکارگیری آنها روابط رسوبی محاسبه روابط رسوبی تحلیل روابط رسوبی رودخانه محاسبه بار رسوبی رودخانه ها ارزیابی روشهای هیدرولیکی محاسبه بار رسوبی رودخانه ها تشریح روابط رسوبی،روشهای برآورد ، تحلیل و بکارگیری آنها…

  • پاورپوینت ارکان جهت ساز راهبردی

    پاورپوینت ارکان جهت ساز راهبردی دانلود رایگان پاورپوینت ارکان جهت ساز راهبردی پاورپوینت ارکان جهت ساز راهبردی ارکان جهت ساز راهبردی ماموريت (رسالت) سازمان مزیت های داشتن ماموریت اجزای ماموریت سازمانی چشم انداز (آرمان) سازمان ویژگی های چشم انداز روش…

  • پاورپوینت تحلیل تجزیه پذیری قرارداد در کنوانسیون بیع بین المللی کالا (1980) وین و حقوق ایران

    پاورپوینت تحلیل تجزیه پذیری قرارداد در کنوانسیون بیع بین المللی کالا (1980) وین و حقوق ایران کلمات کلیدی : پاورپوینت تحلیل تجزیه پذیری قرارداد در کنوانسیون بیع بین المللی کالا (1980) وین و حقوق ایران قرارداد تجزیه پذیر قرارداد اقساطی…

  • پاورپوينت پروتکل امنيتی IPSEC

    پاورپوينت پروتکل امنيتی IPSEC پاورپوينت IPSEC دانلود پاورپوينت IPSEC پاورپوینت درباره IPSEC رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت پروتکل امنيتی IPSEC جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 31 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوينت تکنیک های ترمیم فاجعه ها در سیستم های پایگاه داده

    پاورپوينت تکنیک های ترمیم فاجعه ها در سیستم های پایگاه داده پاورپوينت پایگاه داده پاورپوينت سیستم های پایگاه داده پاورپوينت فاجعه در سیستم های پایگاه داده پاورپوينت ترمیم فاجعه ها در سیستم های پایگاه داده رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت کتاب اصول مهندسی اینترنت از احسان ملکیان

    پاورپوینت کتاب اصول مهندسی اینترنت از احسان ملکیان پاورپوینت کتاب اصول مهندسی اینترنت احسان ملکیان پاورپوینت مهندسی اینترنت چیست پاورپوینت کتاب مهندسی اینترنت ملکیان پاورپوینت جزوه مهندسی اینترنت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب اصول مهندسی اینترنت از احسان…

  • مبانی نظری تاثیر تحصیل بر نگرش افراد نسبت به اینترنت با مدل سنجش نگرش اینترنتی

    مبانی نظری تاثیر تحصیل بر نگرش افراد نسبت به اینترنت با مدل سنجش نگرش اینترنتی سنجش نگرش اینترنتی مدل سنجش نگرش اینترنتی سنجش نگرش اینترنتی دانشجویان مبانی نظری نگرش دانشجویان نسبت به اینترنت سنجش نگرش افراد نسبت به اینترنت اضطراب…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 1 علوم هشتم - مخلوط و جداسازی مواد

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 1 علوم هشتم - مخلوط و جداسازی مواد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 1 علوم هشتم - مخلوط و جداسازی مواد به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 24 اسلاید…

  • پاورپوینت اشتغال پایدار با فناوری و اطلاعات

    پاورپوینت اشتغال پایدار با فناوری و اطلاعات پاورپوینت نقش فناوری در محیط کار چیست پاورپوینت در اثر توسعه فناوری چه مشاغلی ایجاد شده پاورپوینت تاثیر فناوری بر مشاغل جدید پاورپوینت نحوه تاثیر فناوری های نو بر مشاغل امروزی رفتن به…

  • تحقیق جایگاه شرکت های چند ملیتی در چشم انداز اقتصادی آینده جهان

    تحقیق جایگاه شرکت های چند ملیتی در چشم انداز اقتصادی آینده جهان دانلود تحقیق جایگاه شرکت های چند ملیتی در چشم انداز اقتصادی آینده جهان تعریف شرکتهای چندملیتی تاریخچه پیدایش شرکت های چند ملیتی ساختار شرکت های فراملیتی توانمندی های…

  • الگوریتم های جدید درباره همزمانی زمانی

    الگوریتم های جدید درباره همزمانی زمانی همزمانی زمانی روشهای تخمین داده الگوریتمهای همزمانی نرخ خطای بیت سیستم در اثر همزمانی الگوریتم های جدید درباره همزمانی زمانی دانلود مقالات برق دانلود مقالات مهندسی برق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته برق…

  • دانلود تحقیق ماهیت اعتیاد با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ماهیت اعتیاد با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ماهیت اعتیاد با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد سنجش و ارزیابی هوش اخلاقی لنیک و کیل

    دانلود پرسشنامه استاندارد سنجش و ارزیابی هوش اخلاقی لنیک و کیل رفتن به سايت اصلي پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل در سال (2005)   پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل در سال (2005) در ده بعد و شامل 40…

  • پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت ریسک

    پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت ریسک دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت ریسک مدیریت ریسک اهداف مدیریت ریسک وظایف و جایگاه مدیریت ریسک در سازمان شناسایی موارد در معرض خسارت تجزیه و تحلیل موارد در معرض خسارت انتخاب روش های…

  • نقش سوگند در اثبات دعوی

    نقش سوگند در اثبات دعوی اثبات دعوی ادله اثبات دعوی ادله اثبات دعوی سوگند در اثبات دعوی کاربرد قسم در اثبات دعاوی سوگند در اثبات دعوی در قوانین ایران نقش سوگند در اثبات دعوی دانلود مقاله سوگند در اثبات دعوی…

  • پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS)

    پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS) پاورپوینت پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS) ISMS چيست ؟ استانداردهاي ISMS مهندسي امنيت تعريف مهندسي امنيت اصول مهندسي امنيت چرخه ی حیات مهندسی امنیت تهية خط مشي امنيت IT مديريت امنيت IT کنترل‏هاي…

  • پاورپوینت فرانچایز (فرانشیز)

    پاورپوینت فرانچایز (فرانشیز) کلمات کلیدی : پاورپوینت فرانچایز فرانشیز پاورپوینت فرانشیز تعریف فرانچایز انواع فرانچايز خرید یک فرانچایز مزایا و مسئولیت های مالک حق فرانچایز معیارهای انتخاب یک فرانچایز یافتن فرصت مناسب فرانچایزی مشاوره برای توسعه و نگهداری فرانچایز فرانچایز…

  • پاورپوینت سیستم موقعیت یاب جهانی

    پاورپوینت سیستم موقعیت یاب جهانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم موقعیت یاب جهانی جهت رشته جغرافیا در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         ماهواره های…

  • مبانی نظری تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

    مبانی نظری تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان کلمات کلیدی : اعتبار برند پرستیژ برند تصویر برند قصد خرید مجدد قصد خرید مجدد مشتریان مبانی…

  • پاورپوینت رونق و توسعه

    پاورپوینت رونق و توسعه پاورپوینت جهانی شدن و توسعه پاورپوینت جهانی شدن و توسعه اقتصادی پاورپوینت مقاله توسعه پاورپوینت توسعه پایدار اقتصادی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رونق و توسعه جهت رشته مدیریت در قالب 22 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش ادبیات نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اثربخشی سازمانی…

  • دانلود تحقیق درباره مبانی سمبولیسم word

    دانلود تحقیق درباره مبانی سمبولیسم word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مبانی سمبولیسم با فرمت docx در قالب 49 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب…

  • پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه 42 اسلاید

    پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه 42 اسلاید پاورپوینت اصول کنترل پروژه پاورپوینت مراحل کنترل پروژه پاورپوینت فرآیند کنترل پروژه پاورپوینت پروژه کنترل پروژه پاورپوینت برنامه ریزی و کنترل پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه جهت…

  • بررسی نقش عربستان سعودی در بحران سوریه

    بررسی نقش عربستان سعودی در بحران سوریه کلمات کلیدی : تحقیق بحران سوریه تحقیق در مورد سوریه عوامل موثر در تحولات سوریه تحقیق در مورد تحولات سوریه سیاست خارجی عربستان در بحران سوریه نقش قدرت های منطقه ای در بحران…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس شغلی در پرستاران

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس شغلی در پرستاران کلمات کلیدی : مبانی نظری استرس شغلی در پرستاران پیشینه تحقیق استرس شغلی در پرستاران پیشینه داخلی استرس شغلی در پرستاران پیشینه خارجی استرس شغلی در پرستاران پیشینه پژوهش استرس شغلی…

  • پاورپوینت بررسی تاخیر رشد در کودکان

    پاورپوینت بررسی تاخیر رشد در کودکان پاورپوينت تاخیر رشد در کودکان دانلود پاورپوينت تاخیر رشد در کودکان پاورپوینت درباره تاخیر رشد در کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بررسي تاخير رشد در کودکان جهت رشته پزشکی در قالب 21…