بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

تبلیغات تلویزیونی
اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک
میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی
آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران
تبلیغات تلویزیونی خدمات نوین بانك صادرات
بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن 

 

 

پیشگفتار

سیر تحولات و تكامل ارتباطات در بستر تاریخ همچنان زندگی انسان ها را دچار تحول و تغییرات شگرفی نموده است. در دوره ما قبل تاریخ، ارتباطات جنبه دیداری و شنیداری داشت و انسانها با صدای طبل و یا برافروختن آتش یكدیگر را خبر می كردند و ارتباطات چهره به چهره و ایمایی و اشاره ای بود. بعد از طی مدت زمانی و سپری مرحله اول، اختراع خط و كتابت و سپس اختراع ماشین چاپ در دوره دوم، تحول عظیمی در تبادل دانستی ها ایجاد كرد و تمدن شفاهی دوره قبل را به تمدن خطی یا بصری مبدل نمود. اختراع چاپ موجب بسط و رواج انقلاب در عرصه اطلاعات و فرهنگ نوشتاری و ساختار آموزشی گشت و به دنبال آن ندای استقلال و مهین پرستی طنین افكن گردید. 

 

در دوره كتابت و با اختراع صنعت چاپ توسط (گوتنبرگ) آلمانی، اندیشمندان و نخبگان قلم فرسایی نمودند و كسانی چون (جان میلتون) ، (میرابو) ، (جان لاك) ، (منتسكیو) ، (ژان ژاك روسو)  و (دانته) علیه ظلم و جور خاندان سلطنتی و نظام فئودالی به پا خاستند. همگام با این تحولات، اروپا صحنه كشمكش ها و درگیری های خونین شد، از جمله جنگهای سی ساله بین كاتولیزم سنتی اروپا و پروتستانتیزم. اروپا از سال 1618 تا 1648 صحنه خون و آزادی بود تا این كه بالاخره نهضت پروتستانتیزم به رهبری لوته بركاتولیزم كلیسایی سلطه یافت و به دنبال آن انقلاب صنعتی و انقلاب علمی به وجود آمد و علوم اثباتی (پوزیتویزم) در مباحث تجربی و آكادمیك دوره (اسكولاستیك) رواج پیدا كرد و تعلیم خشك قرون وسطایی و كلیسایی را پایان بخشید و وارد مرحله (رنسانس) یا (تجدید حیات علمی) شد.

 

با پیدایش روزنامه، فن روزنامه نگاری به اوج خود رسید، به طوری كه انقلاب انگلستان (9-1688) و انقلاب كبیر فرانسه (1789) و جنگهای استقلال طلبانه امریكا علیه سیستم قیمومت و جنگهای جمهوریخواهان اسپانیا علیه نهضت فالانژیزم و (ژنرال فرانسیسكو فرانكو) با خاندان سلطنتی ادامه یافت. مطبوعات در این دوره حافظ دموكراسی و آزادی بیان بودند و در مقاطع بحرانی همانند جنگهای اول و دوم جهانی و جنگ ویتنام نقش مؤثری در افشاگری و دفاع از حقوق بشری و مردم داشته اند.با اختراع رادیو توسط (ماركنی) ایتالیایی و (پوپوف) روسی، تحول عظیمی در رسانه های جمعی به وجود آمد و این اختراع قرن بیستم، مطبوعات را به فكر رقابت انداخت.

 

با اختراع رادیو و تلویزیون، ارتباطات شخصی به ارتباطات جمعی یا توده ای تبدیل شد.با شروع دوره چهارم، سیر تحولات و تكامل نرم افزارها و سخت افزارهای سیستم های ماهواره ای، ویدئو، ضبط صوت، كامپیوتر، صنایع مخابراتی و الكترونیكی و تكنیكهای مدرن سینمایی و فیلم سازی، ارتباطات جمعی یا توده ای را به شكل ارتباطات فردی تبدیل كرد.به عبارتی دیگر فرد، دارای تمایلاتی جدا از جمع گردید و به سوی تمایلات فرد گرایانه راه پیدا كرد. البته در این دوره، ارتباطات توده ای از بین نمی رود اما تعیین كننده تمام نیازهای افراد نیست. 

 

ایجاد شبكه های اطلاع رسانی از طریق اینترنت، تله ماتیس و انفورماتیك زمان و مكان و مرزهای جغرافیایی را حذف نمود و قدرت روزافزون این شبكه ها توسط كشورهای بلوك غرب و ابرقدرتها جهت سیطره جهانی به شبكه های سلطه گری و نفوذ در حاكمیت دیگر كشورها و نفوذ در زندگی شخصی و خصوصی افراد تبدیل گشت. به طوری كه سازمان حقوق بشر و یونسكو با برپایی كنفرانسهای متعدد در جهان، مفادی را برای پیمان حریم قانونی كشورها و مصونیت با یكدیگر به امضاء رساندند. 

 

امروز در عصر جهانی شدن، جهان به صورت دهكده ای جهانی پی در پی كوچك تر شده است.امروزه استقرار ماهواره ها در فضا و فن آوریهای نوین ارتباطی مورد بحث اندیشمندان و صاحبنظران وسایل ارتباط جمعی قرار گرفته است و نظرات ایشان راهگشای پیامدهای تحولات زندگی نوع بشر در مواجهه با ابزار وسایل ارتباط جمعی شده است. همچنین مكتبهای گوناگونی را ایجاد نموده است و پیامدهای منفی آن كه به صورت امپریالیزم فرهنگی و امپریالیزم خبری با استفاده از آژانس های غول پیكر جهانی مطرح شده، آغازگر مباحث جدی و نظریات بی شماری گشته است). (رزاقی، 1381 : 103)

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات

بازاریابی

خدمات بانكی

تبلیغات اثربخش

تبلیغات تلویزیونی

خدمات نوین بانك صادرات

 

 

مقدمه

تبلیغات یكی از موضوعاتی است كه امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یكی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل كردن نیاز دارد. كار كرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشكار ساختن نیازهای نهفته ای است كه افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شكل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع كالاهای مصرفی بود كه منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدكنندگان شناخته شده به كار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف كنندگان از وجود و مزایای كالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانكه تافلر در كتاب فرهنگ مصرف كنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر كرده بود: ((چنان شود كه ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 

 

امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلكه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات كالا و خدمات می باشد. یكی از صنایعی كه كاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانكداری است.تبلیغات بانكی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریكا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاكم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانكها تدریجاً بانكداران استفاده از تبلیغات بانكی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.

 

در ایران تبلیغات بانكی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانكهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد كالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشكلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانكی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنكه تبلیغ متكی به تصویر است و بیشتر خدمات بانكی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانكی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانكی سعی در معرفی خدمات جدید خود – كه تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می كند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.

 

 

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار 2

 

فصل اول :كلیات تحقیق 5

مقدمه 5

1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9

1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11

1 .3. اهداف تحقیق 11

1 .4.سئوالات تحقیق 12

5.1 فرضیه‌های تحقیق 12

1 .9. سابقه تحقیقات و مطالعات انجام شده: 12

نتایج مورد انتظار پس از انجام تحقیق: 13

محدودیت ها و موانع تحقیق: 13

1 .12 تعریف عملیاتی از رسانه اثرگذار 13

1 .13. تعریف عملیاتی از تبلیغات اثربخش 14

1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 15

 

فصل دوم:ادبیات تحقیق 15

مقدمه 15

بازاریابی 16

تعاریف بازاریابی : 16

خدمات و خدمات بانكی 20

درباره خدمات بانكی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود كه عبارتند از: 21

1- ناملموس بودن (intangibility): 21

2- تفكیك ناپذیری (inseparability) 22

3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 23

4- ناپیوستگی (inconsistency): 23

5- مسئولیت امانتداری : 24

6- جریان دو طرفه اطلاعات 25

تبلیغات 35

تعاریف تبلیغات: 36

بودجه تبلیغات: 49

1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 52

2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 52

ارزیابی : 53

تكنیك كریسپ: 61

تكنیك ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 62

معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 66

شركتهای تبلیغاتی: 67

مصرف كننده و عموم مردم 70

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 75

از دید شرکتهای تبلیغاتی: 75

خصوصیات تلویزیون 79

اخبار و امور عمومی 83

ارزشهای اجتماعی 83

مقدمه مطالعات انتقادی 102

تلویزیون و مذهب 105

تصویر محوری در برابر كلام محوری 106

تلویزیون و خانواده در ایران 107

به سوی یك تركیب 114

نتایج 119

اثرات وسایل ارتباط جمعی: 120

اثرهای تجربه مصنوعی: 127

اثرهای خشونت تلویزیونی: 128

الگوی اثرهای قدرتمند: 130

ارتباط 132

وظایف وسایل ارتباط جمعی : 155

مخاطب 156

ج- دسته بندی مخاطبان: 182

مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 188

اقناع و متقاعدسازی مخاطب 200

تاریخچه بانک صادرات ایران 225

 

فصل سوم: روش تحقیق 227

1 .5. قلمرو تحقیق 227

1 .6. جامعه آماری 227

1 .7. نمونه آماری و روش نمونه‌گیری 227

1 .8. روش تحقیق 227

1 .8. 1. روش‌های گردآوری اطلاعات 228

1 .8. 2.روش تحلیل اطلاعات 228

1 . 8. 3. روش سنجش 228

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////

دانلود مقالات و پایان نامه موضوع تبلیغات:

تاریخچه و مفهوم تبلیغات

تبلیغات شهری – محیطی

بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی

شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای

 

 

 

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی تعهد شغلی مدیران آموزشی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی تعهد شغلی مدیران آموزشی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعهد شغلی مدیران آموزشی مبانی نظری تعهد شغلی مدیران آموزشی پیشینه تحقیق تعهد شغلی مدیران آموزشی پیشینه پژوهش تعهد شغلی مدیران آموزشی پیشینه نظری…

  • امنیت در شبکه های WSN

    امنیت در شبکه های WSN امنیت شبکه های سنسوری بی سیم شبکه های سنسوری شبکه های بی سیم شبکه های حسگر بی سیم امنیت در شبکه های WSN بررسی امنیت در شبکه های حسگر بی سیم مدیریت شبکه شبکه های…

  • پرسشنامه دغدغه های شغلی بزرگسالان سوپر با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه دغدغه های شغلی بزرگسالان سوپر با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه دغدغه های شغلی پرسشنامه دغدغه های شغلی افراد پرسشنامه دغدغه های شغلی بزرگسالان دانلود پرسشنامه دغدغه های شغلی بزرگسالان پرسشنامه دغدغه های شغلی بزرگسالان…

  • پاورپوینت اشتغال زنان با رویکردی به برنامه چهارم توسعه کشور

    پاورپوینت اشتغال زنان با رویکردی به برنامه چهارم توسعه کشور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اشتغال زنان با رویکردی به برنامه چهارم توسعه کشور جهت رشته اقتصاد در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت مدیریت ریسك در نظام بانكداری

    پاورپوینت مدیریت ریسك در نظام بانكداری پاورپوینت مدیریت ریسك در نظام بانكداری تحقیق مدیریت ریسك در نظام بانكداری مقاله مدیریت ریسك در نظام بانكداری پایان نامه مدیریت ریسك در نظام بانكداری مدیریت ریسك در نظام بانكداری ریسك در نظام بانكداری…

  • پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع قراردادهای اجاره

    پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع قراردادهای اجاره پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ با موضوع قراردادهای اجاره پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب تئوری حسابداری شباهنگ پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد رفتار دینی علوی با نمره گذاری، روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه استاندارد رفتار دینی علوی با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه رفتار دینی دانلود پرسشنامه رفتار دینی پرسشنامه استاندارد رفتار دینی پرسشنامه 9 سوالی رفتار دینی پرسشنامه رفتار دینی (علوی 1379) پرسشنامه 9 سوالی رفتار…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت سیاسی دانشجویان 85 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت سیاسی دانشجویان 85 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هویت سیاسی پیشینه تحقیق هویت سیاسی پیشینه داخلی هویت سیاسی پیشینه خارجی هویت سیاسی پیشینه پژوهش هویت سیاسی چارچوب نظری هویت سیاسی فصل دوم پایان…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی درباره اضطراب

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی درباره اضطراب کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اضطراب مبانی نظری اضطراب پیشینه تحقیق اضطراب پیشینه داخلی اضطراب پیشینه خارجی اضطراب پیشینه پژوهش اضطراب پیشینه نظری اضطراب ادبیات نظری اضطراب چارچوب نظری اضطراب رفتن…

  • مبانی نظری بررسی نگرش کارکنان نسبت به فرهنگ سازمانی در راستای مدیریت مشاركتی

    مبانی نظری بررسی نگرش کارکنان نسبت به فرهنگ سازمانی در راستای مدیریت مشاركتی نگرش کارکنان نسبت به فرهنگ سازمانی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرارمدیریت…

  • بررسی روش های تعیین دبی زیست محیطی در نیروگاههای برق آبی جریانی

    بررسی روش های تعیین دبی زیست محیطی در نیروگاههای برق آبی جریانی دانلود مقالات برق دانلود مقالات مهندسی برق بررسی روش های تعیین دبی زیست محیطی در نیروگاههای برق آبی جریانی دبی زیست محیطی تعیین دبی زیست محیطی نیروگاههای برق…

  • پاورپوینت علائم بیماری فشار خون و راه های درمان آن

    پاورپوینت علائم بیماری فشار خون و راه های درمان آن پاورپوینت علائم بیماری فشار خون و راه های درمان آن علائم بیماری فشار خون و راه های درمان آن راه های درمان فشار خون علائم بیماری فشار خون بالا پاورپوینت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فراشناخت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فراشناخت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فراشناخت مبانی نظری فراشناخت پیشینه تحقیق فراشناخت پیشینه داخلی فراشناخت پیشینه خارجی فراشناخت پیشینه پژوهش فراشناخت پیشینه نظری فراشناخت ادبیات نظری فراشناخت چارچوب نظری فراشناخت رفتن به…

  • پاورپوینت بررسی روش مناظره

    پاورپوینت بررسی روش مناظره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی روش مناظره جهت رشته روانشناسی در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در اين روش بحث و…

  • پاورپوینت فصل چهارم مبحث توان و ریشه ریاضی نهم

    پاورپوینت فصل چهارم مبحث توان و ریشه ریاضی نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث توان و ریشه در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشنودی شغلی کارکنان 43 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشنودی شغلی کارکنان 43 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خشنودی شغلی کارکنان مبانی نظری خشنودی شغلی کارکنان پیشینه تحقیق خشنودی شغلی کارکنان پیشینه داخلی خشنودی شغلی کارکنان پیشینه خارجی خشنودی شغلی کارکنان…

  • پاورپوینت خوشه بندی ساختار وب

    پاورپوینت خوشه بندی ساختار وب دانلود پاورپوینت ساختار وب دانلود پاورپوینت درباره ساختار وب دانلود پاورپوینت درمورد ساختار وب پاورپوینت درمورد خوشه بندی ساختار وب پاورپوینت چگونگی خوشه بندی ساختار وب دانلود پاورپوینت خوشه بندی صفحات وب رفتن به سايت…

  • پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها (عارضه یابی و بهره وری)

    پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها (عارضه یابی و بهره وری) دانلود پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها تحقیق درمورد پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها وانواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها جهت رشته کسب و کار…

  • تحقیق انواع سند، قدرت اجرایی و اعتباری آنها

    تحقیق انواع سند، قدرت اجرایی و اعتباری آنها دانلود تحقیق انواع سند، قدرت اجرایی و اعتباری آنها سند رسمی رعایت حدود صلاحیت مامور رسمی رعایت مقررات قانونی در تنظیم سند سند رسمی از دیدگاه مقررات ثبتی سند عادی سند لازم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرسودگی هیجانی در پرستاران

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرسودگی هیجانی در پرستاران کلمات کلیدی : مبانی نظری فرسودگی هیجانی در پرستاران پیشینه تحقیق فرسودگی هیجانی در پرستاران پیشینه داخلی فرسودگی هیجانی در پرستاران پیشینه خارجی فرسودگی هیجانی در پرستاران پیشینه پژوهش فرسودگی هیجانی…

  • پاورپوینت کنترل استراتژیک

    پاورپوینت کنترل استراتژیک پاورپوینت کنترل استراتژیک کنترل استراتژیک تحقیق کنترل استراتژیک مقاله کنترل استراتژیک بررسی کنترل استراتژیک تحلیل کنترل استراتژیک کنترل تدریجی استراتژیک شکل های عمومی مراکز مسئولیت مکانیزم های کنترل تدریجی استراتژیک سلسله مراتب کنترل استراتژیک کنترل استراتژیک چیست؟…

  • دانلود پاورپوینت ارزیابی ارگونومیک از کارهای نشسته و طراحی دفتر کار

    دانلود پاورپوینت ارزیابی ارگونومیک از کارهای نشسته و طراحی دفتر کار پاورپوینت دفتر کار پاورپوینت طراحی دفتر کار پاورپوینت ارزیابی ارگونومیک پاورپوینت ارگونومیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزیابی ارگونومیک از کارهای نشسته و طراحی دفتر کار در قالب…

  • اضطراب امتحان و ابعاد آن

    اضطراب امتحان و ابعاد آن سطوح اضطراب نظریه های اضطراب ابعاد اضطراب امتحان مراحل و پیچیدگی اضطراب تحقیق در مورد اضطراب تحقیق در مورد اضطراب امتحان رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اضطراب امتحان و ابعاد آن…

  • مبانی دادرسی اطفال بزهکار

    مبانی دادرسی اطفال بزهکار دادرسی اطفال بزهکار افزایش جرائم اطفال اصل عدم مسئولیت کیفری اطفال اختصاصی یا تخصصی بودن دادگاه اطفال لزوم شناسایی شخصیت بزهکار و علل بزهکاری اجرای روش های خاص اصلاح و درمان علل غائی یا جدا سازنده…

  • گزارش كارورزی رشته روانشناسی و علوم تربیتی

    گزارش كارورزی رشته روانشناسی و علوم تربیتی دانلود گزارش كارورزی رشته روانشناسی و علوم تربیتی خرید گزارش كارورزی رشته روانشناسی و علوم تربیتی انجام گزارش كارورزی رشته روانشناسی و علوم تربیتی انجام پایان نامه رشته روانشناسی و علوم تربیتی سیستم…

  • بررسی دوره های هنر و پیشینه هنر ایران

    بررسی دوره های هنر و پیشینه هنر ایران هنر ایران دانلود پایان نامه تاریخ هنر ایران دانلود پایان نامه دوره های هنر ایران تمدن و هنر ایران باستان دانلود پایان نامه رشته هنر بررسی دوره های هنر و پیشینه هنر…

  • پاورپوینت تكنولوژی DDBS

    پاورپوینت تكنولوژی DDBS پاورپوینت درباره تكنولوژی DDBS پاورپوینت تكنولوژی DDBS چیست پاورپوینت استفاده از تكنولوژی DDBS پاورپوینت موارد استفاده از تكنولوژی DDBS پاورپوینت درمورد تكنولوژی DDBS پاورپوینت مشکلات تكنولوژی DDBS رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تكنولوژی DDBS  جهت رشته…

  • اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

    اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن مدیریت ارتباط با مشتری محور پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه مدیریت اهداف و دیدگاه های مختلف…

  • مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد

    مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد برند عناصر برند برندهای مقلّد تصویر برند قصد خرید تاریخچه برند منشور هویت پایان نامه مدیریت بازرگانی رفتن به سایت اصلی   مقایسه اثرگذاری هویت برند بر…

  • پاورپوينت سیستم های عامل ناصر آیت

    پاورپوينت سیستم های عامل ناصر آیت پاورپوينت سیستم عامل پاورپوينت سیستم های عامل پاورپوينت سیستم های عامل ناصر آیت پاورپوینت بررسی سیستم های عامل دانلود پاورپوینت سیستم های عامل ناصر آیت دانلود در مورد سیستم های عامل رفتن به سايت…

  • دانلود پاورپوینت تبادل رفتار برای یافتن موقعیت ها

    دانلود پاورپوینت تبادل رفتار برای یافتن موقعیت ها پاورپوینت تبادل رفتار برای یافتن موقعیت ها پاورپوینت تبادل رفتار برای دستیابی موقعیت ها پاورپوینت تبادل رفتار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تبادل رفتار برای یافتن موقعیت ها  جهت رشته روانشناسی…

  • پاورپوینت سیر تکامل مفهوم توسعه

    پاورپوینت سیر تکامل مفهوم توسعه پاورپوینت توسعه اقتصادی و برنامه ریزی پاورپوینت توسعه اقتصادی در ایران پاورپوینت توسعه اقتصادی تدبیر پاورپوینت توسعه اقتصادی چیست پاورپوینت توسعه اقتصادی ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیر تکامل مفهوم توسعه جهت رشته…

  • پاورپوینت دومین جلسه کمیسیون توسعه برنامه ها

    پاورپوینت دومین جلسه کمیسیون توسعه برنامه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دومین جلسه کمیسیون توسعه برنامه ها جهت رشته گوناگون در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر 1992 با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر 1992 با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سبک های تفکر پرسشنامه سبکهای تفکر استرنبرگ پرسشنامه سبکهای تفکر استرنبرگ و واگنر پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر 1992 پرسشنامه…

  • پاورپوینت تلاش برای تغییر رفتار

    پاورپوینت تلاش برای تغییر رفتار دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت پاورپوینت دانلود رایگان پروژه پاورپوینت استرس شغلی دانلود رایگان پاورپوینت درباره استرس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تلاش برای تغییر رفتارجهت رشته روانشناسی در قالب 45 اسلاید و با فرمتpptxبصورت…