تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

کلمات کلیدی :

اعتبار برند
پرستیژ برند
تصویر برند
قصد خرید مجدد
قصد خرید مجدد مشتریان
پایان نامه قصد خرید مجدد
تاثیر پرستیژ برند بر قصد خرید مجدد
تاثیر اعتبار برند بر قصد خرید مجدد
تاثیر تصویر برند بر قصد خرید مجدد

رفتن به سایت اصلی

شناسايي عوامل موثر بر تصميم خريد خريدار، يكي از موضوعاتي است كه بازاريابان به منظور شناخت سلايق و خواسته هاي مشتريان خود سعي در شناسايي اين عوامل و مورد توجه قرار دادن آنها درتوليد، بسته بندي و بازاريابي محصولات شان داشته اند. با وجود شناخت رو به افزايش اهميت اعتبار و پرستي‍ژ برند، مطالعات بسيار کمي به بررسي اينکه چگونه اعتبار و پرستيژ برند روي رفتار انتخاب مشتري تاثير مي گذارد، پرداخته اند.

 

 

درک مکانيزم ترکيبي اعتبار و پرستيژ برند در تشکيل تمايل خريد نام تجاري براي تبليغ کنندگان و بازاريابان بسيار مهم و موثر خواهد بود، چون راهنمايي لازم را در توسعه موقعيت نام تجاري، از طريق تبليغات مناسب تر و استراتژي هاي نام تجاري سازي، ارائه مي دهد. علاوه بر اين، اطلاعات محدودي راجع به اين موضوع وجود دارد که آيا شرايط موجود در مکانيزم ترکيبي اعتبار و پرستيژ برند در تصميم گيري مشتري در بين دسته هاي مختلف محصولات، قوي تر يا ضعيف تر است يا نه. 

 

 

براي بررسي دقيق تحت شرايطي که اعتبار و پرستيژ برند به طور مختلفي بر تمايل مشتري براي خريد نام تجاري اثر مي گذارند، اين تحقيق اثرات ترکيبي پرستيژ، اعتبار و تصوير برند را بر قصد خريدمجدد، باتوجه به ریسک و کیفیت درک شده بررسی مي کند. ويژگي مهم ساخت يک نام تجاري قوي وجود يک ارزش درک شده بالا در يک نام تجاري است. ابعاد بسيار مختلفي از ارزش درک شده محصول يا نام تجاري در مقالات تعريف شده است. همانطور که اعتبار برند ممکن است يک بخش مطلوبتر و محسوس تري از ارزش درک شده را نشان دهد، بررسي بخش رقابتي اما متفاوت ديگري از ارزش درک شده (مثل پرستيژ برند) به همراه اعتبار برند تصوير متوازن تر و بزرگتري از فرايند تصميم هاي مشتري را نشان خواهد داد. 

 

اين پژوهش به دنبال اين است تا تاثير نقش پرستي‍ژ، اعتبار و تصوير برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده را بر روي قصد خريد مجدد مشتريان بررسي كند.

 

 

 

 

 

 

 
فهرست مطالب
فصل اول) کلیات تحقیق
1-1) مقدمه    2
1-2)  بیان مسئله    3
1-3) اهمیت و ضرورت پژوهش    4
1-4) اهداف تحقیق    5
1-5) سوالات تحقیق    5
1-7) تعریف اصطلاحات تخصصی تحقیق    8
1-7-1 ) اعتبار برند     8
1-7- 2) پرستیژ برند    9
1-7-3) تصویر برند    10
1-7-4) کیفیت درک شده    10
1-7- 5) صرفه جویی در هزینه اطلاعات    11
1-7-6) ریسک درک شده    11
1-7-7) درگیری محصول    12
1-7-8) دانش محصول    12
1-7-9) قصد خرید مجدد    13
1-8 ) قلمرو تحقیق    13
1-8-1 ) قلمرو موضوعی    14
1-8-2 ) قلمرو مکانی    14
1-8-3 ) قلمرو زمانی    14
1-9 ) خلاصه و جمع بندی    14

 

 

فصل دوم) ادبیات تحقیق
2-1) مقدمه    16
2-2) مبانی نظری تحقیق    18
2-2-1) برند    18
2-2-2) خصوصیات برند    20
2-2-3) مفهوم پرستیژ برند    21
2-2-4) مفهوم اعتبار برند    26
2-2-5) مفهوم تصویر برند    28
2-2-6) مفهوم کیفیت درک شده    31
2-2-7) مفهوم ریسک درک شده    33
2-2-8 ) مفهوم صرفه جویی در هزینه اطلاعات    37
2-2-9) مفهوم درگیری محصول    38
2-2-9-1) درگیری ذهنی مصرف کننده    39
2-2-10) مفهوم دانش محصول    41
2-2-10-1) خصوصیات دریافت شده محصول    42
2-2-10-2) وي‍‍‍‍‍ژگي محصولات    42
2-2-11) مفهوم قصد خرید مجدد    46
2-2-11-1) تاثیر پنج بعد مختلف تصویر ذهنی قیمت روی قصد خرید    48
2-2-11-2) تاثيرطبقه اجتماعي بر تصميم خريد    53
2-2-11-3) فرایند خرید    54
2-2-11-4) پيش بين رفتار خريداران با استفاده از مدل مازلو    56
2-2-11-5) درك فرايند خريد    60
2-2-11-6) مدل های مرتبط با قصد خرید    62
2-2-11-6-1) مدل استفان زیلک    62
2-2-11-6-2) مدل لوی و گندل    66
2-3) پیشینه پژوهش    68
2-3-1) مطالعات انجام شده در داخل کشور    68
2-3-2) مطالعات انجام شده در خارج کشور    85
2-4) توسعه فرضیات    100
2-5) خلاصه و جمع بندی    111

 

 

فصل سوم) روش شناسی تحقیق
3-1) مقدمه    113
3-2) روش تحقیق    113
3-3) جامعه آماری پژوهش    115
3-4)حجم نمونه و روش نمونه گیری    116
3-5) روش و ابزارگردآوری اطلاعات    117
3-6) روایی و پایایی    119
3-6-1)روایی    119
3-6-2) پایایی    120
3-6-2-1) تحلیل عاملی    122
3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها    123
3-8) نرم افزارهای تجزیه و تحلیل داده ها    123
3-9) خلاصه و جمع بندی    123

 

 

فصل چهارم) تجزیه و تحلیل داده ها
4-1) مقدمه    127
4-2) آمار توصیفی    127
4-2) ویژگی های جمعیت شناختی    128
4-3) آمار استنباطی    129
4-3-1) تعیین نرمال و غیر نرمال بودن داده ها    129
4-3-2) بررسی برازش مدل پژوهش    130
4-3 -3) ارزیابی مدل اندازه‌گیری (مدل بیرونی)    131
4-3-3-1) بار عاملی شاخص ها یا سوال های پرسشنامه    131
4-3-3-2) پایایی مدل بیرونی    133
4-3-3-1-2) ضریب آلفای کرونباخ    133
4-3-3-1-1) پایایی ترکیبی (CR)    134
4-3-3-3) روایی مدل بیرونی    135
4-3-3-2) روایی همگرا    136
4-3-3-3) روایی واگرا    137
4-3-3-3-1) روش بارهای عاملی متقابل    137
4-3-3-3-2) روش فورنل و لاکر    141
4-3-4) ارزیابی مدل اندازه‌گیری (مدل بیرونی)    144
4-3-4-1) اندازه و معناداری ضرایب مسیر    144
4-3-4-1-1) ضرایب معناداری Z (مقادیر t- value)    144
4-3-4-1-2) ضریب رگرسیونی مسیرها    145
4-3-4-1-3) ضریب تعیین R2 (R Squars)    146
4-3-4-1-4) اندازه اثر f2    148
4-3-4-1-5) کیفیت پیش بینی کنندگی (Q2)    149
4-3-4-1-6) معیارRedundancy    150
4-4-3) بررسی مدل کلی پژوهش    151
4-5) نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها    152
4-6) اثر تعدیلگری    154
4-7) مدل اصلاح شده پژوهش    157
4-8) مقایسه شاخص های مدل اولیه و مدل اصلاح شده    158
4-9) خلاصه و جمع بندی    160

 

 

فصل پنجم) نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1) مقدمه    162
5-2) خلاصه تحقیق    162
5-3) مدل نهایی پژوهش    164
5-4) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه های پژوهش    165
5-4-1) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه اول    165
5-4-2) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه دوم    165
5-4-3) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه سوم    166
5-4-4) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه چهارم    167
5-4-5) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه پنجم    168
5-4-6) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه ششم    169
5-4-7) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه هفتم    169
5-4-8) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه هشتم    170
5-4-9) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه نهم    171
5-4-10) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه دهم    172
5-4-11) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه یازدهم    173
5-4-12) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه دوازدهم    174
5-4-13) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه سیزدهم    174
5-4-14) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه چهاردهم    175
5-4-15) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه پانزدهم    176
5-5) نتیجه گیری کلی تحقیق    177
5-6) پیشنهادهای کاربردی و مدیریتی    178
5-7) پیشنهادهایی برای تحقیق های آتی    179
5-8) محدودیت و مشکلات پژوهش    180
5-9) خلاصه و جمع بندی    180
پیوست ها    183
منابع    197

 

فهرست جداول
جدول(2-1) خلاصه نتایج تحقیقات انجام شده در ارتباط با موضوع تحقیق در داخل کشور    49
جدول (2-2) خلاصه نتایج تحقیقات انجام شده در ارتباط با موضوع تحقیق در خارج کشور    55
جدول (3-1) ترکیب سؤالات پرسشنامه    72
جدول (3-2) منابع مقیاس های سنجش    73
جدول (3-3) بررسی پایایی با آلفای کرونباخ    74
جدول (4-1) ویژگی های جمعیت شناختی نمونه آماری    79
جدول( 4-2 ) نتایج آزمون کولموگروف – اسمیرنوف    80
جدول ( 4-3) بار عاملی سوال های پرسشنامه    81
جدول (4-4) ضریب آلفای کرونباخ    83
جدول (4-5) پایایی ترکیبی    84
جدول( 4-6) روایی همگرا    85
جدول(4-7) بارهای عاملی متقابل    86
جدول (4-8) داده های اولیه وارد شده در نرم افزار اکسل    88
جدول (4-9) جدول فورنل- لارکر پس از جایگذاری مقادیر ریشه دوم  AVE    89
جدول (4-10) ضرایب معناداری Z (مقادیر t- value)    90
جدول (4-11) ضریب رگرسیونی مسیرها    91
جدول(4-12) ضریب تعیین R2    92
جدول (4-13) اندازه اثر F2    93
جدول (4-14) کیفیت پیش بینی کنندگی   ( Q2 )    94
جدول (4-15) معیارRedundancy    95
جدول (4-16) نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها    96
جدول (4-17) بار عاملی مدل اصلاح شده تحقیق    97
جدول (4-18) مقایسه شاخص های مدل پیشنهادی اولیه و مدل اصلاح شده پژوهش    101

 

 

فهرست شکل ها
شکل (1-1) مدل پژوهش    6
شكل (2-1) مراحل فرآيند خريد كالا توسط  مشتري    36
شكل (2-2) سلسله مراتب اثرات در فرايند خريد    40
شکل (2-3) مدل استفان زیلک    41
شکل (2-4) مدل لوی و گندل    44
شکل (2- 5) مدل عملیاتی تحقیق    66
شکل (3-1) فرایند تحقیق    69
شکل (4-1) متغیر تعدیلگر درگیری محصول  بر کیفیت درک شده و قصد خرید مجدد    98
شکل (4-2) متغیر تعدیلگر دانش محصول بر ریسک درک شده و قصد خرید مجدد    99
شکل (4-3) مدل اصلاح شده تحقیق در حالت آماره های t    100
شکل(5-1) مدل نهایی پژوهش    105

  • پاورپوینت معرفی پروفسور بهرام شیردل

    پاورپوینت معرفی پروفسور بهرام شیردل پاورپوینت بررسی آثار بهرام شیردل پاورپوینت داستان معماری پاورپوینت پروفسور شیردل پاورپوینت بهرام شیردل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی پروفسور بهرام شیردل جهت رشته معماری در قالب 18 اسلاید و با فرمت بصورت…

  • پرسشنامه استاندارد توانمندسازی کارکنان با روایی و پایایی

    پرسشنامه استاندارد توانمندسازی کارکنان با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه توانمندسازی کارکنان پرسشنامه توانمندسازی کارکنان اسپریتزر (peq) پرسشنامه توانمندسازی کارکنان اسپریتزر پرسشنامه استاندارد توانمندسازی کارکنان دانلود پرسشنامه توانمندسازی کارکنان پرسشنامه توانمندسازی روانشناختی کارکنان پرسشنامه استاندارد توانمندسازی کارکنان اسپریتزر…

  • رساله دکترای رشته درمان و آموزش پزشکی با عنوان تعیین نحوه به روز كردن اطلاعات پزشكی در پزشكان عمومی شاغل در شهر قزوین

    رساله دکترای رشته درمان و آموزش پزشکی با عنوان تعیین نحوه به روز كردن اطلاعات پزشكی در پزشكان عمومی شاغل در شهر قزوین پزشكان عمومی رضایت پزشكان عمومی به روز كردن اطلاعات پزشكی راهنمای مطالعاتی (Clinical guidelinel) دانلود رساله دکترای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی های منابع انسانی 79 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی های منابع انسانی 79 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری منابع انسانی پیشینه تحقیق منابع انسانی پیشینه پژوهش استراتژی های منابع انسانی مبانی نظری استراتژی های منابع انسانی پیشینه تحقیق استراتژی های منابع انسانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه تنیدگی شغلی و میزان خطای انسانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه تنیدگی شغلی و میزان خطای انسانی مبانی نظری تنیدگی شغلی دانلود مبانی نظری تنیدگی شغلی پیشینه تحقیق تنیدگی شغلی مبانی نظری میزان خطای انسانی دانلود مبانی نظری میزان خطای انسانی پیشینه تحقیق میزان خطای…

  • بررسی مدلها و نظریه هایی استرس شغلی

    بررسی مدلها و نظریه هایی استرس شغلی کلمات کلیدی : مدلهای استرس شغلی  پایان نامه استرس شغلی "تعریف نظری استرس شغلی" "تعریف عملیاتی استرس شغلی" نظریه هایی در رابطه با استرس شغلی عامل های استرس شغلی در محیط کار رفتن…

  • دانلود پاورپوینت کولر خودرو

    دانلود پاورپوینت کولر خودرو پاورپوینت کولر خودرو پاورپوینت کولر خودرو برقی پاورپوینت کولر خودرو سنگین پاورپوینت کولر خودرو چگونه کار میکند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کولر خودرو جهت رشته مکانیک در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت شنیدن و مولفه های آن 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت شنیدن و مولفه های آن 62 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مهارت شنیدن و مولفه های آن مبانی نظری مهارت شنیدن و مولفه های آن پیشینه تحقیق مهارت شنیدن و مولفه…

  • پاورپوینت تهویه و انواع آن

    پاورپوینت تهویه و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تهویه و انواع آن جهت رشته ی پزشکی در قالب 146 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       برای…

  • پاورپوینت اصول برنامه ریزی اقتصادی

    پاورپوینت اصول برنامه ریزی اقتصادی کلمات کلیدی : پاورپوینت اصول برنامه ریزی اقتصادی اصول برنامه ریزی اقتصادی تاریخچه برنامه ریزی اقتصادی در تئوری و عمل انواع برنامه ریزی اقتصادی برنامه ی توسعه اقتصادی بعد از انقلاب اقدامات لازم جهت برنامه…

  • ماهیت اشتیاق شغلی و بررسی نظریه های آن

    ماهیت اشتیاق شغلی و بررسی نظریه های آن کلمات کلیدی : اشتیاق شغلی doc اشتیاق شغلی کارکنان پایان نامه اشتیاق شغلی ابعاد اشتیاق شقلی کان نظریه های اشتیاق شقلی کان پیشایندهای اشتیاق شقلی کان تعریف نظری اشتیاق شغلی تعریف عملیاتی…

  • پروپوزال سطح بندی نظام گردشگری روستایی با استفاده از مدل EP

    پروپوزال سطح بندی نظام گردشگری روستایی با استفاده از مدل EP کلمات کلیدی : گردشگری روستایی گردشگری روستایی در ایران پروپوزال گردشگری روستایی وضعیت گردشگری روستایی در ایران سطح بندی نظام گردشگری روستایی سطح بندی روستاهای هدف گردشگری سطح بندی…

  • بررسی مقایسه ای موتورها و ابرموتورهای کاوش در بازیابی اطلاعات کشاورزی

    بررسی مقایسه ای موتورها و ابرموتورهای کاوش در بازیابی اطلاعات کشاورزی موتورهای کاوش ابر موتورهای کاوش بازیابی اطلاعات کشاورزی مقایسه موتورهای کاوش و ابرموتورهای کاوش بازیابی اطلاعات کشاورزی با موتورهای کاوش بازیابی اطلاعات کشاورزی با ابرموتورهای کاوش کارایی موتورهای کاوش…

  • پاورپوینت پایگاه داده رسانه ای

    پاورپوینت پایگاه داده رسانه ای پاورپوینت پایگاه داده چند رسانه ای پاورپوینت پایگاه داده چند رسانه ای چیست؟ پاورپوینت پایگاه داده های چند رسانه ای پاورپوینت مقاله پایگاه داده چند رسانه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پایگاه داده…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های مهارت های هیجانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های مهارت های هیجانی فصل دوم پایان نامه نظریه های مهارت های هیجانی مبانی نظری نظریه های مهارت های هیجانی پیشینه تحقیق نظریه های مهارت های هیجانی پیشینه پژوهش نظریه های مهارت های هیجانی…

  • دانلود پاورپوینت استراتژی های مطلوب

    دانلود پاورپوینت استراتژی های مطلوب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استراتژی های مطلوب جهت رشته مدیریت در 114 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       راهي است كه رسيدن به…

  • جزوه دست نویس طول ترم درس روش تحقیق در عملیات

    جزوه دست نویس طول ترم درس روش تحقیق در عملیات جزوه دست نویس درس روش تحقیق در عملیات محمدرضا مهرگان رفتن به سایت اصلی جزوه دست نویس طول ترم درس روش تحقیق در عملیات 36 صفحه pdf بر اساس کتاب…

  • مبانی نظری انتخاب یک سیستم مناسب ارزیابی عملکرد مدیریت منابع سازمانی در دانشگاه

    مبانی نظری انتخاب یک سیستم مناسب ارزیابی عملکرد مدیریت منابع سازمانی در دانشگاه ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد مدل های نوین ارزیابی عملکرد کارکنان…

  • پاورپوینت ارزيابی قابليت استفاده مجدد مجموعه تستها دارای قضاوتهای چندسطحی

    پاورپوینت ارزيابی قابليت استفاده مجدد مجموعه تستها دارای قضاوتهای چندسطحی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم‌ های بازیابی اطلاعات جهت رشته کامپیوتر در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت اقدامات اورژانسی با تشنج

    پاورپوینت اقدامات اورژانسی با تشنج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اقدامات اورژانسی با تشنج جهت رشته پزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تشنج نشانه بروز…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری کارآیی خانواده 44 صفحه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری کارآیی خانواده 44 صفحه فصل دوم پایان نامه کارآیی خانواده مبانی نظری کارآیی خانواده پیشینه تحقیق کارآیی خانواده پیشینه داخلی کارآیی خانواده پیشینه خارجی کارآیی خانواده پیشینه پژوهش کارآیی خانواده پیشینه نظری کارآیی خانواده ادبیات نظری…

  • پاورپوینت مردم نگاری

    پاورپوینت مردم نگاری پاورپوینت مردم نگاری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مردم نگاری برای دانشجویان ارشد و دکتری رشته های علوم اجتماعی به تعداد 19 اسلاید مناسب اساتید و ارائه دانشجویان   شامل : مشاهده بدون مشارکت مراحل مشاهده مشارکت­…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان وجودی 57 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان وجودی 57 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه درمان وجودی مبانی نظری درمان وجودی پیشینه تحقیق درمان وجودی پیشینه داخلی درمان وجودی پیشینه خارجی درمان وجودی پیشینه پژوهش درمان وجودی پیشینه نظری…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی یادگیری

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی یادگیری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه یادگیری مبانی نظری یادگیری پیشینه تحقیق یادگیری پیشینه داخلی یادگیری پیشینه خارجی یادگیری پیشینه پژوهش یادگیری پیشینه نظری یادگیری ادبیات نظری یادگیری چارچوب نظری یادگیری رفتن به…

  • واکنش های کیفری در قبال پدیده قاچاق انسان

    واکنش های کیفری در قبال پدیده قاچاق انسان جرم قاچاق انسان تحقیق قاچاق زنان ارکان قاچاق زنان دانلود تحقیق قاچاق زنان پایان نامه قاچاق پایان نامه قاچاق زنان واکنش های کیفری در قبال پدیده قاچاق انسان قانون مبارزه با قاچاق…

  • بررسی پیشینه و دوره های مختلف هنر و تمدن ایران

    بررسی پیشینه و دوره های مختلف هنر و تمدن ایران تاریخ هنر ایران هنر و تمدن ایلام هنر و تمدن فلات ایران هنر در دوره های تاریخی ایران هنر و تمدن ایران در دوره های مختلف هنر ایران در عصر…

  • پرسشنامه بررسی رابطه عامل چابکی با موفقیت زنجیره

    پرسشنامه بررسی رابطه عامل چابکی با موفقیت زنجیره پرسشنامه عامل چابکی پرسشنامه موفقیت زنجیره پرسشنامه عامل چابکی در شرکت پرسشنامه موفقیت زنجیره در شرکت پرسشنامه رابطه عامل چابکی با موفقیت زنجیره در شرکت رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت…

  • پاورپوینت اضطراب در كودكان

    پاورپوینت اضطراب در كودكان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اضطراب در كودكان جهت رشته ی روان شناسی در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       همه انسانها…

  • حسابداری مالی

    حسابداری مالی دانلود مقاله حسابداری مالی عملیات مالی کنترل داخلی دانلود مقاله پروژه مالی سرفصل های حسابداری مالی تعریف عملیات مالی و ثبت آن شناسایی سود و بستن حسابها نحوه نگهداری موجودیهای کالا و روش ارزیابی آن دانلود مقاله حسابداری…

  • پاورپوینت مبانی مدیریت در رسانه

    پاورپوینت مبانی مدیریت در رسانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی  مدیریت در رسانه جهت رشته مدیریت در قالب 94 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فهرست مطالب اصلي :…

  • ویژگی های سازمان سالم و بررسی مولفه های سلامت سازمانی

    ویژگی های سازمان سالم و بررسی مولفه های سلامت سازمانی ابعاد سلامت سازمانی مولفه های سلامت سازمانی تحقیق درباره سلامت سازمانی ویژگی های سازمان سالم پویایی های سازمانی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق ویژگی های سازمان سالم…

  • مبانی نظری عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان و اولویت بندی آنها

    مبانی نظری عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان و اولویت بندی آنها بهره وری سازمان عوامل موثر بر بهره وری سازمان اولویت عوامل موثر بر بهره وری سازمان نقش رهبری در بهره وری سازمان نقش سازماندهی در بهره وری…

  • مبانی مسئولیت کیفری اطفال در مکاتب کیفری و قوانین موضوعه

    مبانی مسئولیت کیفری اطفال در مکاتب کیفری و قوانین موضوعه کیفیات مخففه در قانون جدید مبانی مسئولیت کیفری اطفال در مکاتب کیفری مسئولیت کیفری اطفال در قوانین موضوعه آثار کیفیات مخففه در اعمال مجازات ها کیفیات مخففه در خصوص کودکان…

  • دانلود تحقیق درباره کمرویی و درمان آن word

    دانلود تحقیق درباره کمرویی و درمان آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کمرویی و درمان آن با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش به همراه فایل ورد

    پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش به همراه فایل ورد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش به…