تبلیغات تلویزیون و ساختار بندی عناصر آن

تبلیغات تلویزیون و ساختار بندی عناصر آن

تبلیغات تلویزیونی
تحولات تبلیغات در ایران
متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی
بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی
دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی
تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات تلویزیون
بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی

تبلیغات تلویزیون و ساختار بندی عناصر آن

 

 

 

چکیده

تبلیغات یكی از موضوعاتی است كه امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یكی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل كردن نیاز دارد. كار كرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشكار ساختن نیازهای نهفته ای است كه افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شكل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع كالاهای مصرفی بود كه منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدكنندگان شناخته شده به كار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف كنندگان از وجود و مزایای كالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانكه تافلر در كتاب فرهنگ مصرف كنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر كرده بود: ((چنان شود كه ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 

 

امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلكه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات كالا و خدمات می باشد. یكی از صنایعی كه كاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانكداری است.تبلیغات بانكی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریكا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاكم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانكها تدریجاً بانكداران استفاده از تبلیغات بانكی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.

 

در ایران تبلیغات بانكی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانكهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد كالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشكلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانكی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنكه تبلیغ متكی به تصویر است و بیشتر خدمات بانكی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانكی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانكی سعی در معرفی خدمات جدید خود – كه تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می كند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.

 

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات تلویزیونی

تحولات تبلیغات در ایران

اثربخشی تبلیغات تلویزیونی

متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی

 

 

 

مقدمه:

در كشور ما اثرگذارترین رسانه بر مردم كدام است؟یا بعبارتی دیگر؛ مردم كشور ما بیشتر از كدام رسانه ارتباط جمعی تأثیر می‌پذیرند؟شاید در بدو امر جواب بسیاری از مردم عادی و یا حتی كارشناسان ارتباطات به سؤالات فوق؛ تلویزیون باشد.تلویزیون رسانه‌ای با پوشش گسترده و مخاطبان زیاد است اما آیا براستی با ظهور و شكل‌گیری رسانه‌های جدید ارتباطی مانند؛ اینترنت و ماهواره و ابزارهای نوین ارتباطی مانند؛ SMS و بیلبورد، همچنان رسانه تلویزیون همانند سال‌های قبل دارای اثرگذاری زیاد است؟!و آیا مطبوعات با توجه به توسعه چشمگیرشان از ابعاد محتوا و كیفیت و رشد جمعیت شهرنشینی و طبقه با سواد جامعه كه به تبع آن میزان روزنامه خوانان را افزایش می‌دهد، همچنان در تقابل با رسانه تلویزیون شكست خورده و ضعیفند؟!

مگر نه اینكه امروزه استفاده از اینترنت، ماهواره و مطبوعات و دیگر ابزار نوین ارتباطی به ارزانی ممكن است و دیگر نمی‌توان گفت و نباید اذعان كرد كه تلویزیون به لحاظ استفاده ارزان‌ترین رسانه كشور است!

 

مزیت ارزانی تلویزیون دیگر ارزش گذشته خود را از دست داده است. مطبوعات با ارتقای كیفیت و محتوای خود مشتریان تبلیغاتی بزرگی را جذب نموده و از این طریق قیمت فروش خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای كاسته‌اند.دستیابی به اینترنت امروزه در هر كافی‌نت، كتابخانه و فرهنگسرایی ممكن است و شهروندان در صورت علاقه به استفاده از اینترنت در منزل مسكونی و محل كار خود تنها باید همانند خرید دستگاه تلویزیون هزینه اولیه خرید رایانه را بپردازند و پس از آن به راحتی به اینترنت راه یابند. پیشرفته‌ترین نوع و مدل ماهواره نیز با قیمت نازل البته با كارآیی بالا در دسترس شهروندان قرار دارد.پس خواسته یا ناخواسته باید به تلویزیون بعنوان اثرگذارترین رسانه كشور با دیده شك و تردید نگریست. توجه‌به‌این‌موضوع‌نیزبرای‌این‌تحقیق مفید خواهد بود كه اگر بدانیم سیاستهای نادرست اعمال شده در تلویزیون طی چند ساله اخیر سبب رویگردانی عده زیادی از رسانه ملی شده است، واقعیتی كه انكار آن ناممكن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار 2

فصل اول :مقدمات 6

مقدمه 6

1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9

1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11

1 .3. اهداف تحقیق 11

1 .4.سئوالات تحقیق 11

1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 12

 

فصل دوم:تبلیغات تلویزنی و تحولات آن 12

مقدمه 12

تعاریف بازاریابی : 13

خدمات و خدمات بانكی 17

درباره خدمات بانكی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود كه عبارتند از: 18

1- ناملموس بودن (intangibility): 18

2- تفكیك ناپذیری (inseparability) 19

3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 20

4- ناپیوستگی (inconsistency): 20

5- مسئولیت امانتداری : 21

6- جریان دو طرفه اطلاعات 22

تبلیغات 32

تعاریف تبلیغات: 33

بودجه تبلیغات: 45

1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 49

2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 49

ارزیابی : 49

تكنیك كریسپ: 58

تكنیك ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 59

معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 62

شركتهای تبلیغاتی: 63

مصرف كننده و عموم مردم 67

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 71

از دید شرکتهای تبلیغاتی: 71

خصوصیات تلویزیون 73

اخبار و امور عمومی 77

ارزشهای اجتماعی 77

مقدمه مطالعات انتقادی 96

تلویزیون و مذهب 98

تصویر محوری در برابر كلام محوری 99

تلویزیون و خانواده در ایران 101

به سوی یك تركیب 107

نتایج 111

اثرات وسایل ارتباط جمعی: 112

اثرهای تجربه مصنوعی: 120

اثرهای خشونت تلویزیونی: 120

الگوی اثرهای قدرتمند: 123

 

بخش اول: ارتباط 124

الف- تعاریف – نظریه ها: 124

ب- ارتباط جمعی : 128

(برلو) اجزای ارتباطی خود را بدین شرح توضیح می دهد: 136

1- منبع- رمزگذار: 136

ب) نگرشها: 137

ج) سطح دانش: 137

د) موقعیت منبع در یك سیستم اجتماعی و فرهنگی: 137

گیرنده – رمزخوان: 138

3- پیام: 139

كانال: 139

وظایف وسایل ارتباط جمعی : 147

 

بخش دوم:مخاطب 148

الف – تعاریف – نظریه ها 148

برای تهیه كنندگان و فرستندگان پیام ارتباطی، پذیرش دیدگاه جامعه انبوه، حداقل سه معنی را به همراه دارد: 153

طبقه بندی (مك كوایل)، می باشد كه ابعاد زیر را در بر می گیرد: 157

ویژگی های مربوط به مخاطبان را به هشت بخش زیر تقسیم می كنند: 160

ج- دسته بندی مخاطبان: 173

 

بخش سوم:مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 179

(وبستر) سه جریان متفاوت را برای مخاطبان تلویزیونی مطرح می كند كه در جذب و حفظ مخاطبان تأثیر بسزایی دارد: 189

 

بخش چهارم:اقناع و متقاعدسازی مخاطب 191

منابع : 215

 

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی دغدغه مسیر شغلی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی دغدغه مسیر شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دغدغه مسیر شغلی مبانی نظری دغدغه مسیر شغلی پیشینه تحقیق دغدغه مسیر شغلی پیشینه داخلی دغدغه مسیر شغلی پیشینه خارجی دغدغه مسیر شغلی پیشینه پژوهش…

  • پاورپوينت پروتکل امنيتی IPSEC

    پاورپوينت پروتکل امنيتی IPSEC پاورپوينت IPSEC دانلود پاورپوينت IPSEC پاورپوینت درباره IPSEC رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت پروتکل امنيتی IPSEC جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 31 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی 75 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی 75 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عملکرد سازمانی مبانی نظری عملکرد سازمانی پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی پیشینه داخلی عملکرد سازمانی پیشینه خارجی عملکرد سازمانی پیشینه پژوهش عملکرد سازمانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آشنایی با مهارت حل مسئله

    پاورپوینت آشنایی با مهارت حل مسئله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مهارت حل مسئله جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 22 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی مدیریت دولتی تألیف دکتر علی اصغر پورعزت با موضوع فهم اداره و حکمرانی

    پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی مدیریت دولتی تألیف دکتر علی اصغر پورعزت با موضوع فهم اداره و حکمرانی کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی مدیریت دولتی تألیف علی اصغر پورعزت با موضوع فهم اداره و حکمرانی…

  • دانلود پاورپوینت ده مدل جدید کسب و کار برای این دهه

    دانلود پاورپوینت ده مدل جدید کسب و کار برای این دهه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ده مدل جدید کسب و کار برای این دهه جهت رشته کسب و کار در 82 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…

  • پیشینه پژوهش و چارچوب نظری درباره طلاق عاطفی

    پیشینه پژوهش و چارچوب نظری درباره طلاق عاطفی فصل دوم پایان نامه طلاق عاطفی مبانی نظری طلاق عاطفی پیشینه تحقیق طلاق عاطفی پیشینه داخلی طلاق عاطفی پیشینه خارجی طلاق عاطفی پیشینه پژوهش طلاق عاطفی پیشینه نظری طلاق عاطفی ادبیات نظری…

  • پاورپوینت مبانی معماری نرم افزار

    پاورپوینت مبانی معماری نرم افزار دانلود رایگان پاورپوینت مبانی معماری نرم افزار پاورپوینت مبانی معماری نرم افزار مبانی معماری نرم افزار معماری نرم افزار مقاله معماری نرم افزار بررسی معماری نرم افزار تحقیق مبانی معماری نرم افزار تحلیل مبانی معماری…

  • پاورپوینت کار درمانی

    پاورپوینت کار درمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کار درمانی جهت رشته ی پزشکی در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       کار درمانگرها به مردم کمک…

  • پروپوزال بررسی مطابقت نسبت استراتژی های محافظت و مراقبت نیروی انسانی با عملکرد کارکنان بیمارستان

    پروپوزال بررسی مطابقت نسبت استراتژی های محافظت و مراقبت نیروی انسانی با عملکرد کارکنان بیمارستان خدمات رفاهی بیمه و بازنشستگی تندرستی و عملکرد عملکرد کارکنان مدیریت منابع انسانی استراتژی های حفظ و نگهداری نیروی انسانی اهمیت حفظ و نگهداری کارکنان…

  • دانلود پاورپوینت انواع سقف

    دانلود پاورپوینت انواع سقف پاورپوینت انواع سقف ها پاورپوینت انواع سقف های ساختمانی دانلود پاورپوینت انواع سقف ها دانلود پاورپوینت انواع سقف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع سقف در 16 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • دانلود پاورپوینت خانه های گنبدی سریع الاحداث ضد زلزله EPS

    دانلود پاورپوینت خانه های گنبدی سریع الاحداث ضد زلزله EPS پاورپوینت خانه های گنبدی سریع الاحداث ضد زلزله EPS پاورپوینت خانه های گنبدی سریع الاحداث ضد زلزله پاورپوینت تحلیل خانه های گنبدی سریع الاحداث ضد زلزله EPS پاورپوینت درمورد خانه…

  • استقرار برنامه های کاربردی مبتنی بر مولفه در محیط های توزیع شده

    استقرار برنامه های کاربردی مبتنی بر مولفه در محیط های توزیع شده مبتنی بر مولفه برنامه های کاربردی محیط های توزیع شده برنامه های کاربردی مبتنی بر مولفه گذاشتن برنامه های کاربردی مبتنی در محیط های توزیع شده دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)

    پاورپوینت استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بينالمللي ( فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت فصل…

  • پاورپوینت استخراج نفت

    پاورپوینت استخراج نفت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استخراج نفت جهت رشته ی مهندسی نفت و محیط زیست در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       استخراج…

  • پاورپوینت کتاب و درس طیف سنج مولکولی

    پاورپوینت کتاب و درس طیف سنج مولکولی پاورپوینت آزمایش طیف سنجی پاورپوینت جزوه طیف سنجیدر شیمی پاورپوینت طیف سنج nmr پاورپوینت دانلود کتاب طیف سنج شیمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس طیف سنج مولکولی جهت رشته شیمی…

  • پاورپوينت پانسمان و بانداژ

    پاورپوينت پانسمان و بانداژ پاورپوینت پانسمان پاورپوینت بانداژ پاورپوینت در مورد پانسمان پاورپوینت در مورد بانداژ پانسمان و پانداژ ppt دانلود پاورپوینت بانداژ دانلود پاورپوینا پانسمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت پانسمان و بانداژ رشته علوم پزشکی قالب 52…

  • تاثیر مدیریت دانش و آموزش در بهبود تصمیم گیریهای مدیران

    تاثیر مدیریت دانش و آموزش در بهبود تصمیم گیریهای مدیران پایان نامه مدیریت دانش بررسی نقش فرایند آموزش در بهبود مدیریت پایان نامه بهبود تصمیم گیریهای مدیران بهبود تصمیم گیریهای مدیران با مدیرت دانش بهبود تصمیم گیریهای مدیران با آموزش…

  • دیدگاه های نظری خشم و ویژگی های افراد ماهر در تخلیه خشم

    دیدگاه های نظری خشم و ویژگی های افراد ماهر در تخلیه خشم علل خشم و پرخاشگری دیدگاه های نظری خشم نظریه های روانشناسی خشم نظریه های روانشناسی پرخاشگری ویژگی افراد ماهر در تخلیه خشم رفتن به سايت اصلي هدف از…

  • پاورپوینت تعیین گروه خونی

    پاورپوینت تعیین گروه خونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعیین گروه خونی جهت رشته ی پزشکی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       روش غير مستقيم…

  • دانلود پاورپوینت مهندسی مجدد

    دانلود پاورپوینت مهندسی مجدد پاورپوینت مهندسی مجدد پاورپوینت مهندسی مجدد فرایندها پاورپوینت زنجیره مهندسی مجدد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی مجدد جهت رشته IT در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • بررسی اثر نانو ذرات خاک‌ رس بر خواص پلی اتیلن اتصال عرضی شده

    بررسی اثر نانو ذرات خاک‌ رس بر خواص پلی اتیلن اتصال عرضی شده کلمات کلیدی : بررسی اثر نانو ذرات خاک‌ رس بر خواص پلی اتیلن اتصال عرضی شده رفتن به سایت اصلی بررسی اثر نانو ذرات خاک‌ رس بر…

  • شناسایی و تحلیل مولفه های استراتژی های منابع انسانی در بررسی ارزیابی عملکرد مدیران

    شناسایی و تحلیل مولفه های استراتژی های منابع انسانی در بررسی ارزیابی عملکرد مدیران پایان‌نامه ارزیابی عملکرد مدیران پایان‌نامه استراتژی های منابع انسانی شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران روشهای ارزیابی عملکرد مدیران مولفه های استراتژی های منابع انسانی پایان‌نامه استراتژی…

  • پاورپوینت بررسی هندسه در معماری اسلامی

    پاورپوینت بررسی هندسه در معماری اسلامی پاورپوینت بررسی هندسه در معماری اسلامی بررسی هندسه در معماری اسلامی هندسه در معماری اسلامی تحقیق بررسی هندسه در معماری اسلامی مقاله هندسه در معماری اسلامی نمادها در معماری اسلامی پاورپوینت کاربرد هندسه در…

  • پاورپوینت توزیع نرمال و نمونه های تصادفی

    پاورپوینت توزیع نرمال و نمونه های تصادفی پاورپوینت نمونه سوالات توزیع نرمال با جواب متغیرهای تصادفی پاورپوینت قضیه حد مرکزی پاورپوینت پاورپوینت تولید عدد تصادفی با توزیع نرمال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توزیع نرمال و نمونه های تصادفی جهت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنش خشکی در گیاهان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنش خشکی در گیاهان مبانی نظری تنش خشکی در گیاهان دانلود مبانی نظری تنش خشکی در گیاهان پیشینه تحقیق تنش خشکی در گیاهان ادبیات نظری تنش خشکی در گیاهان فصل دوم پایان نامه تنش خشکی…

  • پاورپوینت اهمیت مهارت خودآگاهی و عوامل و مولفه های موثر آن

    پاورپوینت اهمیت مهارت خودآگاهی و عوامل و مولفه های موثر آن پاورپوینت مهارت زندگی خودآگاهی پاورپوینت مهارت های خودآگاهی پاورپوینت مهارت خودآگاهی افراد پاورپوینت درباره مهارت خودآگاهی پاورپوینت درمورد مهارت خودآگاهی پاورپوینت مهارت خودآگاهی در زندگی رفتن به سايت اصلي…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر یادگیری الکترونیکی بر عملکرد کارکنان

    پرسشنامه بررسی تاثیر یادگیری الکترونیکی بر عملکرد کارکنان پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه یادگیری الکترونیکی پرسشنامه فرآیندهای مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان بازرسی استقرار مدیریت دانش در سازمان بازرسی پرسشنامه تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی پرسشنامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسیر شغلی یا كارراهه 24 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسیر شغلی یا كارراهه 24 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مسیر شغلی مبانی نظری مسیر شغلی پیشینه تحقیق مسیر شغلی پیشینه داخلی مسیر شغلی پیشینه خارجی مسیر شغلی پیشینه پژوهش مسیر شغلی…

  • ارزیابی مقایسه ای حجاب زنان در فقه شیعه و اهل کتاب

    ارزیابی مقایسه ای حجاب زنان در فقه شیعه و اهل کتاب حجاب در فقه امامیه حجاب در ادیان اهل کتاب احکام حجاب در فقه امامیه احکام حجاب در ادیان اهل کتاب مبانی فقهی حجاب از منظر فقه امامیه شباهتها و…

  • پاورپوینت بخش 12 دستگاه گردش خون علوم چهارم ابتدایی

    پاورپوینت بخش 12 دستگاه گردش خون علوم چهارم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث بخش 12 دستگاه گردش خون در قالب 10 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • خلاصه کتاب خودکشی دورکیم

    خلاصه کتاب خودکشی دورکیم خلاصه کتاب خودکشی دورکیم رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب خودکشی دورکیم به تعداد 55 صفحه pdf   کتاب اول شامل سرفصل های عوامل فرا اجتماعی خودکشی و حالتهای روانشناختی طبیعی - نژاد ، وراثت خودکشی…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه آفرینشگری

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه آفرینشگری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آفرینشگری مبانی نظری آفرینشگری پیشینه تحقیق آفرینشگری پیشینه داخلی آفرینشگری پیشینه خارجی آفرینشگری پیشینه پژوهش آفرینشگری پیشینه نظری آفرینشگری ادبیات نظری آفرینشگری چارچوب نظری آفرینشگری…

  • تحقیق مبنای مسئولیت متصدی حمل دریایی کالا؛ مقررات لاهه، مقررات هامبورگ و حقوق اسلامی

    تحقیق مبنای مسئولیت متصدی حمل دریایی کالا؛ مقررات لاهه، مقررات هامبورگ و حقوق اسلامی تحقیق مبنای مسئولیت متصدی حمل دریایی کالا؛ مقررات لاهه، مقررات هامبورگ و حقوق اسلامی ماهیت حقوقی تعهد ایمنی چهار سیستم متفاوت مسئولیت مبنای مسئولیت در مقررات…

  • پاورپوینت آموزش تدریس آلودگی محیط زیست

    پاورپوینت آموزش تدریس آلودگی محیط زیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس آلودگی محیط زیست به کودکان کلاس دوم ابتدایی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …