عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه

عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده ساز مدیریت ارتباط با مشتری
نحوه پیاده سازی crm
مراحل پیاده سازی crm
نمونه های موفق crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه

 

 

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه  می باشد.

 

 

 

مقدمه

پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری

با پياده سازي يك استراتژي CRM سازمانها مي توانند برنامه هاي فروش ، بازاريابي و سرويس دهي در تمام نقاط تماس(لمس ) مشتري را بهبود بخشند.
اصطلاح نقاط لمس در CRM براي اشاره به راههاي مختلف تعامل شركتها و مشتريان مورد استفاده قرار مي گيرد. (الهی و حیدری، 1384)

 

نقاط تماس مشتري عبارتند از :‌
فرد به فرد  
تلفن و فكس
شبكه وب
پست مستقيم
پست الكترونيكي
در واقع CRM نياز به يك ديد همه جانبه به تعاملات نقاط تماس مشتري،‌ رفتارهاي خريد، عملكردها و علاقمندي مشتريان دارد. 
هزينه و زمان 

 

 

در سال 1999 مطالعات كپ گميني  و آي . دي. سي  به این نتيجه رسيد كه ميانگين مجموع سرمايه گذاري در CRM كه توسط شركتهاي اروپايي و امريكايي انجام شده است 1/3 ميليون دلار بوده است. بيش از 69 درصد شركتها كمتر از 5 ميليون دلار وبيش از 13 درصد شركتها بالاي 10 ميليون دلار هزينه كرده اند. بر اساس داده هاي گارتنرگروپ ، هزينه پياده سازي يك سيستم CRM به صنعت، اندازه پروژه ، و ابزارهاي مورد نياز بستگي دارد.ميانگين هزينه پياده سازي CRM مي تواند بين 15000 دلار تا 35000 دلار به ازاي هر استفاده كننده در يك پروژه سه ساله باشد.

 

 

 

 مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری 

همواره بايد اين نكته را در نظر داشت كه برخورداري از اطلاعات بيشتر و فناوري پيشرفته، به تنهايي ارزش نيست ارزش در دانش مشتري و نحوه استفاده شركت از دانش مشتري جهت مديريت بر روابط با مشتريان خلاصه مي شود. بر اساس نظرات نول  (Newell,2000)، دانش تنها خودCRM است. 
متأسفانه شركتهاي معدود مشتري را به دانش تبديل مي كنند و بنابراين شركتها، فرصت ايجاد ارزش به مشتريان خودرا از دست مي دهند. به هر حال CRM ابزاري است كه اگر به درستي استفاده شود، منافع ديگري به همراه خواهد داشت. اگرشركت داده هاي مشتري را به دانش تبديل كرده و سپس از اين دانش جهت برقراري رابطه استفاده كند وفاداري بوجود آمده و به دنبال آن سود خواهد بود. 

 

 

 

 

براساس نظرات سوئيفت (Swift,2001) شركتها منافع زيادي ازCRM بدست مي‏آورند. وي اظهار مي‏دارد كه منافع ناشي از CRM معمولا دريكي از دسته بندي‏هاي زير قرار مي گيرند: 
•    هزينه هاي پايين تصاحب مشتريان
•    عدم نياز به تصاحب خيلي عظيمي از مشتريان با نيت حفظ حجم يكنواخت كسب و كار
•    كاهش هزينه هاي فروش
•    سودآوري بيشتر مشتريان
•    حفظ مشتري و وفاداري بيشتر مشتري 
•    امكان ارزيابي سودآوري مشتري

 

 

 

 گري وباين  (2001) مزاياي حاصل از CRM را به شيوه ديگـري مطرح مي كنند مهمترين مزاياي CRM از ديدگاه ايشان عبارتند از :
•    پاسخ سريعتر به سوالات مشتري
•    افزايش كارايي از طريق خودكارسازي
•    فهم عميق تر مشتريان
•    افزايش فرصتهاي فروش و بازاريابي
•    شناسايي سودآورترين مشتريان
•    به دست آوردن بازخور از مشتريان كه منجر به توليدات و خدمات بهتر و جديدتر مي شود.
•    به دست آوردن اطلاعاتی كه مي تواند با سایر ذینفعان به اشتراك گذاشته شود.
•    بهبود توانايي سازمان براي جذب و حفظ مشتريان
•    بيشينه كردن ارزش طول عمر هر مشتري
•    بهبود سرويس دهي بدون افزايش هزينه سرويس(Gray & Byun,2001,p.26).

 

 

 

 عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري

مديريت ارتباط با مشتري به عنوان يك ضرورت استراتژيك براي تمامي سازمانها مي باشد. چرا كه اجراي موثر آن مي‏تواند سبب افزايش رضايت مشتري، وفاداري و جذب آنها و درنتيجه فروش بيشتر و تكرار خريد گردد. بعضي از سازمانها در اجراي  CRM مشكل دارند، چرا كه نگرش آنها به اين مقوله صرفاً تكنولوژيكي است، يعني استراتژيهاي مديريت ارتباط با مشتري را با تكنولوژي CRM يكی مي دانند در حالي كه CRM مسئله تكنولوژيكي نيست بلكه مسئله‏اي كاري است كه ابزار تكنولوژي اطلاعات بايد به آن اختصاص داده شود، طراحي شود و با عمليات ها و استراتژي هاي كاري هماهنگ شود.نرخ شكست پروژه هاي CRM بیش از% 65 مي‏باشد. پرواضح است كه توقف يا شكست اين پروژه‏ها اغلب در نتيجه عدم فهم اين مطلب است كه براي اجراي CRM چه فعاليتهايي نياز مي باشد. سيگالا درسال 2005،  عدم وجود چارچوبي براي اجراي موثر مديريت ارتباط با مشتري را باعث بوجود آمدن  چنين شكست هايي مي داند.

 

 

مشتريان بهترين دارائي يك سازمان هستند و تعداد رو به افزايش سازمان ها، اهميت مشتري محور شدن را در دنياي رقابتي امروز نشان مي دهد. همچنين سازمان-ها بايد دانايي درباره مشتريان، محصولات و خدمات را به صـورت درون سازمان(فانكشنهاي مختلف سازمان) و به صورت بيروني (نقاط تماس با مشتريان) ايجاد كنند. بنابراين مديران سازمان به سمت آگاهي يافتن نسبت به فاكتورهاي مهم موفقيت مديريت ارتباط با مشتريان خود كشيده مي-شوند.گامسون  در سال 2002، CRM را به عنوان يك قاعده ضروري براي سازمان ها، نيازمند توسعه و پيشرفت بيشتري مي باشد و در اين راستا، شناسايي ابعاد كليديCRM را بسيار مهم مي داند.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

 

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    
 
 

 

 

 
فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82
 
 

 

 
فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

  • پاورپوينت بلاست برنج

    پاورپوينت بلاست برنج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بلاست برنج جهت رشته کشاورزی و زراعت قالب  15 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش         برنج از غلات بسیار مغذی…

  • مبانی نظری پذیرش شرط اجل و انواع آن و موارد سقوط آن

    مبانی نظری پذیرش شرط اجل و انواع آن و موارد سقوط آن کلمات کلیدی : ماهیت شرط اجل ویژگی های شرط اجل شرط اجل در حقوق ایران شرایط صحت شرط اجل موارد سقوط شرط اجل منابع پذیرش شرط اجل مبانی…

  • نحوه انعقاد قراردادهای الکترونیکی و ویژگی های آن

    نحوه انعقاد قراردادهای الکترونیکی و ویژگی های آن کلمات کلیدی : قراردادهای الکترونیکی ویژگی های قراردادهای الکترونیکی نحوه انعقاد قراردادهای الکترونیکی تعیین زمان و مکان انعقاد قرارداد الکترونیکی الحاقی بودن قرارداد الکترونیکی اصل رضایی  بودن قرارداد الکترونیکی تعهدات ناشی از…

  • پاورپوینت آشفتگی بصری در نماهای شهری

    پاورپوینت آشفتگی بصری در نماهای شهری پاورپوینت آشفتگی بصری پاورپوینت نماهای شهری پاورپوینت آشقتگی بصری در شهر پاورپوینت درمورد آشفتگی بصری در نماهای شهری دانلود پاورپوینت آشفتگی بصری در نماهای شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشفتگی بصری در…

  • پرسشنامه ارزیابی رابطه بین اقدامات ایمنی تامین کنندگان و معیار گزینش تامین کنندگان

    پرسشنامه ارزیابی رابطه بین اقدامات ایمنی تامین کنندگان و معیار گزینش تامین کنندگان پرسشنامه اقدامات ایمنی تامین کنندگان پرسشنامه معیار گزینش تامین کنندگان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه ارزیابی رابطه بین اقدامات ایمنی تامین کنندگان و معیار گزینش…

  • بررسی فقهی و حقوقی وکالت و توکیل زوجه در طلاق از منظر فقه امامیه و حقوق ایران و مذاهب فقهی اهل سنت

    بررسی فقهی و حقوقی وکالت و توکیل زوجه در طلاق از منظر فقه امامیه و حقوق ایران و مذاهب فقهی اهل سنت وکالت در طلاق وکالت در طلاق به زوجه وکالت در طلاق از منظر فقه اماميه وکالت در طلاق…

  • مبانی نظری تاثیر تحولات جامعه سوریه و جابجایی در ارکان قدرت بر دگرگونی در ژئوپلیتیک شیعه و تاثیر بر منافع ملی ایران

    مبانی نظری تاثیر تحولات جامعه سوریه و جابجایی در ارکان قدرت بر دگرگونی در ژئوپلیتیک شیعه و تاثیر بر منافع ملی ایران کلمات کلیدی : مبانی نظری بحران سوریه مبانی نظری در مورد سوریه نقش ایران در بحران سوریه جابجایی…

  • پاورپوینت بررسی بازیگوشی کودکان و نقش عروسک

    پاورپوینت بررسی بازیگوشی کودکان و نقش عروسک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی بازیگوشی کودکان و نقش عروسک جهت رشته خانه و خانواده در قالب 34 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • پاورپوینت احکام و شرايط بيتوته در حج تمتع

    پاورپوینت احکام و شرايط بيتوته در حج تمتع پاورپوینت بيتوته در حج دانلود پاورپوینت بيتوته در حج پاورپووینت درباره بيتوته در حج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت احکام و شرايط بيتوته در حج تمتع جهت رشته دین و مذهب…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک BSC

    پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک BSC ارزیابی عملکرد با استفاده از کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک bsc…

  • پاورپوینت شیوه زندگی سالم دوران سالمندی

    پاورپوینت شیوه زندگی سالم دوران سالمندی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شیوه زندگی سالم دوران سالمندی جهت رشته ی پزشکی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • بررسی مبانی اخلاق اسلامی و معیار فعلی اخلاقی

    بررسی مبانی اخلاق اسلامی و معیار فعلی اخلاقی مبانی اخلاق اسلامی مبانی انسان شناسی مبانی ارزش شناسی معیار  فعل اخلاقی نظریه های اخلاق مبانی ارزش شناسی در اخلاق اسلامی مبانی انسان شناسی در اخلاق اسلامی پایان نامه اخلاق اسلامی موضوع…

  • پاورپوینت آشنایی با مفاهیم طراحی سازه های فولادی

    پاورپوینت آشنایی با مفاهیم طراحی سازه های فولادی پاورپوینت طراحی سازه پاورپوینت سازه های فولادی پاورپوینت آموزش طراحی سازه پاورپوینت مراحل طراحی سازه پاورپوینت طراحی سازه های خاص رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مفاهیم طراحی سازه های…

  • عوامل روانشناختی و فیزیولوژیکی همجنس گرایی و بررسی آن از نگاه دینی

    عوامل روانشناختی و فیزیولوژیکی همجنس گرایی و بررسی آن از نگاه دینی پایان نامه همجنسگرایی پایان نامه در مورد همجنسگرایی همجنس گرایی از دیدگاه دین همجنس گرایی از دیدگاه روانشناسی همجنس گرایی در ادیان توحیدی همجنس گرایی در ادیان غیر…

  • ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

    ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا مدیریت کیفیت فراگـیر مدیریت ارتبـاط با شـهروندان کیفیت خدمات الکترونیک مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی مدیریت کیفیت در سازمانها مدل مناسب کیفیت خدمات ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی…

  • دانلود پاورپوینت جاذبه های تورسیتی استان کرمان

    دانلود پاورپوینت جاذبه های تورسیتی استان کرمان پاورپوینت بازار کرمان پاورپوینت درباره کرمان پاورپوینت گردشگری کرمان پاورپوینت استان کرمان پاورپوینت در مورد کرمان پاورپوینت در مورد شهر کرمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جاذبه های تورسیتی استان کرمان جهت…

  • اسید نوکلئیک مبتنی بر حسگر زیستی الکتروشیمیایی برای بررسی تسهیم شده عوامل زیستی

    اسید نوکلئیک مبتنی بر حسگر زیستی الکتروشیمیایی برای بررسی تسهیم شده عوامل زیستی اسید نوکلئیک مبتنی بر حسگر زیستی الکتروشیمیایی برای بررسی تسهیم شده عوامل زیستی رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه چکیده نیاز به روشهای سریع، قابل اعتماد، خاص…

  • پاورپوینت آشنایی با خدمات الکترونیکی و انواع آن

    پاورپوینت آشنایی با خدمات الکترونیکی و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با خدمات الکترونیکی و انواع آن جهت رشته برق و الکترونیک و مخابرات در قالب 79 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی مبانی نظری سرسختی ادبیات نظری سرسختی چارچوب نظری سرسختی فصل دوم پایان نامه سرسختی دانلود مبانی نظری سرسختی پیشینه سرسختی پیشینه تحقیق سرسختی پیشینه داخلی سرسختی پیشینه خارجی سرسختی پیشینه پژوهش سرسختی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت ارزیابی تطبیقی جایگاه زیست محیطی شهر تهران با 22 شهر آسیایی بر مبنای شاخص های رویکرد شهر سبز

    پاورپوینت ارزیابی تطبیقی جایگاه زیست محیطی شهر تهران با 22 شهر آسیایی بر مبنای شاخص های رویکرد شهر سبز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزیابی تطبیقی جایگاه زیست محیطی شهر تهران با 22 شهر آسیایی بر مبنای شاخص های…

  • حقوق اطفال ناشی از تلقیح مصنوعی

    حقوق اطفال ناشی از تلقیح مصنوعی حقوق کودکان متولد از اهدای جنین حقوق کودکان متولد ازاهدا تخمک حقوق کودکان متولد ازرحم جایگزین حقوق کودکان متولد ازاهدای اسپرم دانلود پایان نامه تلقیح مصنوعی دانلود پایان نامه حقوق کودکان تلقیح مصنوعی حقوق…

  • پاورپوینت اصول علم اقتصاد 1

    پاورپوینت اصول علم اقتصاد 1 پاورپوینت درمورد علم اقتصاد پاورپوینت مبانی علم اقتصاد دانلود پاورپوینت اصول اقتصاد دانلود پاورپوینت علم اقتصاد 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول علم اقتصاد 1 جهت رشته ی حسابداری در قالب 257 اسلاید…

  • پاورپوینت استخراج نفت

    پاورپوینت استخراج نفت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استخراج نفت جهت رشته ی مهندسی نفت و محیط زیست در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       استخراج…

  • بررسی لزوم ساختار سرمایه و تاثیر ساختار سرمایه صنعت بر ارزش شرکت

    بررسی لزوم ساختار سرمایه و تاثیر ساختار سرمایه صنعت بر ارزش شرکت نسبت بدهی ساختار سرمایه بورس اوراق بهادار تهران تصمیمات تامین مالی شرکتها بررسی لزوم ساختار سرمایه تاثیر نسبت بدهی صنعت بر ارزش بازار شرکتها تاثیر ساختار سرمایه صنعت…

  • مبانی نظری شناسایی و رتبه بندی علل تاثیرگذار بر ترک شغل کارکنان

    مبانی نظری شناسایی و رتبه بندی علل تاثیرگذار بر ترک شغل کارکنان ترک خدمت کارکنان ترک خدمت کارکنان دولت علل ترک خدمت کارکنان تعریف ترک خدمت کارکنان رضایت شغلی و ترک خدمت بین کارکنان عوامل موثر بر ترک خدمت کارکنان…

  • جایگاه عدالت در اسلام و اهمیت و تاثیرات آن در سازمانها

    جایگاه عدالت در اسلام و اهمیت و تاثیرات آن در سازمانها کلمات کلیدی : ابعاد عدالت سازمانی عدالت سازمانی اسلامی ضرورت عدالت سازمانی پیامدهای سازمانی عدالت دانلود پایان نامه عدالت سازمانی پایان نامه در مورد عدالت سازمانی تاثیرات عدالت سازمانی…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان با روش ارزیابی متوازن و اولویت بندی پروژه های آن با توسعه عملکرد کیفیت

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان با روش ارزیابی متوازن و اولویت بندی پروژه های آن با توسعه عملکرد کیفیت ارزیابی عملکرد شهرداری اصفهان ارزیابی عملکرد شهرداری ها شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری ها ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن کاربرد…

  • دانلود پاورپوینت بررسی ضوابط شهرسازی مجتمع های مسکونی در شهر مشهد

    دانلود پاورپوینت بررسی ضوابط شهرسازی مجتمع های مسکونی در شهر مشهد پاورپوینت شهرسازی پاورپوینت شهر مشهد پاورپوینت مجتمع های مسکونی در شهر مشهد پاورپوینت مجتمع های مسکونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی ضوابط شهرسازی مجتمع های مسکونی در…

  • پاورپوینت آشنایی با خوشه بندی ساختار وب

    پاورپوینت آشنایی با خوشه بندی ساختار وب پاورپوینت خوشه بندی وب دانلود پاورپوینت خوشه بندی وب پاورپوینت درباره خوشه بندی وب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با خوشه بندی ساختار وب جهت رشته مهندسی نرم افزار در قالب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفق مدیریت دانش در سازمان

    پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفق مدیریت دانش در سازمان پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش پرسشنامه عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش پرسشنامه عوامل موثر استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش پرسشنامه استقرار…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب بدنی 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب بدنی 39 صفحه فصل دوم پایان نامه اضطراب بدنی مبانی نظری اضطراب بدنی پیشینه تحقیق اضطراب بدنی پیشینه داخلی اضطراب بدنی پیشینه خارجی اضطراب بدنی پیشینه پژوهش اضطراب بدنی پیشینه نظری اضطراب بدنی ادبیات…

  • پاورپوینت در مورد تک فرزندی

    پاورپوینت در مورد تک فرزندی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تک فرزندی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       براساس تحقیقات…

  • تحلیل دینامیکی غیرخطی برآورد لرزه ای تعیین نقصهای سازه های CBF

    تحلیل دینامیکی غیرخطی برآورد لرزه ای تعیین نقصهای سازه های CBF پایان نامه مهاربندهای همگرا پایان نامه بادبندهای همگرا تعیین نقصهای مهاربندهای همگرا برآورد لرزه ای مهاربندهای همگرا رفتار و عملکرد مهاربندهای همگرا دانلود پایان نامه تحلیل دینامیکی غیرخطی سازه…

  • نتایج مربوط به تجزیه و تحلیل داده ها ارزیابی میزان رضایت زناشویی و عوامل همراه آن در پرستاران

    نتایج مربوط به تجزیه و تحلیل داده ها ارزیابی میزان رضایت زناشویی و عوامل همراه آن در پرستاران رضایت زناشویی رضایت زناشویی در پرستاران عوامل مرتبط با رضایت زناشویی در پرستاران شاغل رضایت زناشویی در پرستاران بر حسب عوامل شغلی…