عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش

عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش

برند تجاری
ارزش ویژه برند
استراتژی های رقابتی
سیستم بازاریابی و فروش
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی
عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
دانلود پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی
دانلود پایان نامه مدیریت

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش

مطالعه موردی:لوازم لوکس خودرو با برند Rockford Fosgate

*همراه با پرسشنامه

 

 

بیان مسئله

موفقیت یک سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی که سازمان برای خودش قرار می دهد، تعیین می گردد. برای بسیاری از سازمان های بازرگانی، سود یک هدف مهم است و می تواند ترکیبی از نتایج مالی کوتاه مدت افزایش منابع یا جریان نقدی و افزایش ارزش ویژه ی برند باشد.افزایش در ارزش ویژه ی برند معادل یک دارایی هست که توسط عادات مشتریان و نگرش-های آن ها به برندشان داده می شود. در این نوشته سعی شده است، ابعاد این مفهوم، دیدگاه های مختلف نسبت به آن و بازاریابی آن هرچند مختصر توضیح داده شود. (پیک شیوا، دی 1386)

 

مفاهیمی نظیر استراتژی های کلی، روش های قیمت گذاری، توزیع، توسعه تبلیغات و تقسیم-بندی در بازار مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. فاکتورهایی مانند نفوذ در بازار، سود، بودجه، بررسی اقتصادی، سرمایه گذاری های کلان، فعالیت های دولتی، تغییرات آماری، پدید آمدن تسهیلات تکنولوژیک و گرایشات فرهنگی در بازاریابی لوازم لوکس خودرو با برند Rockford Fosgate نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

به منظور تبیین خط مشی کلی بازاریابی می بایست همواره دو نکته اساسی را درنظر داشت:

1. چگونه می توانید در عرصه رقابت ها، تجارت مقرون به صرفه ای داشته باشید.

2. چگونه می توانید از برنامه های معین شده روزانه حمایت کرده و آن ها را اجرا نمایید.

 

این روزها به دلیل بوجودآمدن رقابت های بسیار شدید و تنگاتنگ، تعیین یک نوع استراتژی کلی از ملزومات کار  به شمار می رود. شما با این کار می توانید توان برابری محصولات خود را با سایر کالاها تضمین کنید؛ برای پی ریزی این استراتژی باید اسلوب مشخصی را به کار گیرید تا بتوانید آن را به طور روزانه در برنامه کاری خود به مرحله اجرا درآورید. اگر تکنیک انتخابی شما توسط منبع موثقی از کارشناسان متبحر پی ریزی نشده باشد، ارزش چندانی نداشته و کاربردی نخواهد بود.در روند ایجاد یک طرح کاربردی در عرصه تجارت باید عوامل بیشماری را درنظر گرفته و مورد بررسی قرار دهید. البته در میان کلیه این عوامل، فاکتورهایی هستند که از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند. باید توجه داشت که تعیین هرگونه خط مشی کلی نیازمند ملاحظات مخصوص به خود می باشد. لازم نیست «همه » ی عوامل مهم را در تبیین خط مشی های کلی، دخیل کنیم. اگر کمی بیشتر دقت کنید، متوجه خواهید شد که در اکثر استراتژی ها نقاط اشتراکی به چشم می خورد. در این قسمت نگاهی به چند نمونه از مهم ترین فاکتورهای قابل بررسی خواهیم داشت.

 

برای تعیین استراتژی کلی، ابتدا باید اهداف کلی سرمایه گذاری و تشکیلات اقتصادی خود را معین کنید. به طور کلی این مطلب در یکی از چهار گزینه زیر تعریف می شود:

اگر بازار نیاز مبرمی به کالای ارائه شده شما داشته باشد و کالا با بهره گیری از بهترین کیفیت عرضه شود، باید سرمایه گذاری کلانی روی آن انجام دهید تا ارائه خدمات به بهترین نحو انجام پذیرد.اگر بازار نیاز مبرمی به کالای شما داشته باشد، اما کالا از کیفیت چندان مطلوب برخوردار نباشد، باید سعی کنید که به هر نحوی که شده کیفیت کالا را بهبود بخشیده و این مقوله را در رأس اولویت های تجاری اولویت لوکس خودرو قرار دهید.اگر بازار نیاز چندانی به کالای شما نداشته باشد، اما در عین حال محصولات شما از کیفیت بالایی برخوردار باشند باید بازاریابی کنید تا بتوانید میزان تقاضا را بالا برده و میزان سود خود را افزایش دهید.

 

پس از اینکه توانستید بهترین راه کسب سود را انتخاب کنید، قدم بعدی این است که روشی را برای چگونگی «عرضه» انتخاب کنید؛ بیشتر باید به دنبال روشی باشید که در بازار عمومیت بیشتری داشته باشد، به این معنا که باید از استراتژی های کلی و عمومی پیروی کنید. (این نوع استراتژی ها برای نخستین بار توسط «مایکل پورتر» در کتاب معروفش با نام «مزایای رقابت» بیان شد).

 

 

کلمات کلیدی:

برند تجاری

ارزش ویژه برند

استراتژی های رقابتی

سیستم بازاریابی و فروش

 

 

 اهمیت و ضرورت اجرای تحقیق

استراتژی  مدیریت قیمت ها بر این اصل استوار است که شما می توانید خدمات و یا کالاهایی با کیفیت بالا را تولید کرده و آنها را با قیمتی پایین تر از قیمت رقبا به فروش برسانید. این قیمت های پایین به تدریج به شما سود می رسانند چراکه میزان تقاضا بالا می رود و فروش افزایش پیدا می-کند. برخی از فاکتورهایی که باید در مقوله مدیریت نرخ ها به آن توجه داشت، این است که خدمات و محصولات باید همچنان در دسترس بوده و قابل استفاده باشند، سرمایه در چرخه کار باشد، توانایی و مهارت کارکنان در تولید بالا باشد، نیروی انسانی به خوبی مدیریت شود، هدف از تولید محصول تسهیل در ساخت و مصرف آن باشد، توزیع با قیمت پایین انجام شود. (کاتلر فلیپ و گری آرمسترانگ، 1386)

 

استراتژی ایجاد تمایز به معنای تولید کالا و یا خدماتی است که به خودی خود منحصر بفرد هستند و همانند آن تاکنون در بازار یافت نشده است. برای جلوه دادن بیشتر کار می توانید به مارک های جدید، تکنولوژی اختصاصی، ویژگی های استثنایی، خدمات ممتاز، شبکه قوی توزیع، و یا سایر مواردی که در صنعت شما بی همتا هستند، اشاره کنید. این بی همتایی نهایتاً باید شما را به سودی بیش از هزینه صرف ساخت محصولات کارخانه ای برساند. از دیگر شرایطی که برای حمایت از استراتژی ایجاد تفاوت (تمایز) باید ذکر کرد، می توان به موارد مقابل اشاره کرد: قابلیت های بالای بازاریابی، بررسی فنی و موثر محصولات، داشتن پرسنل خلاق، برخورداری از توانایی انجام مطالعه و تحقیق و برخورداری از اعتبار بالا.

 

استراتژی متمرکز یکی از دشوارترین و از نظر تکنیکی یکی از پیشرفته ترین استراتژی های کلی و عمومی به شمار رود، و هدایت ورهبری آن نسبت به استراتژی ایجاد تمایز و مدیریت قیمت ها دشوارتر است. این نوع استراتژی برای هدف گیری یک بخش «متمرکز» درنظر گرفته شده است و معمولاً زمانی به کار گرفته می شود که استعمال استراتژی مدیریت قیمت ها و ایجاد تفاوت در بازار، مقرون به صرفه نباشد. این تکنیک معمولاً برپایه تحت پوشش قرار دادن هدفی خاص، آن هم به طور استثنایی و متفاوت (و نه مثل همیشه) می باشد تا به موجب آن توان رقابت را از دیگران بگیرد و به اصطلاح آنها را خلع سلاح نمایید. در این شیوه اغلب خورده پاهای موجود در بازار سرمایه هدف قرار می گیرند و از آنجایی که این نوع تولیدکنندگان، کوچک هستند و توان رقابت شدید را ندارندبه سرعت از پا درمی آیندو در نتیجه شما در کوتاه مدت صاحب سود فراوانی می-شوید و این اهمیت ما را بر آن داشت تا پژوهش را به عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش لوازم لوکس خودرو با برند Rockford Fosgate اختصاص دهیم. (همان)

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول مقدمه 8

چکیده 9

واژگان کلیدی 9

مقدمه 10

1- بیان مسئله 12

2- اهمیت و ضرورت اجرای تحقیق 14

سؤال تحقیق: 16

هدف تحقیق: 16

فرضیه های تحقیق: 17

قلمرو تحقیق: 17

قلمرو موضوعی: 17

قلمرو زمانی: 18

قلمرو مکانی: 18

3- منابع و ابزارهای پژوهش: 18

4-  مفاهیم و واژگان اختصاصی 19

برند چیست؟ 19

 

فصل دوم كلیات پژوهش 20

مقدمه 21

نگرش از برون به درون سازمان 24

مفاهیم مرتبط با برند 25

ارزش ویژه برند (Brand Equity): 25

مدیریت استراتژیک برند (Brand Strategic Management): 26

تصویر برند (Brand Image) 26

آگاهی از برند (Brand Awareness) 27

تداعیهای برند (Brand Associations) 27

نمودار سازمانی در خصوص بخش مدیریت برند 27

1- مدیر برند (The Brand Managere) 28

2- مدیر ارزش برند (The Brand Equity Manager) 28

3- مدیر دامنه برند (The Domain Brand Manager) 28

4- مدیر برند در سطح جهانی (The Global Brand Manager) 29

5- مدیر ارشد اجرایی CEO 29

6- مدافع برند (The Brand Champion) 29

7- مدیر طبقه (The Category Manager) 30

8- کمیته برند (The Brand Committee) 30

9- هماهنگ کننده ارتباطات (The Communication Coordinator) 30

2-1- سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای سازمانها: 30

2-2- اصول و استراتژیهای نوین در بازاریابی تجاری: 33

2-3- قومشناسی مشتریان: 50

متدولوژی: 51

کاربردهای قومشناسی مشتریان: 52

2-4- بازاریابی ویروسی چیست؟ 52

2-5- اشتباه فاحش در بازاریابی 55

2-6- مدیریت برند و خوشنامی قدرتمندی نام تجاری: 58

تشریح نام تجاری: 60

تبیین نام تجاری از دیدگاههای مختلف 62

1) دکارت و کاربرد برهان ریاضی در مدیریت نامهای تجاری: 63

2) روسو و اهمیت عواطف و احساسات: 64

نیچه و خلق ارزشها 65

آکر (ارزش ویژه نام تجاری) 66

3) کلر (ارزش ویژه نام تجاری برمبنای مشتری) 67

1. نظریه مصرف تظاهری: 67

2. مدل بی.اِی.وی 68

اهمیت نام تجاری: 71

2-7- عوامل مؤثر بر توانمندیهای نام تجاری: 74

الف) وفاداری نام تجاری 74

ب) ارزشهای مشتریپسند 75

مزایای نام و نشان تجاری 77

جایگاه یابی نام و نشان تجاری 78

تعریف ایجاد نام و نشان تجاری 78

اصول ایجاد نام و نشان تجاری 79

ارکان ایجاد نام و نشان تجاری: 81

برندسازی الکترونیک: 83

مراحل ایجاد نام و نشان تجاری اینترنتی: 83

مرحله یک: تعریف نام و نشان تجاری 83

مرحله دو: تعیین آیندهای مطلوب برای نام و نشان تجاری 84

مرحله سه: ایجاد استراتژی نام و نشان تجاری 85

مرحله چهار: شناسایی مراحل فعالیت نام و نشان تجاری 87

مرحله پنج: قدرت نفوذ جنبههای منحصر بفرد اینترنت 87

مرحله شش: پایش، ارزیابی و تطبیق 88

ارکان ایجاد نام و نشان تجاری اینترنتی: 88

رکن اول: درک مشتریان 88

رکن دوم: ارتباطات بازاریابی 90

رکن چهارم: محتوا 92

3- یکپارچگی ارکان: 94

2-8- عوامل مؤثر بر برند: 96

موفقیت برند: 97

ارزش افزوده برند: 98

برندسازی: 98

مدیریت برند: 99

3- چگونگی ارتباط با مشتریان از طریق نام تجاری یک برند: 101

4- ایجاد نام و نشان تجاری اخلاقی: 102

5- اهداف سوال برانگیز نامسازی 104

مدیریت نام تجاری برند: 106

2-8- آسیب پذیری نام و نشان تجاری 107

تصاویر چندگانه نام و نشان تجاری 107

نقص در مدلهای مربوط به نام و نشان تجاری 108

ماتریس استراتژیهای نام تجاری 109

نامسازی اخلاقی و اعتبار شرکت 111

نامسازی و مسئولیت اجتماعی شرکت 112

ارزش ویژه نام و نشان 113

2-9- عوامل ویژه موثر بر نام و نشان تجاری 114

ـ توجه مشتریان به اخلاقیات نام و نشان 114

تأثیر بازاریابی خدمات بر نام و نشان تجاری شرکتهای تولیدی: 116

2-10- نقش خدمات در کسب مزیت رقابتی 118

استراتژیهای ارائه خدمات 121

توانایی ضعیف در ارائه خدمات به مشتری: 122

استراتژی خلق ارزش با همکاری مشتریان برای حداکثر کردن ثروت سهامداران: 125

تعالی در اجرای خدمات (افراد و فرآیندها): 130

استراتژی برنامهریزی بهبود خدمات: 131

2-11- استانداردسازی و ارزیابی برندهای مختلف: 137

2-12- ویژگیهای بازارهای خدمات: 149

2-13- نتیجه گیری 152

 

فصل سوم روش تحقیق 154

1-3- مقدمه 155

3-2- روش تحقیق 155

3-3- جامعه آماری 157

3-4- نمونه آماری 157

3-5- تعیین حجم نمونه 158

3-6- روش نمونه گیری 158

3-7- روشهای جمع آوری دادهها 158

3-8- تجزیه و تحلیل 159

 

فصل چهارم  تجزیه و تحلیل دادهها 160

4-1- نتیجه گیری 169

الف) نتیجه گیری براساس مشخصهای فردی افراد نمونه: 169

ب) نتیجه گیری براساس فرضیات تحقیق: 169

4-2- پیشنهادات 170

4-3- پرسشنامه 171

منابع 175

 

 

 

 

 

  • عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

    عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز بازاریابی سبز ارزش ویژه برند مصرف‌کننده سبز ارزش ویژه برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز دانلود مقاله بازاریابی سبز دانلود مقاله ارزش ویژه برند سبز…

  • پاورپوینت بهداشت روانی

    پاورپوینت بهداشت روانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت روانی جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه طولانی ترین بخش دوره…

  • پاورپوینت بیونیک وسانتیاگوکالاتراوا

    پاورپوینت بیونیک وسانتیاگوکالاتراوا پاورپوینت انواع معماری بیونیک معماری بیونیک powerpoint پاورپوینت سازه های معماری بیونیک پاورپوینت معماری بیونیک و الهام از طبیعت پاورپوینت رشته معماری بیونیک چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیونیک وسانتیاگوکالاتراوا جهت رشته معماری در قالب…

  • پاورپوینت آناتومی جریانات سیاسی ایران

    پاورپوینت آناتومی جریانات سیاسی ایران پاورپوینت درباره سیاست ایران پاورپوینت درباره ی سیاست پاورپوینت سیاست در ایران دانلود پاورپوینت آناتومی جریانات سیاسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آناتومی جریانات سیاسی ایران جهت رشته ی علوم سیاسی در قالب 109…

  • جزوه درس آسیب شناسی روانی - مددکاری خانواده

    جزوه درس آسیب شناسی روانی - مددکاری خانواده جزوه درس آسیب شناسی روانی - مددکاری خانواده رفتن به سايت اصلي جزوه درس آسیب شناسی روانی - مددکاری خانواده به تعداد 31 صفحه pdf   شامل مباحث : تعریف آسیب شناسی…

  • پاورپوینت تأثیرات روانی رنگ ها در طراحی رابط کاربر

    پاورپوینت تأثیرات روانی رنگ ها در طراحی رابط کاربر پاورپوینت رنگ شناسی ایتن پاورپوینت رنگ شناسی در گرافیک پاورپوینت رنگ شناسي پاورپوینت پاورپوینت رنگ شناسی در کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تأثیرات روانی رنگ ها در طراحی رابط…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر انتقادی در دانش آموزان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر انتقادی در دانش آموزان فصل دوم پایان نامه تفکر انتقادی مبانی نظری تفکر انتقادی پیشینه تحقیق تفکر انتقادی فصل دوم پایان نامه تفکر انتقادی در دانش آموزان مبانی نظری تفکر انتقادی در دانش آموزان…

  • رسیدگی به رای داور در موارد بطلان و زوال آن

    رسیدگی به رای داور در موارد بطلان و زوال آن بطلان رأی داوری بطلان رأی داوری در حقوق ایران پایان نامه رسیدگی به رای داور در موارد بطلان ابطلال رای داوری پایان نامه ابطلال رای داوری رسیدگی به رای داور…

  • پاورپوينت بررسی شرایط محیطی مرکز داده

    پاورپوينت بررسی شرایط محیطی مرکز داده پاورپوينت بررسی شرایط محیطی مرکز داده پاورپوینت بررسی شرایط مرکز داده پاورپوینت شرایط محیطی مرکز داده دانلود پاورپوینت بررسی شرایط محیطی مرکز داده پاورپوینت در مورد شرایط محیطی مرکز داده دانلود پاورپوینت درباره بررسی…

  • پایان نامه عوامل ایجاد تمایز در سیستم های حاکمیت شرکتی

    پایان نامه عوامل ایجاد تمایز در سیستم های حاکمیت شرکتی کلمات کلیدی : مکانیزم های حاکمیت شرکتی سیستم های حاکمیت شرکتی حاکمیت شرکتی در ایران پایان نامه حاکمیت شرکتی تاریخچه و اهمیت حاکمیت شرکتی رفتن به سایت اصلی این پایان…

  • بررسی محاسبات سبز و سیر تحولات در فناوری سبز

    بررسی محاسبات سبز و سیر تحولات در فناوری سبز پایان نامه محاسبات سبز پایان نامه فناوری سبز پایان نامه رایانش سبز بررسی روند پیشرفت تکنولوژی سبز اثرات زیست محیطی پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی فناوری های سبز پایدار توسعه پایدار فناوری…

  • پاورپوینت بیماریهای مزمن انسدادی ریه

    پاورپوینت بیماریهای مزمن انسدادی ریه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماریهای مزمن انسدادی ریه جهت رشته پزشکی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         در همه…

  • ارزیابی مقایسه ای درخواست طلاق از سوی زوجه در فقه امامیه و فقه اهل سنت و قانونی مدنی ایران

    ارزیابی مقایسه ای درخواست طلاق از سوی زوجه در فقه امامیه و فقه اهل سنت و قانونی مدنی ایران درخواست طلاق از طرف زن درخواست طلاق از طرف زن در فقه امامیه درخواست طلاق از طرف زن در فقه اهل…

  • بررسی نقاط ضعف و قوت راه اندازی موتورهای الکتریکی

    بررسی نقاط ضعف و قوت راه اندازی موتورهای الکتریکی موتور القایی موتورهای الکتریکی راه اندازهای موتورهای الکتریکی بررسی نقاط ضعف و قوت راه اندازی موتورهای الکتریکی دانلود پروژه راه اندازی موتورهای الکتریکی دانلود پایان نامه برق دانلود پایان نامه رشته…

  • دانلود پاورپوینت ورزش ژیمناستیک

    دانلود پاورپوینت ورزش ژیمناستیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ورزش ژیمناستیک جهت رشته تربیت بدنی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       درمورد پيدايش و شكل…

  • دانلود پاورپوینت معماری ساسانیان

    دانلود پاورپوینت معماری ساسانیان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری ساسانیان جهت رشته معماری در 26 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تاريخ معماري ايران به دو بخش اصلي…

  • اهمیت مهارت های خلاقیت و حل مسئله در زندگی زناشویی

    اهمیت مهارت های خلاقیت و حل مسئله در زندگی زناشویی ابعاد مهارت های زندگی دسته بندی مهارت های زندگی پایان نامه مهارت های زندگی زناشویی اهمیت مهارت حل مسئله در زندگی زناشویی اهمیت حل مسئله در زندگی زناشویی اهمیت کنترل…

  • پاورپوینت معرفی مسجد جامع ساوه

    پاورپوینت معرفی مسجد جامع ساوه پاورپوینت مسجد جامع ساوه پاورپوینت نگاهی به مسجد تاریخی ساوه پاورپوینت بررسی تاریخ مسحد جامع ساوه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی مسجد جامع ساوه  جهت رشته معماری  در قالب 20 اسلاید و با…

  • پاورپوینت صندوق های بازنشستگی

    پاورپوینت صندوق های بازنشستگی پاورپوینت صندوق های بازنشستگی دانلود صندوق های بازنشستگی پاورپوینت صندوق های بازنشستگی و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت  صندوق های بازنشستگی جهت رشته  اقتصاد در قالب  13 اسلاید و با فرمتpptx قابل اصلاح و…

  • کتاب تحليل رفتار سازماني رويكرد انتقادي

    کتاب تحليل رفتار سازماني رويكرد انتقادي کتاب تحليل رفتار سازماني رويكرد انتقادي دكتر سيد علي اكبر احمدي دكتر مينو سلسله رفتن به سايت اصلي کتاب تحليل رفتار سازماني رويكرد انتقادي تاليف:دكتر سيد علي اكبر احمدي - دكتر مينو سلسله   به…

  • پاورپوینت آشنایی با مفهوم وندالیسم

    پاورپوینت آشنایی با مفهوم وندالیسم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم وندالیسم جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 21 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری حقوق بیگانگان

    مبانی نظری حقوق بیگانگان مبانی نظری حقوق بیگانگان دانلود مبانی نظری حقوق بیگانگان پیشینه تحقیق حقوق بیگانگان ادبیات نظری حقوق بیگانگان فصل دوم پایان نامه حقوق بیگانگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق حقوق بیگانگان ادبیات و مبانی نظری حقوق بیگانگان…

  • بررسی فساد اداری در ساختار سازمانی

    بررسی فساد اداری در ساختار سازمانی راهکارهای کاهش فساد اداری عوامل موثر بر کاهش فساد اداری راه های کاهش فساد اداری فساد اداری در بانکها فساد اداری در نظام بانکی فساد اداری سازمانهای دولتی فساد اداری در سازمان های دولتی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازی درمانی شناختی رفتاری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازی درمانی شناختی رفتاری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازی درمانی شناختی رفتاری مبانی نظری بازی درمانی شناختی رفتاری پیشینه تحقیق بازی درمانی شناختی رفتاری پیشینه داخلی بازی درمانی شناختی رفتاری پیشینه خارجی…

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با مدیریت دانش در بانک

    پروپوزال ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با مدیریت دانش در بانک پروپوزال سرمایه اجتماعی پروپوزال مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در بانک تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش…

  • پاورپوینت معماری روم و بناهای تاریخی ایتالیا

    پاورپوینت معماری روم و بناهای تاریخی ایتالیا پاورپوینت خلاصه معماری روم پاورپوینت معماری روم باستان پاورپوینت معماری روم پاورپوینت دانلود پاورپوینت معماری روم باستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری روم و بناهای تاریخی ایتالیا جهت رشته معماری در…

  • پاورپوینت بررسی نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان

    پاورپوینت بررسی نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان پاورپوینت بررسی نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان بررسی نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان تحقیق بررسی نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان مقاله نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان وضعيت سلامتی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب رایانه ای

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب رایانه ای کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اضطراب رایانه ای مبانی نظری اضطراب رایانه ای پیشینه تحقیق اضطراب رایانه ای پیشینه داخلی اضطراب رایانه ای پیشینه خارجی اضطراب رایانه ای پیشینه پژوهش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری دانلود مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری ادبیات نظری ارزش گذاری برند برای مشتری فصل…

  • مبانی نظری ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان

    مبانی نظری ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان کلمات کلیدی : مبانی نظری شبکه های اجتماعی مجازی مفهوم شبکه های اجتماعی مجازی نقش شبکه های اجتماعی مجازی نظریه های شبکه های اجتماعی مجازی آسیب های شبکه…

  • پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلسازي اقتصادسنجي (I)

    پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلسازي اقتصادسنجي (I) کلمات کلیدی : پاورپوینت مدلسازي اقتصادسنجي I پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه دکترحمید ابریشمی کتاب…

  • پاورپوینت آشنایی با مداخله در بحرانهای روانی اجتماعی

    پاورپوینت آشنایی با مداخله در بحرانهای روانی اجتماعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مداخله در بحرانهای روانی اجتماعی جهت رشته فیزیک در قالب 36 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تاریخ و ادبیات با عنوان پیشینه تاریخی و گسترش اسطوره سیاوش در فرهنگ ایران

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تاریخ و ادبیات با عنوان پیشینه تاریخی و گسترش اسطوره سیاوش در فرهنگ ایران اسطوره وَرِ سیاوش تاریخ باستانی ایران جایگاه اساطیری سیاوش سیاوش در فرهنگ و ادب ایران دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد تاریخ…

  • پاورپوینت جزوه آموزشی مطلب

    پاورپوینت جزوه آموزشی مطلب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جزوه آموزشی مطلب جهت رشته ریاضی در قالب 84 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش           برای نوشتن برنامه…

  • پاورپوینت آموزش و یادگیری فعال

    پاورپوینت آموزش و یادگیری فعال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش و یادگیری فعال جهت رشته روانشناسی در قالب 43 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       یادگیری، کارکردی است…