مبانی نظری ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مبانی نظری ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مدیریت کیفیت جامع
مدیریت ارتباط با شهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مبانی نظری کیفیت خدمات
مبانی نظری در مورد کیفیت خدمات
مبانی نظری کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این نوشتار جهت مبانی نظری کیفیت خدمات سازمان راهنمایی و رانندگی می باشد که در آن پژوهش ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا مورد بررسی قرار می گیرد.پس از شناسایی ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات سازمان ناجا و  و بررسی مدل فعلی کیفیت خدمات ، به ارائه یک مدل مناسب برای کیفیت خدمات سازمان راهور می پردازد.

 

 

 

سازمان های دولتی برای خمت به مردم ایجاد شدند. لذا باید بازخورد نظرات مردم را بگیرند و سریعاً به آن پاسخ دهند. فعالیت ها و عملکرد بخش دولتی را همانند بخش خصوصی می توان، با معیارهای مدیریت کیفیت جامع مورد ارزیابی و سنجش قرار داد. سازمان های دولتی خدمت مدار هستند. نظرات شهروندان در گرفتن خدمات دولتی بیشتر متوجه نتایج زودرس است و به کیفیت خدمات درازمدت توجهی ندارند (الوانی، 1380).

 

 

شهروندان به خدمات راهنمایی و رانندگی نیاز مبرم دارند و انتظار دارند این نیازمندی با کیفیت تأمین شود. پلیس برای پاسخ به نیازهای ترافیکی مردم باید کارا و بهره ور باشد. عدم مدیریت کیفیت خدمات ضمن آن که باعث کاهش کارایی و بهره وری خدمات در سازمان می شود، موجبات بدبینی و کاهش اعتبار و اطمینان این سازمان در بین شهروندان می شود و رفتارهای سلیقه ای نسبت به مشتریان را در سازمان تسری می دهد. ارائه خدمات با کیفیت بدون داشتن مدل مدیریت کیفیت میسر نیست. ارائه مدل مدیریت کیفیت نیز با مطالعه علمی امکان-پذیر است.

 

 

 

مزایای ناشی از کیفیت خدمات خود عاملی است که سازمان ها را به ارائه خدمات باکیفیت ترغیب می کند. یکی از اثرات مستقیم ارائه خدمت با کیفیت، افزایش توانایی سازمان جهت ارائه خدمات به  صورتی کارا به مشتریان است، چرا که سازمان خواسته ها و نیازهای مشتریانش را شناسایی کرده است. لذا از خدمات غیرضروری کاسته و/یا آن ها را حذف کرده است (Royne etc al, 1998). بررسی های به عمل آمده توسط محقق از سازمان تحقیقات و مطالعات نیروی انتظامی، دفتر تحقیقات و مطالعات کاربردی پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر منابع تاکنون تحقیقی تحت عنوان «مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ایران» صورت نگرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
 

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فهرست منابع و مآخذ

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
 

   

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
    

 

 

  • پایان نامه درباره سلامت روانی

    پایان نامه درباره سلامت روانی کلمات کلیدی : پایان نامه سلامت روان پایان نامه سلامت روانی پایان نامه سلامت روان سالمندان پایان نامه سلامت روان دانشجویان پایان نامه سلامت روان کودکان پایان نامه روانشناسی سلامت پایان نامه های سلامت روان…

  • پاورپوینت تاکی آریتمی ها

    پاورپوینت تاکی آریتمی ها پاورپوینت تاکی آریتمی های دهلیزی پاورپوینت تاکی آریتمی های فوق بطنی پاورپوینت تاکی آریتمی یعنی چه پاورپوینت تاکی آریتمی چیست پاورپوینت تاکی آریتمی پاورپوینت درباره تاکی آریتمی ها پاورپوینت درمورد تاکی آریتمی ها رفتن به سايت…

  • مبانی،آثار و ارکان جرم فریب در ازدواج

    مبانی،آثار و ارکان جرم فریب در ازدواج جرم فریب در ازدواج مبانی جرم فریب در ازدواج آثار جرم فریب در ازدواج ارکان جرم فریب در ازدواج دانلود پایان نامه تدلیس در ازدواج دانلود پایان نامه فریب در ازدواج دانلود پایان…

  • بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان با استفاده از مدل ترکیبی کانو و تحلیل شکاف

    بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان با استفاده از مدل ترکیبی کانو و تحلیل شکاف بانک مدل کانو تحلیل شکاف کیفیت خدمات خدمات اکترونیکی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان دانلود مقالات…

  • پاورپوینت آموزشی ارزیابی بیماران بدحال

    پاورپوینت آموزشی ارزیابی بیماران بدحال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی چگونه بیماران بدحال را ارزیابی جهت رشته پرستاری در قالب 90 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی

    تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی برنامه درسی برنامه ریزی درسی فناوری نوین تدریس فناوری اطلاعات و ارتباطات دانلود مقاله برنامه درسی دانلود مقاله برنامه ریزی درسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی رفتن به سایت…

  • پاورپوينت فصل اول رياضی هشتم ابتدايی مبحث معرفی عدد گويا

    پاورپوينت فصل اول رياضی هشتم ابتدايی مبحث معرفی عدد گويا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل اول رياضی هشتم ابتدايی مبحث معرفی عدد گويا در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تکنولوژی Cloud ERP

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تکنولوژی Cloud ERP مبانی نظری تکنولوژی Cloud ERP دانلود مبانی نظری تکنولوژی Cloud ERP پیشینه تکنولوژی Cloud ERP ادبیات نظری تکنولوژی Cloud ERP فصل دوم پایان نامه تکنولوژی Cloud ERP مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • دانلود پاورپوینت تحقیق تصمیم گیری چند معیاره

    دانلود پاورپوینت تحقیق تصمیم گیری چند معیاره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحقیق تصمیم گیری چند معیاره جهت رشته مدیریت در قالب 56 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت یادگیری تقویتی

    پاورپوینت یادگیری تقویتی پاورپوینت یادگیری تقویتی عمیق پاورپوینت یادگیری فرادرس یادگیری تقویتی پاورپوینت آشنایی با روش یادگیری تقویتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت یادگیری تقویتی   grid جهت رشته گوناگون در قالب32اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • دانلود پاورپوینت فصل اول ریاضی هشتم با عنوان عدد های صحیح و گویا

    دانلود پاورپوینت فصل اول ریاضی هشتم با عنوان عدد های صحیح و گویا پاورپوینت فصل اول ریاضی هشتم با عنوان عدد های صحیح و گویا پاورپوینت ریاضی هشتم درس جمع و تفریق عددهای گویا پاورپوینت ریاضی هشتم درس ضرب و…

  • پاورپوینت کتاب روانشناسی یادگیری دکتر محمد پارسا

    پاورپوینت کتاب روانشناسی یادگیری دکتر محمد پارسا پاورپوینت روانشناسی یادگیری از دکتر محمد پارسا پاورپوینت درس روانشناسی یادگیری پاورپوینت آموزش روانشناسی یادگیری پاورپوینت روانشناسی یادگیری دکتر محمد پارسا پیام نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روانشناسی یادگیری از دکتر محمد…

  • جزوه حقوق مدنی 5 استاد محبوبی - حقوق خانواده

    جزوه حقوق مدنی 5 استاد محبوبی - حقوق خانواده جزوه حقوق مدنی 5 استاد محبوبی حقوق خانواده رفتن به سایت اصلی جزوه حقوق مدنی 5  استاد محبوبی - حقوق خانواده 70 صفحه pdf جزوه حقوق مدنی 5  استاد محبوبی -…

  • پاورپوینت آشنایی با روش تحقیق

    پاورپوینت آشنایی با روش تحقیق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با روش تحقیق جهت رشته ی عمومی در قالب 99 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تحقیق…

  • تببین راهکارهای جهاد اقتصادی در توسعه کشاورزی ارگانیک

    تببین راهکارهای جهاد اقتصادی در توسعه کشاورزی ارگانیک جهاد اقتصادی کشاورزی ارگانیک توسعه کشاورزی ارگانیک دانلود مقاله تببین راهکارهای جهاد اقتصادی در توسعه کشاورزی ارگانیک تعریف جهاد اقتصادی تعریف کشاورزی ارگانیک ویژگی‌های کشاورزی ارگانیک سیستم همکاری در فروش فایل همکاری…

  • دانلود پاورپوینت ترانسفورماتور های الکتریکی

    دانلود پاورپوینت ترانسفورماتور های الکتریکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ترانسفورماتور های الکتریکی جهت رشته الکترونیک در 40 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ترانسفورماتور (به آلمانی: Transformator)(به فرانسوی:…

  • دانلود پرسشنامه افسردگی بک 21 سوالی ویرایش دوم

    دانلود پرسشنامه افسردگی بک 21 سوالی ویرایش دوم پرسشنامه افسردگی بک 21 سوالی word پرسشنامه افسردگی بک 21 سوالی دانلود پرسشنامه افسردگی بک 21 سوالی اعتبار و پایایی پرسشنامه افسردگی بک روایی و پایایی پرسشنامه افسردگی بک نحوه نمره گذاری…

  • پاورپوینت بررسی نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان

    پاورپوینت بررسی نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان پاورپوینت بررسی نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان بررسی نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان تحقیق بررسی نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان مقاله نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان وضعيت سلامتی…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد شرکت ها بر اساس الگوریتم درخت تصمیم

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد شرکت ها بر اساس الگوریتم درخت تصمیم ارزیابی عملکرد شرکت های بورس معیارهای ارزیابی عملکرد مالی مبانی نظری ارزیابی عملکرد شرکت های پذیرفته شده بورس نسبت های مالی شرکت های بورسی بررسی نسبت های متوسط صنعت در…

  • پاورپوینت درس 20 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث وزیران کاردان

    پاورپوینت درس 20 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث وزیران کاردان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات پنجم ابتدایی مبحث وزیران کاردان در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشنودی شغلی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشنودی شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خشنودی شغلی مبانی نظری خشنودی شغلی پیشینه تحقیق خشنودی شغلی پیشینه داخلی خشنودی شغلی پیشینه خارجی خشنودی شغلی پیشینه پژوهش خشنودی شغلی پیشینه نظری خشنودی شغلی…

  • پرسشنامه انتخاب یک سیستم مناسب ارزیابی عملکرد مدیریت منابع سازمانی در دانشگاه

    پرسشنامه انتخاب یک سیستم مناسب ارزیابی عملکرد مدیریت منابع سازمانی در دانشگاه پرسشنامه ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد هیات علمی دانشگاه پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان…

  • كاربرد سیستم های استدلال عصبی - فازی در رتبه بندی اعتباری مشتریان حقوقی بانك ها

    كاربرد سیستم های استدلال عصبی - فازی در رتبه بندی اعتباری مشتریان حقوقی بانك ها ریسک اعتباری رتبه بندی اعتباری مشتریان رتبه بندی مشتریان حقوقی بانک ها سیستم های استدلال عصبی فازی كاربرد سیستم های استدلال عصبی فازی در رتبه…

  • پاورپوینت بیماری های دستگاه تنفسی

    پاورپوینت بیماری های دستگاه تنفسی پاورپوینت بیماری های تنفسی پاورپیونت درباره بیماری های تنفسی دانلود پاورپوینت بیماری های تنفسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری های دستگاه تنفسی جهت رشته پزشکی در قالب 39 اسلايد و با فرمت ppt…

  • اصول انسان شناختی حج از دیدگاه قرآن و روایات

    اصول انسان شناختی حج از دیدگاه قرآن و روایات اصول انسان شناختی حج اصول انسان شناختی حج از دیدگاه قرآن اصول انسان شناختی حج از دیدگاه روایات حج از منظر قرآن و روایات برنامه ی تربیتی حج پایان نامه حج…

  • پرسشنامه بررسی رابطه ویژگی های شغلی با تعهد سازمانی کارکنان

    پرسشنامه بررسی رابطه ویژگی های شغلی با تعهد سازمانی کارکنان پرسشنامه رابطه عوامل شغلی با تعهد سازمانی تفسیر پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر پرسشنامه تعهد سازمانی ocq پرسشنامه تعهد سازمانی پورتر پرسشنامه سازمانی پرسشنامه ویژگیهای شغلی اولدهام و هاکمن…

  • پاورپوینت آشنایی با خوشه بندی ساختار وب

    پاورپوینت آشنایی با خوشه بندی ساختار وب پاورپوینت خوشه بندی وب دانلود پاورپوینت خوشه بندی وب پاورپوینت درباره خوشه بندی وب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با خوشه بندی ساختار وب جهت رشته مهندسی نرم افزار در قالب…

  • موانع گسترش بانکداری الکترونیک در اصفهان

    موانع گسترش بانکداری الکترونیک در اصفهان تجارت الکترونیک بانکداری الکترونیک کسب و کار الکترونیک موانع گسترش بانکداری الکترونیک در اصفهان شناسایی و رتبه بندی موانع پذیرش و توسعه بانکداری الکترونیکی دانلود مقالات مدیریت بازرگانی دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت دینداری 57 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت دینداری 57 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه معنویت دینداری مبانی نظری معنویت دینداری پیشینه تحقیق معنویت دینداری پیشینه داخلی معنویت دینداری پیشینه خارجی معنویت دینداری پیشینه پژوهش معنویت دینداری پیشینه نظری…

  • دانلود تحقیق در مورد پرخاشگری و انواع رفتار های آن  docx

    دانلود تحقیق در مورد پرخاشگری و انواع رفتار های آن  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی پرخاشگری و انواع رفتار های آن با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت معرفی اجمالی استان قزوین

    پاورپوینت معرفی اجمالی استان قزوین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی اجمالی استان قزوین جهت رشته ی جغرافیا در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       استان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی 42 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی 42 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فرهنگ سازمانی مبانی نظری فرهنگ سازمانی پیشینه داخلی و خارجی فرهنگ سازمانی پیشینه نظری فرهنگ سازمانی ادبیات نظری فرهنگ سازمانی چارچوب نظری فرهنگ سازمانی…

  • توانمندسازی سکونتگاه های غیر رسمی با تکیه بر سرمایه اجتماعی

    توانمندسازی سکونتگاه های غیر رسمی با تکیه بر سرمایه اجتماعی کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی توسعه سکونتگاه های غیررسم پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی راهکارهای توانمند سازی سکونتگاه های غیررسمی…

  • پاورپوینت برآورد تقاضا ( ویژه ارائه کلاسی درس اقتصاد مدیریت)

    پاورپوینت برآورد تقاضا ( ویژه ارائه کلاسی درس اقتصاد مدیریت) کلمات کلیدی : پاورپوینت برآورد تقاضا برآورد تقاضا تحقیق برآورد تقاضا بررسی برآورد تقاضا پاورپوینت اقتصاد مدیریت تحلیل برآورد تقاضا روشهای متداول برای برآورد تقاضا برآورد آماری تابع تقاضا مشخص…

  • پاورپوینت آشنایی با نظریه های پیوند کووالانسی

    پاورپوینت آشنایی با نظریه های پیوند کووالانسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نظریه های پیوند کووالانسی جهت رشته شیمی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …