مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری مدیریت دانش
مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری
استقرار مدیریت دانش در بانک صادرات
پیاده سازی مدیریت دانش در بانک صادرات

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

(مطالعه موردی:شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه)

 

 

 

 

 

 

 

چکیده

مدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی برای هر شرکتی در محیط رقابتی کنونی هستند.همچنین مدیریت دانش یک مساله مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.مدیریت ارتباط با مشتری با یک راهبرد کاری آغاز می شود.این راهبرد،تحول را در سازمان و فرایندهای کاری ایجاد می کند و فرایندهای کاری نیز به نوبۀ خود به وسیلۀ مدیریت دانش و فنآوری اطلاعات فعال می شود و در نهایت برای افزایش وفاداری مشتریان به عنوان یکی از مفاهیم پایه ای و اهداف مدیریت ارتباط با مشتری تلاش می کند.

 

هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است.در این راستا در این پژوهش مدلی ارایه شده که شامل متغیرهای تاثیرگذار در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری است.تعدادجامعه آماری این تحقیق 557 نفر شامل همه کارکنان بانک صادرات ایران در ارومیه بوده است که جهت نمونه گیری از جدول مورگان استفاده شد ودر نهایت تعداد افراد نمونه 227 نفر بدست آمد.روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه بوده است.همچنین در این پژوهش برای تفسیر اطلاعات از روش تحلیل مسیر استفاده شده و همینطور به منظور پردازش داده ها از نرم افزار LISREL  استفاده شده است.به منظور تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق از مدل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شده است.

 

نتایج تحقیق حاکی از آن است که تاثیر توانایی های مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مثبت بوده و با بالا رفتن توانایی های مدیریت دانش میتوان انتظار داشت که موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری نیز افزایش یابد.همچنین عامل فن آوری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری  و عوامل سازمانی نیز در موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری  تاثیر مثبت داشته است.ولی نتایج تحقیق نشان می دهد که بین مشتری مداری و سابقه فعالیت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت اجرای CRM تاثیر معناداری وجود نداشته و فرضیه های چهارم و پنجم تحقیق رد می شود.

 

 

 

 

مقدمه:

روندهای کلی مهم آزاد سازی اقتصاد،جهانی سازی،همگرایی های تکنولوژیک و تکامل سریع اینترنت نقشی را  که سازمان ها در ارتباطشان با  دیگر شرکت ها بازی می کنند،متحول کرده است.کارشناسان تجارت و صاحب نظران دانشگاهی درباره اتحادها ،شبکه ها و همکاری میان سازمان ها صحبت می کنند،ولی مدیران و پژوهشگران عمدتا عاملی را که به طور عجیبی در حال متحول کردن سیستم های صنعتی است را نادیده گرفته اند:”مصرف کننده” یا ” مشتری”.

 

در بازاری که در آن ،مصرف کننده توانمند شده و با فنٌاوری اکنون می تواند در یک گفتگوی پویا با سازندگان وارد شوند-گفتگویی که مشتریان آن را تحت کنترل دارند-سازمان ها مجبورند بپذیرند که مشتری در حال تبدیل شدن به شریکی در خلق ارزش است.مدیریت ارتباط با مشتریان،به طور کلی فرایند طراحی یک سازمان پیرامون مشتریانش است،به گونه ای که نیاز و خواسته های مشتری به عنوان تمرکز اصلی در هر تصمیم گیری سازمانی در نظر گرفته می شود.هدف از خلق یک سازمان متمرکز بر مشتری،افزایش ارزش متقابل  سازمان و مشتری در زمینه ارتباطات مشتری است.این ارزش از نظر سازمان عبارت از میزان بهبود یافتۀ حفظ مشتری و افزایش درآمد  در عین کارایی بیشتر و کنترل هزینه هاست.

 

بانک ها نیز به عنوان موسسات پولی و مالی  در پالش های جدیدی قرار گرفته اند و مشتریان بانک ها خواسته های  بیشتری نسبت به گذشته دارند.آنها علاقه مندند تا وضعیت حساب های خود را به موقع بررسی کنند و از سیستم پرداخت های آنی استفاده کنند،آنها به سراسر دنیا مسافرت می کنند،و از میان مناطقی که با هم از نظر زمانی اختلاف دارند عبور می کنند، و نیازمند مهیا بودن خدمات 24 ساعته در روز و 365 روزه در سال می باشند.آنها فقط با یک بار کلیک کردن ماوس پیشنهادهای گوناگون موجود را با هم مقایسه می کنند. آنها محصولات و خدمات را از بیش از یک بانک تهیه می کنند و در انتخاب یک بانک دیگر به علت جذابیت بیشتر محصولات و خدمات و یا شرایط آن تردید نمی کنند.

 

امروزه مشتریان کمتر به بانک خود وفادارند و از خدمات بانک های مختلف استفاده می کنند.مشتریان دانش بیشتری درباره مسائل مالی دارند،فعالانه تر به مدیریت آنها می پردازند،و آماده پذیرش ریسک بیشتر در مقابل بازدهی بیشتر می باشند.آنها همچنین نیازمند محصولات جدیدی که با سبک جدید زندگی آنها مطابقت داشته باشد هستند.

 

 

 بیان مساله:

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM)،به عنوان ابزارهای کلیدی و استراتژیک برای تمام شرکتها به ویژه در محیط رقابتی کنونی هستند.علاوه بر این دانش مشتری یک مساله بسیار مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است.مطالعات بسیار زیادی در زمینه تجزیه و تحلیل مؤلفّه های مدیریت دانش انجام شده است که بیانگر نقش حیاتی مدیریت دانش به عنوان یکی از عوامل تعیین کننده مؤفقیّت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.همچنین این مطالعات نرخ بالای شکست در اجرای این استراتژی را برای سازمان ها نشان داده است.(Aurora & Antonio,2011)

 

تعاریف بسیاری از مدیریت دانش در مقالات مختلف وجود دارد که مدیریت دانش را فرآیندی در نظر گرفته که به سازمان ها در شناسائی،گزینش،سازماندهی،انتشار(توزیع) و انتقال اطلاعات و تخصّص های مهم که بخشی از حافظه سازمانی هستند و غالبا به صورت ساختار نایافته در سازمان وجود دارند،کمک می نماید.ساختاردهی به دانش موجب بهبود مؤثّر و کارآی حل مساله ،یادگیری پویا،برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری اثربخش می شود.مدیریت دانش بر شناسایی دانش ،شرح و ساخت دهی و افزایش ارزش آن از طریق استفاده مجدّد تمرکز می کند.

 

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) که گاهی اوقات از آن به عنوان مدیریت مشتریان،مدیریت ارزش مشتریان،مشتری محوری و یا مدیریت مشتری محور نام برده می شود،برای مدت زمان طولانی اصطلاح متداول جهت بیان تمایل شرکت ها در برقراری ارتباط مداوم و همیشگی با مشتریان خود بوده است.در همین راستا می توان به این نکته مهم اشاره کرد که شرکت هایی که مشتریان خود رابه صورت مؤثّر جذب نموده و به آنها خدمات موردنظر را به بهترین نحو ارئه داده اند،تأثیر مثبت این امر را در انتهای مسیر سودآوری خود مشاهده نموده اند.(Parlby & Taylor.2000)

هر اندازه که یک شرکت بتواند ارتباط مؤثّرتری با مشتریان خود برقرار نماید ،فرصت های بیشتری جهت ارئه محصولات و خدمات بیشتر به آن مشتریان را کسب خواهد نمود.

 

در حال حاضر اقتصاد مبتنی بر دانش توسط عواملی مانند افزایش روز افزون رقابت،نوآوری در تکنولوژی و ماهیت جهانی بازارها ترسیم  شده است(Castells,1998).در محیط رقابتی کنونی شرکتها باید در انجام فعّالیّت های تجاری خود توجّه ویژه ای به دانش داشته باشند،این کار عاملی برای ایجاد “مزیت رقابتی “نسبت به سایر رقبای موجود در بازار است (Beijerse,1999;Salmador &Bueno,2007). علاوه بر این در سالهای اخیر “دانش” به عنوان یک منبع مهم سازمانی در نظر گرفته شده است و علاقه سازمان ها به این امر روز به روز در حال افزایش است.در محیط رقابتی کنونی روابط شرکت با بازار بسیار حیاتی است و استراتژی های بازاریابی شرکت ها به منظور ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان کاملا تغییر کرده است.(Alavi&Leidner,2001;Drucker,1993)

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق    21

مقدمه   22

تعاریف:    22

مدیریت دانش(KM) .   23

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)    24

لزوم شناسایی فاکتورهای کلیدی   26

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و مدیریت دانش(KM).   27

عوامل سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری. .  30

فنآوری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)   31

مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)   32

تجربه در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) .   32 

تاریخچه    33

اهمیت .   36

موضوعات مورد بحث در CRM .   37

مشتری    37

ارتباط .   39

مدیریت    39

انواع CRM: .   40

مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی .   40

شاخه های مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی : .   42   

اتوماسیون نیروی فروش(SFA)    42

پشتیبانی و خدمات مشتری .   43

اتوماسیون بازاریابی موسسه .   44

مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی .   44

فرایند تجزیه و تحلیل بی درنگ    45

داده کاوی .   45

قابلیت های داده کاوی    46

مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی    46

انواع رویکردها و دیدگاه ها در مورد CRM :    47

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “فرایند” .   47

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “استراتژی” .   49

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “فلسفه”    50

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “قابلیت”    50

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “تکنولوژی” .   51

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری :   52

از دیدگاه بارنت .   52

از دیدگاه نول .   52

از دیدگاه سویفت .   53

از دیدگاه گالبریث و راجرز .   53

از دیدگاه کالاکوتا و رابینسون .   54

مفاهیم مورد نیاز جهت دستیابی به اهداف CRM   54

فرآیندها .   55

عوامل انسانی . .   56

تکنولوژی .    57

مزایای مدیریت ارتباط با مشتری  .   59

مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری : .   62

برنامه ریزی  .  62

پایه ریزی . .  62

اجرا .   63

موانع و عوامل شکست CRM .   63

 

منابع 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

جدول 1-2:تعارف مرتبط با مدیریت دانش(KM) . 23

جدول 2-2: تعارف مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)  25

شکل 1-2: فرایند مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه سوئیفت .  48

شکل 2-2: فرایند مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه کایی تایم .  48

جدول 3-2:مزایای مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه چن و چن   60

جدول 4-2: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس واحدهای مرتبط با آن .  61

 

 

  • دانلود تحقیق درباره مهارت های مقابله ای word

    دانلود تحقیق درباره مهارت های مقابله ای word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مهارت های مقابله ای با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • بررسی کامل و جامع نظریه های فلسفی اخلاق

    بررسی کامل و جامع نظریه های فلسفی اخلاق نظریه های اخلاق نظریه های فلسفی اخلاق نظام‌های اخلاقی گونه شناسی نظام‌های اخلاقی پیامدگرایی نظام‌های اخلاقی مدل نظری اخلاق مدل نظری نظام‌های اخلاقی دانلود تحقیق نظریه های اخلاق دانلود تحقیق نظریه های…

  • پاورپوینت اجرای استراتژی (فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سرمد سعیدی)

    پاورپوینت اجرای استراتژی (فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سرمد سعیدی) کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سهیل سرمد سعیدی پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت و…

  • دانلود پاورپوینت تاسیسات و زیرساخت های شهر

    دانلود پاورپوینت تاسیسات و زیرساخت های شهر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاسیسات و زیرساخت های شهر جهت رشته معماری در 34 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در…

  • پاورپوینت بررسی سیستم های عامل

    پاورپوینت بررسی سیستم های عامل دانلود رایگان پاورپوینت بررسی سیستم های عامل پاورپوینت بررسی سیستم های عامل سیستم های عامل اجراي همروند پردازه ها سيستم تك پردازنده اي الگوريتم Dekker الگوريتم Peterson حالات مختلف ارتباط پردازه ها شرايط لازم براي…

  • پاورپوينت فصل پنجم علوم هشتم ابتدايی مبحث حس و حرکت

    پاورپوينت فصل پنجم علوم هشتم ابتدايی مبحث حس و حرکت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل پنجم علوم هشتم ابتدايی مبحث حس و حرکت در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • خلاصه کتاب صور بنیانی حیات دینی اثر امیل دورکیم

    خلاصه کتاب صور بنیانی حیات دینی اثر امیل دورکیم کلمات کلیدی : خلاصه کتاب صور بنیانی حیات دینی اثر امیل دورکیم رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب صور بنیانی حیات دینی اثر امیل دورکیم به تعداد 32 صفحه pdf مناسب…

  • ارتباط‌گرایی به سوی الگوی جدید یادگیری در سازمان‌ها و مؤسسه‌ها با تأکید بر نیروی انتظامی

    ارتباط‌گرایی به سوی الگوی جدید یادگیری در سازمان‌ها و مؤسسه‌ها با تأکید بر نیروی انتظامی ارتباط‌گرایی شبکه‌سازی مدیریت دانش دانش ارتباطی یادگیری سازمانی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز…

  • پاورپوینت بازشناخت رویکردهای نظری به فضاهای عمومی شهری

    پاورپوینت بازشناخت رویکردهای نظری به فضاهای عمومی شهری کلمات کلیدی : پاورپوینت بازشناخت رویکردهای نظری به فضاهای عمومی شهری پاورپوینت رویکردهای نظری به فضاهای عمومی شهری رویکردهای نظری به فضاهای عمومی شهری صاحبنظران با ملاحظات پايداري و محيط زيستي صاحبنظران…

  • دانلود پاورپوینت فضاهای لازم در فرهنگ سرا

    دانلود پاورپوینت فضاهای لازم در فرهنگ سرا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فضاهای لازم در فرهنگ سرا جهت رشته معماری در 47 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       عوامل…

  • پاورپوینت سود تقسيم نشده و سود سهام ( همراه با مثالهای کاملاً تشریحی)

    پاورپوینت سود تقسيم نشده و سود سهام ( همراه با مثالهای کاملاً تشریحی) کلمات کلیدی : پاورپوینت سود تقسيم نشده و سود سهام سود تقسيم نشده و سود سهام تحقیق سود تقسيم نشده و سود سهام مقاله سود تقسيم نشده…

  • پاورپوینت ارائه منصفانه (فصل یازدهم کتاب فلسفه حسابرسی تألیف حساس یگانه)

    پاورپوینت ارائه منصفانه (فصل یازدهم کتاب فلسفه حسابرسی تألیف حساس یگانه) پاورپوینت فصل یازدهم کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه پاورپوینت ارائه منصفانه پاورپوینت فصل یازدهم کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه با عنوانمفاهیم حسابرسی پاورپوینت فصل یازدهم کتاب فلسفه…

  • مبانی نظری سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

    مبانی نظری سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان کیفیت درک شده برند ارزش درک شده برند سبز ارزش ویژه برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز مبانی نظری عوامل موثر در…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری انگیزش کاری

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری انگیزش کاری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزش کاری مبانی نظری انگیزش کاری پیشینه تحقیق انگیزش کاری پیشینه داخلی انگیزش کاری پیشینه خارجی انگیزش کاری پیشینه پژوهش انگیزش کاری پیشینه نظری…

  • پاورپوینت سوداوری در پرورش گوسفند

    پاورپوینت سوداوری در پرورش گوسفند پاورپوینت فیلم گوسفندداری پاورپوینت سن بره پرواری پاورپوینتدامداری دام سبک پاورپوینت دام سبک صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سوداوری در پرورش گوسفند جهت رشته عمومی در قالب 25 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع…

  • مبانی نظری سلامت روانی

    مبانی نظری سلامت روانی مبانی نظری سلامت روان پیشینه پژوهش سلامت روان مبانی نظری سلامت روانی مبانی نظری سلامت روانی در پژوهش های روانشناسی دانلود مبانی نظری سلامت روانی مبانی نظری و پیشینه سلامت روانی بررسی نظریه های سلامت روانی…

  • پاورپوینت بررسی نظریه های هوش

    پاورپوینت بررسی نظریه های هوش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی نظریه های هوش جهت رشته روانشناسی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نظریه‌های هوش در طول…

  • دانلود پایان نامه امنیت در محاسبات ابری

    دانلود پایان نامه امنیت در محاسبات ابری کلمات کلیدی : پایان نامه امنیت رایانش ابری پایان نامه امنیت محاسبات ابری دانلود پایان نامه امنیت رایانش ابری دانلود پایان نامه امنیت در رایانش ابری پایان نامه بهبود امنیت اطلاعات در رایانش…

  • پاورپوینت جریان شناسی فرقه ی ضاله بهائیت

    پاورپوینت جریان شناسی فرقه ی ضاله بهائیت پاورپوینت فرقه ی بهائیت پاورپوینت درباره ی فرقه ی بهائیت پاورپوینت جریان شناسی فرقه ی بهائیت پاورپوینت جریان شناسی فرقه ی ضاله بهائیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جریان شناسی فرقه ی…

  • دانلود پاورپوینت انسان شناسی و عصب پژوهشی

    دانلود پاورپوینت انسان شناسی و عصب پژوهشی دانلود پاورپوینت انسان شناسی پاورپوینت نظریه های انسان شناسی پاورپوینت درباره انسان شناسی پاورپوینت نظریه انسان شناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انسان شناسی و عصب پژوهشی جهت رشته علوم اجتماعی در…

  • پایان نامه کارشناسی رشته کامپیوتر با عنوان روش‌های تشخیص هویت بیومتریک به همراه پاورپوینت کامل

    پایان نامه کارشناسی رشته کامپیوتر با عنوان روش‌های تشخیص هویت بیومتریک به همراه پاورپوینت کامل روش‌های تشخیص هویت بیومتریک تشخیص هویت روش‌های تشخیص هویت پایان نامه کارشناسی خرید پایان نامه کامپیوتر پایان نامه کامپیوتر سنسورهای اثر انگشت کارت شناسایی بیومتریک…

  • دانلود تحقیق در مورد اهمالکاری و مهارت ابراز وجود docx

    دانلود تحقیق در مورد اهمالکاری و مهارت ابراز وجود docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اهمالکاری و مهارت ابراز وجود با فرمت docx در قالب 14 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت حجاب و عفاف در کودکان

    دانلود پاورپوینت حجاب و عفاف در کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حجاب و عفاف در کودکان جهت رشته روانشناسی در 18 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       همیشه…

  • پاورپوینت تاریخچه کامپیوترها، طبقه بندی و موارد کاربرد

    پاورپوینت تاریخچه کامپیوترها، طبقه بندی و موارد کاربرد پاورپوینت مستند تاریخچه کامپیوتر پاورپوینت تحقیق درباره تاریخچه کامپیوتر پاورپوینت درباره کامپیوتر پاورپوینت اولین کامپیوتر در کدام کشور ساخته شد پاورپوینت رایانه چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاریخچه کامپیوترها جهت…

  • پاورپوینت معرفی وسایل کاربردی آزمايشگاه های تشخیص طبی

    پاورپوینت معرفی وسایل کاربردی آزمايشگاه های تشخیص طبی پاورپوینت وسایل آزمایشگاه پاورپوینت تجهیزات آزمایشگاهی پاورپوینت معرفی وسایل آزمایشگاه دانلود پاورپوینت وسایل آزمایشگاهی پاورپوینت آشنایی با وسایل آزمایشگاه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی وسایل کاربردی آزمايشگاه های تشخیص طبی…

  • پاورپوینت آموزش ثبت استهلاک در حسابداری

    پاورپوینت آموزش ثبت استهلاک در حسابداری پاورپوینت استهلاک (اقتصاد) پاورپوینت انواع استهلاک پاورپوینت انواع روش های استهلاک در حسابداری پاورپوینت معنی استهلاک در اقتصاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ثبت استهلاک در حسابداری جهت رشته حسابداری در قالب 30 اسلاید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک 31 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک 31 صفحه فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک مبانی نظری کسب و کار الکترونیک پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک پیشینه داخلی کسب و کار الکترونیک پیشینه خارجی کسب…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنا درمانی 55 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنا درمانی 55 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه معنا درمانی مبانی نظری معنا درمانی پیشینه تحقیق معنا درمانی پیشینه داخلی معنا درمانی پیشینه خارجی معنا درمانی پیشینه پژوهش معنا درمانی پیشینه…

  • پاورپوینت همودیالیز

    پاورپوینت همودیالیز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت همودیالیز جهت رشته ی پزشکی در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در طی همودیالیز خون بیمار وارد دستگاه…

  • طراحی سیستم ترمز و بررسی نیروهای لازم

    طراحی سیستم ترمز و بررسی نیروهای لازم دانلود پایان نامه سیستم ترمز دانلود پایان نامه طراحی سیستم ترمز محاسبه نیروهای لازم سیستم ترمز طراحی سیستم ترمز و بررسی نیروهای لازم دانلود پایان نامه مکانیک دانلود پایان نامه مهندسی مکانیک رفتن…

  • پاورپوينت درس 24 مطالعات اجتماعی هفتم ابتدايی مبحث دانش و هنر در ایران باستان

    پاورپوينت درس 24 مطالعات اجتماعی هفتم ابتدايی مبحث دانش و هنر در ایران باستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس 24 مطالعات اجتماعی هفتم ابتدايی مبحث دانش و هنر در ایران باستان در قالب 30 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوينت سیستم های اطلاعات مدیریت 1

    پاورپوينت سیستم های اطلاعات مدیریت 1 پاورپوينت سیستم های اطلاعاتی پاورپوينت سیستم های اطلاعات مدیریت پاورپوينت سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته پاورپوينت در مورد سیستم های اطلاعات مدیریت دانلود پاورپوينت سیستم های اطلاعات مدیریت دانلود پاورپوينت در مورد سیستم های…

  • پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر 1992 با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر 1992 با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سبک های تفکر پرسشنامه سبکهای تفکر استرنبرگ پرسشنامه سبکهای تفکر استرنبرگ و واگنر پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر 1992 پرسشنامه…

  • پاورپوینت اینترنت در ایران

    پاورپوینت اینترنت در ایران دانلود پاورپوینت اینترنت در ایران پاورپوینت تحقیق راجب اینترنت در ایران اینترنت در ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اینترنت در ایران جهت رشته کامپیوتر در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوينت 5s با 24 اسلاید

    پاورپوينت 5s با 24 اسلاید دانلود پاورپوینت 5s پاورپوینت آموزش 5s پاورپوینت اصول 5s پاورپوینت نظام آراستگی 5s پاورپوینت در مورد 5s فایل پاورپوینت 5s رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت 5s اسلاید 24 جهت رشته مديريت قالب 24 اسلايد…