مبانی نظری شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش

مبانی نظری شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش

استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان
پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
مبانی نظری با موضوع مدیریت دانش
دانلود مبانی نظری مدیریت دانش
مبانی نظری مدیریت دانش doc
مبانی نظری درباره مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش  است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا  که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی  ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد.

 

در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

 

 

 

کلمات کلیدی:

مدیریت دانش

شعب بانک پاسارگاد

مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

 

 

بیان مساله 

در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای  مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها – توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. 

 

برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات  بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است.

 

مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).

با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند “اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟” خواهد بود.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 22

2-1- مقدمه 23

2-2- تعاریف و مبانی نظری  مدیریت دانش 25

2-2-1- تعریف دانش 26

شکل (2- 1): زنجیره داده تا خرد (حسن زاده،1386) 32

شکل (2-2): تبدیل داده به دانش (رادینگ،1382) 33

2-2-3- انواع دانش 33

2-2-4- چرخه دانش 37

شکل(2-3) – چرخه دانش 38

2-2-5- تعریف مدیریت دانش: 38

2-2-6- تاریخچه مدیریت دانش 42

جدول (2-1)- تاریخچه مدیریت دانش 43

2-2-7- فرآیند مدیریت دانش و مراحل  مدیریت دانش 44

جدول (2-2)- مراحل مدیریت دانش از دیدگاه کارایانیس 45

2-2-7-1- پردازش دانش 47

2-2-7-2- انتقال دانش  48

2-2-8- تسهیم دانش 49

ماناسکو(2000) چهار مرحله را برای مدیریت دانش شناسایی کرده است: 52

شکل (2-4)- سیستم مدیریت دانش و مولفه های به هم پیوسته آن 56

2-2-9- اصول مدیریت دانش 56

2-2-10- مزایای مدیریت دانش 57

2-2-11- مدل های مدیریت دانش 59

2-2-11-1- مدل هیکس  59

شکل (2-5) – مدل هفت سی (خوانساری،1384) 61

شکل(2-8) : مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش (پرابست و همکاران،2002). 67

جدول 2-3- مراحل و ابزار مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 69

جدول (2-4)- مروری بر مدل های اصلی مدیریت دانش (افرازه،1384) 71

2-2-12- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش 72

شکل 2-9 : مبانی زیرساخت مدیریت دانش (سیوان،2000). 73

2-2-13- ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در سازمان ها 75

2-2-15- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها 77

2-2-15-2- عوامل سازمانی 78

2-3- مدیریت ارتباط با مشتری 80

2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 81

جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 84

2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 86

2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 87

2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 90

2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 90

2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 92

جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 93

2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 94

2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 95

جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 98

2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 100

2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 101

2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 103

2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 105

2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 105

2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 106

2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 109

2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 110

2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 113

شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 115

2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 116

شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 118

2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 118

2-3-19- مدل های CRM 119

جدول(2-8 )- مدل های CRM 121

2-4-1- مدیریت منابع انسانی 122

2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 126

2-4-3- ساختار سازمانی 127

2-4-3-1- ساختار نظری 128

الف – ساختار مكانیكی 129

ب – ساختار ارگانیكی 129

2-4-3-2- ساختار عملی 129

ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 129

ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 131

جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 134

2-5- چهارچوب نظری 136

شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 141

2-6- پیشینه تحقیق 141

2-6-1- پژوهش های خارجی 141

جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 144

2-6-2- پژوهش های داخلی 145

 

 

فهرست منابع

 

  • ارزیابی تاثیرات رفتار بد پدر و مادر بر عزت نفس بچه ها

    ارزیابی تاثیرات رفتار بد پدر و مادر بر عزت نفس بچه ها عزت نفس دانلود پایان نامه عزت نفس کودکان تاثیرات بدرفتاری والدین بر عزت نفس کودکان بررسی اثرات بدرفتاری والدین ایلامی بر عزت نفس کودکان دانلود پایان نامه رشته…

  • دانلود پاورپوینت عوامل موثر بر استعدادیابی

    دانلود پاورپوینت عوامل موثر بر استعدادیابی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عوامل موثر بر استعدادیابی جهت رشته تربیت بدنی در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       رشد به…

  • پاورپوینت کتاب و درس حسابداری پیشرفته 1

    پاورپوینت کتاب و درس حسابداری پیشرفته 1 پاورپوینت جزوه درس حسابداری پیشرفته 1 پاورپوینت سرفصل درس حسابداری پیشرفته 1 پاورپوینت اموزش درس حسابداری پیشرفته 1 پاورپوینت خلاصه درس حسابداری پیشرفته 1 پیام نور پاورپوینت طرح درس حسابداری پیشرفته 1 رفتن…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری در روانشناسی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری در روانشناسی کلمات کلیدی : مبانی نظری سازگاری پیشینه تحقیق سازگاری فصل دوم پایان نامه سازگاری مبانی نظری سازگاری در روانشناسی پیشینه تحقیق سازگاری در روانشناسی پیشینه داخلی سازگاری در روانشناسی پیشینه خارجی سازگاری…

  • پاورپوینت آشنایی با انواع اتصالات در ساختمان های فلزی

    پاورپوینت آشنایی با انواع اتصالات در ساختمان های فلزی پاورپوینت آشنایی با انواع اتصالات در ساختمان های فلزی انواع اتصالات در ساختمان های فلزی تحقیق انواع اتصالات در ساختمان های فلزی مقاله انواع اتصالات در ساختمان های فلزی اتصالات ساده…

  • پاورپوینت کتاب و درس مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی ودرسی

    پاورپوینت کتاب و درس مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی ودرسی پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی و درسی پاورپوینت مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی و درسی تقی پورظهیر پاورپوینت کتاب مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی…

  • دانلود پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی لانه مورچه ها

    دانلود پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی لانه مورچه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی لانه مورچه ها جهت رشته هوش مصنوعی در 35 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب بیمه ایران با DEA

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب بیمه ایران با DEA ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد بیمه با DEA ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده…

  • پاورپوینت کتاب و درس ساختمان داده

    پاورپوینت کتاب و درس ساختمان داده پاورپوینت درس ساختمان داده رشته کامپیوتر پاورپوینت درس ساختمان داده چیست پاورپوینت درس ساختمان داده ها پاورپوینت درس ساختمان داده و الگوریتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس ساختمان داده جهت رشته…

  • ابعاد و نظریات سازگاری

    ابعاد و نظریات سازگاری ابعاد سازگاری نظریات سازگاری شاخص های سازگاری خصوصیات افراد سازگار تحقیق در مورد سازگاری و سازگاری اجتماعی پایان نامه در مورد سازگاری و سازگاری اجتماعی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق پایان نامه بررسی…

  • پاورپوینت روش تدریس استقرایی

    پاورپوینت روش تدریس استقرایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تدریس استقرایی جهت رشته روانشناسی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       روش تدريس استقرايي به شيوه…

  • پاورپوینت فصل هفتم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع تحليل رگرسيوني چند متغيره ( مرکب ): مسأله تخمين

    پاورپوینت فصل هفتم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع تحليل رگرسيوني چند متغيره ( مرکب ): مسأله تخمين کلمات کلیدی : پاورپوینت تحليل رگرسيوني چند متغيره ( مرکب ): مسأله تخمين پاورپوینت فصل هفتم کتاب اقتصاد سنجی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد سازمان 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد سازمان 62 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد سازمان ادبیات و چارچوب نظری ارزیابی عملکرد سازمان فصل دوم…

  • دانلود تحقیق درباره شغل و مشخصه ها و ابعاد مختلف شغلی  word

    دانلود تحقیق درباره شغل و مشخصه ها و ابعاد مختلف شغلی  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شغل و مشخصه ها و ابعاد مختلف شغلی با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و…

  • پاورپوینت آموزشی بهدشت و روان برای دانشجویان

    پاورپوینت آموزشی بهدشت و روان برای دانشجویان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی بهدشت و روان برای دانشجویان جهت رشته رواشناسی و علوم تربیتی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 3

    پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 3 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 3 جهت رشته پایان نامه و مقالات در قالب 19 اسلايد و با فرمت…

  • پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع کتاب خوب زندگی

    پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع کتاب خوب زندگی پاورپوینت کودکان با موضوع کتاب خوب زندگی دانلود پاورپوینت کودکان با موضوع کتاب خوب زندگی پاورپوینت درباره کودکان با موضوع کتاب خوب زندگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مخصوص…

  • بررسی تأثیر تسهیلات پرداختی بر مطالبات در بانک کشاورزی طی سالهای 1382-1387

    بررسی تأثیر تسهیلات پرداختی بر مطالبات در بانک کشاورزی طی سالهای 1382-1387 مطالبات معوق مشارکت مدنی مشارکت حقوقی تسهیلات پرداختی آیا تسهیلات پرداختی بر مطالبات تاثیر دارد؟ دانلود مقاله بررسی تأثیر تسهیلات پرداختی بر مطالبات در بانک کشاورزی طی سالهای…

  • پاورپوینت سهام عادی: تجزیه و تحلیل و استراتژیها

    پاورپوینت سهام عادی: تجزیه و تحلیل و استراتژیها پاورپوینت سهام عادی تجزیه و تحلیل و استراتژیها تحقیق سهام عادی تجزیه و تحلیل و استراتژیها تحلیلی بر برخی مباحث مهم در حیطه سهام عادی تاثیرات کلی بازار بر سهام عادی فهم…

  • پروپوزال مبارزه با پولشویی در حقوق ایران و حقوق بین الملل

    پروپوزال مبارزه با پولشویی در حقوق ایران و حقوق بین الملل کلمات کلیدی : نمونه پروپوزال پولشویی پروپوزال در مورد پولشویی دانلود پروپوزال پولشویی مبارزه با پولشویی در ایران قانون مبارزه با پولشویی ایران مبارزه با پولشویی در قوانین ایران…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 7 فارسی هشتم - آزادگی

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 7 فارسی هشتم - آزادگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 7 فارسی هشتم - آزادگی به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت تحقیقات انتقادی حسابداری(فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)

    پاورپوینت تحقیقات انتقادی حسابداری(فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد) پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری نیکومرام و بنی مهد با عنوان تحقیقات انتقادی حسابداری پاورپوینت تحقیقات انتقادی حسابداری پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تمرکز مالکیت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تمرکز مالکیت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تمرکز مالکیت مبانی نظری تمرکز مالکیت پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت پیشینه داخلی تمرکز مالکیت پیشینه خارجی تمرکز مالکیت پیشینه پژوهش تمرکز مالکیت پیشینه نظری تمرکز مالکیت…

  • پاورپوینت نقش توسعه منابع انسانی، سرمایه انسانی و هوش در توسعه اقتصادی سازمان

    پاورپوینت نقش توسعه منابع انسانی، سرمایه انسانی و هوش در توسعه اقتصادی سازمان دانلود پاورپوینت نقش توسعه منابع انسانی، سرمایه انسانی و هوش در توسعه اقتصادی سازمان توسعه اقتصادی چیست؟ معنای اصطلاحی توسعه اقتصادی در علم اقتصاد و جامعه شناسی…

  • پاورپوینت بررسی گواهينامه هاي پزشكي و رازپوشي حرفه اي از نظر حقوقی

    پاورپوینت بررسی گواهينامه هاي پزشكي و رازپوشي حرفه اي از نظر حقوقی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی گواهينامه هاي پزشكي و رازپوشي حرفه اي از نظر حقوقی گواهينامه هاي پزشكي و رازپوشي حرفه اي از نظر حقوقی گواهي پزشكي راز…

  • پاورپوینت آشنایی با حوضچه ها

    پاورپوینت آشنایی با حوضچه ها پاورپوینت آبنما باغی پاورپوینت حوض آبنما پاورپوینت آبنما مدرن پاورپوینت آبنما رومیزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با حوضچه ها جهت رشته محیط زیست در قالب 25 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت ارکان جهت ساز راهبردی

    پاورپوینت ارکان جهت ساز راهبردی دانلود رایگان پاورپوینت ارکان جهت ساز راهبردی پاورپوینت ارکان جهت ساز راهبردی ارکان جهت ساز راهبردی ماموريت (رسالت) سازمان مزیت های داشتن ماموریت اجزای ماموریت سازمانی چشم انداز (آرمان) سازمان ویژگی های چشم انداز روش…

  • پاورپوینت درباره ابومسلم خراسانی

    پاورپوینت درباره ابومسلم خراسانی دانلود پاورپوینت درباره ی ابومسلم خراسانی دانلود پاورپوینت ابومسلم خراسانی کیست؟ دانلود پاورپوینت ابومسلم خراسانی چه کرد؟ دانلود پاورپوینت درباره ی زندگی ابومسلم خراسانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره ی ابومسلم خراسانی جهت رشته…

  • پاورپوینت رابطه سود خالص و قیمت سهام

    پاورپوینت رابطه سود خالص و قیمت سهام پاورپوینت رابطه سود خالص و قیمت سهام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رابطه سود خالص و قیمت سهام به تعداد 23 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و دانشجویان ارشد حسابداری   اولین پژوهش…

  • دانلود پاورپوینت بازار سازها یا Market Makers

    دانلود پاورپوینت بازار سازها یا Market Makers پاورپوینت در مورد بازارسازها پاورپوینت معرفی بازارسازها پاورپوینت فعالیت بازارسازها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازار ساز ها یا Market Makers جهت رشته مدیریت در 19 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • تعمیر و طراحی مجدد نرم افزار

    تعمیر و طراحی مجدد نرم افزار BPR پروسه تجاری طراحی مجدد سازمان دهی مجدد دانلود مقالات رشته مهندسی نرم افزار تعمیر و طراحی مجدد نرم افزار دانلود مقالات مهندسی نرم افزار دانلود مقالات نرم افزار دانلود مقالات کامپیوتر رفتن به…

  • پاورپوینت فیزیولوژی کبد

    پاورپوینت فیزیولوژی کبد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فیزیولوژی کبد جهت رشته ی پزشکی در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خون سه عضو (معده، طحال…

  • دانلود پاورپوینت احکام در سنین دبستان

    دانلود پاورپوینت احکام در سنین دبستان پاورپوینت احکام نماز پاورپوینت احکام نوجوانان پاورپوینت احکام تیمم دانلود پاورپوینت احکام نماز پاورپوینت احکام عمومی پاورپوینت احکام برای کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت احکام در سنین دبستان جهت رشته علوم تربیتی…

  • پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاريها

    پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاريها دانلود پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاريها پاورپوینت حسابداری سرمایه گذاری کوتاه مدت پاورپوینت حسابداری سرمایه گذاری بلند مدت پاورپوینت حسابداری سرمایه گذاری در اوراق قرضه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاريها جهت رشته حسابداری…

  • مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان سیاست ایالت متحده آمریكا در خلیج فارس

    مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان سیاست ایالت متحده آمریكا در خلیج فارس انقلاب اسلامی ایران و سیاست های منطقه ای آمریکا تحلیل سیاست آمریکا از وقایع خلیج فارس ستون اصلی سیاست آمریکا در منطقه ایجاد کمربند امنیتی با تداوم…