مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش

مبانی نظری استقرار مدیریت دانش
دانلود مبانی نظری استقرار مدیریت دانش
پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش
ادبیات نظری استقرار مدیریت دانش
فصل دوم پایان نامه استقرار مدیریت دانش
مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش
ادبیات و مبانی نظری استقرار مدیریت دانش

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش

 

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

توضیحات:

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

 

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

 

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

 

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

 

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

 

 

 

مقدمه

مدیریت دانش به هرنوع فعالیتی که به تجربه و دانش ذهنی افراد توجه کرده به گونه ای که بتواند با آشکار سازی و به اشتراک گذاری آن به هم افزایی دانش کمک کند، گفته می شود. هم افزایی دانش می تواند به دانش آفرینی مشترک نسبت داده شود. این اشتراک در خلق دانش، همکاری مستقیم در خلق دانش نیست بلکه به خلق دانش بر مبنای دانسته ها (دانش خلق شده پیشین) که به اشتراک گذاشته شده اشاره دارد. بنابراین مدیریت دانش به فرایندی اشاره دارد که دارای یک نقطه اغازین و روند تکاملی است. این روند مراحلی چون کسب اگاهی نسبت به دانش نهان، عیان سازی، به اشتراک سازی گسترش و درک و بهره گیری از آن در خلق دانش جدید را طی می کند. در این روند مرحله آغازین که به شناسایی و آگاهی از دانش نهفته در ذهن اختصاص دارد، به مرحله بلوغ که درک، استفاده و خلق مجدد است، می رسد. این فرایند یعنی اشکار شدن دانش نهان، نهان شدن دانش آشکار و باز خلق دانش که نوناکا و تاکوچی آن را چرخه مدیریت دانش می نامند(نوناکا و تاکوچی، 2009).

 

 مدیریت دانش که همواره با کشف و خلق با قلمرو دانستنی های کشف نشده سروکار دارد، عامل و فرایندی است برای تحول، توسعه و رشد، مفهومی چند بعدی و گسترده دارد. در فرایند مدیریت دانش و در ابعاد مختلف آن دانش عامل اصلی برای گذار از یک مرحله و ورود به مرحله دیگر است. از سوی دیگر، این حرکت مهارت های چندی را طلب می کند تا هماهنگ با دانش مربوطه بتوان مراحل را یک به یک سپری کرد. برای نمونه در مرحله کسب، به دانش و مهارت لازم در مورد چگونگی کسب دانش نهان و یا چگونگی کسب آن نیاز است؛ یعنی باید مجهز به دانش و مهارت مورد نیاز در مورد چگونگی استفاده از فنون گفتگو، مصاحبه و یا طراحی ابزارهایی مانند پرسشنامه، فرم نظر سنجی و نیز مشاهده بود تا بتوان دانش ذهنی همکاران و یا کاربران عیان ساخت و با بهره گیری از دانش و مهارت سازماندهی به عیان سازی و نظم دادن به آن پرداخت (افشار زنجانی، 1383).

 

عاملهایی که در صورت غلبه بر آن بتوان امیدوار بود که اجرای مدیریت دانش در بانک ها امکان پذیر گردد. شامل عامل های زیر می باشند:

 

عامل اول فرایند دانش محور است و منظور از آن اینست که مدیریت دانش از فرایندی دانش مدار برای کشف دانش و استفاده از دانش کشف شده بهره می گیرد. به سخن دیگر، برای اینکه تجربه یا دانش نهان بتواند از ذهن دارنده ان سفر خود را آغاز کرده و در ذهن خواهان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته جایگاه خود را به دست آورد، باید فرایندی از طفولیت تا بلوغ را طی کند؛تا به اوج خود رسیده و تولدی دیگر را در ذهن خواهان موجب شود. این فرایند، نیازمند فعالیت هایی مبتنی بر دانش و مهارت های دانش بنیان است، بنابراین بانکداران در صورتی در اجرای مدیریت دانش موفق خواهند شد که بتوانند از دانش و مهارت لازم برای طی کردن هر مرحله برخوردار باشند. به این ترتیب به یادگیری به عنوان یک فعالیت مداوم و منظم نگاه کرد(گاروین، 2010).

 

عامل دوم که در صورت غلبه بر آن بتوان امیدوار بود که اجرای مدیریت دانش در بانک ها امکان پذیر گردد، در رابطه با نوعی دانش است که باید مدیریت شود. نظریه پردازان بسیاری دانش را دارایی سازمانی و مدیریت دانش را فعالیتی ثمربخش برای رشد وتعالی سازمان به شمار آوردند. برای سازمانی مانند بانک که مدیران سطح عالی و میانی، کارکنان شعب و نیز کاربران و مشتریان نقش افرینان آن هستند، مجموعه تجربه های این افراد می تواند در تحلیل وضعیت حال بانک ها و تصمیم گیری و برنامه ریزی برای آینده آن و بهینه سازی فعالیت ها منبع غنی دانشی را فراهم کند. بنابراین، دانش مدیران بانک ها و کارکنان آنها از طریق بررسی معیارها، باورها و ایده ها و رفتارهای آنها در محیط کار باید شناسایی، کسب و سازماندهی شود، به اشتراک گذاشته شده و برای استفاده دسترس پذیر گردد.

 

 میزان استفاده از این دانش به طور مداوم باید مورد سنجش قرار گیرد. در ایران، که بطور معمول در مدیریت بانک ها مرحله اشتراک دانش بسیار اهمیت دارد؛ در این مرحله دانش مدیران که گاه ممکن است غیر تخصصی بوده و مشکل ساز بوده با همفکری با کارکنان مجرب و متخصص می تواند به دانش تخصصی تبدیل شود. از طرف دیگر، ایده های مدیریتی مناسبی که می تواند در ذهن مدیر بانک وجود داشته باشد کشف شده و با به اشتراک گذاشتن با کارکنان مجرب و متخصص مناسب سازی شده و در بانک ها کاربرد مناسبی به دست آورد. ( تاکوچی، 2009). این دانش در صورتی که دسترس پذیر شود بصورت گسترده تری می تواند مورد توجه قرار گیرد، مدیران میانی که بطور معمول از کارکنان دائمی بانک ها هستند و در بیشتر بانک ها از نیروهای متخصص می باشند، از تجربه های بسیار با ارزشی برخوردارند.

 

این افراد و نیز کارکنان شعب که فعالیت و خدمات را انجام می دهند، از سرمایه های فکری با ارزش بانک ها بشمار می آیند. باید دیدگاه های مختلف از جمله هزینه سودمندی، رسالت ینیان بودن خدمات و یا مشتری محور بودن فعالیت ها، بانک بخوبی عمل کند. باید تصمیم گیری ها بر پایه مناسب ترین و مرتبط ترین اطلاعات و دانش انجام پذیرد. نیاز مشتریان نیز که فلسفه وجودی بانک ها به آن بستگی دارد، از آن جمله است. مدیریت ارتباط بین مدیران و کارکنان با مشتریان، امکان شناسایی نیازها و به کار بردن آنها را فراهم می کند. دانش کسب شده از این طریق در پیوند با انواع دانش دیگر (مانند دانش کسب شده از مدیران، کارکنان) می تواند موجب رشد دانش در یک سازمان و نیز رشد و تحول در آن سازمان( از جمله بانک ها) باشد. عامل سوم، سواد چگونگی اجرای مدیریت دانش است. (ویلد، 2011).

 

سواد به توانایی خواندن، درک کامل و نیز مهارت استفاده از دانش کسب شده به منظور درک یک مفهوم نسبت داده می شود. برای آنکه بتوان مدیریت دانش را اجراء کرد ابتدا باید درک درستی از آن به دست آورد، سپس دانش و مهارت های مورد نیاز برای طی کردن هر مرحله از فرآیند مدیریت دانش که در بخش مرتبط با عامل اول از آنها یاد شد، بدست آورد. بانک به عنوان یک نهاد مالی و ارائه دهنده تسهیلات که تمام اجزای تشکیل دهنده آن به هم مرتبط هستند، زمانی از رشد لازم برخوردار خواهد بود که تمام اجزاء آن به طور هماهنگ رشد کنند. بنابراین استقرار و اجرای مدیریت دانش در یک بانک برای تمام فعالیت های آن از جمله تهیه و مدیریت مجموعه، سازماندهی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان بالفعل و بالقوه از راه دور  و نزدیک و یا خدمات پشتیبانی از آموزش، پژوهش و علم سنجی اجراء شود و سواد اجرای مدیریت دانش باید برای تک تک فعالیت های بانک کسب گردد.( کریمی ،1383).

 

عامل آخر که در واقع عامل مدیریتی است به فراهم کردن زمینه برای اجرای مدیریت دانش ربط دارد. عوامل یاد شده در بخش های پیشین تنها عاملهایی نیست که در صورت غلبه بر آن بتوان امیدوار بود که اجرای مدیریت دانش در بانک ها امکان پذیر گردد. به عبارت دیگر، تنها شناخت انواع دانش و باور به ضرورت توجه به این انواع و نیز بهره گیری از دانش جامع و گسترده که در  بانک ها وجود دارد موجب رشد و تحول در بانک ها نمی شود بلکه محیط بانکها و برخی ابزار ها و بسترهای زمینه ساز برای اجرای مدیریت دانش فراهم باشد این موارد برخی توانمندسازی های مدیریت دانش هستند که در متون از انها به عنوان عواملی که در پیوند با سایر عوامل، اجرای مدیریت دانش را امکانپذیر می کند یاد می شود(لی و چوی، 2010). از جمله این عوامل می توان به فرهنگ مشوق اشتراک دانش، توانمندی های بانکداران در پیشبرد فعالیت های پژوهشی ( شامل بررسی های مرتبط با شناسایی دانش در ذهن مشتریان)، دانش و توانمندی سازماندهی دانش، تعامل با یکدیگر و مشتریان، فنون ارتباط برای تبدیل دانش فردی به دانش جمعی و اطلاع رسانی در مورد دانش ثبت شده و دسترس پذیر ساختن دانش گردآوری و سازماندهی شده. همچنین دانش و توانمندی در راستای تبلیغ در مورد استفاده از این دانش توسط دیگران، سنجش چگونگی استفاده از آن و تأثیر آن در رشد فردی و سازمانی در بانک ها از دیگر عوامل مهم در این راستاست.

 

  با توجه به مطالب فوق و نقش مدیریت دانش در ارائه بهتر و مطلوب تر خدمات به مشتریان و همچنین با توجه به نقشی که در پرورش کارکنان خلاق و دانش محور در بانک ها دارد، سؤال اساسی این تحقیق آن است که چه عواملی بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی استان قم تأثیر گذارند؟ و به بیان دیگر نقش هر کدام از این عوامل در استقرار مدیریت دانش به چه میزان می باشد؟ و مدیریت دانش در بانک کشاورزی به چه نحو می تواند استقرار یابد و چگونه می توان از آن در جهت نظام مند نمودن فرآیندها و بهره برداری بهینه از مدیریت دانش استفاده نمود با توجه به اینکه تا کنون تحقیقی در این زمینه صورت نپذیرفته، لذا تحقیق حاضر انجام می گیرد.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

 

 

فصل دوم مبانی نظری تحقیق

   2-1- مقدمه 13

   2-2- دانش 13

   2-3- اطلاعات 14

   2-4- تفاوت اطلاعات و دانش 14

   2-5- طبقه‌بندی انواع دانش 15

     2-5-1- انواع دانش از نظر نوناكا 16

     2-5-2- انواع دانش از نظر نوناكا و تاكه‌اوچی 17

     2-5-3- انواع دانش از نظر وارنك و دیگران 17

     2-5-4- طبقه‌بندی انواع دانش از نظر فایر استون 18

     2-5-5- انواع دانش از نظر جورنا 18

     2-5-6 – انواع دانش از نظر بلاكر 19

     2-5-7- انواع دانش از نظر لیدنر و علوی 19

     2-5-8- انواع دانش از نظر ارسطو 19

     2-5-9- دانش اصلی و  دانش فرعی 20

   2-6- سیر مراحل تبدیل داده به دانش و خرد سازمانی 20

   2-7- جریان دانش 20

   2-8- فرآیند دانش 21

     2-8-1- در اختیار گرفتن دانش 21

     2-8-2- ذخیره‌سازی 21

     2-8-3- پردازش 21

     2-8-4- انتقال 21

   2-9- خصوصیات دانش 22

   2-10- منابع دانش 23

   2-11- دانش سازمانی 25

   2- 12- مفهوم مدیریت دانش 27

   2- 13- تاریخچه مدیریت دانش  29

   2-14- تئوری‌های مدیریت دانش 31

     2-14-1- تئوری مدیریت دانش جامع (CKMT) 31

     2-14-2- تئوری مدیریت دانش تیمی (TKMT) …32

     2-14-3- تئوری مدیریت دانش جامعه‌گرا 32

   2-15- هدف های مدیریت دانش 33

   2-16- عناصر و ابعاد مدیریت دانش در سازمان های دولتی 33

     2-16-1- مردم و فرهنگ سازمانی 34

     2-16-2- فرایند 34

     2-16-3-  فناوری 34

   2-17- عوامل كلیدی موفقیت مدیریت دانش 34

   2-18- مدل‌های مدیریت دانش 37

     2-18-1- مدل عمومی دانش در سازمان 37

     2-18-2- مدل بویسوت 34

     2-18-3- مدل نوناكا 35

     2-18-4- مدل نوناکا و تاکه اوچی 40

     2-18-5- مدل فلاین 41

     2-18-6- مدل چو 42

     2-18-7- مدل استیو هالس 43

     2-18-8- مدل پیتر گوتشاک 44

     2-18-9- مدل لیانج 45

   2-19-  روش‌های دانش آفرینی در سازمان 47

     2-19-1- كسب دانش 47

     2-19-2-  اجاره دانش 47

     2-19-3- منابع متعهد 48

     2-19-4- هم جوشی 48

     2-19-5- تطابق 48

   2-20- چرخه‌ی مدیریت دانش 48

     2-20-1- نیاز به دانش 50

     2-20-2- توسعه و بهبود دانش 50

     2-20-3- توزیع و نشر دانش 51

     2-20-4- بهره‌برداری از دانش  51

     2-20-5- حفظ و ذخیره دانش 52

     2-20-6- ارزیابی دانش 52

   2-21- موانع و چالشهای مدیریت دانش 53

   2-22- پیشینه‌ تحقیق 57

     2-22-1- پژوهش‌های خارجی 57

     2-22-2- پژوهش‌های داخلی 58

   2-23- چارچوب نظری تحقیق 63

   2-24- مدل نظری تحقیق 68

 

منابع

 

 

 

فهرست جدول ها

جدول(2-1) كاربرد انواع دانش در ساختارهای پنج گانه مینتزبرگ (جورنا، 2001) 18

جدول (2-2) عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت دانش 35

جدول (2-3) مدل SECL تعامل دانش نهفته و صریح نوناکا 40

جدول(2-4) چارچوب نظری تحقیق 63

 

 

 

 

  • دانلود پاورپوینت مهندسی وب

    دانلود پاورپوینت مهندسی وب پاورپوینت مهندسی وب پاورپوینت مهندسی وب چیست پاورپوینت مقاله مهندسی وب پاورپوینت سیر تکامل وب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی وب  جهت رشته IT در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • پاورپوینت بیوشیمی عمومی آشنایی با لیپوپروتئین‏ها و اختلالات متابولیکی آن‏ها

    پاورپوینت بیوشیمی عمومی آشنایی با لیپوپروتئین‏ها و اختلالات متابولیکی آن‏ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیوشیمی عمومی آشنایی با لیپوپروتئین‏ها و اختلالات متابولیکی آن‏ها جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب 28 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • پاورپوینت بیماری اکتینوباسیلوز

    پاورپوینت بیماری اکتینوباسیلوز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری اکتینوباسیلوز جهت رشته ی پزشکی در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در سال 1902 توسط لین…

  • پروپوزال بررسی خشونت علیه زنان از نگاه قرآن و احادیث

    پروپوزال بررسی خشونت علیه زنان از نگاه قرآن و احادیث خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان از نگاه قرآن خشونت علیه زنان از نگاه احادیث دانلود پروپوزال خشونت علیه زنان بررسی خشونت علیه زنان از نگاه قرآن و احادیث نمونه…

  • اصول دادرسی اطفال در مرحله محاکمه و صدور حکم 

    اصول دادرسی اطفال در مرحله محاکمه و صدور حکم  دادرسی اطفال اصول دادرسی اطفال دادرسی کیفری اطفال دادرسی کیفری اطفال در حقوق ایران دادرسی کیفری اطفال در حقوق انگلیس اصول دادرسی اطفال در مرحله محاکمه اصول دادرسی اطفال در مرحله…

  • پروپوزال امنیت در محیط ابر با سیستم تشخیص نفوذ

    پروپوزال امنیت در محیط ابر با سیستم تشخیص نفوذ پروپوزال محاسبات ابری پروپوزال رایانش ابری پروپوزال امنیت در رایانش ابری چالش های امنیتی در محاسبات ابری امنیت در رایانش ابری doc چالش های رایانش ابری امنیت در محاسبات ابری پروپوزال…

  • پاورپوینت سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل

    پاورپوینت سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت با موضوع سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل، در قالب pptx و در 49 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:  …

  • بررسی امکانسنجی استفاده از مدل فولمر برای تخمین ورشکستگی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی امکانسنجی استفاده از مدل فولمر برای تخمین ورشکستگی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مدل فولمر FULMER تخمین ورشکستگی امکان سنجی بورس اوراق بهادار تهران رفتن به سایت اصلی   پایاننامه دوره کارشناسی ارشد حسابداری بررسی امکانسنجی…

  • پاورپوینت مزایای شاد بودن

    پاورپوینت مزایای شاد بودن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شاد بودن جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     مقدمه : شادی مجموعه ای از…

  • پاورپوینت آشنایی با ادله قرانی اثبات شده درباره امامت در سنین کودکی

    پاورپوینت آشنایی با ادله قرانی اثبات شده درباره امامت در سنین کودکی پاورپوینت امامت در سنین کودکی دانلود پاورپوینت امامت در سنین کودکی پاورپوینت درباره امامت در سنین کودکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ادله قرانی اثبات…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت بهره وری نیروی انسانی

    دانلود پاورپوینت مدیریت بهره وری نیروی انسانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت بهره وری نیروی انسانی جهت رشته مدیریت در 134 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هدف…

  • پاورپوینت ریسک، بازده و مدیریت ریسک

    پاورپوینت ریسک، بازده و مدیریت ریسک پاورپوینت ریسک، بازده و مدیریت ریسک ريسك مدیریت ريسك تعاریف وابعاد ريسك جايگاه مديريت ريسك روش‌هاي اداره ريسك فرايند مديريت ريسك روش های اندازه گیری ریسک معنای بازده رابطه ریسک و بازده دو جزء…

  • پاورپوینت امنیت اطلاعات و هکرها

    پاورپوینت امنیت اطلاعات و هکرها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت امنیت اطلاعات و هکرها جهت رشته ی مهندسی نرم افزار در قالب 81 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت فصل پنجم ریاضی نهم مبحث عبارت‏های جبری

    پاورپوینت فصل پنجم ریاضی نهم مبحث عبارت‏های جبری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث عبارت‏های جبری در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت معرفی رشته روانشناسی

    پاورپوینت معرفی رشته روانشناسی پاورپوینت روانشناسی چیست پاورپوینت تاریخچه روانشناسی پاورپوینت روانشناسی رشته پاورپوینت روانشناسی شخصیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی رشته روانشناسی جهت رشته روانشناسی در قالب 12 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • طراحی دستگاه مکش غلات و راهکارهایی برای بهتر شدن بازدهی آن

    طراحی دستگاه مکش غلات و راهکارهایی برای بهتر شدن بازدهی آن سیستم مكنده سیستم مكنده غلات طراحی دستگاه مکش غلات طراحی سیستم مكنده غلات طراحی دستگاه مکش غلات و راهکارهایی برای بهتر شدن بازدهی آن دانلود پایان نامه سیستم مكنده…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد یادگیری خودتنظیمی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد یادگیری خودتنظیمی مبانی نظری یادگیری خودتنظیمی پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی پیشینه داخلی یادگیری خودتنظیمی پیشینه خارجی یادگیری خودتنظیمی پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی پیشینه نظری یادگیری خودتنظیمی ادبیات نظری یادگیری خودتنظیمی چارچوب نظری یادگیری…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری حل مسئله اجتماعی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری حل مسئله اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه حل مسئله اجتماعی مبانی نظری حل مسئله اجتماعی پیشینه تحقیق حل مسئله اجتماعی پیشینه داخلی حل مسئله اجتماعی پیشینه خارجی حل مسئله اجتماعی…

  • پاورپوینت ترانسفورماتورهای الكتریكی

    پاورپوینت ترانسفورماتورهای الكتریكی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ترانسفورماتورهای الكتریكی جهت رشته برق و الکترنیک و مخابرات در قالب 40 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه سبک های فرزندپروری و بهزیستی روانشناختی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه سبک های فرزندپروری و بهزیستی روانشناختی مبانی نظری سبک های فرزندپروری دانلود مبانی نظری سبک های فرزندپروری مبانی نظری بهزیستی روانشناختی دانلود مبانی نظری بهزیستی روانشناختی پیشینه تحقیق سبک های فرزندپروری پیشینه تحقیق بهزیستی…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر

    دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر جهت رشته مدیریت در 30 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مدیریت کیفیت فراگیر یک فلسفه،…

  • پاورپوینت برنامه ریزی برایتجارت الکترونیکی

    پاورپوینت برنامه ریزی برایتجارت الکترونیکی پاورپوینت برنامه ریزی برایتجارت الکترونیکی برنامه ریزی برایتجارت الکترونیکی مزایای محسوس و نامحسوس تجارت الکترونیک روش هایی برای ارزیابی میزان منافع و مزایای تجارت الکترونیک روش هایی برای ارزیابی میزان منافع و مزایای تجارت الکترونیک…

  • پاورپوینت دوره آموزشی مانیتورینگ اشیای موجود در کتابخانه

    پاورپوینت دوره آموزشی مانیتورینگ اشیای موجود در کتابخانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دوره ی آموزشی مانیتورینگ اشیای موجود در کتابخانه جهت رشته فنی و مهندسی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • ساختمان و نحوه عمل آنزیم نیتروژناز

    ساختمان و نحوه عمل آنزیم نیتروژناز آنزیم میکروبی ساختار و عملکرد نیتروژناز تثبیت نیتروژن د رخاک مراحل مکانیسم نیتروژناز دانلود ساختمان و نحوه عمل آنزیم نیتروژناز مکانیسم تثبیت نیتروژن و عمل هیدروژنیزه شدن مراحل مکانیسم نیتروژناز انجام پایان نامه زیست…

  • پاورپوینت طراحی و مدیریت مراکز داده

    پاورپوینت طراحی و مدیریت مراکز داده دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت مراکز داده پاورپوینت طراحی و مدیریت پاورپوینت آموزش طراحی و مدیریت مراکز داده پاورپوینت تحقیق راحب طراحی و مدیریت مراکز داده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی و…

  • پاورپوینت فلسفه سیستم تولید ناب

    پاورپوینت فلسفه سیستم تولید ناب کلمات کلیدی : پاورپوینت فلسفه سیستم تولید ناب تحقیق فلسفه سیستم تولید ناب فلسفه سیستم تولید ناب سيستم هاي مختلف توليد مشخصه های توليد دستی مشخصه های توليد انبوه تولید ناب ظهور توليد ناب فلسفه…

  • پاورپوینت آموزشی زاویه محاطی ریاضی ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی زاویه محاطی ریاضی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی زاویه محاطی ریاضی ششم ابتدایی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     این پاورپوینت به…

  • تحقیق کامل در مورد اضطراب امتحان در دختران

    تحقیق کامل در مورد اضطراب امتحان در دختران شیوع اضطراب امتحان پیامدهای اضطراب امتحان سبب شناسی اضطراب امتحان تحقیق درباره اضطراب امتحان عوامل موثر بر اضطراب امتحان اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر رفتن به سايت اصلي این نوشتار تحقیق…

  • رابطه جهت گیری مذهبی و سواد والدین با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان

    رابطه جهت گیری مذهبی و سواد والدین با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان سطح سواد جهت گیری خودکارآمدی دانش آموزان جهت گیری مذهبی و سواد والدین بررسی رابطه جهت گیری مذهبی و سواد والدین با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان شهر ملکان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای غیر منطقی 56 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای غیر منطقی 56 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه باورهای غیر منطقی مبانی نظری باورهای غیر منطقی پیشینه تحقیق باورهای غیر منطقی پیشینه داخلی باورهای غیر منطقی پیشینه خارجی باورهای غیر منطقی…

  • تجزیه و تحلیل عوامل ایجاد و تداوم موجودی های راکد در انبار شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان (سهامی خاص) و ارائه راهکار مناسب

    تجزیه و تحلیل عوامل ایجاد و تداوم موجودی های راکد در انبار شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان (سهامی خاص) و ارائه راهکار مناسب کلمات کلیدی : تجزیه و تحلیل عوامل ایجاد و تداوم موجودی های راکد در انبار…

  • مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی

    مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری میزان کارآفرینی بررسی تاثیر مدیریت دانش بر كارآفرینی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران مبانی نظری رابطه مدیریت دانش و میزان کارآفرینی مدیران پیاده سازی مدیریت…

  • پاورپوینت تعریف بهداشت روانی خانواده

    پاورپوینت تعریف بهداشت روانی خانواده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف بهداشت روانی خانواده جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     فهرست :…

  • اهمیت سرمایه فکری و ابعاد آن

    اهمیت سرمایه فکری و ابعاد آن سرمایه فکری سرمایه فکری سازمان ویژگی های سرمایه فکری روش های اندازه گیری سرمایه فكری الگوهای اندازه گیری سرمایه فکری دانلود پایان نامه سرمایه فکری سازمان اهمیت سرمایه فکری و ابعاد آن رفتن به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی روانشناختی 29 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی روانشناختی 29 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ذهن آگاهی روانشناختی مبانی نظری ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه تحقیق ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه داخلی ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه خارجی ذهن آگاهی روانشناختی…