مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری

مبانی نظری اندازه گیری رضایت مشتری
پیشینه اندازه گیری رضایت مشتری
دانلود مبانی نظری اندازه گیری رضایت مشتری
پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری
ادبیات نظری اندازه گیری رضایت مشتری
فصل دوم پایان نامه اندازه گیری رضایت مشتری
پیشینه تحقیق در مورد اندازه گیری رضایت مشتری
مبانی نظری در مورد اندازه گیری رضایت مشتری
دانلود پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

مقدمه مبانی نظری اندازه گیری رضایت مشتری :

– تعريف رضايت مشتري
    امروزه جلب كامل رضايت مشتري هدف اصلي بسياري از سازمان ها شده است. موتورولا و زيراكس از اولين شركت هايي بودند كه هدف “رضايت 100درصد مشتري” را براي خود انتخاب كردند . تمركز بر مشتري براي اين شركت ها و بسياري از شركت هايي كه اين هدف را دنبال مي كنند ، به عنوان نتيجة حركتي به سمت كيفيت گرايي بوده ، ولي براي برخي ديگر از كارشناسان  بخشي از هدف گذاري هاي مديريت ارشد سازمان بوده است[32].

 

 

رضايت مشتري به دو صورت تعريف شده است[32] :

به عنوان خروجي و يا به عنوان فرآيند.

 

 دسته اول رضايت مشتري را به عنوان نتيجة نهايي حاصل از مصرف يك كالا يا خدمت تعريف مي كنند :
    خروجي فرآيند خريد و مصرف كه در نتيجة مقايسة خدات و هزينه هاي خريد با آنچه توسط مشتري پيش بيني شده بود ، حاصل مي شود. 
    دسته دوم تعاريفي هستند كه بيشتر بر جنبه هاي ادراكي و روانشناختي تاثيرگذار بر رضايت مشتري تاكيد دارند: 
    ارزيابي اينكه آيا كالا يا خدمت دريافت شده همانگونه كه انتظار مي رفته بوده است. يا ارزيابي اينكه آيا آلترناتيو انتخاب شده با معيارهاي از پيش تعيين شده سازگار بوده است.

 

    يكي از تعاريف جامعي كه در اين زمينه وجود دارد مربوط به استاندارد

 

 

2000 :ISO 9000  است كه رضايت مشتري را برداشت وي از ميزان برآورده شدن الزاماتش تعريف كرده است. همچنين ذكر كرده است كه شكايت مشتري مي تواند نشان دهنده عدم رضايت وي باشد ولي عدم شكايت نشان دهنده رضايت بالاي مشتري نيست .[20]

 

    استاندارد 2000 : ISO 9001 نيز ضرورت توجه به مشتري را تصريح كرده است و به عنوان يكي از اندازه گيري هاي عملكرد سيستم مديريت كيفيت ، سازمان بايد اطلاعات مربوط به برداشت مشتري از ميزان برآورده سازي الزامات مشتري توسط سازمان را مورد پايش قرار دهد. روش هاي دريافت و استفاده از اين اطلاعات بايد معين شوند.

 

 

اندازه گيري رضايت مشتري
يكي از صاحبنظران در مورد مشتري مي گويد[21]:
((مشتري هميشه رئيس بوده، هست و خواهد بود . مشتري تنها رئيسي است كه بايد او را راضي كنيد. او صاحب و مالك همه دارايي هاي شماست. او كسي است كه براي شما خانه، اتومبيل و لباس مي خرد. او هزينه گردش و تفريح شما را فراهم مي سازد، فرزندانتان را به مدرسه مي فرستد. هزينه ويزيت پزشك و تهيه داروي شما را تقبل مي شود او پرداخت كننده چك هاي وصولي شماست . او كسي است كه به شما ارتقا و ترفيع ميدهد. مشتري كسي است كه اگر او را از خود برنجانيد حقوق و مزايايتان را قطع مي كند)).اگر شما سيستمي داشته باشيد كه رضايت مشتريان را بصورت مستمر اندازه گيري كند مانند اين است كه همواره فشارخون، ضربان قلب و علائم حياتي را در برابر ديدگان خود داريد. مشتريان راضي به احتمال زياد براي تكرار خريد مراجعه مي نمايند ولي مشتريان خشنود(شيفته) بي ترديد خريد خود را تكرار خواهند كرد و به مشتريان ماندگار(وفادار) تبديل خواهند شد. تفاوت مشتريان راضي و شيفته در اين است كه مشتريان راضي به راحتي ممكن است توسط رقبا ربوده شوند . اگر رقبا به يك مشتري راضي خدمات يا محصولي مشابه با كمي برتر ارائه دهند احتمال گرايش مشتري به خريد از رقبا بسيار زياد خواهند بود . اما مشتريان شيفته به ندرت به تبليغات يا دعوت ديگر سازمانها توجه مي نمايند [21].

 

اندازه گيري مرتب و پيوسته خشنودي مشتريان يك ضرورت انكار ناپذير جهت وفادار سازي مشتريان است . بر اساس تحقيقات TARP نزديك به 25% از مشتريان از خريد خود ناخشنود مي شوند و 95% نسبت به شكايت از سازمان مربوط اقدام نمي كنند . طبق تحقيقات انجام شده مشترياني كه شكايت نمي كنند دليل رفتار خود را نبود سيستم شفاف و راحت جهت ارتباط و انتقال شكايت اعلام داشته اند[23].به همين دليل براي سازمان مشتري مدار لازم است كه در مورد ارتباط با مشتري در تمام زمانها (پيش از خريد، در هنگام خريد و پس از خريد) اقدامي انجام دهد.

 

 

عواملي كه در هر مرحله تاثير گذار هستند عبارتند از[23]:

در هنگام خريد:
شهرت سازمان، نام تجاري، تجربيات پيشين، نظرات ديگران، تبليغات، فرهنگ سازي مصرف، كيفيت، ويژگي و عملكرد محصول، توضيحات فروشندگان،    ضمانتها و گارانتي ها،    قيمت،    برنامه ها و سياستهاي پشتيباني از مشتري،

 

 

 

پس از خريد:
    سهولت نصب و استفاده،    پاسخ به شكايات ،اقدام به موقع براي تعميرات، در دسترس بودن عرضه كننده و خدمات او،    قطعات يدكي،     مقايسه عملكرد محصول با محصولات رقبا
    با توجه به اينكه مشتري در كدام مرحله از خريد قرار دارد صداي مشتري ها (VOC) مختلف دريافت خواهد شد. در جمع آوري VOC بايد از همه مراحل اطلاعات را جمع آوري كرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم. مبانی نظری تحقیق
2-1- مشتری
2-1-1- مقدمه
      2-1-2- تعریف مشتری
      2-1-3- انواع مشتری
      2-1-4- ارزش مشتری
2-2- رضایت مشتری
2-2-1- مفهوم رضایت مشتری
2-2-2- تعریف رضایت مشتری
2-2-3- دلایل افزایش اهمیت جلب رضایت مشتری
2-2-4- اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-5- برنامه اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-6- فرآیند اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-7- چرا می خواهیم رضایت مشتری را اندازه گیری کنیم؟
2-2-8- چه کسی از اطلاعات بدست آمده استفاده خواهد کرد؟
2-2-9- داده ها باید به چه صورت باشند؟
2-2-10- اهداف متداول اندازه گیری رضایت مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری
مروري بر تحقيقات گذشته    30
شکل 3-1- اجراي موفق مديريت ارتباط با مشتري (بولينگ و همكاران ، 2006) [29]    37
   شکل 3-2-  عناصر کليدي مديريت ارتباط با مشتري (ليندگرين و همكاران ، 2006)[36]    38
8 عنصر سازنده CRM از نظر گارتنر    42
•    تمركز بر مشتريان اصلي و كليدي    43
•    سازماندهي فرايندهاي كسب و كار    44
•    مديريت دانش    44
•    برخورداري از فناوريهاي مدرن و به روز    45
شکل 1 مدل ارزيابي موفقيت استراتژي مديريت ارتباط با مشتري در صنعت نساجي[9]    49
فهرست منابع و مآخذ:    56

منابع

 

 

 

  • پاورپوینت عفونت بند ناف

    پاورپوینت عفونت بند ناف پاورپوینت عفونت بند ناف در گوساله پاورپوینت عفونت بند ناف نوع جداسازی آن دانلود پاورپوینت عفونت بند ناف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عفونت بند ناف جهت رشته ی دامپزشکی در قالب 19 اسلاید و با…

  • پاورپوینت بهداشت مواد غذایی

    پاورپوینت بهداشت مواد غذایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت مواد غذایی جهت رشته ی پزشکی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خوراکی ها منبع…

  • پاورپوینت نظم و نظارت اجتماعی

    پاورپوینت نظم و نظارت اجتماعی کلمات کلیدی : پاورپوینت نظم و نظارت اجتماعی نظم و نظارت اجتماعی تحقیق نظم و نظارت اجتماعی بررسی نظم و نظارت اجتماعی مقاله نظم و نظارت اجتماعی اساس نظم و نظارت اجتماعی نظارت از طریق…

  • پاورپوینت تقسیم بندی استخوان

    پاورپوینت تقسیم بندی استخوان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تقسیم بندی استخوان جهت رشته پزشکی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ممكنه در اثر ضربه مستقيم…

  • پاورپوینت معماری بیزانس ( روم شرقی ) و پیشینه تاریخی

    پاورپوینت معماری بیزانس ( روم شرقی ) و پیشینه تاریخی پاورپوینت معماری بیزانس پاورپوینت مقاله معماری بیزانس پاورپوینت مقاله در مورد معماری بیزانس پاورپوینت بیزانس یعنی چه؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری بیزانس ( روم شرقی ) و پیشینه تاریخی…

  • پاورپوینت بررسی تغییرات اقلیمی بر آگرواکوسیستم کره زمین

    پاورپوینت بررسی تغییرات اقلیمی بر آگرواکوسیستم کره زمین پاورپوینت تغییرات اقلیمی پاورپوینت آگرواکوسیستم پاورپوینت آگرواکوسیستم کره زمین پاورپوینت تغییرات اقلیمی برآگرواکوسیستم زمین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی تغییرات اقلیمی برآگرواکوسیستم کره زمین جهت رشته جغرافیا در قالب 59…

  • پرسشنامه بررسی اثر بخشی ترغیب سلسله مراتبی برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی برای افزایش فروش

    پرسشنامه بررسی اثر بخشی ترغیب سلسله مراتبی برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی برای افزایش فروش پرسشنامه برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی پرسشنامه افزایش فروش پرسشنامه افزایش فروش با برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی پرسشنامه اثر بخشی ترغیب سلسله مراتبی برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی…

  • دانلود پرسشنامه انگیزش شغلی کارکنان لورنس و جردن با روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه انگیزش شغلی کارکنان لورنس و جردن با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه انگیزش شغلی پرسشنامه انگیزش شغلی لورنس پرسشنامه سنجش انگیزش کارکنان پرسشنامه انگیزش شغلی معلمان پرسشنامه انگیزش شغلی کارکنان دانلود پرسشنامه انگیزش شغلی پرسشنامه انگیزش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش مبانی نظری نگرش ادبیات نظری نگرش چارچوب نظری نگرش فصل دوم پایان نامه نگرش دانلود مبانی نظری نگرش پیشینه نگرش پیشینه تحقیق نگرش پیشینه داخلی نگرش پیشینه خارجی نگرش پیشینه پژوهش نگرش پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آموزشی زاویه محاطی ریاضی ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی زاویه محاطی ریاضی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی زاویه محاطی ریاضی ششم ابتدایی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     این پاورپوینت به…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازمان سالم

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازمان سالم فصل دوم پایان نامه سازمان سالم مبانی نظری سازمان سالم پیشینه تحقیق سازمان سالم پیشینه داخلی سازمان سالم پیشینه خارجی سازمان سالم پیشینه پژوهش سازمان سالم پیشینه نظری سازمان سالم ادبیات نظری سازمان…

  • درایوهای کششی مبدل پیشرفته و كنترل آنها

    درایوهای کششی مبدل پیشرفته و كنترل آنها درایوهای تراكشن درایوهای تراكشن اینورتری پیشرفته کنترل درایوهای تراكشن اینورتری پیشرفته دانلود مقالات مهندسی الکترونیک دانلود مقالات الکترونیک درایوهای کششی مبدل پیشرفته و كنترل آنها درایوهای تراكشن اینورتری پیشرفته و كنترل آنها رفتن…

  • تحقیق در مورد عوامل استرس زای شغلی چالشی

    تحقیق در مورد عوامل استرس زای شغلی چالشی عوامل استرس زای شغلی عوامل استرس زای چالشی تحقیق درباره عوامل استرس زای چالشی تحقیق درباره عوامل استرس زای شغلی انواع عوامل استرس زای شغلی رفتن به سايت اصلي هدف از این…

  • پاورپوینت آشنایی با نورپردازی و آکوستیک در فضای موزه

    پاورپوینت آشنایی با نورپردازی و آکوستیک در فضای موزه پاورپوینت نورپردازی و آکوستیک در فضای موزه نورپردازی و آکوستیک در فضای موزه آکوستیک نور در موزه نور مصنوعی نورپردازی طبیعی (نور روز) روش های نورپردازی تأمین نور استفاده از نور…

  • پاورپوینت مراحل یکسان سازی منطقی (RUP)

    پاورپوینت مراحل یکسان سازی منطقی (RUP) پاورپوینت مراحل یکسان سازی منطقی پاورپوینت اصول یکسان سازی منطقی پاورپوینت مراحل یکسان سازی پاورپوینت اصول یکسان سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مراحل یکسان سازی منطقی (RUP) جهت رشته IT در قالب…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی عدالت سازمانی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی عدالت سازمانی کلمات کلیدی : مبانی نظری عدالت سازمانی دانلود مبانی نظری عدالت سازمانی پیشینه تحقیق عدالت سازمانی دانلود پیشینه تحقیق عدالت سازمانی پیشینه داخلی عدالت سازمانی پیشینه خارجی عدالت سازمانی پیشینه پژوهش عدالت سازمانی…

  • پاورپوینت نگرش هایی در مورد انگیزش

    پاورپوینت نگرش هایی در مورد انگیزش پاورپوینت انگیزشی پاورپوینت انگیزش و هیجان پاورپوینت انگیزش در کار پاورپوینت انگیزش در سازمان پاورپوینت انگیزشی تحصیلی دانلود پاورپوینت نگرش درمورد انگیزش دانلود پاورپوینت انگیزش دانلود پاورپوینت انگیزش چیست رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • بررسی آهمیت ورزش تیراندازی و آموزش آن

    بررسی آهمیت ورزش تیراندازی و آموزش آن ورزش تیراندازی تجهیزات تیراندازی تكنیك‌های تیراندازی دانلود پایان نامه رشته تربیت بدنی بررسی آهمیت ورزش تیراندازی و آموزش آن اهمیت تیراندازی در دین اسلام دانلود پایان نامه تربیت بدنی دانلود پایان نامه تیراندازی…

  • پاورپوینت مقاوم سازی سازه های موجود در سیستم حمل و نقل هوایی

    پاورپوینت مقاوم سازی سازه های موجود در سیستم حمل و نقل هوایی پاورپوینت مقاوم سازی پاورپوینت مقاوم سازی سازه ها پاورپوینت سازه های حمل و نقل پاورپوینت حمل و نقل هوایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقاوم سازی سازه…

  • موانع و راهكارهای مشاركت كاركنان در سیستم مدیریت محیط زیستی شركت ایران خودرو

    موانع و راهكارهای مشاركت كاركنان در سیستم مدیریت محیط زیستی شركت ایران خودرو صنعت مشاركت شركت ایران خودرو سیستم مدیریت محیط زیستی دانلود مقالات رشته محیط زیست موانع و راهكارهای مشاركت كاركنان در سیستم مدیریت محیط زیستی دانلود مقالات محیط…

  • دانلود تحقیق درباره مهارت های ذهنی word

    دانلود تحقیق درباره مهارت های ذهنی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مهارت های ذهنی با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست…

  • پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری

    پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری دانلود رایگان پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) اهداف CRM فرایند پیاده سازی…

  • پاورپوینت آموزشی فصل گیاهان علوم چهارم ابتدایی مبحث ماده سبز گیاهی

    پاورپوینت آموزشی فصل گیاهان علوم چهارم ابتدایی مبحث ماده سبز گیاهی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث گیاهان در قالب 10 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • ارزیابی اثرات توسعه منابع انسانی در رسیدن به چابکی سازمانی

    ارزیابی اثرات توسعه منابع انسانی در رسیدن به چابکی سازمانی کلمات کلیدی : پایان نامه چابکی سازمانی پایان نامه توسعه منابع انسانی دستیابی به چابکی سازمانی ابعاد چابكي در بخش دولتي مدل هاي توسعه منابع انساني ابزارهای سازمان برای تحقق…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رغبت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رغبت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رغبت مبانی نظری رغبت پیشینه تحقیق رغبت پیشینه داخلی رغبت پیشینه خارجی رغبت پیشینه پژوهش رغبت پیشینه نظری رغبت ادبیات نظری رغبت چارچوب نظری رغبت رفتن به…

  • پاورپوینت امنیت اطلاعات و هکر ها

    پاورپوینت امنیت اطلاعات و هکر ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت امنیت اطلاعات و هکر ها جهت رشته مدیریت در قالب 81 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     مقدمه :…

  • بررسی نهاد دولت از لحاظ ابزاری

    بررسی نهاد دولت از لحاظ ابزاری غایت دولت دانلود پایان نامه جبران خسارت دانلود پایان نامه مسوولیت مدنی دولت نظریه های مکاتب سیاسی بررسی نهاد دولت از لحاظ ابزاری دانلود پایان نامه رشته علوم سیاسی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پاورپوینت آشنایی با احکام موسیقی

    پاورپوینت آشنایی با احکام موسیقی پاورپوینت موسیقی پاورپوینت درباره موسیقی پاورپوینت درباره احکام موسیقی دانلود پاورپوینت احکام موسیقی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با احکام موسیقی جهت رشته معارف اسلامی در قالب 37 اسلايد و با فرمت pptx…

  • بررسی تقنین در فقه امامیه و تاکید بر نظام قضایی افغانستان

    بررسی تقنین در فقه امامیه و تاکید بر نظام قضایی افغانستان تقنین در فقه امامیه اصول ماهوی تقنین تدوین فقه شریعت اسلام تقنین در نظام حقوقی افغانستان اشکالات قانونی کردن شریعت تقنین از نگاه شیعه دانلود تحقیق تقنین دانلود تحقیق…

  • پاورپوینت پیام آسمانی نهم جواب فعالیت های کلاسی

    پاورپوینت پیام آسمانی نهم جواب فعالیت های کلاسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش پیام آسمانی نهم متوسطه مبحث جواب فعالیت های کلاسی در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آموزش ریاضی پنجم ابتدایی مبحث اعداد اعشاری

    پاورپوینت آموزش ریاضی پنجم ابتدایی مبحث اعداد اعشاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی پنجم ابتدایی مبحث اعداد اعشاری در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

    ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM عوامل کلیدی…

  • پاورپوینت آشنایی با نقش شهروند الکترونیک

    پاورپوینت آشنایی با نقش شهروند الکترونیک پاورپوینت آشنایی با نقش شهروند الکترونیک شهروند الکترونیک کیست شهروند الکترونیک چه مهارت هایی دارد مزایای شهرهای الکترونیک جایگاه شهروند الکترونیک در ایران چگونه است جایگاه شهروند الکترونیک در سایر کشورها چگونه است رفتن…

  • پاورپوینت مدیریت، اصول و مکاتب آن

    پاورپوینت مدیریت، اصول و مکاتب آن پاورپوینت مدیریت، اصول و مکاتب آن پيشينه مديريت اهميت و ضرورت مديريت تعریف مدیریت مكاتب مديريت مديريت علمي مديريت اداري توانائيها و ويژگيهاي لازم مديريت اصول مديريت مكتب نئوكلاسيك مكتب علوم رفتاري مكتب روابط…

  • مقاله ترجمه شده رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان بازگشت سرمایه ی امنیتی برای پلت فرم های ابری

    مقاله ترجمه شده رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان بازگشت سرمایه ی امنیتی برای پلت فرم های ابری امنیت ابری متریک ها کنترل ها بازگشت سرمایه‎(ROI)‎ بازگشت سرمایه ی امنیتی ‏‎(ROSI)‎ تحلیل سودهزینه مقاله ترجمه شده رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان…