مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

مبانی نظری تبلیغات تجاری
دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری
پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
ادبیات نظری تبلیغات تجاری
فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
ادبیات و مبانی نظری تبلیغات تجاری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

تعریف تبلیغات

کاتلر[1] (2002)، تبلیغات را هرگونه ارایه و عرضه ی ایده ها، کالاها یا خدمات از یک واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه که مستلزم پرداخت هزینه باشد، تعریف می کند اما در این میان تبلیغی اثزبخش است که بتواند توجه مخاطب را جلب کرده، تاثیری خاطره انگیز داشته باشد و کنش خرید مخاطبان را تحریک نموده و دریافت حسیِ مخاطبان را بیدار نماید. بدین منظور استفاده از مجموع عواملی لازم است که بتوانند حس و ادراک مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند و به اهداف مورد انتظار تبلیغ، تحقق بخشند.

 

اثربخشی تبلیغات تجاری در یک الگوی علمی مشخص با توجه به اهداف تبلیغاتی تبیین می گردد و درجه یا میزانی که دهنده ی سفارش به هدف های مورد نظر خود دست می یابد و دارای فرآیند برنامه ریزی مشخص و مرحله ای تحقیقاتی شامل: تعیین اهداف، تخصیص بودجه، تصمیم گیری راجع به پیام و رسانه و مقایسه با اهداف از پیش تعیین شده، می باشد. چنانچه تمام مراحل به درستی طی شود، میزان اثربخشی تبلیغات تا حد قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت. از مراحل مهم این نوع فرآیندها، انجام تحقیقات به منظور تعیین میزان تاثیر تبلیغ بر مخاطبان است که طی آن عواملی که در اثربخشی تبلیغات نیز موثرند، مشخص می گردند (صمصام شریعت و همکاران، 1386).

 

 

می‌توان تعاریف دیگری را برای تبلیغات بدین صورت بیان كرد:

·        تلاش برای ارائه آموزه ها، ایده ها، دلایل، شواهد یا ادعاها، با سبك هایی از طریق رسانه های ارتباطی، برای تقویت هدف یا مبارزه با ضد هدف.

·        پیام های دیداری گفتاری، كه با سبكی خاص، از طریق وسایل تبلیغاتی، مردم را به طریقی علاقمند و موافق یك نوع محصول، خدمت، فكر، دیدگاه یا مارك بخصوص می‌كند.

·        كلیه اشكال ترغیب عمومی، برای ایجاد تقاضا و بازار برای یك محصول یا خدمت كه بوسیله صاحب كالا یا موسسه، برای خریداران احتمالی ، بوسیله پیام مستقیم یا از طریق وسایل تبلیغاتی، انجام میگیرد.

·        تكنیكی كه برای تأثیر گذاردن بر رفتار انسان، ماهرانه از نمادها و نشانه ها استفاده می‌كند.

·        انجمن تجارت آمریكا : تبلیغات هر شكلی از پرداخت است كه به صورت غیرشخصی تقدیم و پیشرفت عقاید، خوبی ها و خدمات را با یك سری كارهای معین، ضمانت می‌كند.

·        فرانك جفكینز : مفهوم تبلیغات یعنی آنچه كه ما می‌خواهیم هنگام خرید یا فروختن بدانیم.

·        رابرت زاچر: تبلیغات به معنی ارتباطات و اطلاعا ت وابسته به تولیدات خدمات یا عقاید است كه در طی تماسهای فردی و براساس پرداختهای ناشی از فروش محصول یا در طی كسب اعتبار مناسب حاصل می‌شود (علیئی ، 1390).

در حقیقت، ساده ترین تعریفی که برای تبلیغات می توان ارایه نمود، چنین است: تبلیغات تلاشی است برای فروش بیشتر توسط یک بنگاه یا یک صنعت. چمبرلین[2] (2000)، تبلیغات را عاملی می داند که «با تغییر خواسته ها و سلایق بر میزان تقاضا اثر می گذارد» به عقیده ی شپرد[3] (2001)، تبلیغات یک عامل برای ایجاد وفاداری در مصرف کنندگان نسبت به مارک تجاری یا کالای خاص می باشد. ساموئلسون[4] (2002)، تبلیغات را عامل افزایش بازارهای فروش می داند که در عین حال اطلاعات مفیدی نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد (دهقانی و همکاران، 1383).

تبلیغ در زبان پارسی و در فرهنگ پارسی معین نیز بدین گونه معنا شده است: رسانیدن پیام یا خبر یا مطلبی به مردم، ابلاغ، موضوعی را با انتشار اخبار و با وسایل مختلف مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه و غیره در اذهان عمومی جاگیر کردن. تبلیغات بازرگانی از زمره مفاهیمی است که به زعم وضوح ابتداییۀ اریه تعریفی جامع و مانع از آن با دشواری رو به رو است. می توان گفت، تبلیغات تجاری یعنی عملی که توجه ی مردم را به کالا یا داد و ستدی برانگیزد و به عبارت دیگر، کوششی در تدارک و انتشار آگهی ها، با هدف مثبت نشان دادن مصرف یک کالا. تبلیغ تجاری با هدف معرفی کالا در بازار و تحرک خریداران بالقوه صورت می گیرد و در مفهوم وسیع کلمه، عبارت است از انتشار اطلاعات یک کالا به منظور تحت تاثیر قرار دادن افراد یا گروه های خاص اجتماعی (ساجدی و نعمتی، 1391).

به طور کلی، تبلیغات را به دو دسته به شرح ذیل تقسیم نموده اند:

 

تبلیغات مستقیم

پیام دهنده خود را هر چند با رنگ و لعاب و بوق و کرنا همراه کرده باشد اما صریح و بی پروا به مخاطبین خود ابلاغ می کند . در این روش مستمعین و بینندگان متن یا تصویری را بعنوان پیام و اطلاعیه « تبلیغی» دریافت می کنند و پیام دهندگان نیز در موقع و مقام « مبلغ » قرار دارند و شناخته می شوند.

بهترین فایده در تبلیغات مستقیم برای گیرندگان پیام آن است که آنها لااقل از تبلیغی بودن پیام آگاهند و از این جهت در معرض غافلگیری قرار نمی گیرند. و در پذیرش ذهنی یا رد آن مختارند. از خصوصیات دیگر تبلیغات مستقیم گسترده بودن میدان عمل برای عاملان آن است، در این روش اکثر ابزارها و برنامه ریزی آن و تدبر و نازک بینی کمتری صرف می شود و غالباً از تأثیر گذاری اگر نه عمیق تر اما سریعتر نیز برخوردار است.

تبلیغات غیر مستقیم

همانطوری که از عنوان آن پیداست این نوع تبلیغات نمود و ظهور علنی و صریح ندارد، با این شیوه اهداف تبلیغی پیامهای غیر مستقیم صادر شده پنهان و غیر محسوس است. به نظر بعید می اید اما نباید تصور کرد که با تلاش های معمولی در ارائه یک برنامه تبلیغات غیر مستقیم می توان ضمن تأثیر گذاری، اهداف تبلیغی آنرا کاملاً دور از فهم و ذهن همه کس نگاه داشت، زیرا تشخیص آن برای خواص و روشنفکران جوامع دشوار نیست و عوام نیز به تجربه در بیشتر موارد به نکته یاد شده یعنی اهداف تبلیغی در برنامه های تبلیغات غیر مستقیم پی خواهند برد. از ویژگیهای این نوع تبلیغ آن است که پیام های آن از کانالهای نامرئی و پنهانی و یا غیر منتظره عبور داده می شوند و معمولاً مخاطبین بطور غافلگیرانه آن را دریافت می کنند و در حقیقت به آنان تحمیل می شود . در تبلیغات غیر مستقیم لزوماً از اشکال و قانونمندی های مشخص و مکرر پیروی و استفاده نمی شود بلکه در ساخت و ساز آنها بیشتر از فرصت های پیش آمده و موقعیت های خرید و حوادث پیش بینی نشده سود برده می شود (کاتلر، 1387).

 

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان

تبلیغات از دیرباز توسط فروشندگان دوره گردی که به منظور فروش کالای خود، به معرفی آن می پرداختند، وجود داشته است. با اینحال، اولین قوانین تبلیغاتی در سال 1614 و در انگلستان وضع گردید. اولین تبلیغات روزنامه ای در سال 1625 در نشریه ی ویکلی نیوز لندن[5] چاپ شد و اولین روزنامه تبلیغاتی در سال 1704 در امریکا و با نام بوستون نیوزلتر[6] به چاپ رسید. اختراع رادیو در سال 1895 و به دنبال آن تلویزبون، دامنه ی تبلیغات را بسیار وسع ساخت. بطوریکه هزینه های تبلیغاتی در سال 1890 در امریکا بالغ بر 360 میلیون دلار گردید (دهقانی و همکاران، 1383).

در حقیقت، آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.

 

[1] Kotler

[2] Chemberlin

[3] Shepherd

[4] Samoelson

[5] Weekly News of London

[6] Boston News Letter

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

 

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری

فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

  • بررسی نقوش و معماری مسجد کبود و مسجد شیخ لطف الله

    بررسی نقوش و معماری مسجد کبود و مسجد شیخ لطف الله شیوه معماری آذری نقش دولت قره قویونلو در تاریخ هنر ایران بررسی نقوش مسجد کبود تبریز شیوه معماری اصفهانی معماری در دوره صفوی بررسی نقوش مسجد شیخ لطف الله…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی اخلاق اسلامی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی اخلاق اسلامی مبانی نظری مبانی اخلاق اسلامی ادبیات نظری مبانی اخلاق اسلامی چارچوب نظری مبانی اخلاق اسلامی فصل دوم پایان نامه مبانی اخلاق اسلامی پیشینه تحقیق مبانی اخلاق اسلامی پیشینه پژوهش مبانی اخلاق اسلامی…

  • مدار نگهدارنده عددی با کنترل رادیویی

    مدار نگهدارنده عددی با کنترل رادیویی ضبط دیجیتال کنترل رادیویی میکروکنترلر AVR دانلود پروژه ضبط دیجیتال با کنترل رادیویی مدار نگهدارنده عددی با کنترل رادیویی دانلود پروژه مدار نگهدارنده عددی با کنترل رادیویی دانلود پروژه رشته الکترونیک دانلود پروژه الکترونیک…

  • پاورپوینت استراتژی های مدیریت تغییر

    پاورپوینت استراتژی های مدیریت تغییر کلمات کلیدی : پاورپوینت استراتژی های مدیریت تغییر تحقیق استراتژی های مدیریت تغییر تغییر استراتژیک تغییر عملیاتی مبانی استراتژی مدیریت تغییر فرایند تغییر مقاومت در برابر تغییر دلایل اصلی مقاومت کارکنان در برابر تغییر غلبه…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه واقعیت درمانی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه واقعیت درمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه واقعیت درمانی مبانی نظری واقعیت درمانی پیشینه تحقیق واقعیت درمانی پیشینه داخلی واقعیت درمانی پیشینه خارجی واقعیت درمانی پیشینه پژوهش واقعیت درمانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت بازاریابی خدمات با تأکید بر خدمات بانکی

    پاورپوینت بازاریابی خدمات با تأکید بر خدمات بانکی کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی خدمات با تأکید بر خدمات بانکی تحقیق بازاریابی خدمات با تأکید بر خدمات بانکی بازاریابی خدمات بانکی تعریف بازاریابی تعریف خدمت و خدمات انواع بازاریابی بازاریابی خدمات…

  • نتایج نظرسنجی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان

    نتایج نظرسنجی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان مراحل پیاده سازی erp نتایج نظرسنجی پیاده سازی erp نتایج نظرسنجی پیاده سازی erp در سازمان نتایج نظرسنجی عوامل کلیدی موفقیت erp نتایج نظرسنجی عوامل موفقیت پیاده سازی…

  • روند تحولات فعالیت شبکه خبری الجزیره در سوریه

    روند تحولات فعالیت شبکه خبری الجزیره در سوریه کلمات کلیدی : پایان نامه بحران سوریه پایان نامه در مورد سوریه عوامل موثر در تحولات سوریه نقش رسانه ها در تحولات سوريه پایان نامه در مورد تحولات سوریه نقش شبكه الجزيره…

  • پاورپوینت تعریف آرایه لف و نشر به همراه نمونه های مختلف

    پاورپوینت تعریف آرایه لف و نشر به همراه نمونه های مختلف پاورپوینت لف و نشر دانلود پاورپوینت لف و نشر پاورپوینت درباره لف و نشر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف آرایه لف و نشر به همراه نمونه های…

  • اهمیت سیستم های اسکادا و بررسی کاربردهای آن

    اهمیت سیستم های اسکادا و بررسی کاربردهای آن سیستم اسکادا سیستم های کنترل فناوری جمع آوری اطلاعات کاربردهای سیستم اسکادا اهمیت سیستم های اسکادا و بررسی کاربردهای آن دانلود پایان نامه سیستم های اسکادا دانلود پایان نامه صنایع دانلود پایان…

  • دانلود پایان نامه تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی

    دانلود پایان نامه تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی عضو مهاربندی و قاب تحلیل دینامیکی غیر خطی سکوهای ثابت فلزی دریایی المان تیرستون پس کمانشی الیافی تحلیل دینامیکی غیر خطی فشار زلزله…

  • مدل سازی ایمنی در انتخاب مسیرهای بهینه تخلیه اضطراری پس از زلزله

    مدل سازی ایمنی در انتخاب مسیرهای بهینه تخلیه اضطراری پس از زلزله زلزله دانلود مقاله مدل سازی ایمنی دانلود مقاله مسیرهای بهینه تخلیه اضطراری پس از زلزله دانلود مقالات رشته مدیریت در سوانح طبیعی مدل سازی ایمنی در انتخاب مسیرهای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی 19 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی 19 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه فرسودگی شغلی تاریخچه فرسودگی شغلی پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی پیشینه پژوهشی فرسودگی شغلی مبانی نظری فرسودگی شغلی چارچوب نظری فرسودگی شغلی ادبیات نظری فرسودگی شغلی فصل دوم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر بحرانهای بانكی 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر بحرانهای بانكی 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بحرانهای بانكی پیشینه تحقیق بحرانهای بانكی مبانی نظری عوامل موثر بر بحرانهای بانكی پیشینه تحقیق عوامل موثر بر بحرانهای بانكی ادبیات نظری عوامل…

  • دانلود پاورپوینت آسم در کودکان 27 اسلاید

    دانلود پاورپوینت آسم در کودکان 27 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آسم در کودکان 27 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود پاورپوینت نمونه هایی از معماری هتل

    دانلود پاورپوینت نمونه هایی از معماری هتل پروژه پاورپوینت تحلیل معماری هتل پاورپوینت درمورد معماری هتل دانلود پاورپوینت آماده معماری هتل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمونه هایی از معماری هتل جهت رشته معماری در 49 اسلاید و با…

  • پایان نامه مبارزه با پولشویی در قوانین ایران و اسناد بین المللی

    پایان نامه مبارزه با پولشویی در قوانین ایران و اسناد بین المللی کلمات کلیدی : مبارزه با پولشویی در ایران قانون مبارزه با پولشویی ایران مبارزه با پولشویی در قوانین ایران راهکارهای مبارزه با جرم پولشویی مبارزه با پولشویی در…

  • دانلود تحقیق در مورد رابطه جنسی و مولفه های آن  docx

    دانلود تحقیق در مورد رابطه جنسی و مولفه های آن  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رابطه جنسی و مولفه های آن با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت ذخیره سازی حرارتی در آبگرمکن و نیروگاه خورشیدی

    پاورپوینت ذخیره سازی حرارتی در آبگرمکن و نیروگاه خورشیدی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ذخیره سازی حرارتی در ابگرمکن و نیروگاه خورشیدی جهت رشته ی مهندسی در قالب 39 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی در 280 اسلایدکاملا قابل ویرایش

    پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی در 280 اسلایدکاملا قابل ویرایش رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی در 280 اسلایدکاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همرا ه با شکل و تصاویر و جداول و…

  • دانلود کتاب و درس پاورپوینت حسابرسی 1

    دانلود کتاب و درس پاورپوینت حسابرسی 1 پاورپوینت حسابرسی 1 جمشید اسکندری پاورپوینت حسابرسی 1 پیام نور پاورپوینت اصول حسابرسی 1 جمشید اسکندری دانلود پاورپوینت حسابرسی 1 پیام نور پاورپوینت اصول حسابرسی پاورپوینت نشریه 150 حسابرسی رفتن به سايت اصلي…

  • مسئولیت مدنی شرکت سهامی ‌در حقوق ایران و انگلیس

    مسئولیت مدنی شرکت سهامی ‌در حقوق ایران و انگلیس جبران خسارت مسئولیت مدنی شرکت سهامی مسئولیت مدنی شرکت سهامی مسئولیت مدنی شرکت سهامی ‌در حقوق ایران و انگلیس مسئولیت مدنی شرکت سهامی ‌در حقوق ایران مسئولیت مدنی شرکت سهامی ‌در…

  • فصل دوم پایان نامه سلامت روان سالمندان

    فصل دوم پایان نامه سلامت روان سالمندان کلمات کلیدی : مبانی نظری سلامت روانی سالمندان پیشینه تحقیق سلامت روانی سالمندان پیشینه داخلی سلامت روانی سالمندان پیشینه خارجی سلامت روانی سالمندان پیشینه پژوهش سلامت روانی سالمندان پیشینه نظری سلامت روانی سالمندان…

  • پاورپوينت گیاه شناسی و ترکیبات شیمیایی عدس

    پاورپوينت گیاه شناسی و ترکیبات شیمیایی عدس پاورپوينت عدس پاورپوينت در مورد عدس آشنایی با آن دانلود پاورپوينت عدس آشنایی با آن دانلود پاورپوينت در مورد عدس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت عدس آشنایی با آن جهت رشته کشاورزی…

  • پیشینه و مبانی نظری عزت نفس

    پیشینه و مبانی نظری عزت نفس کلمات کلیدی : مبانی نظری عزت نفس ادبیات نظری عزت نفس پیشینه نظری عزت نفس پیشینه تحقیق عزت نفس پیشینه پژوهش عزت نفس پیشینه خارجی عزت نفس چارچوب نظری عزت نفس پیشینه تحقیق درباره…

  • پاورپوینت ايمونولوژي ورزشي

    پاورپوینت ايمونولوژي ورزشي کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت ايمونولوژي ورزشي پاورپوینت ايمونولوژي ورزشي ايمونولوژي ورزشي دلیل توجه به ايمونولوژي سلولهای ایمنی سايتوكاين ها كمپلمان اثرات ورزش بر سيستم ايمني اثرات ورزش بر پاسخ ايمني كاربرد هاي باليني ورزش ورزش و…

  • پاورپوینت آموزشی شبیه سازی

    پاورپوینت آموزشی شبیه سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی شبیه سازی جهت رشته گوناگون در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شبیه‌سازی یا همانندسازی یا…

  • پاورپوينت حسابداری مالیاتی

    پاورپوينت حسابداری مالیاتی پاورپوينت حسابداری پاورپوينت حسابداری مالیاتی دانلود پاورپوینت حسابداری مالیاتی پاورپوینت در مورد حسابداری پاورپوینت در مورد حسابداری مالیاتی دانلود حسابداری مالیاتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت حسابداری مالیاتی رشته حسابداری در قالب 180 اسلايد و با…

  • پاورپوینت پرورش طیور گوشتی

    پاورپوینت پرورش طیور گوشتی پاورپوینت پرورش طیور دانلود پاورپوینت پرورش طیور دانلود پاورپوینت راهنمای پرورش طیور گوشتی پاورپوینت درمورد پرورش طیور گوشتی پاورپوینت درباره پرورش طیور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پرورش طیور گوشتی جهت رشته ی کشاورزی در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق مبانی نظری اخلاق ادبیات نظری اخلاق چارچوب نظری اخلاق فصل دوم پایان نامه اخلاق دانلود مبانی نظری اخلاق پیشینه اخلاق پیشینه تحقیق اخلاق پیشینه داخلی اخلاق پیشینه خارجی اخلاق پیشینه پژوهش اخلاق پیشینه نظری…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با روش تحقیق

    دانلود پاورپوینت آشنایی با روش تحقیق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با روش تحقیق جهت رشته گوناگون در قالب 99 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       با…

  • پاورپوینت سلامت الکترونیک

    پاورپوینت سلامت الکترونیک پاورپوینت تعریف الکترونیک پاورپوینت درباره الکترونیک پاورپوینت تاریخچه الکترونیک پاورپوینت کاربرد الکترونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سلامت الکترونیک جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 26 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت بازار پول و سرمایه

    پاورپوینت بازار پول و سرمایه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازار پول و سرمایه جهت رشته ی حسابداری در قالب 47 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        بازار…

  • پاورپوینت در مورد روانشناسی

    پاورپوینت در مورد روانشناسی پاورپوینت روانشناسی دانلود پاورپوینت در مورد روانشناسی پاورپوینت تحقیق راجب روانشناسی پاورپوینت روانشناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روانشناسی جهت رشته روانپزشکی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • پرسشنامه استاندارد محقق ساخته سنجش عملکرد ریاضی

    پرسشنامه استاندارد محقق ساخته سنجش عملکرد ریاضی کلمات کلیدی : پرسشنامه عملکرد ریاضی دانلود پرسشنامه عملکرد ریاضی پرسشنامه استاندارد عملکرد ریاضی پرسشنامه محقق ساخته عملکرد ریاضی پرسشنامه عملکرد ریاضی محقق ساخته رفتن به سایت اصلی آزمون محقق ساخته برای سنجش…