مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

مبانی نظری تبلیغات تجاری
دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری
پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
ادبیات نظری تبلیغات تجاری
فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
ادبیات و مبانی نظری تبلیغات تجاری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

تعریف تبلیغات

کاتلر[1] (2002)، تبلیغات را هرگونه ارایه و عرضه ی ایده ها، کالاها یا خدمات از یک واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه که مستلزم پرداخت هزینه باشد، تعریف می کند اما در این میان تبلیغی اثزبخش است که بتواند توجه مخاطب را جلب کرده، تاثیری خاطره انگیز داشته باشد و کنش خرید مخاطبان را تحریک نموده و دریافت حسیِ مخاطبان را بیدار نماید. بدین منظور استفاده از مجموع عواملی لازم است که بتوانند حس و ادراک مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند و به اهداف مورد انتظار تبلیغ، تحقق بخشند.

 

اثربخشی تبلیغات تجاری در یک الگوی علمی مشخص با توجه به اهداف تبلیغاتی تبیین می گردد و درجه یا میزانی که دهنده ی سفارش به هدف های مورد نظر خود دست می یابد و دارای فرآیند برنامه ریزی مشخص و مرحله ای تحقیقاتی شامل: تعیین اهداف، تخصیص بودجه، تصمیم گیری راجع به پیام و رسانه و مقایسه با اهداف از پیش تعیین شده، می باشد. چنانچه تمام مراحل به درستی طی شود، میزان اثربخشی تبلیغات تا حد قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت. از مراحل مهم این نوع فرآیندها، انجام تحقیقات به منظور تعیین میزان تاثیر تبلیغ بر مخاطبان است که طی آن عواملی که در اثربخشی تبلیغات نیز موثرند، مشخص می گردند (صمصام شریعت و همکاران، 1386).

 

 

می‌توان تعاریف دیگری را برای تبلیغات بدین صورت بیان كرد:

·        تلاش برای ارائه آموزه ها، ایده ها، دلایل، شواهد یا ادعاها، با سبك هایی از طریق رسانه های ارتباطی، برای تقویت هدف یا مبارزه با ضد هدف.

·        پیام های دیداری گفتاری، كه با سبكی خاص، از طریق وسایل تبلیغاتی، مردم را به طریقی علاقمند و موافق یك نوع محصول، خدمت، فكر، دیدگاه یا مارك بخصوص می‌كند.

·        كلیه اشكال ترغیب عمومی، برای ایجاد تقاضا و بازار برای یك محصول یا خدمت كه بوسیله صاحب كالا یا موسسه، برای خریداران احتمالی ، بوسیله پیام مستقیم یا از طریق وسایل تبلیغاتی، انجام میگیرد.

·        تكنیكی كه برای تأثیر گذاردن بر رفتار انسان، ماهرانه از نمادها و نشانه ها استفاده می‌كند.

·        انجمن تجارت آمریكا : تبلیغات هر شكلی از پرداخت است كه به صورت غیرشخصی تقدیم و پیشرفت عقاید، خوبی ها و خدمات را با یك سری كارهای معین، ضمانت می‌كند.

·        فرانك جفكینز : مفهوم تبلیغات یعنی آنچه كه ما می‌خواهیم هنگام خرید یا فروختن بدانیم.

·        رابرت زاچر: تبلیغات به معنی ارتباطات و اطلاعا ت وابسته به تولیدات خدمات یا عقاید است كه در طی تماسهای فردی و براساس پرداختهای ناشی از فروش محصول یا در طی كسب اعتبار مناسب حاصل می‌شود (علیئی ، 1390).

در حقیقت، ساده ترین تعریفی که برای تبلیغات می توان ارایه نمود، چنین است: تبلیغات تلاشی است برای فروش بیشتر توسط یک بنگاه یا یک صنعت. چمبرلین[2] (2000)، تبلیغات را عاملی می داند که «با تغییر خواسته ها و سلایق بر میزان تقاضا اثر می گذارد» به عقیده ی شپرد[3] (2001)، تبلیغات یک عامل برای ایجاد وفاداری در مصرف کنندگان نسبت به مارک تجاری یا کالای خاص می باشد. ساموئلسون[4] (2002)، تبلیغات را عامل افزایش بازارهای فروش می داند که در عین حال اطلاعات مفیدی نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد (دهقانی و همکاران، 1383).

تبلیغ در زبان پارسی و در فرهنگ پارسی معین نیز بدین گونه معنا شده است: رسانیدن پیام یا خبر یا مطلبی به مردم، ابلاغ، موضوعی را با انتشار اخبار و با وسایل مختلف مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه و غیره در اذهان عمومی جاگیر کردن. تبلیغات بازرگانی از زمره مفاهیمی است که به زعم وضوح ابتداییۀ اریه تعریفی جامع و مانع از آن با دشواری رو به رو است. می توان گفت، تبلیغات تجاری یعنی عملی که توجه ی مردم را به کالا یا داد و ستدی برانگیزد و به عبارت دیگر، کوششی در تدارک و انتشار آگهی ها، با هدف مثبت نشان دادن مصرف یک کالا. تبلیغ تجاری با هدف معرفی کالا در بازار و تحرک خریداران بالقوه صورت می گیرد و در مفهوم وسیع کلمه، عبارت است از انتشار اطلاعات یک کالا به منظور تحت تاثیر قرار دادن افراد یا گروه های خاص اجتماعی (ساجدی و نعمتی، 1391).

به طور کلی، تبلیغات را به دو دسته به شرح ذیل تقسیم نموده اند:

 

تبلیغات مستقیم

پیام دهنده خود را هر چند با رنگ و لعاب و بوق و کرنا همراه کرده باشد اما صریح و بی پروا به مخاطبین خود ابلاغ می کند . در این روش مستمعین و بینندگان متن یا تصویری را بعنوان پیام و اطلاعیه « تبلیغی» دریافت می کنند و پیام دهندگان نیز در موقع و مقام « مبلغ » قرار دارند و شناخته می شوند.

بهترین فایده در تبلیغات مستقیم برای گیرندگان پیام آن است که آنها لااقل از تبلیغی بودن پیام آگاهند و از این جهت در معرض غافلگیری قرار نمی گیرند. و در پذیرش ذهنی یا رد آن مختارند. از خصوصیات دیگر تبلیغات مستقیم گسترده بودن میدان عمل برای عاملان آن است، در این روش اکثر ابزارها و برنامه ریزی آن و تدبر و نازک بینی کمتری صرف می شود و غالباً از تأثیر گذاری اگر نه عمیق تر اما سریعتر نیز برخوردار است.

تبلیغات غیر مستقیم

همانطوری که از عنوان آن پیداست این نوع تبلیغات نمود و ظهور علنی و صریح ندارد، با این شیوه اهداف تبلیغی پیامهای غیر مستقیم صادر شده پنهان و غیر محسوس است. به نظر بعید می اید اما نباید تصور کرد که با تلاش های معمولی در ارائه یک برنامه تبلیغات غیر مستقیم می توان ضمن تأثیر گذاری، اهداف تبلیغی آنرا کاملاً دور از فهم و ذهن همه کس نگاه داشت، زیرا تشخیص آن برای خواص و روشنفکران جوامع دشوار نیست و عوام نیز به تجربه در بیشتر موارد به نکته یاد شده یعنی اهداف تبلیغی در برنامه های تبلیغات غیر مستقیم پی خواهند برد. از ویژگیهای این نوع تبلیغ آن است که پیام های آن از کانالهای نامرئی و پنهانی و یا غیر منتظره عبور داده می شوند و معمولاً مخاطبین بطور غافلگیرانه آن را دریافت می کنند و در حقیقت به آنان تحمیل می شود . در تبلیغات غیر مستقیم لزوماً از اشکال و قانونمندی های مشخص و مکرر پیروی و استفاده نمی شود بلکه در ساخت و ساز آنها بیشتر از فرصت های پیش آمده و موقعیت های خرید و حوادث پیش بینی نشده سود برده می شود (کاتلر، 1387).

 

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان

تبلیغات از دیرباز توسط فروشندگان دوره گردی که به منظور فروش کالای خود، به معرفی آن می پرداختند، وجود داشته است. با اینحال، اولین قوانین تبلیغاتی در سال 1614 و در انگلستان وضع گردید. اولین تبلیغات روزنامه ای در سال 1625 در نشریه ی ویکلی نیوز لندن[5] چاپ شد و اولین روزنامه تبلیغاتی در سال 1704 در امریکا و با نام بوستون نیوزلتر[6] به چاپ رسید. اختراع رادیو در سال 1895 و به دنبال آن تلویزبون، دامنه ی تبلیغات را بسیار وسع ساخت. بطوریکه هزینه های تبلیغاتی در سال 1890 در امریکا بالغ بر 360 میلیون دلار گردید (دهقانی و همکاران، 1383).

در حقیقت، آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.

 

[1] Kotler

[2] Chemberlin

[3] Shepherd

[4] Samoelson

[5] Weekly News of London

[6] Boston News Letter

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

 

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری

فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های دلبستگی 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های دلبستگی 62 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سبک دلبستگی مبانی نظری سبک های دلبستگی مقاله مبانی نظری سبک دلبستگی دانلود مبانی نظری سبک دلبستگی پیشینه سبک های دلبستگی پیشینه تحقیق سبکهای دلبستگی پیشینه…

  • پاورپوینت آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند

    پاورپوینت آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند پاورپوینت شیوه نامه قانون مدیریت پسماند پاورپوینت آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند پاورپوینت قانون مدیریت پسماندهای پزشکی پاورپوینت آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند pdf رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آیین…

  • رویه های حسابداری و حقوق و دستمزد راه آهن جمهوری اسلامی ایران

    رویه های حسابداری و حقوق و دستمزد راه آهن جمهوری اسلامی ایران رویه های حسابداری شرکت راه آهن حقوق و دستمزد شرکت راه آهن رویه های حسابداری و حقوق و دستمزد راه آهن ایران رویه های حسابداری و حقوق و…

  • پایان نامه رشته مهندسی صنایع تکنولوژی صنعتی با عنوان آشنایی با بخش های تولیدی شرکت صنعتی پارس خزر

    پایان نامه رشته مهندسی صنایع تکنولوژی صنعتی با عنوان آشنایی با بخش های تولیدی شرکت صنعتی پارس خزر تکنولوژی صنعتی بخش های تولیدی شرکت صنعتی پارس خزر تاریخچه پیدایش نگهداری تعمیرات دانلود پایان نامه رشته مهندسی صنایع تکنولوژی صنعتی آشنایی…

  • پنهان سازی داده در سیگنال صحبت فشرده شده با آشكار سازی كور

    پنهان سازی داده در سیگنال صحبت فشرده شده با آشكار سازی كور پنهان سازی داده فشرده سازی تكنیك طیف گسترده كیفیت شنیداری و آشكار سازی كور رفتن به سایت اصلی

  • بررسی فرمان آتش به اختیار رهبری و تحلیل اهداف برای این فرمان

    بررسی فرمان آتش به اختیار رهبری و تحلیل اهداف برای این فرمان فرمان آتش به اختیار فرمان آتش به اختیار رهبری اهداف فرمان آتش به اختیار تحلیل اهداف فرمان آتش به اختیار بررسی فرمان آتش به اختیار رهبری وظایف افسران…

  • فصل دوم پایان نامه و مبانی نظری خود نظم دهی و ابعاد آن

    فصل دوم پایان نامه و مبانی نظری خود نظم دهی و ابعاد آن کلمات کلیدی : مبانی نظری خود نظم دهی پیشینه تحقیق خود نظم دهی ادبیات نظری خود نظم دهی چارچوب نظری خود نظم دهی مبانی نظری ابعاد خود…

  • پاورپوینت بررسی ضوابط شهرسازی مجتمع های مسکونی در شهر مشهد

    پاورپوینت بررسی ضوابط شهرسازی مجتمع های مسکونی در شهر مشهد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی ضوابط شهرسازی مجتمع های مسکونی در شهر مشهد جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • عکس روی جلد کتاب های درسی دبستان سال 99-98

    عکس روی جلد کتاب های درسی دبستان سال 99-98 کلمات کلیدی : عکس کتاب های درسی عکس جلد کتابهای درسی عکس کتابهای درسی ابتدایی عکس جلد کتابهای اول دبستان عکس جلد کتابهای دوم دبستابهای عکس جلد کتابهای سوم دبستان عکس…

  • پاورپوینت مزیت کشت خیار

    پاورپوینت مزیت کشت خیار پاورپوینت مزایای کشت خیار گلخانه ای پاورپوینت کشت خیار در گلخانه پاورپوینت کشت خیار هیدروپونیک پاورپوینت کشت خیار درختی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مزیت کشت خیار  جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 82…

  • پاورپوینت آشنایی با معماري سبز و اصول آن

    پاورپوینت آشنایی با معماري سبز و اصول آن پاورپوینت آشنایی با معماري سبز و اصول آن پاورپوینت معماري سبز و اصول آن پاورپوینت معماري سبز پاورپوینت اصول معماري سبز تحقیق آشنایی با معماري سبز تحقیق اصول معماري سبز معماري سبز…

  • دانلود پاورپوینت حسگرهای به کار رفته در مبدل ها

    دانلود پاورپوینت حسگرهای به کار رفته در مبدل ها پاورپوینت حسگر پاورپوینت مبدل ها پاورپوینت حسگرهای به کار رفته در مبدل ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسگرهای به کار رفته در مبدل ها در قالب 47 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • دانلود پاورپوینت حقوق و دستمزد

    دانلود پاورپوینت حقوق و دستمزد پاورپوینت حقوق و دستمزد پاورپوینت مدیریت حقوق و دستمزد پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد پاورپوینت آموزش حقوق و دستمزد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حقوق و دستمزد  جهت رشته حسابداری در قالب 131 اسلاید…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد بیمه ایران با تحلیل پوششی داده ها

    پروپوزال ارزیابی عملکرد بیمه ایران با تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها پروپوزال ارزیابی عملکرد بیمه با DEA ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی…

  • دانلود پاورپوینت روش تحقیق و پایان نامه نویسی جلسه نهم

    دانلود پاورپوینت روش تحقیق و پایان نامه نویسی جلسه نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تحقیق و پایان نامه نویسی جلسه نهم جهت رشته علوم پایه در 30 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • بررسی کیفی کار عملی ماشینهای حفاری

    بررسی کیفی کار عملی ماشینهای حفاری ماشین های حفاری عملکرد دستگاه حفاری TBM عملکرد دستگاه حفاری رودهدر كیفیت اجرایی ماشین های حفاری بررسی کیفی کار عملی ماشینهای حفاری ارزیابی كیفیت اجرایی ماشین های حفاری دانلود پایان نامه مکانیک دانلود پایان…

  • لخته ساز زیستی

    لخته ساز زیستی لخته ساز زیستی رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه لخته ساز زیستی  موثر، رمز کارآمد برای جداسازی بخش جامد و مایع لجن فعال شده ناشی از آب تصفیه شده است. کاهش ثبات فلاک می تواند با تنش…

  • پاورپوینت تعریف مهندسی نرم افزار

    پاورپوینت تعریف مهندسی نرم افزار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف مهندسی نرم افزار جهت رشته کامپیوتر در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش          يک محقق…

  • پاورپوینت ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري

    پاورپوینت ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري دانلود پاورپوینت ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري پاورپوینت ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري ويژگي‏ها و خصوصيات نظام…

  • پاورپوینت نگهدارنده های الاستومتر و سیستم لغزشی

    پاورپوینت نگهدارنده های الاستومتر و سیستم لغزشی پاورپوینت نگهدارنده های الاستومتر پاورپوینت نگهدارنده های سیستم لغزشی پاورپوینت الاستومتر پاورپوینت سیستم لغرشی پاورپوینت درمورد نگهدارنده ای الاستومتر و سیستم لغزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نگهدارنده های الاستومتر و سیستم…

  • پاورپوینت برند و توسعه تجارت

    پاورپوینت برند و توسعه تجارت دانلود رایگان پاورپوینت برند و توسعه تجارت پاورپوینت برند و توسعه تجارت برند و توسعه تجارت اهمیت برند در تجارت مفاهیم مختلف برند چرخه برندسازی ضرورت های توجه به موضوع برند در حوزه تجارت سطوح…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فارسی هشتم - ستایش

    پاورپوینت آموزش تدریس فارسی هشتم - ستایش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فارسی هشتم - ستایش به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • نظریه های مرتبط با خانواده، رضایتمندی و سازگاری زناشویی

    نظریه های مرتبط با خانواده، رضایتمندی و سازگاری زناشویی کلمات کلیدی : پایان نامه سازگاری زناشویی نظریه های مرتبط با خانواده نظریه های مرتبط با رضایتمندی نظریه های مرتبط با سازگاری زناشویی تأثیر رضایت و سازگاری زناشوئی بر کودکان عوامل…

  • پاورپوینت مدیریت استراتژیک و مراحل آن

    پاورپوینت مدیریت استراتژیک و مراحل آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک و مراحل آن جهت رشته مدیریت در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     مجموعه تصمیم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی کارایی و عملکرد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی کارایی و عملکرد مبانی نظری ارزیابی کارایی و عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی کارایی و عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی کارایی و عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی کارایی و عملکرد ادبیات نظری ارزیابی کارایی و…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر روی تصمیم خرید مشتریان

    پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر روی تصمیم خرید مشتریان پرسشنامه آمیخته بازاریابی پرسشنامه خرید مشتریان پرسشنامه تصمیم خرید مشتریان دانلود پرسشنامه آمیخته بازاریابی دانلود پرسشنامه تصمیم خرید مشتریان پرسشنامه رابطه آمیخته بازاریابی با تصمیم خرید مشتریان رفتن به سایت…

  • پاورپوینت شرکت مشاور بهبود مستمر

    پاورپوینت شرکت مشاور بهبود مستمر پاورپوینت مشاور بهبود مستمر دانلود پاورپوینت شرکت مشاور بهبود مستمر و کنترل پاورپوینت درباره شرکت مشاور بهبود مستمر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرکت مشاور بهبود مستمر جهت رشته گوناگون در قالب 20 اسلاید…

  • پروپوزال ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان

    پروپوزال ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان پروپوزال مدیریت دانش اثربخشی مدیریت دانش سنجش اثربخشی مدیریت دانش محاسبه اثربخشی مدیریت دانش با تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ای سنجش اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه پروپوزال میزان اثربخشی مدیریت دانش…

  • پاورپوینت ایدز و تاریخچه

    پاورپوینت ایدز و تاریخچه پاورپوینت ایدز و علائم آن پاورپوینت ایدز چگونه منتقل میشود پاورپوینت ایدز در ازمایش خون معمولی پاورپوینت ایدز چیست پاورپوینت تفاوت hiv با ایدز پاورپوینت علایم ایدز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ایدز و تاریخچه…

  • پاورپوینت بررسی روابط بین مهندسان مشاور و کارفرمایان

    پاورپوینت بررسی روابط بین مهندسان مشاور و کارفرمایان پاورپوینت روابط مهندسان مشاور و کارفرمایان دانلود پاورپوینت روابط مهندسان مشاور و کارفرمایان پاورپوینت درباره روابط مهندسان مشاور و کارفرمایان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی روابط بین مهندسان مشاور و…

  • پاورپوینت حسابداری موجودی مواد و کالا

    پاورپوینت حسابداری موجودی مواد و کالا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری موجودی مواد و کالا جهت رشته ی حسابداری در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت طراحی و مدیریت مراکز داده

    پاورپوینت طراحی و مدیریت مراکز داده دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت مراکز داده پاورپوینت طراحی و مدیریت پاورپوینت آموزش طراحی و مدیریت مراکز داده پاورپوینت تحقیق راحب طراحی و مدیریت مراکز داده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی و…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری شادکامی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری شادکامی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شادکامی مبانی نظری شادکامی پیشینه تحقیق شادکامی پیشینه داخلی شادکامی پیشینه خارجی شادکامی پیشینه پژوهش شادکامی پیشینه نظری شادکامی ادبیات نظری شادکامی چارچوب نظری شادکامی…

  • امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکتها

    امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکتها پیاده سازی ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در سازمان الگوی دو بعدی هزینه‌یابی بر مبنای…

  • پاورپوینت اهمیت ارگونومی و ورزش

    پاورپوینت اهمیت ارگونومی و ورزش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهمیت ارگونومی و ورزش جهت رشته تربیت بدنی در قالب 50 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       بايد…