مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
ادبیات نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
ادبیات و مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

بازاریابی از گذشته های دود کم و بیش در زندگی بشری نقش ایفا کرده اما با حرکت اقتصاد به سمت جهانی شدن و حکم فرمایی مشتری مداری بر نظام های اقتصادی، بازاریابی به ابزار انکارناپذیری برای موفقیت در روابط اقتصادی و بازرگانی جوامع کنونی تبدیل شده و برقراری ارتباطات موثر در جهت تحقق اهداف بازاریابی، از جمله دغدغه های اصلی و پایه ای مدیران سازمان ها به حساب می آید. دانشمندان بازاریابی برای برنامه ریزی و انجام امور مربوط به بازاریابی، اقدامات مربوط به آن را در قالب چهار عنصر (4Ps) طبقه بندی کرده اند. این عناصر که تشکیل دهنده ی آمیخته ی بازاریابی هستند عبارتند از: محصول، قیمت، توزیع و ترفیع. در میان این عناصر، برنامه هایی که برای ترفیع  سازمان و محصول انجام می شود از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است. بازاریابی از علم ارتباطات به عنوان ابزاری جهت تحقق اهداف ترفیعی خود استفاده می نماید (رضایی، 1389).

 

یکی از وظایف مهم در مدیریت بازاریابی، تعیین موثرترین ترکیب ترفیع می باشد. هرکدام از روش های ترفیع ویژگی های منحصر به فردی دارد که عامل تعیین کننده در انتخاب هریک محسوب می گردد. یک شرکت باید ابزارهای ارتباطی را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از عناصر ترفیعی به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. انتخاب روش های مناسب ارتباطی با توجه به موقعیت مخاطبان در بازار هدف صورت می گیرد. خرید، نتیجه ی یک فرآیند طولانی تصمیم گیری مصرف کننده است. برقرار کننده ی یک ارتباط بازاریابی باید بداند مخاطبان هدف او اکنون در چه موقعیتی قرار دارند و او می خواهد آنها را به کجا منتقل نماید (صمدی، 1387). 

 

مدیران سازمان های امروزی با درنظر گرفتن عواملی چند، مانند رقابت حاکم بر بازار، ویژگی محصولات و سازمانشان، ویژگی های مشتریان هدف و غیره، به تهیه و ترکیب خاصی از شیوه های برقراری ارتباط که شامل: تبلیغات ، پیشبرد فروش ، روابط عمومی ، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم  است، اقدام می کنند. ترکیب فوق که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بازار هدف تهیه می شود، آمیخته ی ترفیع  نامیده می شوند. هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع متاثر از عوامل مختلفی است که نقش اساسی در تدوین موثر این آمیخته دارند. ضمن اینکه هر کدام از عناصر آمیخته ی ترفیع ویژگی هایی دارند که آنها را برای ترفیع در صنایع خاصی موثرتر می نمایاند. در حقیقت در هر صنعت خاص، باید با توجه به ویژگی های آن صنعت و خصوصیات هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع به تهیه و تدوین آمیخته پرداخت (رضایی، 1389).

 

 

ترفیع یه مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که بنگاه ها انجام می دهند تا بتوانند در مورد ارزش و مطلوبیت محصول اطلاعات خوبی به خریداران بدهند، به طوری که از بین محصولات موجود در صنعت، محصول ارایه شده ی ایشان را بخرند. آمیخته ی ترفیع بازاریابی مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف درهم می آمیزند. یک کسب و کار کوچک و متوسط باید ابزارهای ترفیع را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از این عناصر به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. از این رو ترفیع عبارت است از: مجموعه فعالیت های اطلاع رسانی، ترغیب، یادآوری و اثرگذاری. آمیخته ی مرسوم ترفیع بازاریابی، مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف ترکیب می کنند. از این رو برنامه ترفیع، ترکیب ویژه ای از تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم است که شرکت بدان وسیله با آگاهی و جذب مشتری به اهداف خود از جمله افزایش فروش محصولات خود نایل می شود (رضوانی و خرمشاهی، 1390).

 

 

• تبلیغات

از مهمترین اجزای آمیخته مرسوم ترفیع است که نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی شرکت نظیر ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مخاطبان نسبت به شرکت ایفا می کند. تبلیغات مقدمات معرفی و آشنایی با شرکت و محصولات آن را فراهم می آورد. به گونه ای که تنظیم نوع تبلیغات، زمانبندی، تعدد آن، مضمون و اینکه از چه رسانه ای این پیام انتقال یابد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. رسانه های تبلیغاتی عبارتند از: تلویزیون، رادیو، مطبوعات، تابلوهای تبلیغاتی و پست (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• روابط عمومی

عبارت است از کسب نام و اعتبار مناسب و ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای شرکت. روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و رجحان در مشتری از توان خوبی برخوردار بوده و مستلزم تعیین اهداف، انتخاب پیام های روابط عمومی و وسیله ی ناقل پیام، اجرای برنامه ی روابط عمومی و ارزیابی نتایج آن است. روابط عمومی بیشتر در قالب سخنرانی ها، تعیین شماره های خاص برای مشتریان جهت اعلام نظرات و انتقادات (صدای مشتری در سازمان)، تعیین واحد خدمات پس از فروش و غیره، قابل بحث و بررسی است. ابزارهای روابط عمومی عبارتند از: نشر مقالات علمی در رابطه با کالا و خدمات مورد نظر، کنفرانس های خبری و برگزاری سمینارها، چاپ نشریات، پوستر و بروشور، انجام امور خیریه و مناسبت های اجتماعی (Sandberg, 2006).

 

 

• پیشبرد فروش

روش هایی همچون ارایه ی جوایز، هدایای تبلیغاتی، کارت های تخفیف، نمایش محصولات در ویترین، قرعه کشی، نمونه کالا، شرکت در نمایشگاه ها، سیستم کدینگ مشتری، اعطای جوایز به نیروهای فروش، اشانتیون و غیره، از این قبیلند. پیشبرد فروش، انگیزه های بیشتری را برای نیروی فروش، توزیع کنندگان و مشتریان نهایی ایجاد می کند (Belch and Belch, 2004).

 

 

• فروش شخصی

به طرز برخورد و شخصیت فردی، ویژگی های کاری و تخصص فروشنده در ارایه ی محصولی خاص ابزار فروش شخصی می گویند که می تواند به شکل فروش حضوری یا تلفنی باشد. فروش شخصی روش انعطاف پذیری است که فروشنده به طور مداوم واکنش ها و بازخوردهای خریدار را درک می کند و در شیوه های فروشش تغییراتی ایجاد می نماید (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• بازاریابی مستقیم

یکی از ابزارهای موجود در این روش، با عنوان بازاریابی تلفنی مطرح است. در این شیوه، تعدد تماس ها، طول مدت تماس ها، تجربیات قبلی در تماس با مشتریان، تخصص فرد ارایه دهنده خدمات از طریق تلفن بسیار حایز اهمیت است. بازاریابی از طریق پست الکترونیک و بازاریابی شبکه ای نیز در این دسته می توانند قرار گیرند. همچنین وب سایت یک رسانه به معنای واقعی مفهموم پیشبرد است. تاثیر روانی، انگیزشی و ارتباطی وب سایت است که می تواند عامل اصلی جذب و حفظ مشتریان اینترنتی باشد. بازاریابی مستقیم، شیوه ی موثری برای کسب و کارهای کوچک به شمار می رود زیراکه به صاحبان بنگاه ها اجازه می دهد که پاسخ های مستقیم بیشتری را از مشتریان دریافت کرده، بازار هدف را به گونه بهتری نشانه گیری کنند و محصول را بدون قرار گرفتن در فرآیند عریض و طویل و پرهزینه کانال های سنتی به فروش برسانند. شیوه های مورد استفاده در بازاریابی مستقیم عبارتند از: بازاریابی تلویزونی، بازاریابی از طریق کاتالوگ، بازاریابی از طریق پست، بازاریابی از راه دور (بازاریابی تلفنی)، فروش از طریق پست الکترونیک و فروش با کمک نمابر (Wilkinson, 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 2

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 55

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 57

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 57

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 58

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 60

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 66

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

  • عفو متهمان و محکومان در قانون مجازات اسلامی جدید از منظر فقه و حقوق

    عفو متهمان و محکومان در قانون مجازات اسلامی جدید از منظر فقه و حقوق عفو در حقوق ایران ابعاد فقهی و حقوقی عفو عفو در قانون مجازات اسلامی جدید عفو خصوصی در حقوق موضوعه ایران مستندات فقهی جواز عفو در…

  • ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت در مسیرهای کوهنوردی

    ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت در مسیرهای کوهنوردی ارزیابی عملکرد پایان نامه ارزیابی عملکرد پلیس ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت شاخص های احساس امنیت اجتماعی شاخص های امنیت اجتماعی مولفه های امنیت اجتماعی عوامل موثر بر…

  • تحلیل انواع افزودنی روی خاصیت و پروسه پی وی سی

    تحلیل انواع افزودنی روی خاصیت و پروسه پی وی سی دانلود پایان نامه پی وی سی افزودنیهای فرایند PVC افزودنیهای خواص PVC دانلود پایان نامه رشته صنایع تحلیل انواع افزودنی روی خاصیت و پروسه پی وی سی رفتن به سایت…

  • دانلود پاورپوینت سرطان های شایع در زنان 24 اسلاید

    دانلود پاورپوینت سرطان های شایع در زنان 24 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرطان های شایع در زنان 24 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS)

    پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS) پاورپوینت پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS) ISMS چيست ؟ استانداردهاي ISMS مهندسي امنيت تعريف مهندسي امنيت اصول مهندسي امنيت چرخه ی حیات مهندسی امنیت تهية خط مشي امنيت IT مديريت امنيت IT کنترل‏هاي…

  • بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی

    بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی دانلود مقاله مدیریت بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی سیستم همکاری در فروش فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

  • پاورپوینت بهداشت فردی و عمومی بدن

    پاورپوینت بهداشت فردی و عمومی بدن پاورپوینت آموزش بهداشت فردی دانلود پاورپوینت بهداشت فردی پاورپوینت درباره بهداشت فردی پاورپوینت بهداشت فردی و عمومی دانلود پاورپوینت بهداشت فردی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت فردی عمومی بدن جهت رشته بهداشت…

  • پروپوزال رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی

    پروپوزال رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی کلمات کلیدی : پروپوزال شبکه های اجتماعی مجازی مفهوم شبکه های اجتماعی مجازی نقش شبکه های اجتماعی مجازی نظریه های شبکه های اجتماعی مجازی آسیب های شبکه های اجتماعی مجازی…

  • پاورپوینت درباره جوشکاری

    پاورپوینت درباره جوشکاری پاورپوینت جوشکاری با لیزر پاورپوینت جوشکاری قوس الکتریکی پاورپوینت جوشکاری مقاومتی دانلود پاورپوینت درمورد جوشکاری دانلود پاورپوینت اصول جوشکاری دانلود پاورپوینت محافظت در جوشکاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره جوشکاری جهت رشته ی فنی و…

  • پاورپوینت انواع گلخانه

    پاورپوینت انواع گلخانه دانلود پاورپوینت درمورد انواع گلخانه پاورپوینت انواع گلخانه در معماری دانلود پاورپوینت درباره گلخانه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع گلخانه جهت رشته ی معماری در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • پاورپوینت آشنائی با تکنیکهای خلاقیت

    پاورپوینت آشنائی با تکنیکهای خلاقیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنائی با تکنیکهای خلاقیت جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 49 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     فهرست: طوفان فکری…

  • پاورپوینت درمان های سیستمی

    پاورپوینت درمان های سیستمی پاورپوینت درمان سیستمی پاورپوینت درمان سیستمی چیست پاورپوینت درباره ی درمان های سیستمی پاورپوینت درمورد درمان سیستمی پاورپوینت عملکرد درمان های سیستمی پاورپوینت فرایند درمان سیستمی پاورپوینت درمان با رویکرد سیستمی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • دانلود پاورپوینت تشخیص بارداری

    دانلود پاورپوینت تشخیص بارداری پاورپوینت در مورد بارداری پاورپوینت آماده تشخیص بارداری پاورپوینت تشخیص بارداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشخیص بارداری جهت رشته پزشکی  در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت هرس درختان میوه

    دانلود پاورپوینت هرس درختان میوه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هرس درختان میوه جهت رشته کشاورزی در 13 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       درختان ، بویژه درختان میوه…

  • دانلود پاورپوینت تغذیه صحیح برای تندرستی

    دانلود پاورپوینت تغذیه صحیح برای تندرستی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تغذیه صحیح برای تندرستی جهت رشته تغذیه در 103 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       همه ما به…

  • پاورپوینت آشنایی با دیاگرام

    پاورپوینت آشنایی با دیاگرام پاورپوینت جزوه دیاگرام های فازی پاورپوینت پنمودار های فازی علم مواد پاورپوینت دیاگرام فازی سیستم دو جزئی پاورپوینت دیاگرام فازی سیستم سه جزئی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با دیاگرام جهت رشته شیمی در قالب 72…

  • پاورپوینت برنامه بیمارستان درحوادث غیر مترقبه

    پاورپوینت برنامه بیمارستان درحوادث غیر مترقبه پاورپوینت بیمارستان پاورپوینت برنامه بیمارستان پاورپوینت برنامه بیمارستان در حوادث دانلود پاورپوینت برنامه بیمارستان درحوادث غیر مترقبه پاورپوینت حوادث غیر مترقبه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه بیمارستان درحوادث غیر مترقبه جهت رشته…

  • پاورپوینت تحقیق راجب فتوپریودیسم (تناوب نوری)

    پاورپوینت تحقیق راجب فتوپریودیسم (تناوب نوری) پاورپوینت تناوب نوری دانلود پاورپوینت تحقیق راجب فتوپریودیسم پاورپوینت فتوپریودیسم پاورپوینت آموزش فتوپریودیسم پاورپوینت تحقیق راجب فتوپریودیسم رشته علوم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحقیق راجب فتوپریودیسم جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب…

  • پرسشنامه نقش فرآیند مدیریت دانش بر اثربخشی بانک

    پرسشنامه نقش فرآیند مدیریت دانش بر اثربخشی بانک پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه اثربخشی بانک پرسشنامه تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد بانک پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش در بانک پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک پرسشنامه رابطه مدیریت دانش و اثربخشی…

  • بررسی رفتار و عملکرد اعضا و اتصالات تحت اثر بارهای رفت و برگشتی

    بررسی رفتار و عملکرد اعضا و اتصالات تحت اثر بارهای رفت و برگشتی عملکرد اعضا و اتصالات بارهای رفت و برگشتی طراحی لرزه ای سازه ها بررسی رفتار و عملکرد اعضا و اتصالات تحت اثر بارهای رفت و برگشتی بررسی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی نوجوانان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی نوجوانان مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی دانش آموزان پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی نوجوانان فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی نوجوانان پیشینه…

  • پاورپوینت مجازات اسلامی و قصور پزشکی

    پاورپوینت مجازات اسلامی و قصور پزشکی پاورپوینت قصور پزشکی در قانون مجازات جدید پاورپوینت قصور پزشکی چیست پاورپوینت قصور پزشکی یعنی چه پاورپوینت قصور پزشکی در ایران پاورپوینت قصور پزشکی در پزشکی قانونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مجازات…

  • پاورپوینت آشنایی با معاملات آتی

    پاورپوینت آشنایی با معاملات آتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با معاملات آتی جهت رشته اقتصاد در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت       فرایندی است جهت…

  • پروتکل درمانی مدیریت و کنترل خشم با رویکرد شناختی رفتاری CBT

    پروتکل درمانی مدیریت و کنترل خشم با رویکرد شناختی رفتاری CBT کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خشم پروتکل درمان کنترل خشم پروتکل درمانی مدیریت خشم پروتکل درمان مدیریت خشم cbt خرید پروتکل درمانی مدیریت خشم پروتکل درمان شناختی رفتاری…

  • پاورپوینت زلزله و انواع امواج آن

    پاورپوینت زلزله و انواع امواج آن پاورپوینت امواج زلزله چیست پاورپوینت امواج زلزله چند نوع است پاورپوینت امواج زلزله ای پاورپوینت امواج سطحی زلزله پاورپوینت زلزله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زلزله و انواع امواج آن جهت رشته زمین…

  • پاورپوینت ثبت فعالیت الکتریکی قلب و اصول تفسیر الکترو کاردیوگرام

    پاورپوینت ثبت فعالیت الکتریکی قلب و اصول تفسیر الکترو کاردیوگرام رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ثبت فعالیت الکتریکی قلب و اصول تفسیر الکترو کاردیوگرام جهت رشته ی پزشکی در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن

    مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن مدل های کارآفرینی سازمانی انواع مدل های کارآفرینی سازمانی مولفه های کارآفرینی سازمانی مولفه های موانع کارآفرینی سازمانی موانع کارآفرینی سازمانی موانع کارآفرینی سازمانی در ایران ویژگی های سازمان…

  • مبانی نظری بررسی رابطه ویژگی های شغلی با تعهد سازمانی کارکنان

    مبانی نظری بررسی رابطه ویژگی های شغلی با تعهد سازمانی کارکنان عوامل شغلی ویژگیهای شغلی تعهد سازمانی کارکنان مبانی نظری رابطه عوامل شغلی با تعهد سازمانی رابطه ویژگیهای شغلی و تعهد سازمانی کارکنان مدل ویژگی های شغلی مدل ویژگیهای شغلی…

  • پاورپوینت ارزیابی مدل فرآیندی guest

    پاورپوینت ارزیابی مدل فرآیندی guest پاورپوینت guest ارزيابي مدل فرآيندي پاورپوینت guest ارزيابي دانلود پاورپوینت guest ارزيابي دانلود پاورپوینت ارزیابی مدل guest رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزيابي مدل فرآيندي GUEST جهت رشته زمین شناسی در قالب 13 اسلاید…

  • پاورپوینت نقش تغذیه در سلامت

    پاورپوینت نقش تغذیه در سلامت پاورپوینت نقش تغذیه در سلامت نقش تغذیه در سلامت نقش تغذیه در پیشگیری از بیماریها شیوع اضافه وزن و چاقی در جهان چاقي كودكي علل بروز اضافه وزن وچاقی پیامد های اضافه وزن وچاقی پیامد…

  • پایان نامـه کارشنـاسی ارشـد رشته علوم سیاسی با عنوان بررسی رابطه میان احساس عدالت در نزد جوانان تهرانی و هویت ملی

    پایان نامـه کارشنـاسی ارشـد رشته علوم سیاسی با عنوان بررسی رابطه میان احساس عدالت در نزد جوانان تهرانی و هویت ملی هویت ملی عدالت منزلتی عدالت سیاسی عدالت توزیعی تبیین جایگاه هویت در میان جوانان رابطه عدالت و هویت ملی…

  • پاورپوینت فرهنگ و تمدن ساسانیان 91 اسلاید

    پاورپوینت فرهنگ و تمدن ساسانیان 91 اسلاید پاورپوینت نژاد ساسانیان پاورپوینت پادشاهان ساسانیان پاورپوینت خلاصه تاریخ ساسانیان پاورپوینت در مورد ساسانیان پاورپوینت ساسانیان در چه قرنی بودند پاورپوینت قلمرو ساسانیان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن ساسانیان…

  • پاورپوینت معرفی چند ساختمان مدرن ایرانی

    پاورپوینت معرفی چند ساختمان مدرن ایرانی پاورپوینت اسم ساختمان های معروف ایران پاورپوینت ساختمان های مدرن ایران پاورپوینت هترین معماری های ایران پاورپوینت ساختمان مدرن پاورپوینت ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی چند ساختمان مدرن ایرانی جهت رشته…

  • پرسشنامه اعتماد به نفس جنسی آن هوپر با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه اعتماد به نفس جنسی آن هوپر با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : مقیاس اعتماد به نفس جنسی پرسشنامه اعتماد به نفس جنسی پرسشنامه اعتماد به نفس جنسی آن هوپر پرسشنامه اعتماد به نفس جنسی 15 سوالی…

  • مبانی نظری ارزیابی ارتباط الگوهای فرزند پروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی داﻧﺶ آﻣﻮزان

    مبانی نظری ارزیابی ارتباط الگوهای فرزند پروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی داﻧﺶ آﻣﻮزان مبانی نظری ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ مبانی نظری الگوهای فرزند پروری راﺑﻄﻪ ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری ﺑﺎ ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ راﺑﻄﻪ ﻣﻜﺘﺐ…