مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

مبانی نظری فعالیتهای ترفیع
دانلود مبانی نظری فعالیتهای ترفیع
پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع
ادبیات نظری فعالیتهای ترفیع
فصل دوم پایان نامه فعالیتهای ترفیع
مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع
ادبیات و مبانی نظری فعالیتهای ترفیع

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

بازاریابی از گذشته های دود کم و بیش در زندگی بشری نقش ایفا کرده اما با حرکت اقتصاد به سمت جهانی شدن و حکم فرمایی مشتری مداری بر نظام های اقتصادی، بازاریابی به ابزار انکارناپذیری برای موفقیت در روابط اقتصادی و بازرگانی جوامع کنونی تبدیل شده و برقراری ارتباطات موثر در جهت تحقق اهداف بازاریابی، از جمله دغدغه های اصلی و پایه ای مدیران سازمان ها به حساب می آید. دانشمندان بازاریابی برای برنامه ریزی و انجام امور مربوط به بازاریابی، اقدامات مربوط به آن را در قالب چهار عنصر (4Ps) طبقه بندی کرده اند. این عناصر که تشکیل دهنده ی آمیخته ی بازاریابی هستند عبارتند از: محصول، قیمت، توزیع و ترفیع. در میان این عناصر، برنامه هایی که برای ترفیع  سازمان و محصول انجام می شود از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است. بازاریابی از علم ارتباطات به عنوان ابزاری جهت تحقق اهداف ترفیعی خود استفاده می نماید (رضایی، 1389).

 

یکی از وظایف مهم در مدیریت بازاریابی، تعیین موثرترین ترکیب ترفیع می باشد. هرکدام از روش های ترفیع ویژگی های منحصر به فردی دارد که عامل تعیین کننده در انتخاب هریک محسوب می گردد. یک شرکت باید ابزارهای ارتباطی را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از عناصر ترفیعی به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. انتخاب روش های مناسب ارتباطی با توجه به موقعیت مخاطبان در بازار هدف صورت می گیرد. خرید، نتیجه ی یک فرآیند طولانی تصمیم گیری مصرف کننده است. برقرار کننده ی یک ارتباط بازاریابی باید بداند مخاطبان هدف او اکنون در چه موقعیتی قرار دارند و او می خواهد آنها را به کجا منتقل نماید (صمدی، 1387). 

 

مدیران سازمان های امروزی با درنظر گرفتن عواملی چند، مانند رقابت حاکم بر بازار، ویژگی محصولات و سازمانشان، ویژگی های مشتریان هدف و غیره، به تهیه و ترکیب خاصی از شیوه های برقراری ارتباط که شامل: تبلیغات ، پیشبرد فروش ، روابط عمومی ، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم  است، اقدام می کنند. ترکیب فوق که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بازار هدف تهیه می شود، آمیخته ی ترفیع  نامیده می شوند. هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع متاثر از عوامل مختلفی است که نقش اساسی در تدوین موثر این آمیخته دارند. ضمن اینکه هر کدام از عناصر آمیخته ی ترفیع ویژگی هایی دارند که آنها را برای ترفیع در صنایع خاصی موثرتر می نمایاند. در حقیقت در هر صنعت خاص، باید با توجه به ویژگی های آن صنعت و خصوصیات هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع به تهیه و تدوین آمیخته پرداخت (رضایی، 1389).

 

 

ترفیع یه مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که بنگاه ها انجام می دهند تا بتوانند در مورد ارزش و مطلوبیت محصول اطلاعات خوبی به خریداران بدهند، به طوری که از بین محصولات موجود در صنعت، محصول ارایه شده ی ایشان را بخرند. آمیخته ی ترفیع بازاریابی مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف درهم می آمیزند. یک کسب و کار کوچک و متوسط باید ابزارهای ترفیع را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از این عناصر به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. از این رو ترفیع عبارت است از: مجموعه فعالیت های اطلاع رسانی، ترغیب، یادآوری و اثرگذاری. آمیخته ی مرسوم ترفیع بازاریابی، مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف ترکیب می کنند. از این رو برنامه ترفیع، ترکیب ویژه ای از تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم است که شرکت بدان وسیله با آگاهی و جذب مشتری به اهداف خود از جمله افزایش فروش محصولات خود نایل می شود (رضوانی و خرمشاهی، 1390).

 

 

• تبلیغات

از مهمترین اجزای آمیخته مرسوم ترفیع است که نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی شرکت نظیر ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مخاطبان نسبت به شرکت ایفا می کند. تبلیغات مقدمات معرفی و آشنایی با شرکت و محصولات آن را فراهم می آورد. به گونه ای که تنظیم نوع تبلیغات، زمانبندی، تعدد آن، مضمون و اینکه از چه رسانه ای این پیام انتقال یابد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. رسانه های تبلیغاتی عبارتند از: تلویزیون، رادیو، مطبوعات، تابلوهای تبلیغاتی و پست (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• روابط عمومی

عبارت است از کسب نام و اعتبار مناسب و ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای شرکت. روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و رجحان در مشتری از توان خوبی برخوردار بوده و مستلزم تعیین اهداف، انتخاب پیام های روابط عمومی و وسیله ی ناقل پیام، اجرای برنامه ی روابط عمومی و ارزیابی نتایج آن است. روابط عمومی بیشتر در قالب سخنرانی ها، تعیین شماره های خاص برای مشتریان جهت اعلام نظرات و انتقادات (صدای مشتری در سازمان)، تعیین واحد خدمات پس از فروش و غیره، قابل بحث و بررسی است. ابزارهای روابط عمومی عبارتند از: نشر مقالات علمی در رابطه با کالا و خدمات مورد نظر، کنفرانس های خبری و برگزاری سمینارها، چاپ نشریات، پوستر و بروشور، انجام امور خیریه و مناسبت های اجتماعی (Sandberg, 2006).

 

 

• پیشبرد فروش

روش هایی همچون ارایه ی جوایز، هدایای تبلیغاتی، کارت های تخفیف، نمایش محصولات در ویترین، قرعه کشی، نمونه کالا، شرکت در نمایشگاه ها، سیستم کدینگ مشتری، اعطای جوایز به نیروهای فروش، اشانتیون و غیره، از این قبیلند. پیشبرد فروش، انگیزه های بیشتری را برای نیروی فروش، توزیع کنندگان و مشتریان نهایی ایجاد می کند (Belch and Belch, 2004).

 

 

• فروش شخصی

به طرز برخورد و شخصیت فردی، ویژگی های کاری و تخصص فروشنده در ارایه ی محصولی خاص ابزار فروش شخصی می گویند که می تواند به شکل فروش حضوری یا تلفنی باشد. فروش شخصی روش انعطاف پذیری است که فروشنده به طور مداوم واکنش ها و بازخوردهای خریدار را درک می کند و در شیوه های فروشش تغییراتی ایجاد می نماید (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• بازاریابی مستقیم

یکی از ابزارهای موجود در این روش، با عنوان بازاریابی تلفنی مطرح است. در این شیوه، تعدد تماس ها، طول مدت تماس ها، تجربیات قبلی در تماس با مشتریان، تخصص فرد ارایه دهنده خدمات از طریق تلفن بسیار حایز اهمیت است. بازاریابی از طریق پست الکترونیک و بازاریابی شبکه ای نیز در این دسته می توانند قرار گیرند. همچنین وب سایت یک رسانه به معنای واقعی مفهموم پیشبرد است. تاثیر روانی، انگیزشی و ارتباطی وب سایت است که می تواند عامل اصلی جذب و حفظ مشتریان اینترنتی باشد. بازاریابی مستقیم، شیوه ی موثری برای کسب و کارهای کوچک به شمار می رود زیراکه به صاحبان بنگاه ها اجازه می دهد که پاسخ های مستقیم بیشتری را از مشتریان دریافت کرده، بازار هدف را به گونه بهتری نشانه گیری کنند و محصول را بدون قرار گرفتن در فرآیند عریض و طویل و پرهزینه کانال های سنتی به فروش برسانند. شیوه های مورد استفاده در بازاریابی مستقیم عبارتند از: بازاریابی تلویزونی، بازاریابی از طریق کاتالوگ، بازاریابی از طریق پست، بازاریابی از راه دور (بازاریابی تلفنی)، فروش از طریق پست الکترونیک و فروش با کمک نمابر (Wilkinson, 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع 2

 

بخش اول: ادبیات پژوهش فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 55

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 57

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 57

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 58

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 60

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 66

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

 

  • پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی پارگامنت افلاک سیر 2007

    پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی پارگامنت افلاک سیر 2007 کلمات کلیدی : مقیاس راهبردهای مقابله مذهبی پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی دانلود پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی مقیاس راهبردهای مقابله مذهبی 22 سوالی نمره گذاری پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی روایی و پایایی پرسشنامه…

  • پاورپوينت اصول عقاید توحید درس راه های آفاقی خداشناسی

    پاورپوينت اصول عقاید توحید درس راه های آفاقی خداشناسی پاورپوینت در مورد اصول عقاید توحید پاورپوینت در مورد راه های آفاقی خداشناسی پاورپوینت اصول عقاید راه خداشناسی دانلود پاورپوینت راه های آفاقی خداشناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت اصول…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 3

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 3 مبانی نظری سرسختی روانشناختی ادبیات نظری سرسختی روانشناختی چارچوب نظری سرسختی روانشناختی فصل دوم پایان نامه سرسختی روانشناختی دانلود مبانی نظری سرسختی روانشناختی پیشینه سرسختی روانشناختی پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی جدید

    پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی جدید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی جدید جهت رشته ی عمران در قالب 47 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • بررسی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی صنعت بیمه

    بررسی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی صنعت بیمه رتبه بندی در صنعت بیمه ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه ارزیابی عملکرد صنعت بیمه شاخص های ارزیابی عملکرد بیمه معیارهای ارزیابی عملکرد شرکت بیمه ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه مروری بر روش های…

  • پاورپوینت آموزش علوم ششم ابتدایی مبحث شگفتی های برگ

    پاورپوینت آموزش علوم ششم ابتدایی مبحث شگفتی های برگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم ششم ابتدایی مبحث شگفتی های برگ در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود پاورپوینت تاریخ معماری تزئینی

    دانلود پاورپوینت تاریخ معماری تزئینی دانلود پاورپوینت در مورد معماری پاورپوینت معماری تزئینی دانلود پاورپوینت آماده معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاریخ معماری تزئینی جهت رشته معماری در 15 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل فصل دوم پایان نامه فعالیت های کمک برنامه و مکمل مبانی نظری فعالیت های کمک برنامه و مکمل پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل پیشینه پژوهش فعالیت…

  • دانلود پاورپوینت پایان نامه شبکه های بی سیم Wi-Fi

    دانلود پاورپوینت پایان نامه شبکه های بی سیم Wi-Fi دانلود پاورپوینت پایان نامه شبکه های بی سیم Wi-Fi پاورپوینت پایان نامه شبکه های بی سیم Wi-Fi پاورپوینت شبکه های بی سیم Wi-Fi پاورپوینت پایان نامه شبکه های بی سیم رفتن…

  • پاورپوینت پیش تنیدگی و روشها و انواع مزایا آن

    پاورپوینت پیش تنیدگی و روشها و انواع مزایا آن پاورپوینت پیش تنیدگی بتن پاورپوینت پیش تنیدگی پیچ پاورپوینت پیش تنیدگی پیچ چیست پاورپوینت پیش تنیدگی یعنی چه پاورپوینت پیش تنیدگی در بتن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفهوم پیش…

  • حمایت از حقوق مالکانه و تفاوت میان نقض معاهده و مصادره با توجه به رویکرد مراجع داوری و جایگاه حقوق بین الملل

    حمایت از حقوق مالکانه و تفاوت میان نقض معاهده و مصادره با توجه به رویکرد مراجع داوری و جایگاه حقوق بین الملل مصادره و سلب مالکیت داوری تجاری بین الملل سلب مالکیت غیر مستقیم در آراء داوری بین الملل سلب…

  • پاورپوینت انداره گیری عملکرد سبد سهام

    پاورپوینت انداره گیری عملکرد سبد سهام پاورپوینت انداره گیری عملکرد سبد سهام تحقیق انداره گیری عملکرد سبد سهام مقاله انداره گیری عملکرد سبد سهام انداره گیری عملکرد سبد سهام عملکرد سبد سهام مقیاس پاداش تغییر پذیری(RVAR) مقیاس پاداش نوسان پذیری(RVOL)…

  • دانلود پاورپوینت کنترل پروژه

    دانلود پاورپوینت کنترل پروژه دانلود پاورپوینت مدیریت کنترل پروژه دانلود پاورپوینت نرم افزار کنترل پروژه دانلود پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه دانلود پاورپوینت برنامه ریزی و کنترل پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کنترل پروژه جهت رشته مدیریت در…

  • حدود اختیارات رهبری و قوه مقننه در عفو محکومین

    حدود اختیارات رهبری و قوه مقننه در عفو محکومین عفو محکومین در حدود تبیین عفو محکومین در قصاص تبیین عفو محکومین در دیات عفو محکومین در مجازات های تعزیری مقام صالح برای اعطای عفو در اسلام اختیارات حاکم  و قوه…

  • گزارش کارآموزی رشته مدیریت و روانشناسی با عنوان بررسی استرس و رضایت شغلی کارکنان شرکت پارس خودرو

    گزارش کارآموزی رشته مدیریت و روانشناسی با عنوان بررسی استرس و رضایت شغلی کارکنان شرکت پارس خودرو استرس کارکنان رضایت شغلی کارکنان استرس کارکنان شرکت پارس خودرو رضایت شغلی کارکنان شرکت پارس خودرو بررسی استرس و رضایت شغلی کارکنان شرکت…

  • دانلود پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت QFD

    دانلود پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت QFD دانلود پاورپوینت qfd پاورپوینت رایگان qfd دانلود رایگان پاورپوینت qfd پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت دانلود پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت جهت رشته مدیریت در 34 اسلاید…

  • روشهای درمانی سوء مصرف مواد

    روشهای درمانی سوء مصرف مواد تحقیق درباره اعتیاد به مواد مخدر تحقیق درباره سوء مصرف مواد سوابق روانی و صفات خلقی معتادان شکال درمان سوء مصرف مواد روشهای درمانی اعتیاد به مواد مخدر رفتن به سايت اصلي هدف از این…

  • پروتکل ارتباطی CAN و کاربرد آن در خودرو

    پروتکل ارتباطی CAN و کاربرد آن در خودرو پروتکل ارتباطی CAN و کاربرد آن در خودرو پروتکل ارتباطی CAN کنترل الکترونیکی ارتباطات RS کنترلرها و پروسسورها کاربرد پروتکل CAN در خودرو پروتکل های Auto bus رفتن به سایت اصلی آشنایی…

  • پاورپوینت آشنائی با اصول ومفاهیم علم تمرین

    پاورپوینت آشنائی با اصول ومفاهیم علم تمرین آشنائی با اصول ومفاهیم علم تمرین رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آشنائی با اصول ومفاهیم علم تمرین به تعداد 18 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و ارائه دانشجویان   شامل مباحث زیر می…

  • پاورپوینت جزوه اکولوژی عمومی دکتر علی اصغر نیشابوری

    پاورپوینت جزوه اکولوژی عمومی دکتر علی اصغر نیشابوری جزوه اکولوژی عمومی دکتر علی اصغر نیشابوری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جزوه اکولوژی عمومی دکتر علی اصغر نیشابوری برای رشته زیست شناسی و کشاورزی 67 اسلاید پاورپوینت مناسب اساتید و ارائه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی 64 صفحه فصل دوم پایان نامه بازاریابی ویروسی مبانی نظری بازاریابی ویروسی پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی پیشینه داخلی بازاریابی ویروسی پیشینه خارجی بازاریابی ویروسی پیشینه پژوهش بازاریابی ویروسی پیشینه نظری بازاریابی ویروسی ادبیات…

  • مفهوم و ماهیت امنیت زیستی و ارائه راهکارهایی برای مهار بیماری با تاکید بر بیماریهای عفونی

    مفهوم و ماهیت امنیت زیستی و ارائه راهکارهایی برای مهار بیماری با تاکید بر بیماریهای عفونی امنیت زیستی بیماریهای عفونی دام طراحی امنیت زیستی کاهش بیماریهای عفونی با امنیت زیستی مفهوم و ماهیت امنیت زیستی و ارائه راهکارهایی برای مهار…

  • پاورپوینت اعتیاد و انواع مواد مخدر

    پاورپوینت اعتیاد و انواع مواد مخدر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اعتیاد و انواع مواد مخدر جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 91 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت آشنایی با مفاهیم طراحی سازه های فولادی

    پاورپوینت آشنایی با مفاهیم طراحی سازه های فولادی پاورپوینت طراحی سازه پاورپوینت سازه های فولادی پاورپوینت آموزش طراحی سازه پاورپوینت مراحل طراحی سازه پاورپوینت طراحی سازه های خاص رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مفاهیم طراحی سازه های…

  • پاورپوینت مدیریت مشارکتی مرتبط با تئوری مدیریت - سطح دکتری

    پاورپوینت مدیریت مشارکتی مرتبط با تئوری مدیریت - سطح دکتری کلمات کلیدی : پاورپوینت مدیریت مشارکتی مرتبط با تئوری مدیریت - سطح دکتری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدیریت مشارکتی مرتبط با تئوری مدیریت - سطح دکتری به تعداد 71…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دلزدگی زناشویی 99 صفحه

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دلزدگی زناشویی 99 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دلزدگی زناشویی مبانی نظری دلزدگی زناشویی پیشینه تحقیق دلزدگی زناشویی پیشینه داخلی دلزدگی زناشویی پیشینه خارجی دلزدگی زناشویی پیشینه پژوهش دلزدگی زناشویی پیشینه نظری…

  • دانلود پاورپوینت انواع آنتی بیوتیک ها

    دانلود پاورپوینت انواع آنتی بیوتیک ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آنتی بیوتیک ها رشته پزشکی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         آنتی‌بیوتیک به…

  • پاورپوینت بررسی باغ های کهن ایران

    پاورپوینت بررسی باغ های کهن ایران پاورپوینت بررسی باغ های کهن ایران بررسی باغ های کهن ایران معماری کتابخانه اسکندریه مصر باغ های کهن ایران باغ‌های بین‌النهرین باغ ایرانی خصوصیات باغ ایرانی از ورود اسلام در ایران تا دوره‌ی قاجار…

  • ترجمه تأثیر روشهای مختلف خاکورزی بر روی اثر (میزان انتشار) کربن تولید گندم و ذرت در فلات لس چین

    ترجمه تأثیر روشهای مختلف خاکورزی بر روی اثر (میزان انتشار) کربن تولید گندم و ذرت در فلات لس چین اثر کربن، روشهای خاکورزی، ذخیره کربن آلی خاک، عملکرد، ذرت بهاره، گندم زمستانه، Carbon footprint Tillage practices Soil organic carbon storage…

  • مبانی نظری ارزیابی تاثیر میزان استفاده از فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی

    مبانی نظری ارزیابی تاثیر میزان استفاده از فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر فناوری بر ساختار سازمانی رابطه بین تکنولوژی و ساختار سازمانی اثر تکنولوژی بر ساختار سازمانی تکنولوژی سازمانی مبانی نظری میزان تاثیر…

  • نظریه های مددکاری اجتماعی در مورد سازگاری

    نظریه های مددکاری اجتماعی در مورد سازگاری نظریه های سازگاری اجتماعی pdf نظریه های مربوط به سازگاری نظریه های روانشناسی سازگاری نظریه های جامعه شناسی سازگاری اجتماعی نظریه های مددکاری اجتماعی سازگاری دیدگاه های مختلف سازگاری رفتن به سايت اصلي…

  • دانلود پاورپوینت بیماری های انگلی 29 اسلاید

    دانلود پاورپوینت بیماری های انگلی 29 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری های انگلی  29 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت استراتژی های مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت استراتژی های مدیریت منابع انسانی کلمات کلیدی : پاورپوینت استراتژی های مدیریت منابع انسانی بررسی پاورپوینت استراتژی های مدیریت منابع انسانی تحلیل استراتژی های مدیریت منابع انسانی پاورپوینت استراتژی های منابع انسانی تحقیق استراتژی های مدیریت منابع انسانی رفتن…

  • دانلود مقاله بررسی رابطه کاربری زمین و میزان آسیب پذیری شهر تهران در برابر زلزله و روشهای کاهش آن

    دانلود مقاله بررسی رابطه کاربری زمین و میزان آسیب پذیری شهر تهران در برابر زلزله و روشهای کاهش آن کاربری زمین آسیب پذیری خطرات زلزله روش های برنامه ریزی شهری آسیب پذیری شهر تهران در برابر خطرات زلزله بررسی رابطه…

  • گوشت گاو در رژیم غذایی آمریکا

    گوشت گاو در رژیم غذایی آمریکا گوشت گاو در رژیم غذایی آمریکا رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه آمریکاییها یک ملت خورنده گوشت گاو می باشند. در هر سال یک فرد به طور متوسط در این کشور 67.5 پوند گوشت…