مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع هفدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یك عبارت نوین در اواسط دهه 1990 رواج یافت. اگرچه  سی آر ام به عنوان یكی از مهمترین مباحث تجارت الكترونیك است، اما هیچ تعریف مشترك و واضحی از آن وجود ندارد.

 

 

 

بعضی از تعاریف  سی آر ام از زبان متخصصان و تحلیلگران به شرح زیر می باشد:كودول  در سال 1998،  سی آر ام را تحت عنوان تركیب فرآیندها و تكنولوژی های كاری در مورد مشتری تعریف می كند. كالا كَُوتا و رابینسون  در سال 2000، سی آر ام را به عنوان یكپارچگی استراتژی های فروش، بازاریابی و خدمات معرفی نموده و آن را عاملی برای جلوگیری از ایجاد دید تك بعدی درباره مشتریان می دانند و به نقش یكپارچگی فرآیندها و دپارتمان های مختلف در اجرای  سی آر ام با هدف افزایش خدمات به مشتری، اشاره دارند(نگای  ، 2005، 582). 

 

 

دودس  در سال 2001، بیان می دارد كه  سی آر ام درباره ارایه خدمات بهتر به مشتریان در همه سطوح سازمانی است. سویفدر ، در سال 2001، سی آر ام را به عنوان رویكرد سازمانی برای فهم و تأثیر رفتار مشتری در ارتباطات وی با سازمان، به منظور بهبود در جذب، حفظ، وفاداری و سودآوری مشتری تعریف كرده است. شت و پارواتیار  در سال 2001، سی آر ام را به عنوان «استراتژی جامع و فرآیند جذب، حفظ و مشاركت با مشتری كه شامل یكپارچگی بخش های بازاریابی، فروش، خدمات مشتری و زنجیره تأمین سازمان برای دستیابی به كارآیی بیشتر و مؤثر در ارایه ارزش به مشتری است» تعریف كرده اند(نگای ، 2005، 583). آرم استرانگ  در سال 2004، سی آر ام را به این صورت توصیف می كند: «فرآیند كلی ایجاد و نگهداری رابطه با مشتریان سودآور از طریق ارایه ارزش بیشتر به مشتریان و جلب رضایت بیشتر آنان. »(پاین  ، 2004، 527)

 

 

 

 

 

عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یك ضرورت استراتژیك برای تمامی سازمان ها می باشد. چرا كه اجرای مؤثر آن می تواند سبب افزایش رضایت مشتری، وفاداری و جذب آنها و در نتیجه فروش بیشتر و تكرار خرید گردد) پاپاسولومو ، 2002، 62). بعضی از سازمان ها در اجرای آن مشكل دارند چرا كه نگرش آنها به این مقوله صرفاً تكنولوژیكی است. یعنی استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری را با تكنولوژی سی آر ام یكی می دانند، در حالی كه سی آر ام یك مسئله تكنولوژیكی نیست بلكه مسئله ای كاری است كه ابزار تكنولوژی اطلاعات باید به آن اختصاص داده شود، طراحی شود و با عملیات ها و استراتژی های كاری هماهنگ شود)نگای ، 2005، 584 ).

 

 

 

نرخ شكست پروژه های سی آر ام بیش از شصت و پنج درصد می باشد. پر واضح است كه توقف یا  شكست این پروژه ها اغلب در نتیجه عدم فهم این مطلب است كه برای اجرای سی آر ام چه فعالیت هایی لازم است(آبلا و دیگران  ، 2004، 603). سیگالا در سال 2005، عدم وجود چارچوبی برای اجرای مؤثر مدیریت ارتباط با مشتری را باعث به وجود آمدن چنین شكست هایی می داند (نگای ، 2005، 584). مدیریت ارتباط با مشتری معانی و مفاهیم مختلفی را به ذهن افراد مختلف متبادر می کند. علیرغم اینکه مفهوم ارتباط با مشتری در ظاهر ساده و واضح به نظر می رسد اما برسر تعریف آن توافق کمی وجود  دارد. به عنوان مثال زابلالیش، چهل تعریف متمایز از مدیریت ارتباط با مشتری را در ادبیات مشخص نموده است(ایساکسون ، 2005). لوین مدیریت ارتباط با مشتری را استفاده از اطلاعات و دانش مربوط به مشتری به منظور تحویل کالا و خدمات به مشتری می داند(بال ، 2003 ).

 

 

 

 

 تامسون در سال 2002، سی آر ام را یک فرهنگ و فلسفه کاری مشتری محور بیان می کند که به طور مؤثرتری فرآیندهای سرویس دهی، فروش و بازاریابی را پشتیبانی می کند. کین کید در سال 2003، سی آر ام را به عنوان کاربرد استراتژیک اطلاعات، فرآیند، تکنولوژی اطلاعات و افراد برای مدیریت رابطه مشتری با سازمان بیان نموده است. او همچنین مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان فلسفه تجاری با منفعت در بخش های شناسایی شده موجود و مشتری احتمالی تعریف می کند “سی آر ام فرآیند ارتقاء یافته تکنولوژی اطلاعات است که صلاحیت مختلف هر مشتری ها را شناسایی نموده و توسعه و ادغام می کند و بر آن تأکید می کند به این قصد که ارزش برتر برای مشتری ارایه دهد” (ویکستروم، 2003). سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری روابط بین سازمان با مشتریان، شرکای تجاری، تأمین کنندگان، کارکنان و سایر سازمان ها را تسهیل می کنند. بر این اساس هدف از این رویکرد درک اهمیت فعالیت های مردم گرا در جهت شناخت بهتر از آنها و برقراری ارتباط مثمرثمر تر با آنهاست(ایساکسون ، 2005). 

 

 

همانطور كه قبلاٌ هم اشاره شد، مشتریان بهترین دارائی یك سازمان هستند وتعداد روبه افزایش سازمان ها، اهمیت مشتری محور شدن را در دنیای رقابتی امروز نشان می دهد. همچنین سازمان ها باید دانایی درباره مشتریان، محصولات و خدمات را به صورت درون سازمانی (وظایف مختلف سازمان) و به صورت بیرونی (نقاط تماس با مشتریان) ایجاد كنند. بنابراین، مدیران سازمان به سمت آگاهی یافتن نسبت به فاكتورهای مهم موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان خود كشیده می شوند (گرینبرگ ، 2002). گامسون در سال 2002، سی آر ام را به عنوان یك قاعده ضروری برای سازمان هایی كه نیازمند توسعه و پیشرفت بیشتری است، قلمداد می كند و در این زمینه، شناسایی ابعاد كلیدی  سی آر ام را بسیار مهم می داند (پاین ، 2004،  527). 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3مدیریت ارتباط با مشتری
2-1-1) مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری11
2-1 -2) چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری14
2-1-3)  عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری16
2 – 1- 4 ) مفهوم مشتری و رضایت مندی مشتریان 20
2 – 1- 5 ) فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان 21     
2 – 1- 6 ) اهداف مدیریت ارتباط با مشتری23
202 – 1 – 7 ) ابعاد وعناصر  سی آر ام30
2 – 1- 8 ) فرآیند پیاده سازی  سی آر ام  31
2  -1 – 9 ) مراحل ارایه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری32
2 – 1- 10 ) عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی  سی آر ام 34
2 – 1- 11 )چالش های اجرایی سی آر ام 34
2- 1- 12 ) تکنولوژی سی آر ام  و الگوهای های عملکردی 35 
2-1- 13 ) الگوهای سی آر ام  37
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

  • پاورپوينت درس شیوه ارائه مطالب علمی و فنی

    پاورپوينت درس شیوه ارائه مطالب علمی و فنی پاورپوينت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی پاورپوینت درس شیوه ارائه مطالب علمی و فنی پاورپوینت در مورد شیوه ارائه مطالب علمی و فنی پاورپوینت برای درس شیوه ارائه مطالب شیوه ارائه…

  • پاورپوینت آشنایی با ازدواج سفيد

    پاورپوینت آشنایی با ازدواج سفيد پاورپوینت ازدواج سفید دانلود پاورپوینت ازدواج سفید پاورپوینت در مورد ازدواج سفید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ازدواج سفيد جهت رشته علوم اجتماعی در قالب 42 اسلايد و با فرمت pptx به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات 73 صفحه کامل و جامع

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات 73 صفحه کامل و جامع کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تبلیغات مبانی نظری تبلیغات پیشینه تحقیق تبلیغات پیشینه داخلی تبلیغات پیشینه خارجی تبلیغات پیشینه پژوهش تبلیغات پیشینه نظری تبلیغات ادبیات نظری تبلیغات…

  • دانلود پاورپوینت ازمایش خزش و سختی

    دانلود پاورپوینت ازمایش خزش و سختی پاورپوینت انجام ازمایش خزش و سختی پاورپوینت تحلیل ازمایش خزش و سختی پاورپوینت درباره ی ازمایش خزش و سختی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ازمایش خزش و سختی در قالب 17 اسلاید و…

  • بررسی تطبیقی جرایم پولشویی در نظام های حقوقی ایران و امارات

    بررسی تطبیقی جرایم پولشویی در نظام های حقوقی ایران و امارات کلمات کلیدی : پولشویی در حقوق امارات بررسی تطبیقی پولشویی پولشویی در حقوق ایران پولشویی در حقوق بین الملل پولشویی در حقوق کیفری ایران جرم پولشویی در حقوق ایران…

  • پاورپوینت بررسی انتقال حرارت و جرم در مبدل ها

    پاورپوینت بررسی انتقال حرارت و جرم در مبدل ها دانلود پاورپوینت بررسی انتقال حرارت و جرم در مبدل ها تحقیق درمورد پاورپوینت بررسی انتقال حرارت و جرم در مبدل ها پاورپوینت بررسی انتقال حرارت و جرم در مبدل ها انواع…

  • مداخلات در زمینه پرخاشگری و بررسی رویکردهای آن

    مداخلات در زمینه پرخاشگری و بررسی رویکردهای آن کلمات کلیدی : مدل پرخاشگری کودکان مدل های پرخاشگری رویکردهای پرخاشگری نظریه های پرخاشگری کودکان نظریه های جامعه شناسی پرخاشگری عوامل خطر ساز و موثر در پرخاشگری نظریه های روانشناسی در مورد…

  • پاورپوینت نظام سرمایه داری

    پاورپوینت نظام سرمایه داری کلمات کلیدی : پاورپوینت نظام سرمایه داری نظام سرمایه داری تحقیق نظام سرمایه داری مقاله نظام سرمایه داری پایان نامه نظام سرمایه داری آزادی اقتصادی ‌پيشينه‌ تاريخی نظريه آزادی اقتصادی ادله طرفداران‌ اقتصاد ليبرال، سرمايه‌داری آزادی…

  • نقش خصوصی سازی گمرک در ارتقای زیر ساخت های گمرک

    نقش خصوصی سازی گمرک در ارتقای زیر ساخت های گمرک خصوصی سازی گمرک ارتقا زیرساخت نقش خصوصی سازی گمرک در ارتقای زیر ساخت های گمرک استان آذربایجان غربی دانلود مقاله مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده…

  • دانلود تحقیق درباره شخصیت و تیپ های شخصیتی word

    دانلود تحقیق درباره شخصیت و تیپ های شخصیتی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شخصیت و تیپ های شخصیتی با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • پرسشنامه استاندارد سنجش رفتار شهروندی سازمانی

    پرسشنامه استاندارد سنجش رفتار شهروندی سازمانی پرسشنامه رفتار شهروندی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی پرسشنامه سنجش رفتار شهروندی سازمانی پرسشنامه استاندارد رفتار شهروندی پرسشنامه استاندارد رفتار شهروندی سازمانی دانلود پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی دانلود رایگان پرسشنامه رفتار سازمانی رفتن به سایت…

  • فرسودگی هیجانی در پرستاران و بررسی نظریه های مختلف فرسودگی

    فرسودگی هیجانی در پرستاران و بررسی نظریه های مختلف فرسودگی کلمات کلیدی : نظریه های فرسودگی شغلی فرسودگی هیجانی در پرستاران تعریف عملیاتی فرسودگی هیجانی رویکردهای مختلف نسبت به فرسودگی تعریف نظری و مفهومی فرسودگی هیجانی نظریه های مربوط به فرسودگی…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه شخصیت و نظریه های شغلی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه شخصیت و نظریه های شغلی مبانی نظری شخصیت پیشینه تحقیق شخصیت مبانی نظری نظریه های شغلی فصل دوم پایان نامه شخصیت پیشینه تحقیق نظریه های شغلی فصل دوم پایان نامه نظریه های شغلی…

  • پاورپوینت تعادل در طرف عرضه، محصول و سطح قیمت

    پاورپوینت تعادل در طرف عرضه، محصول و سطح قیمت کلمات کلیدی : پاورپوینت تعادل در طرف عرضه: محصول و سطح قیمت پاورپوینت تعادل در طرف عرضه منحنی عرضه کل: مورد افراطی کینزی منحنی عرضه کل: مورد کلاسیک ها انتقال در…

  • پروپوزال عوامل موثر بر وصول مطالبات در بانک صادرات و ارائه راهکارهایی برای بهبود وصول آنها

    پروپوزال عوامل موثر بر وصول مطالبات در بانک صادرات و ارائه راهکارهایی برای بهبود وصول آنها مطالبات بانکی چیست راهکارهای وصول مطالبات عوامل موثر در وصول موفق مطالبات بانکی وصول مطالبات چیست وصول مطالبات بانک صادرات راهکارهایی برای بهبود وصول…

  • پاورپوينت گیاه شناسی و ترکیبات شیمیایی عدس

    پاورپوينت گیاه شناسی و ترکیبات شیمیایی عدس پاورپوينت عدس پاورپوينت در مورد عدس آشنایی با آن دانلود پاورپوينت عدس آشنایی با آن دانلود پاورپوينت در مورد عدس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت عدس آشنایی با آن جهت رشته کشاورزی…

  • پاورپوینت سیمای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان آذربایجان شرقی

    پاورپوینت سیمای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان آذربایجان شرقی پاورپوینت آذربایجان غربی پاورپوینت استان آذربایجان غربی پاورپوینت سیمای آذربایجان غربی پاورپوینت سیمای اقتصادی پاورپوینت سیمای اجتماعی پاورپوینت سیمای فرهنگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیمای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی…

  • کیفیات مخففه برای کودکان بزهکار در قانون مجازات اسلامی جدید و دیگر قوانین موضوعه

    کیفیات مخففه برای کودکان بزهکار در قانون مجازات اسلامی جدید و دیگر قوانین موضوعه تعریف کیفیات مخففه کیفیات مخففه در قانون جدید کیفیات مخففه در قانون مجازات اسلامی تخفیف مجازات اطفال در نظام کیفری ایران مبانی مسئولیت کیفری اطفال در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی نوجوانان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی نوجوانان فصل دوم پایان نامه مهارت های ارتباطی نوجوانان مبانی نظری مهارت های ارتباطی نوجوانان پیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی نوجوانان پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی نوجوانان پیشینه نظری مهارت های ارتباطی…

  • پاورپوینت آشنایی با مدیریت حمل و نقل دریایی

    پاورپوینت آشنایی با مدیریت حمل و نقل دریایی پاورپوینت حمل و نقل دریایی دانلود پاورپوینت حمل و نقل دریایی پاورپوینت درباره حمل و نقل دریایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مدیریت حمل و نقل دریایی جهت رشته…

  • پاورپوینت توانمندسازی و تفویض اختیار به کارکنان

    پاورپوینت توانمندسازی و تفویض اختیار به کارکنان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توانمندسازی و تفویض اختیار به کارکنان جهت رشته مدیریت در قالب 74 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • رفتار آشوبگونه مدل شبکه عصبی و هماهنگ سازی نمایی آن

    رفتار آشوبگونه مدل شبکه عصبی و هماهنگ سازی نمایی آن شبکه عصبی شبکه عصبی مصنوعی الگوریتمهای ژنتیک در تجارت رفتار آشوبگونه مدل شبکه عصبی هماهنگ سازی نمایی شبكه های عصبی آشوبگونه شبکه های عصبی مصنوعی دانلود پایان نامه هوش مصنوعی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش طلاق عاطفی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش طلاق عاطفی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه طلاق عاطفی مبانی نظری طلاق عاطفی پیشینه تحقیق طلاق عاطفی پیشینه تحقیق در مورد طلاق عاطفی پیشینه داخلی طلاق عاطفی پیشینه خارجی طلاق عاطفی پیشینه پژوهش…

  • دانلود پاورپوینت مدرسه هوشمند

    دانلود پاورپوینت مدرسه هوشمند پاورپوینت مدرسه پاورپوینت تعریف مدرسه هوشمند پاورپوینت ارکان مدرسه هوشمند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدرسه هوشمند در قالب 44 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود پاورپوینت كاربردهای انرژی صلح آميز هسته ای در علوم باغبانی

    دانلود پاورپوینت كاربردهای انرژی صلح آميز هسته ای در علوم باغبانی پاورپوینت علوم باغبانی پاورپوینت كاربردهای انرژی صلح‌آميز هسته‌ای دانلود پاورپوینت كاربردهای انرژی صلح‌آميز هسته‌ای در علوم باغبانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت كاربردهای انرژی صلح‌آميز هسته‌ای در علوم…

  • پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ با موضوع مالیات بر درآمد در حسابداری مالی

    پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ با موضوع مالیات بر درآمد در حسابداری مالی پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ با موضوع مالیات بر درآمد در حسابداری مالی پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری حسابداری…

  • تاریخچه قاچاق انسان و بررسی عوامل آن

    تاریخچه قاچاق انسان و بررسی عوامل آن پایان نامه قاچاق انسان پیشینه تاریخی پدیده قاچاق انسان عوامل قاچاق انسان مقایسه قاچاق انسان و قاچاق مهاجران تاریخچه قاچاق انسان دانلود پایان نامه عوامل قاچاق انسان دانلود پایان نامه پیشینه قاچاق انسان…

  • پاورپوینت ماساژ نوزادان

    پاورپوینت ماساژ نوزادان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ماساژ نوزادان جهت رشته ی پزشکی در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هنگام تولد وقتی كه جنين…

  • پاورپوینت آزمايش تعيين درجه نرمی قير در 27 اسلاید ‬‎

    پاورپوینت آزمايش تعيين درجه نرمی قير در 27 اسلاید ‬‎ در این پروژه پاورپوینت آزمايش تعيين درجه نرمی قير در 27 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر و تشریح روش انجام آزمایش طبق موارد زیر…

  • پاورپوینت اهمییت فرقه شناسی و پیدایش اختلافات

    پاورپوینت اهمییت فرقه شناسی و پیدایش اختلافات پاورپوینت فرقه شناسی و پیدایش اختلافات دانلود پاورپوینت فرقه شناسی و پیدایش اختلافات پاورپوینت درباره فرقه شناسی و پیدایش اختلافات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهمییت فرقه شناسی و پیدایش اختلافات جهت…

  • پاورپوینت تغذيه در سنين بلوغ و نوجوانی

    پاورپوینت تغذيه در سنين بلوغ و نوجوانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تغذيه در سنين بلوغ ونوجوانی جهت رشته تغذیه در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      نوجوانی،…

  • پاورپوینت بررسی علل و اثرات بی خوابی

    پاورپوینت بررسی علل و اثرات بی خوابی پاورپوينت بی خوابی دانلود پاورپوينت بی خوابی پاورپوینت درباره بی خوابی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بررسی علل و اثرات بی خوابی جهت رشته پزشکی در قالب 23 اسلايد و با فرمت…

  • پاورپوینت انواع نازل ها و تنظیم میزان دبی در آنها

    پاورپوینت انواع نازل ها و تنظیم میزان دبی در آنها پاورپوینت نازل آب پاورپوینت نازل سمپاش پاورپوینت انواع نازل ها پاورپوینت قیمت نازل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نازل ها جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب78 اسلاید و با…

  • پاورپوینت در مورد کارآفرینی

    پاورپوینت در مورد کارآفرینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد کارآفرینی جهت رشته ی کارآفرینی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فرآيند ايجاد يک طرح…

  • پاورپوینت کتاب و درس روانشناسی یادگیری دکتر محمد پارسا

    پاورپوینت کتاب و درس روانشناسی یادگیری دکتر محمد پارسا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس روان شناسی یادگیری دکتر محمد پارسا جهت رشته روانشناسی در قالب 341 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…