مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع شانزدهمین  مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مروری بر تاریخچه تفکر و ایده مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

تفکر مديريت ارتباطات با مشتری ، ايده جديدی نيست. از زمان انسان‌های غارنشين، اين انتخاب در پيش روی مشتريان قرار داشته که تير و کمان‌های خود را از کدام فروشنده خريداری نمايند. اين انتخاب به تجربه مشتريان از روابط قبلی با فروشندگان مختلف بستگی دارد. به طور طبيعی، فروشنده‌ای انتخاب می‌شود که روابط بهتری با مشتريان داشته و تعاملات قبل، حين و پس از فروش را به نحو مطلوب‌تری با مشتريان به انجام برساند. از نظر تاريخي، تا قبل از انقلاب صنعتي، تجارت و بازرگاني بيشتر، رابطه محور بوده است (واینر  2001). پس از انقلاب صنعتي زماني كه توليد انبوه با روش‌هاي جديد به سرعت رشد كرد و مصرف انبوه رخ نماياند، واسطه ها در زنجيره توزيع قدرتمندتر شده، رابطه سنتي بين توليدكنندگان و مشتريان از هم گسسته شد. در نتيجه توزيع در سطح گسترده جغرافيايي پديدار شد كه خود نياز به توزيع و بازاريابي انبوه را به همراه داشت. اين روند در شرايطي كه تقاضا بيش از عرضه بود، ضامن سودآوري بسياري از شركت‌ها تلقي مي شد. 

 

 

بر اساس ديدگاه بازاريابي مبادله، صرفنظر از اينكه مشتري قديمي‌باشد يا جديد برنامه‌هاي بازاريابي به گونه اي طراحي مي شدندكه بتوانند مبادله توليدات و كالاها را تسهيل كنند. همه اين عوامل دست به دست هم دادند، تا بيشترين تمركز بر بحث مبادله اعمال شود. در نتيجه، تمام تلاش‌ها در جهت افزايش دفعات و مقدار خريد مشتري بود، كه اين امر موجب صرف بودجه بسيار اندكي براي ايجاد رابطه پايدار و با ثبات با مشتريان قديمي شده بود. در اين مقطع قيمت به عنوان يك بحث مهم جلوه گر شده، و بازاريابان سعي مي‌كردند به طور متوالي خريداران را به خريد مجدد تشويق كنند. بدون توجه به اينكه آيا هر يك از خريداران از قبل خريدي انجام داده است يا خير. در اين وضعيت، رقابت اصلي بر حفظ ارائه خدمات و توسعه محصول به مشتري و تسهيل خريد مشتري بود نه حفظ و نگهداري رابطه با مشتريان موجود. 

 

 

با شدت گرفتن رقابت، امروزه شاهد پيشي گرفتن تمركز بر روي روابط به جاي تمركز بر روي مبادله هستيم (کاتلر  1999). در وضعيت جديد بازاريابي انبوه كارايي چنداني نداشته و از سودآوري كمتري برخوردار است. در شرايطي كه ميزان عرضه زياد است و بيشتر بازارها در مرحله بلوغ به سر مي برند، مشتريان جديد به سختي يافت مي شوند. علاوه بر اين اعلام شده است كه كسب يك مشتري جديد حدود 6 الي 9 برابر حفظ مشتريان قبلي هزينه در بر خواهد داشت (پیپرز و روگرس  1993). بنابراين، نياز مبرم به نگهداري مشتريان فعلي بشدت در شركت‌ها و بنگاه‌ها احساس مي‌شود. بر اساس ديدگاه بازاريابي ارتباط با مشتري، رابطه بين طرفين مبادله، هسته اصلي پديده بازاريابي قرار مي‌گيرد. در اين ديدگاه خريدهاي مستمر و فرصت‌هاي فروش مجدد، از طريق مديريت مناسب روابط پيگيري می‌شود (ریچلد و ریگبوی  2002). 

 

 

 

 

مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

اصولاً طراحی و پیاده سازی CRM نیازمند ملاحظات متعددی است که موارد زیر برخی از مهمترین آنهاست. 

    یکپارچه نمودن سیستم‌های front-end با فرآیند داده کاوی back- office به منظور رسیدن به دیدگاه مشتری. 

 

    ایجاد یک انبار داده مرکزی برای داده‌های جدید و قدیم، داده کاوی و تجزیه و تحلیل آن، ایجاد مدل‌های داده متفاوت برای ارائه راه کار، استاندارد نمودن فرمت داده‌ها برای کاهش پیچیدگی و استفاده نمودن از داده‌های با کیفیت بالا

 

    اتوماسیون فرآیند تصمیم گیری، نظارت واریانس‌ها در رفتار مشتری. 

 

    استفاده از تجزیه و تحلیل خوشه ای برای کشف چشم اندازهای مشتریان جدید

 

    ساخت، آزمایش و بکارگیری مدل‌های تحلیل

 

•    تعریف روشن و قابل اندازه گیری از اهداف کسب و کار برای هر مرحله•    سنجش رضایت مشتری
•    تجزیه و تحلیل پایگاه داده مشتری
•    ترفیع وفاداری مشتری برای افزایش سودآوری و تعیین نیازها و فرصت‌های مشتری
•    پیشنهاد سطح خدمت رسانی مشابه به مشتری از طریق کانال‌ها (تامپسون 2006). 

 

اما استفاده از همه این ملاحظات در طراحی و پیاده سازی سیستم‌ها زمانی ممکن است که فعالیت طراحی در بستر یک مدل مفهومی انجام شود. در واقع این مدل‌ها شکل انتزاعی از واقعیت تعامل و ارتباط بین مؤلفه‌های مختلف استراتژی، فرآیند یا فلسفه CRM در یک سازمان می‌باشد. در این قسمت برخی از مدل‌های مفهومی مطرح را بررسی می کنیم. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    32-2- مدیریت ارتباط با مشتری    5
2-2-1- مروری بر تاریخچه تفکر و ایده CRM    5
2-2-2- فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری    6
2-2-3- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری    7
2-2-4- اهداف CRM    10
جدول 2-1- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف    11
2-2-5- مزایاي ارتباط با مشتري    12
جدول 2-2- مزایاي مدیریت ارتباط با مشتري    12
2-2-6- مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط با سازمان    13
2-2-7- انواع سیستم‌هاي CRM    13
2-2-8- CRM عملیاتی    14
جدول 2-3- ابعاد فن آوریهای CRM عملیاتی در بخشهای سازمانی    15
2-2-9- CRM تحلیلی    16
2-2-10- CRM تعاملی    18
شکل 2-1- مدل ارتباط انواع CRM از دیدگاه فن آوری فیلیپس و بالتزان    19
2-2-11- مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-2-11-1- مدل تعالی شرکتهای برتر (LIC)    20
شکل 2-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری LIC    21
2-2-11-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    21
شکل 2-3- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    22
2-2-11-3- مدل استراتژی CRM    22
شکل 2-4- مدل استراتژی CRM    23
2-2-11-4- مدل چرخه حیات CRM    23
جدول 2-4- مراحل CRM مطابق مدل چرخه حیات CRM    23
2-2-11-5- مدل سوئیفت    24
2-2-12- عوامل مؤثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان    25
2-2-12-1- فرآیندها    25
2-2-12-2- عامل انسانی    26
2-2-12-3- تکنولوژی    29
2-3- کیفیت ارتباط    33
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    33
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    33
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    35
2-3-3-1- ميزان خريد    35
2-3-3-2- ارتباط مستمر    36
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     36
2-3-4- انواع مشتری    38
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    38
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    40
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    40
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    41
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    42
2-4- ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-1-  مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-2- طول عمر مشتری    43
2-4-3- مدیریت طول عمر مشتری    44
2-4-4- ارزش طول عمر مشتری    45
2-4-5- کاربردهای ارزش طول عمر مشتری    46
2-4-6- روش‌های متداول محاسبه CLV    46
2-4-7- محاسبه CLV از دید مشتری    49
2-4-8- ارتباط بین RQ و CLV    50

 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

  • تشریح نحوه شبیه سازی ترانسفورماتور

    تشریح نحوه شبیه سازی ترانسفورماتور ترانسفورماتور مدلسازی ترانسفورماتور مدلسازی ترانسفورماتور ایده آل مدل سازی ترانسفورمر با اثر اشباع روشهای مختلف اشباع ترانسفورماتور شبیه سازی ترانسفورماتور شبیه سازی ترانسفورماتور پنج ستونی تشریح نحوه شبیه سازی ترانسفورماتور رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پاورپوینت مدیریت کنترل ریسک

    پاورپوینت مدیریت کنترل ریسک پاورپوینت محاسبه ریسک برای معاملات ازاد پاورپوینت نحوه محاسبه ریسک پاورپوینت محاسبه کنترل ریسک پاورپوینت مدیریت ریسک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت کنترل ریسک جهت رشته مدیریت در قالب 23 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل…

  • پاورپوینت کلیاتی درباره مدیریت

    پاورپوینت کلیاتی درباره مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کلیاتی درباره مدیریت جهت رشته ی مدیریت در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       رهيافت‌های سنتی: كه…

  • پاورپوینت آموزش تدریس حرف ﻳ ی

    پاورپوینت آموزش تدریس حرف ﻳ ی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف ﻳ  ی به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 23 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 23 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت مديريت مالی

    پاورپوینت مديريت مالی پاورپوینت مديريت مالی و شاخص ها پاورپوینت مديريت مالی و اهداف دانلود پاورپوینت مديريت مالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مديريت مالی  جهت رشته ی حسابداری در قالب 305 اسلاید و با فرمت pptx و با…

  • پاورپوينت اجرای راهبرد بهره وری

    پاورپوينت اجرای راهبرد بهره وری پاورپوینت بهره وری دانلود پاورپوینت اجرای راهبرد بهره وری پاورپوینت در مورد راهبرد بهره وری راهبرد بهره وری ppt پاورپوینت در باره اجرای راهبرد بهره وری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت اجرای راهبرد بهره…

  • پاورپوینت انواع نما ونحوه ی اجرای آن

    پاورپوینت انواع نما ونحوه ی اجرای آن دانلود پاورپوينت انواع نما ونحوه ی اجرای آن دانلود پاورپوينت در مورد انواع نما ونحوه ی اجراي آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع نما ونحوه ی اجرای آن جهت رشته معماری…

  • پاورپوینت شناخت مراکز خرید معاصر در ایران

    پاورپوینت شناخت مراکز خرید معاصر در ایران پاورپوینت مراکز خرید پاورپوینت مراکز خرید معاصر پاورپوینت مراکز خرید در ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شناخت مراکز خرید معاصر در ایران جهت رشته معماری در قالب 23 اسلاید و با…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت بحران در حوادث مترقبه

    دانلود پاورپوینت مدیریت بحران در حوادث مترقبه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت بحران در حوادث مترقبه جهت رشته مدیریت در 56 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       حوادث…

  • پاورپوینت آموزش منابع انسانی

    پاورپوینت آموزش منابع انسانی رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت آموزش منابع انسانی فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید:39 اسلاید دسته: مدیریت منابع انسانی- مدیریت منابع انسانی پیشرفته طراحی اسلایدهای بسیار زیبا این فایل در زمینه " آموزش منابع انسانی…

  • پاورپوینت بررسی مدلهاي اقتصادی كلاسيك جديد و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان

    پاورپوینت بررسی مدلهاي اقتصادی كلاسيك جديد و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی مدلهاي اقتصادی كلاسيك جديد و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان مدلهاي اقتصادی كلاسيك جديد نظریه های اقتصادی كلاسيك جديد ساختار مدلهاي كلاسيك جديد…

  • پاورپوینت کاربرد هوش هیجانی در کنترل خشم

    پاورپوینت کاربرد هوش هیجانی در کنترل خشم پاورپوینت کاربرد هوش هیجانی پاورپوینت هوش هیجانی پاورپوینت هوش هیجانی چیست پاورپوینت تعریف هوش هیجانی پاورپوینت کنترل خشم پاورپوینت راه های کنترل خشم پاورپوینت هوش هیجانی و کنترل خشم رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوينت آشنایی با حل معادلات بازگشتی

    پاورپوينت آشنایی با حل معادلات بازگشتی پاورپوينت حل معادلات بازگشتی دانلود پاورپوينت حل معادلات بازگشتی پاورپوينت درباره حل معادلات بازگشتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با حل معادلات بازگشتی رشته ریاضی در قالب 14 اسلايد و با فرمت…

  • بررسی راههای جدید اصلاح و بهسازی زمین

    بررسی راههای جدید اصلاح و بهسازی زمین تزریق سیمان در خاک تزریق با فشار بالا جت گروتینگ جت گروتینگ چیست اجرای جت گروتینگ انواع تزریق در خاک بررسی روش جت گروتینگ نقش جت گروتینگ در بهسازی خاک پروژه تزریق با…

  • شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی در شركت صنایع تجهیزاتی نفت

    شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی در شركت صنایع تجهیزاتی نفت سیستم اطلاعات اجرایی پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی در شركت نفت عوامل موفقیت در پیاده سازی سیستم…

  • دانلود پاورپوینت لوله نوری خورشیدی

    دانلود پاورپوینت لوله نوری خورشیدی پاورپوینت لوله پاورپوینت لوله نوری پاورپوینت خورشید پاورپوینت لوله نوری خورشیدی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت لوله نوری خورشیدی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهکارهای مبارزه با فساد اداری 99 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهکارهای مبارزه با فساد اداری 99 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تحقیق فساد اداری پیشینه تحقیق فساد اداری مبانی نظری و پیشینه تحقیق فساد اداری مبانی نظری راهکارهای مبارزه با فساد اداری چارچوب نظری…

  • پاورپوینت آموزش درس 5 فارسی چهارم ابتدایی رهایی از قفس

    پاورپوینت آموزش درس 5 فارسی چهارم ابتدایی رهایی از قفس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش فارسی چهارم ابتدایی مبحث رهایی از قفس در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلودکارآموزی بررسي سيســتم حسـا بداري آموزش و پرورش میانه 25 ص

    دانلودکارآموزی بررسي سيســتم حسـا بداري آموزش و پرورش میانه 25 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی بررسي سيســتم حسـا بداري آموزش و پرورش میانه 25 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی بررسي سيســتم حسـا بداري آموزش و پرورش…

  • اصول دادرسی در داوری تجاری بین المللی

    اصول دادرسی در داوری تجاری بین المللی تحقق دادرسی منصفانه داوری تجاری بین المللی دادرسی در داوری تجاری بین المللی اصول دادرسی در داوری تجاری بین المللی مقاله داوری تجاری بین المللی دانلود مقاله داوری تجاری بین المللی عناصر تحقق…

  • رابطه بین هوش معنوی و ویژگی های شخصیتی در بین کارکنان بانک های کشاورزی

    رابطه بین هوش معنوی و ویژگی های شخصیتی در بین کارکنان بانک های کشاورزی هوش معنوی ویژگی های شخصیتی کارکنان بانک کشاورزی رابطه بین هوش معنوی و ویژگی های شخصیتی بررسی رابطه بین هوش معنوی و ویژگی های شخصیتی در…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تولید ناب

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تولید ناب مبانی نظری تولید ناب دانلود مبانی نظری تولید ناب پیشینه تحقیق تولید ناب ادبیات نظری تولید ناب فصل دوم پایان نامه تولید ناب مبانی نظری و پیشینه تحقیق تولید ناب ادبیات و مبانی…

  • امنیت در محیط ابر با سیستم تشخیص نفوذ

    امنیت در محیط ابر با سیستم تشخیص نفوذ پایان نامه محاسبات ابری doc پایان نامه ارشد رایانش ابری پایان نامه کارشناسی ارشد رایانش ابری دانلود پایان نامه رایانش ابری پایان نامه امنیت در رایانش ابری سیستم های تشخیص نفوذ در…

  • فصل سوم پایان نامه تاب آوری و احساس تنهایی

    فصل سوم پایان نامه تاب آوری و احساس تنهایی کلمات کلیدی : پایان نامه تاب آوری پایان نامه احساس تنهایی فصل سوم پایان نامه تاب آوری فصل سوم پایان نامه احساس تنهایی فصل سوم پایان نامه ارشد تاب آوری فصل…

  • نظریه های نمایش خلاق و تئاتر و بررسی انواع بازی

    نظریه های نمایش خلاق و تئاتر و بررسی انواع بازی نمایش خلاق کودکان پایان نامه نمایش خلاق اصول نمایش خلاق کودکان پایان نامه نمایش خلاق کودکان آموزه های نمایش خلاق کودکان نظریه های نمایش خلاق و تئاتر انواع بازی در…

  • جزوه کامل بیوشیمی عمومی

    جزوه کامل بیوشیمی عمومی کلمات کلیدی : جزوه کامل بیوشیمی عمومی رفتن به سایت اصلی جزوه کامل بیوشیمی عمومی به تعداد 167 صفحه pdf مناسب اساتید و دانشجویان علوم آزمایشگاهی- پرستاری – مامایی و دامپزشکی   آب ، اسید و…

  • پاوربوینت به زبان لاتین با موضوع Introduction to heap and heap sort

    پاوربوینت به زبان لاتین با موضوع Introduction to heap and heap sort کلمات کلیدی : Introduction to heap and heap sort پاوربوینت به زبان لاتین با موضوع مقاله پاوربوینت به زبان لاتین با موضوع تحقیق پاوربوینت به زبان لاتین با…

  • پاورپوینت درمان های آدلری

    پاورپوینت درمان های آدلری پاورپوینت درمان های آدلری چیست پاورپوینت درمان های روان شناسی آدلری پاورپوینت درمان های آدلری در روان شناسی پاورپوینت باورهای آدلری پاورپوینت متد های آدلری در درمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمان های آدلری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیت های کمک برنامه و مکمل

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیت های کمک برنامه و مکمل فصل دوم پایان نامه فعالیت های کمک برنامه و مکمل مبانی نظری فعالیت های کمک برنامه و مکمل پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل پیشینه پژوهش فعالیت…

  • دانلود پاورپوینت بیوگرافی و بررسی آثار استاد هوشنگ سیحون

    دانلود پاورپوینت بیوگرافی و بررسی آثار استاد هوشنگ سیحون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیوگرافی و بررسی آثار استاد هوشنگ سیحون جهت رشته معماری در 19 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت بازاریابی ویروس

    دانلود پاورپوینت بازاریابی ویروس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازاریابی ویروس جهت رشته کارآفرینی در 40 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       از خاصيت ويروس در بحث بازاريابي ويروسي…

  • پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی و علوم اجتماعی با عنوان مقایسه خود پنداره نوجوانان بزهکار با نوجوانان غیربزهکار (بصورت جامع و کامل)

    پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی و علوم اجتماعی با عنوان مقایسه خود پنداره نوجوانان بزهکار با نوجوانان غیربزهکار (بصورت جامع و کامل) تفاوت بزهکاری و مجرم راه های پیشگیری از بزهكاری نوجوانان نوجوانان بزهکار و غیربزهکار عوامل موثر بر سطح…

  • مدلهای پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها

    مدلهای پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش مدل های پیاده سازی مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها مدلهای پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها مدلهای طبقه بندی دانش مدلهای سرمایه فکری مدلهای…

  • پاورپوینت بیماری های دستگاه تنفسی

    پاورپوینت بیماری های دستگاه تنفسی پاورپوینت بیماری های تنفسی پاورپیونت درباره بیماری های تنفسی دانلود پاورپوینت بیماری های تنفسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری های دستگاه تنفسی جهت رشته پزشکی در قالب 39 اسلايد و با فرمت ppt…