مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع چهاردهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

سیر تحول فناوری مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

 
در طی چند سال اخیر، ئمتعاقب رشد انفجاری و روزافزون حوزه فعالیت های سازمانی و فناوری اطلاعات، سیستم های CRM نیز روزبه روز تکامل یافته و بر اساس مقتضیات، سازمان ها مسلح به قابلیت های جدید تر و متنوع تری شده اند. این موج از آنجا آغاز گردید که در اواخر دهه 1980 میلادی به تدریج فراگیرشدن سیستم های، برخی شرکت های نرم افزاری که به ارایه محصولات کاربردی سازمان ها (سیستم های برنامه ریزی تولید، اتوماسیون اداری و…) می پرداختند، به فکر خودکارسازی فرآیندهای مربوط به ارتباط با مشتریان افتاده و در این زمینه و بخش های مربوط به آن (بازاریابی، فروش و خدمات پشتیبانی) نسبت به ارایه یک راه حل نرم افزاری اقدام کنند(ناظمی، گرجی ،1391).در نمونه ها و نسل های اولیه این نرم افزارها، به استانداردسازی و خودکارکردن بخشی از فرآیندهای کاری در خصوص فروش و خدمات و پشتیبانی پرداخته بود. از جمله معروف ترین سیستم های نرم افزاری که بخش عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده بودند، می توان به سبیل  و کایفای  اشاره نمود.

 

 

رفته رفته نرم افزارهای مذکور در بازار کارایی خود را ثابت کردند که نتیجه آن تثبیت موقعیت این سیستم ها بود. این محصولات، اغلب سازمان ها را ملزم می کردند تا روش های عملیاتی خود را با استفاده از ابزارها و روش های تعبیه شده در آنها تغییر دهند. این سیستم های اولیه که بر پایه معماری خدمت دهنده ـ خدمت گیرنده  بودند، در شبکه های داخلی سازمان ها استقرار یافته و سازمان ها و مشتریان را ملزم می-کردند تا با توجه به استانداردها و جریان های کاری تعریف شده در سیستم، فعالیت ها و روش های کاری خود را تغییر دهند. 

 

 

 

در ادامه برخی از ویژگی های این سیستم ها آورده شده است:
• ایجاد استانداردها، دستورالعمل ها و رویه های فروش و پشتیبانی و خدمات به مشتریان
• خودکارسازی جریان کارها و فعالیت ها در بخش های فروش و پشتیبانی، البته به صورت محدود و نه  به طور کامل.
• بنیان گذاری فرهنگ برخورد با این گونه سیستم ها در سازمان ها و در بین مدیران، همچنین تعدیل کردن مقاومت آنها در برابر پذیرش این گونه سیستم ها.
• هدایت سازمان به سوی کاربرد ابزارهای ساده ارتباط با مشتریان با سازمان (نظیر تلفن، نمابر و…)، همچنین بسترسازی ارتباط و ادغام آنها با سیستم های CRM

 

 

 

در همین زمان گروه های تحقیق و توسعه شرکت های مطرح نرم-افزاری در حال مطالعه جهت گسترش و بهبود سیستم های فوق بودند و نتیجه تلاش آنها ارایه محصولات پیچیده تر و تکامل -یافته تر با استفاده از بانک های اطلاعاتی و سیستم های عامل متنوع تر بود. قابل توجه است که در همه این محصولات رفته رفته توجه خاصی به قابلیت فراهم کردن اطلاعات مؤثر در تصمیم گیری مدیران لحاظ می شد.در سال های 1980 تا اوایل1990 میلادی با وجود محدودیت های متعدد، این سیستم ها توانستند موفقیت ها و جذابیت هایی را در بازار به دست آورند و پس از این سال ها به سوی توسعه کارکردی و عملیاتی خود، همچنین بخش بزرگ تری از فعالیت های سازمانی پیش رفتند. هم اکنون حساب های مالی مشتریان، اطلاعات بازاریابی و انبار، ارتباط با بانک های اطلاعاتی گوناگون و قابلیت های متعدد، دیگر مواردی است که در این سیستم ها به-عنوان ویژگی ها و قابلیت های پایه ای و اولیه لحاظ می شود.

 

 

 

علاوه بر مزیت هایی که نسل جدید سیستم های  CRM برای ارایه دهندگان و مشتریان این سیستم ها به همراه دارد، قابلیت استفاده از بانک های اطلاعاتی مشترک و وسیع-تر(نگهداری اطلاعات مشتریان و سازمان در یک بانک اطلاعات مرکزی و استفاده چند جانبه از آن) که از ورود چند باره اطلاعات و صرف هزینه های هنگفت نگهداری اطلاعات در بانک-های اطلاعاتی مختلف و جزیره ای جلوگیری می کند و یکپارچگی اطلاعات و گزارش گیری را به دنبال دارد، خود یک مزیت ایده ال محسوب می شود.عامل دیگری که در دهه1990 میلادی روند تکامل سیستم های  CRMرا تحت تأثیر قرار داد، ظهور و معرفی سیستم های برنامه-ریزی منابع انسانی(ERP)  و بانک های اطلاعاتی جدید بود.سیستم هایERP که امروزه موقعیت خود را در سازمان ها تثبیت کرده اند، ارتباط تنگاتنگی با سیستم های CRM دارند، به طوری که امروزه CRM را یکی از اجزای ضروری و جدایی ناپذیر این سیستم ها  می دانند. 

 

 

روند این حرکت به گونه ای بوده که سیستم های این سیستم ها می دانند. روند این حرکت به    گونه ای  بوده که سیستم هایERP یا دارای بخش خاصی  در درون خود بنامد  CRMهستند، یا حداقل با یکی سیستم مجزای CRM، مرتبط  بوده و تبادل اطلاعات می کنند. امروزه در یک سازمان مدرن، اطلاعات مشتریان که از قسمت های مختلف CRM حاصل می-شود (مانند اطلاعات مربوط به حساب، اعتبار، انبار، کالا و…)، به قسمت های مرتبط در سیستم ERP (قسمت مالی حساب مشتریان، اعتبارات، انبار، تولید و…) انتقال یافته و از این طریق قسمت های مختلف این دو سیستم با یکدیگر در تعامل بوده و مکمل یکدیگر می شوند.لازم به ذکر است که در حال حاضر سیستم هایERP دارای حداقل کار کردها و قابلیت های یک CRM در درون خود هستند، لیکن سازمانی که با مشتریان بسیاری ارتباط داشته یا نقش ارتباط با مشتری در  بخش های بازاریابی، فروش و خدمات و پشتیبانی برای آن مهم است، اقدام به استقرار یک سیستم CRM مجزا (در راستای کسب قابلیت های بیشتر) اما مرتبط و سازگار باERP می کند.سیستم های اولیه CRM که در دهه های 1980و1990 میلادی رایج بودند، اگر چه موجب بهبود     فرآیند های سازمان در بخش های مختلف شده بودند، اما هنوز مسایل سازمان را به خوبی کنترل و مدیریت نمی کردند و قابلیت های مورد انتظار را پوشش نمی-داد. از این رو، در همین زمان بود که ارایه دهندگان CRM اقدام به توسعه دستاوردهای خود بر پایه قابلیت های اینترنت نمودند.

 

 

 

با آن که قابلیت های مبتنی بر شبکه و اینترنت، فرصت های زیادی را برای تأمین کنندگان این سیستم ها به ارمغان آورد، اما از طرف دیگر چالش هایی همچون تطابق و تغییر معماری نرم افزارها بر پایه قابلیت شبکه وب1 و یکپارچه سازی و ادغام این سیستم ها را در این سطح به دنبال داشت.رفته رفته معماری خدمت دهنده گیرنده جای خود را به معماری تحت وب2 بخشید و در سازمان ها رواج یافت که از جمله مزایای آن می توان به فراهم نمودن بستر های ارتباطی متنوع، انتقال اطلاعات از روش های مختلف، با سرعت و امنیت بالا و از هر محل جغرافیایی اشاره نمود.با ظهور شبکه ها و آگاهی سازمان ها از مزایای نرم-افزارهای مبتنی بر وب، تحولی بنیادینی در ساختار این گونه از نرم افزارها به وجود آمد. در نتیجه آن، ناگهان قواعد استفاده از فناوری به طور اساسی تغییر کرد. به این صورت که تا آن زمان،  CRMابزاری جهت بهبود فعالیت های محیط داخلی سازمان بود، اما ناگهان با استفاده از قابلیت های مذکور، تبدیل به فضایی شد کهبه خدمت گیرندگان محیط بیرونی سازمان اجازه    می داد تا در زمینه خرید و جستجوی اقلام اطلاعاتی یا محصول در اینترنت و ایجاد ارتباط با سازمان و افراد دیگر، تسهیلات بهتری در اختیار داشته باشند. در این هنگام بود که سازمان ها دیگر نمی توانستند از مزایای CRM تحت وب چشم پوشی کنند و به سمت آن هجوم آوردند.

 

 

همان طور که اشاره شد، امکان انتقال اطلاعات از راه های مختلف، یکی از ویژگی های سیستم های تحت وب است که باعث محبوبیت آنها شده است. با این رویکرد ابزارها و راه های ارتباطی، کلید هرگونه ارتباط موفقیت آمیز با مشتریان هستند که از جمله آنها می توان به: محیط گفتگو، پست الکترونیک، صفحات وب، فایل های صوتی و… اشاره کرد که به دنبال کاربرد آنها، مزایای توسعه فعالیت ها و ارتقای بهره وری سازمانی را شاهدیم. این ابزارها و راه های ارتباطی به نوبه خود باعث می شوند تا ارتباطات در سطوح و اشکال مختلفی همچون: ارتباط سازمان با سازمان (B2B )، سازمان با دولت و بالعکس (G2B/B2G )، سازمان با مشتری و بالعکس (C2B/B2C )، مشتری با مشتری (C2C ) میسر شود.
کاربرد این ابزارها و بسترهای ارتباطی، منجر به کاهش چشمگیر هزینه ها وکمک به بهبود فرآیند های سازمانی و تکامل ابعاد اطلاعات در سازمان می شود و در نهایت کلیه موارد فوق منجر به تسریع و تسهیل در چرخه بازاریابی، فروش و خدمات و پشتیبانی در سازمان خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

 

  • بهره گیری مقایسه ای تاثیر سیستم پیش بینی تقاضا

    بهره گیری مقایسه ای تاثیر سیستم پیش بینی تقاضا پیش بینی تقاضای متلاطم پدیده اثر شلاقی مدیریت زنجیره تأمین شبکه های عصبی مصنوعی دانلود مقاله رشته مدیریت صنعتی بهره گیری مقایسه ای تاثیر سیستم پیش بینی تقاضا رفتن به سایت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های سازگاری اجتماعی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های سازگاری اجتماعی مبانی نظری نظریه های سازگاری اجتماعی پیشینه تحقیق نظریه های سازگاری اجتماعی پیشینه پژوهش نظریه های سازگاری اجتماعی چارچوب نظری نظریه های سازگاری اجتماعی فصل دوم پایان نامه نظریه های سازگاری…

  • پاورپوينت آشنایی با LISP و تاریخچه آن

    پاورپوينت آشنایی با LISP و تاریخچه آن پاورپوينت LISP دانلود پاورپوينت LISP پاورپوینت درباره LISP رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با LISP و تاریخچه آن جهت رشته وب و برنامه نویسی در قالب 32 اسلايد و با فرمت…

  • مصادیقی از قرارداد بیع با ثمن شناور و ضوابط لازم جهت بررسی صحت و بطلان آن

    مصادیقی از قرارداد بیع با ثمن شناور و ضوابط لازم جهت بررسی صحت و بطلان آن ثمن در عقد بیع عقد بیع با ثمن شناور پایان نامه بیع با ثمن شناور بیع با ثمن شناور در حقوق تطبیقی بیع با…

  • دانلود پاورپوینت داروهای پرکاربرد و عوارض آن

    دانلود پاورپوینت داروهای پرکاربرد و عوارض آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت داروهای پرکاربرد و عوارض آن جهت رشته پزشکی در 67 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       امروزه…

  • پاورپوینت طراحی و ساخت برج خنک کن فشرده

    پاورپوینت طراحی و ساخت برج خنک کن فشرده دانلود پاورپوینت طراحی و ساخت برج خنک کن فشرده پاورپوینت طراحی و ساخت برج طراحی و ساخت برج خنک کن پاورپوینت آموزش طراحی و ساخت برج خنک کن فشرده رفتن به سايت…

  • پروپوزال پولشویی در بانک و راهکار اجرایی مقابله و مبارزه با آن

    پروپوزال پولشویی در بانک و راهکار اجرایی مقابله و مبارزه با آن کلمات کلیدی : پولشویی در بانکها پولشویی در بانکداری الکترونیک پولشویی در نظام بانکی ایران مبارزه با پولشویی در بانک ها روشهای پولشویی در سیستم بانکی پولشویی الکترونیکی…

  • پاورپوینت تغذیه در دیابت

    پاورپوینت تغذیه در دیابت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تغذیه در دیابت جهت رشته تغذیه در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         كربوهيدرات هاي غيرقابل دسترس…

  • پاورپوینت آشنایی با سوره های قران پایه نهم شماره 6

    پاورپوینت آشنایی با سوره های قران پایه نهم شماره 6 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش قران نهم متوسطه مبحث آشنایی با سوره های قران در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت زمان پروژه

    دانلود پاورپوینت مدیریت زمان پروژه پاورپوینت مدیریت زمان در پروژه پاورپوینت زمان و مدیریت آن در پروژه پاورپوینت آماده مدیریت زمان پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت زمان پروژه جهت رشته مدیریت  در 64 اسلاید و با فرمت…

  • دانلود پاورپوینت بهداشت مسکن و مسکن بهداشتی

    دانلود پاورپوینت بهداشت مسکن و مسکن بهداشتی پاورپوینت بهداشت مسکن پاورپوینت بهداشت پاورپوینت مسکن پاورپوینت مسکن بهداشتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت مسکن و مسکن بهداشتی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پروپوزال تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان اردبیل

    پروپوزال تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان اردبیل یادگیری سازمانی پویایی محیطی عملکرد سازمانی پروپوزال تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد سازمانی تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار عصبی 69 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار عصبی 69 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فشار عصبی مبانی نظری فشار عصبی پیشینه تحقیق فشار عصبی پیشینه داخلی فشار عصبی پیشینه خارجی فشار عصبی پیشینه پژوهش فشار عصبی پیشینه نظری فشار…

  • پاورپوینت آزمایش تعیین وزن مخصوص قیر در 17 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر

    پاورپوینت آزمایش تعیین وزن مخصوص قیر در 17 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر پروژه پاورپوینت آزمایش تعیین وزن مخصوص قیر‬‎ رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت آزمایش تعیین وزن مخصوص قیر در 17 اسلاید به…

  • طراحی سیستم روابط عمومی مركز

    طراحی سیستم روابط عمومی مركز تبلیغات‌ روابط عمومی روابط عمومی دیجیتال سیستم روابط عمومی مركز دانلود مقاله طراحی سیستم روابط عمومی مركز سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پایان نامه رشته…

  • دانلود پاورپوینت روش تحقیق در مدیریت

    دانلود پاورپوینت روش تحقیق در مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تحقیق در مدیریت جهت رشته مدیریت در 61 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       روش تحقیق یعنی…

  • پاورپوینت بازاریابی ورزشی

    پاورپوینت بازاریابی ورزشی کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی ورزشی تحقیق بازاریابی ورزشی شناخت بازارهای ورزشی اهمیت تقسیم بندی بازار ورزشی معیارهای تقسیم بازارهای ورزشی استراتژی بازاریابی ورزشی یکسان استراتژی بازاریابی ورزشی تفکیکی استرتژی بازاریابی ورزشی تمرکزی عوامل موثر در انتخاب…

  • پاورپوینت نظارت و ارزشیابی در سازمانها

    پاورپوینت نظارت و ارزشیابی در سازمانها کلمات کلیدی : پاورپوینت نظارت و ارزشیابی در سازمانها نظارت و ارزشیابی در سازمانها پاورپوینت ارزشیابی در سازمانها پاورپوینت نظارت در سازمانها الگوهای ارزشیابی عملکرد تعيين اثربخشي سازمان راهي براي ارزيابي عملكرد تعيين كارايي…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی باورهای غیر منطقی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی باورهای غیر منطقی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه باورهای غیر منطقی مبانی نظری باورهای غیر منطقی پیشینه تحقیق باورهای غیر منطقی پیشینه داخلی باورهای غیر منطقی پیشینه خارجی باورهای غیر منطقی پیشینه پژوهش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت معنوی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت معنوی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سلامت معنوی مبانی نظری سلامت معنوی پیشینه تحقیق سلامت معنوی پیشینه داخلی سلامت معنوی پیشینه خارجی سلامت معنوی پیشینه پژوهش سلامت معنوی پیشینه نظری سلامت معنوی…

  • پاورپوینت اهمیت کنترل کیفیت در سازه های صنعتی و مسکونی

    پاورپوینت اهمیت کنترل کیفیت در سازه های صنعتی و مسکونی پاورپوینت کنترل کیفیت پاورپوینت کیفیت پاورپوینت سازه های صنعتی پاورپوینت سازه های مسکونی پاورپوینت اهمیت کنترل پاورپوینت اهمیت کنترل کیفیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهمیت کنترل کیفیت در…

  • ارائه راهکار مناسب اجرای کیفرهای تعزیری جدید در راستا درمان و اصلاح مجرمان و کاهش جرایم

    ارائه راهکار مناسب اجرای کیفرهای تعزیری جدید در راستا درمان و اصلاح مجرمان و کاهش جرایم اقسام خصوصیات تعزیر فردی کردن تقنینی مجازات ها تعزیر در قانون مجازات اسلامی مصادیق تعزیر در قانون مجازات جدید تعامل کیفرهای تعزیری با شخصیت…

  • پاورپوینت پردازنده های ارتباطی

    پاورپوینت پردازنده های ارتباطی پاورپوینت ارتباطات شبکه داده نما پاورپوینت ارتباطات شبکه دی پاورپوینت ارتباطات شبکه ای پاورپوینت ارتباطات شبکه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پردازنده های ارتباطی جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 40 اسلاید و با…

  • پروپوزال تخصیص منابع در رایانش ابری با الگوریتم ژنتیک و شبکه عصبی

    پروپوزال تخصیص منابع در رایانش ابری با الگوریتم ژنتیک و شبکه عصبی تخصیص منابع در ابر تخصیص منابع در محاسبات ابری روش های تخصیص منابع در رایانش ابری پروپوزال تخصیص منابع در رایانش ابری پروپوزال انتخاب منابع و زمانبندی در…

  • پاورپوینت نقش بازی در رشد شخصیت کودکان

    پاورپوینت نقش بازی در رشد شخصیت کودکان پاورپوینت اسباب بازی دخترانه پاورپوینت اسباب بازی پسرانه پاورپوینت ویژگی اسباب بازی خوب پاورپوینت شخصیت کودکان پاورپوینت بازی کودکان رفتن به سايت اصلي   دانلود پاورپوینت نقش بازی در رشد شخصیت کودکان  جهت…

  • پاورپوینت پدافند غیرعامل ، اهداف و فلسفه انتخاب آن

    پاورپوینت پدافند غیرعامل ، اهداف و فلسفه انتخاب آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پدافند غیرعامل ، اهداف و فلسفه انتخاب آن جهت رشته روانشناسی در قالب 211 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوينت اصول مدیریت جامع کیفیت

    پاورپوينت اصول مدیریت جامع کیفیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت اصول مدیریت جامع کیفیت جهت رشته مديريت قالب 93 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       مديريت جامع کيفيت فرايندي…

  • پاورپوینت نکات نظارتی برای ناظرین

    پاورپوینت نکات نظارتی برای ناظرین پاورپوینت ناظرین پاورپوینت مهندس ناظر پاورپوینت نکات نظارتی پاورپوینت درمورد نکات نظارتی برای ناظرین دانلود پاورپوینت نکات نظارتی برای ناظرین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نکات نظارتی برای ناظرین جهت رشته معماری و عمران…

  • پاورپوینت اهمیت آهن در بدن و کمبود آن

    پاورپوینت اهمیت آهن در بدن و کمبود آن پاورپوینت آهن بدن دانلود پاورپوینت آهن بدن پاورپوینت درباره آهن بدن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهمیت آهن در بدن و کمبود آن جهت رشته پزشکی در قالب 18 اسلايد و…

  • پاورپوینت زندگی نامه سعدی و آثار او

    پاورپوینت زندگی نامه سعدی و آثار او پاورپوینت زندگی نامه سعدی و آثار او پاورپوینت زندگی نامه سعدی پاورپوینت زندگی نامه و آثار سعدی پاورپوینت آثار سعدی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زندگی نامه سعدی و آثار او جهت…

  • پاورپوینت آشنایی با نقشه ترمینال اراک

    پاورپوینت آشنایی با نقشه ترمینال اراک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نقشه ترمینال اراک جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • نقش ارتباط باز در ایجاد دلبستگی ایمن والد و کودک

    نقش ارتباط باز در ایجاد دلبستگی ایمن والد و کودک انواع الگوهای ارتباطی الگوهای ارتباطی والد و کودک  ایجاد دلبستگی ایمن والد و کودک چرخه ایمن در در ارتباطات والد و کودک چرخه اضطرابی در در ارتباطات والد و کودک…

  • تحلیل استاتیکی و دینامیکی رفتار خطی سازه فضاکار دو لایه تحت نیروی قائم زلزله

    تحلیل استاتیکی و دینامیکی رفتار خطی سازه فضاکار دو لایه تحت نیروی قائم زلزله نیروی قائم زلزله سازه های فضاکار سازه فضاکار دو لایه رفتار خطی سازه فضاکار دو لایه تحت نیروی قائم زلزله تحلیل استاتیکی و دینامیکی رفتار خطی…

  • ترجمه اهمیت اعتماد الکترونیکی و بهبود عملکرد استراتژیک تجارت

    ترجمه اهمیت اعتماد الکترونیکی و بهبود عملکرد استراتژیک تجارت Pakistan SMEs e-Trust e-Marketing orientation Strategic business performance ، پاکستان ، SME ، اعتماد الکترونیکی ، سوگیری بازاریابی الکترونیکی ، عملکرد استراتژیک تجارت رفتن به سايت اصلي  چکیده انگلیسی  چکیده فارسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های ازدواج 47 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های ازدواج 47 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سبک های ازدواج مبانی نظری سبک های ازدواج پیشینه تحقیق سبک های ازدواج پیشینه داخلی سبک های ازدواج پیشینه خارجی سبک های ازدواج…