مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع دوازدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تشریح مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری از سه بخش؛ مشتری، روابط و مدیریت تشکیل شده است.منظور از مشتری، مصرف کننده نهایی است که در روابط ارزش آفرین نقش حمایت کننده را دارا می باشد. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق ارتباطی یادگیرنده می باشد و مدیریت عبارتست از خلاقیت و هدایت یک فرآیند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب سازمان.

 

مدیریت ارتباط با مشتری از اهرم های بازاریابی، عملیات، فروش ، سرویس دهی به مشتریان، مدیریت منابع انسانی، طرح و توسعه، مالی، فناوری اطلاعات و اینترنت به منظور حداکثر سازی کسب سود در ارتباط با مشتری استفاده می کند.  

 

                                                                        
در بهترین حالت مدیریت ارتباط با مشتری یک تعامل مداوم بین سازمان و مشتریانش می باشد. مدیریت ارتباط با مشتری هنر و درک شناسایی بهترین مشتریان، نگهداری و فروش بیشتر به آنها می باشد. برای رسیدن به روابط بهینه با مشتری، سازمان باید فناوری و تجربیات را گرد هم آورد تا مشتریان را بشناسد، متمایز کند، با مشتریان فعلی تعامل داشته باشد و برای این مشتریان سفارشی کار کند .رسیدن به وفاداری مشتری هدف نهایی مدیریت  ارتباط با مشتری است. داشتن محصول یا خدمات مناسب در مکان و زمان مناسب، در مشتریان رفتار وفادارانه ایجاد خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری:

مدیریت ارتباط با مشتری در این پژوهش از دید حیدری و اخوان (1388) دارای سه بعد ذیل می باشد:

1- بعد جذب، حفظ و گسترش روابط با مشتری: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: مشوقهای سازمان برای مشتریان فعلی، تعامل با مشتریان از دست رفته سازمان، ارتباط و تعامل دو سویه با مشتریان، ارتباط بلند مدت با مشتریان و شناسایی مشتریان.

2- بعد زیر ساختاری: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: حمایت مدیران ارشد از فعالیتها و ارتباط با مشتریان، سیستم تعریف شده برای فعالیتهای ارتباط با مشتری.

3- بعد مشتری گرایی: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: به خاطر سپردن اسامی همه مشتریان از سوی کارکنان ، اهمیت دادن به مشکلات مشتریان.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-2-1- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری:    3
2-2-2- تشریح مدیریت ارتباط با مشتری:    4
2-2-3- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:    5
2-2-4- ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری:    7
2-2-5- سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی:    7
2-2-6- اهداف اصلی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در موسسات مالی و بانکها:    8
2-2-7- نقاط قوت و ضعف مدیریت ارتباط با مشتری در بانک:    8
2-2-8- مزیت های بهره گیری از مدیریت ارتباط با مشتری:    9
2-2-9- اصول مدیریت ارتباط با مشتری:    10
2-2-10- اهداف مدیریت  ارتباط با مشتری:    11
2-2-11- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری:    13
2-2-12- مراحل ارایه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری:    14
2-2-13- مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریECRM)):    15
2-2-14- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM):    15
2-2-15- انواع فناوریهای مورد استفاده در مدیریت ارتباط با مشتری:    16
2-2-16- صنعت بانکداری و ارتباط آن با ACRM :    17
2-2-17- عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM :    19
2-2-18- چالشهای اجرایی CRM :    19
2-2-19- مراحل تکامل مدیریت ارتباط با مشتری:    20
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

2-4-1- پژوهشهای خارجی    22
2-4-2- پژوهشهای داخلی    28

منابع
 

 

 

 

 

 

فهرست اشکال

شکل 1-1: گام‌ها و مراحل تحقیق7
شکل 2-1: رابطه مدیریت ارتباط با مشتریان و عملکرد بازاریابی22
شکل 2-2: فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان.28
‏شکل 2-3 فرآیند پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان29
شکل 2-4 ساختار اطلاعاتی در مدیریت ارتباط با مشتریان.30
شکل 2-5: عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان 31
شکل 2-6 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان31
شکل 2-7: الگوی یکپارچه پیاده‌سازی و اجرای موفقیت‌آمیز مدیریت ارتباط با مشتریان .33
شکل 2-8: عناصر سازنده مدیریت ارتباط با مشتریان35
شکل 2-9: مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان45
شکل 2-10: تمهیدات لازم قبل از پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.49
شکل 2-11: ابعاد مختلف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.50
شکل 2-12: مراحل شکل‌گیری مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی51
شکل 2-13: اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه.59
شکل 2-14: قابلیت‌های ممتاز و منحصربفرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه61
شکل 2-15: خدمات ارائه شده بواسطه مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه به تفکیک درصد 63
شکل 2-16: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات64
شکل 2-17: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.64
شکل 2-18: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات65
شکل 2-19: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.65
شکل 2-20: چارچوب ارزیابی محیط در سیستم‌های تکنولوژی‌محور.67
شکل 2-21: مزیت‌های کارکردی مرتبط با هر یک از مولفه‌های کلیدی استراتژی؛ فرآیندها و سیستم‌ها68
شکل 2-22: چارچوب نظری پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه .69
شکل 2-23: طبقه‌بندی تکنیک‌های داده‌کاوی از منظر رویکرد، تکنیک‌های اصلی و فرعی74
شکل 2-24: ارتباطات میان گام‌های مختلف فرآیند داده‌کاوی.75
شکل 2-25: متدولوژی CRISP-DM76
شکل 2-26‏: چارچوپ دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان81
شکل 2-27: نقش و جایگاه داده‌کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان82
شکل 2-28: چارچوب مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه از منظر داده‌کاوی.87

 

 

 

 

 

  • دانلود پاورپوینت روایت تصویری پیاده روهای شهر

    دانلود پاورپوینت روایت تصویری پیاده روهای شهر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روایت تصویری پیاده روهای شهر جهت رشته معماری در 43 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       حرکت…

  • جزوه درس مبانی برق 1 بر اساس کتاب فیتز جرالد

    جزوه درس مبانی برق 1 بر اساس کتاب فیتز جرالد کلمات کلیدی : جزوه درس مبانی برق 1 بر اساس کتاب فیتز جرالد رفتن به سایت اصلی جزوه درس مبانی برق 1 بر اساس کتاب فیتز جرالد رشته مهندسی مکانیک…

  • پاورپوینت معرفی eservices

    پاورپوینت معرفی eservices پاورپوینت کد تامین اجتماعی پاورپوینت گذرواژه تامین اجتماعی پاورپوینت راهنمای ثبت نام سوابق بیمه پاورپوینت تغییر شماره موبایل در تامین اجتماعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی eservices جهت رشته بیمه در قالب 79 اسلاید و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی مبانی نظری ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی ادبیات نظری ارزیابی عملکرد تامین…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش فرهنگی 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش فرهنگی 39 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش فرهنگی مبانی نظری هوش فرهنگی پیشینه تحقیق هوش فرهنگی پیشینه داخلی هوش فرهنگی پیشینه خارجی هوش فرهنگی پیشینه پژوهش هوش فرهنگی پیشینه نظری…

  • بررسی روند تولید و دلایل نوسانات ترکیب نیروی انسانی

    بررسی روند تولید و دلایل نوسانات ترکیب نیروی انسانی نیروی انسانی ترکیب نیروی انسانی روند تولید نیروی انسانی دلایل نوسانات ترکیب نیروی انسانی دانلود پایان نامه ترکیب نیروی انسانی بررسی روند تولید و دلایل نوسانات ترکیب نیروی انسانی دانلود پایان…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با رشته مهندسی برق

    دانلود پاورپوینت آشنایی با رشته مهندسی برق پاورپوینت آشنایی با رشته مهندسی برق پاورپوینت آشنایی با گرایش های رشته برق پاورپوینت اهداف گرایش های رشته برق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با رشته مهندسی برق جهت رشته برق…

  • پاورپوینت بررسی زیبایی از منظر معماری

    پاورپوینت بررسی زیبایی از منظر معماری پاورپوینت بررسی زیبایی از منظر معماری تحقیق بررسی زیبایی از منظر معماری بررسی زیبایی از منظر معماری زیبایی از منظر معماری زیبایی در معماری زیبایی فرمال زیبایی فیزیکی مجرد زیبایی سمبلیک زیبایی فیزیکی آمیخته…

  • دانلود تحقیق رضایت مشتری و مزایای آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق رضایت مشتری و مزایای آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رضایت مشتری و مزایای آن با فرمت docx در قالب 54 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • اهمیت و اهداف ادبیات کودک و تشریح دیدگاه های متفاوت درباره ادبیات کودک

    اهمیت و اهداف ادبیات کودک و تشریح دیدگاه های متفاوت درباره ادبیات کودک کلمات کلیدی : انواع ادبیات کودک وظایف ادبیات کودک پایان نامه ادبیات کودک اهمیت و اهداف ادبیات کودک پیدایش و سیر تاریخی ادبیات کودک دیدگاه های متفاوت…

  • رابطه رضایت شغلی با سطح تحصیلات معلمان

    رابطه رضایت شغلی با سطح تحصیلات معلمان پایان نامه رضایت شغلی پایان نامه رضایت شغلی کارکنان دانلود پایان نامه رضایت شغلی پایان نامه در مورد رضایت شغلی پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان پایان نامه رضایت شغلی…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر عملکرد مدیران بازاریابی صنایع کوچک و متوسط

    پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر عملکرد مدیران بازاریابی صنایع کوچک و متوسط پرسشنامه عملکرد مدیران پرسشنامه عملکرد مدیران بازاریابی پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مدیران پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مدیران بازاریابی پرسشنامه عملکرد مدیران بازاریابی صنایع کوچک و متوسط…

  • بررسی ارتباط کیفیت زندگی کاری با راندمان مدیران

    بررسی ارتباط کیفیت زندگی کاری با راندمان مدیران کیفیت زندگی کاری doc پایان نامه عملکرد مدیران پایان نامه کیفیت زندگی کاری کیفیت زندگی کاری مدیران بیمه ایران ارتباط کیفیت زندگی کاری با راندمان مدیران رابطه کیفیت زندگی کاری با عملکرد…

  • پاورپوینت سمینار روش پژوهش و رساله نویسی

    پاورپوینت سمینار روش پژوهش و رساله نویسی پاورپوینت سمینار روش های پژوهش پاورپوینت طرق پژوهش و رساله نویسی پاورپوینت روش های پژوهش و رساله نویسی پاورپوینت روش رساله نویسی پاورپوینت رساله نویسی در علوم انسانی پاورپوینت روش پژوهش در روان…

  • پایان نامه دوره کارشناسی مهندسی هوافضا با عنوان بررسی تجربی رفتار ملخ یک هواپیمای بدون سرنشین

    پایان نامه دوره کارشناسی مهندسی هوافضا با عنوان بررسی تجربی رفتار ملخ یک هواپیمای بدون سرنشین ملخ هواپیما الگوریتم طراحی ملخ رژیم سرعتی زیر صوت هواپیمای بدون سرنشین دانلود پایان نامه دوره کارشناسی مهندسی هوافضا با عنوان بررسی تجربی رفتار…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس اول فارسی هشتم - پیش از این ها

    پاورپوینت آموزش تدریس درس اول فارسی هشتم - پیش از این ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس اول فارسی هشتم - پیش از این ها به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 36 اسلاید…

  • بررسی خاکهای مساله دار و روشهای بهسازی آنها در ایران

    بررسی خاکهای مساله دار و روشهای بهسازی آنها در ایران بهسازی خاک خاکهای مساله دار خاکهای تثبیت شده روشهای بهسازی خاکهای مساله دار بررسی خاکهای مساله دار و روشهای بهسازی آنها در ایران دانلود پایان نامه عمران دانلود پایان نامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 5

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 5 مبانی نظری داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی مبانی نظری در مورد داده کاوی دانلود پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده کاوی پیشینه داده…

  • پاورپوینت روش تحقیق در علوم بهداشتی

    پاورپوینت روش تحقیق در علوم بهداشتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تحقیق در علوم بهداشتی جهت رشته علوم پزشکی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • اتصالات در سازه های فولادی

    اتصالات در سازه های فولادی اتصالات سازه های فولادی اتصالات در سازه های فولادی عملکرد لرزه ای سازه های فولادی دانلود مقاله اتصالات در سازه های فولادی رفتن به سایت اصلی اتصالات در سازه های فولادی   چکیده  – در…

  • دانلود پاورپوینت جنگ نرم علیه اسلام و ایران

    دانلود پاورپوینت جنگ نرم علیه اسلام و ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جنگ نرم جهت رشته علوم اجتماعی در 91 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       جنگ‌ها با…

  • پاورپوینت امنیت در اینترنت

    پاورپوینت امنیت در اینترنت پاورپوینت رشته امنیت شبکه پاورپوینت شبکه های کامپیوتری و امنیت شبکه پاورپوینت سرویس های امنیتی در شبکه پاورپوینت تحقیق در مورد امنیت شبکه های کامپیوتری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت امنیت در اینترنت جهت رشته…

  • بررسی نظریه های شیوه های فرزندپروری و تحقیقات انجام شده در این زمینه

    بررسی نظریه های شیوه های فرزندپروری و تحقیقات انجام شده در این زمینه ابعاد شیوه های فرزندپروری پایان نامه شیوه های فرزندپروری الگوهای شیوه های فرزندپروری شیوه های فرزندپروری بامریند شیوه های فرزند پروری در اسلام خانواده و شیوه های…

  • مدیریت جامعه روستایی ایران و سیر تحول آن

    مدیریت جامعه روستایی ایران و سیر تحول آن تحقیق جامعه روستایی ایران مدیریت جامعه روستایی ایران سیر تحول جامعه روستایی ایران مدیریت جامعه روستایی ایران قبل از مشروطیت مدیریت جامعه روستایی ایران بعد از مشروطیت مدیریت جامعه روستایی ایران بعد…

  • فرآیند ، ابعاد و مدلهای توانمندسازی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان سازمان

    فرآیند ، ابعاد و مدلهای توانمندسازی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان سازمان ابعاد توانمندسازی فرآیند توانمندسازی مدلهای توانمندسازی توانمندسازی کارکنان سازمان فرآیند ، ابعاد و مدلهای توانمندسازی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان سازمان دانلود پایان نامه توانمندسازی دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صندوق های سرمایه گذاری 75 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق صندوق های سرمایه گذاری 75 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه صندوق های سرمایه گذاری مبانی نظری صندوق های سرمایه گذاری پیشینه تحقیق صندوق های سرمایه گذاری پیشینه داخلی صندوق های سرمایه گذاری…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و وفاداری مشتریان اینترنتی

    پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و وفاداری مشتریان اینترنتی پرسشنامه خدمات الکترونیکی پرسشنامه رضایت مشتریان اینترنتی پرسشنامه وفاداری مشتریان اینترنتی پرسشنامه کیفیت خدمات الکترونیکی پرسشنامه تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتریان اینترنتی پرسشنامه تاثیر کیفیت خدمات…

  • پاورپوینت بهداشت دهان و دندان

    پاورپوینت بهداشت دهان و دندان پاورپوینت بهداشت دهان و دندان کودکان پاورپوینت بهداشت دهان و دندان دانش آموزان پاورپوینت بهداشت دهان و دندان چیست پاورپوینت بهداشت دهان و دندان ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت دهان و دندان…

  • دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای

    دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای جرم مطبوعاتی جرایم رسانه ای اصول اخلاقی روزنامه نگاری دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات دانلود…

  • پاورپوینت صورت های مالی تلفیقی

    پاورپوینت صورت های مالی تلفیقی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت صورتهای مالی تلفیقی جهت رشته ی حسابداری در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فرایند تعدیل‌…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس پنجم مطالعات اجتماعی هشتم - آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن ها

    پاورپوینت آموزش تدریس درس پنجم مطالعات اجتماعی هشتم - آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس پنجم مطالعات اجتماعی هشتم - آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن ها به…

  • پاورپوینت کنترل ریزبرنامه نویسی شده

    پاورپوینت کنترل ریزبرنامه نویسی شده دانلود رایگان پاورپوینت کنترل ریزبرنامه نویسی شده پاورپوینت کنترل ریزبرنامه نویسی شده کنترل ریزبرنامه نویسی شده وظایف واحد کنترل بلاک دیاگرام واحد کنترل روشهای طراحی واحد کنترل کنترل ریزبرنامه نویسی شده حافظه کنترل روال اجرای…

  • دانلود پاورپوینت نقش حمل و نقل در بازرگانی خارجی

    دانلود پاورپوینت نقش حمل و نقل در بازرگانی خارجی پاورپوینت نقش حمل و نقل در بازرگانی پاورپوینت درمورد حمل و نقل و بازرگانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش حمل و نقل در بازرگانی خارجی جهت رشته مدیریت در…

  • پاورپوینت کارآفرینی و فرصتهای شغلی در آن

    پاورپوینت کارآفرینی و فرصتهای شغلی در آن دانلود پاورپوینت کارافرینی چیست دانلود پاورپوینت در مورد کارافرینی پاورپوینت در مورد کارافرینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارافرینی چیست جهت رشته کارافرینی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت بیماران پرخاشگر

    دانلود پاورپوینت مدیریت بیماران پرخاشگر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت بیماران پرخاشگر جهت رشته روانشناسی در 39 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پرخاشگری: هر نوع رفتار که…