مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری محور
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری محور
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری محور
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری محور
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری محور
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور  بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری محور :

 

مقدمه
امروزه با پيشرفت فناوري اطلاعات، سیستم‌های نويني تولیدشده است كه می‌تواند توان سازمان را در كاهش هزینه‌های داخلي، تعامل بهتر با محيط و درنهایت به دست آوردن سود، ياري رساند  يكي از اين ابزارها، “مديريت ارتباط با مشتري” است  مديريت ارتباط با مشتري اصطلاحي است كه براي توصيف چگونگي تعامل با مشتري و مديريت بر فعالیت‌هایی كه براي برقراري ارتباط پايدار و اثربخش با مشتري صورت می‌گیرد، تعریف‌شده است. منطق مديريت ارتباط با مشتري، “تحت نظر قرار دادن” و “مديريت بر تمام پروسه‌ی خدمت‌رسانی به مشتري” است  

 

 

يعني پيش از شروع آشنايي با مشتري تا پايان ارائه سرويس يا محصول، بايد بدانيم كه چگونه عمل كنيم تا زمينه حضور مجدد مشتري در سازمان را فراهم آوريم  بسيار مهم است كه مديريت ارتباط با مشتري به‌عنوان يك سيستم در نظر گرفته شود، سيستمي كه مشخص می‌کند چگونه با مشتريانمان کارکنیم، چگونه مشكلاتشان را حل كنيم، آنها را به خريد محصولات و خدمات شركتمان ترغيب كنيم و با آنها تعاملات مالي داشته باشيم به عبارت ديگر CRM شامل كليه جنبه‌های ارتباطات و تعاملات با مشتريان و كاربران است البته بايد به اين نكته توجه داشت كه ارتباط با مشتري مختص سازمان‌های تجاري نيست، بلكه واژه‌های معادل اين بحث را در سازمان‌های دولتي می‌توان ارباب رجوع  (مشتري (، خدمت‌رسانی  (بازاريابي (، طرح تكريم ارباب رجوع  (مديريت ارتباط با مشتري) و مشروعيت و بقاء ( سودآوري (و نيز در موسسات خدماتي، سرويس گيرنده  ).مشتري(، ارائه خدمات  (كالا (عنوان كرد (قروزنده دهکردی، عامل اردستانی، یزدانیان،1390 ، ص 5).

 

 

بی شک می توان گفت مهمترین دارایی اغلب سازمان ها مشتریان آن ها هستند   مشتریان به خاطر ارتباط مستقیمی که با اقدامات یک سازمان دارند ، منبع ارزشمندي براي فرصت ها، تهدیدات و سوالات عملیاتی مرتبط با صنعت مربوطه می باشند.  امروزه براي رشد و بقا در عرصه رقابت اقتصادي ، شرکت ها و سازمان ها باید به مشتري مداري اهمیت ویژه اي داده و ارتباط خود را با خریداران کالا بیش از پیش افزایش دهند   در روندهاي کسب و کاري جدید، به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف شرکت ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می دانند موفقیت آن ها در راه رسیدن به اهداف کلان بنگاه ، در گرو جلب رضایت مشتریان است  از سوي دیگر نمی توان گفت همه مشتریان به یک اندازه در موفقیت شرکت نقش دارند  بنابراین جلب رضایت مشتریان کلیدي، حساسیت بیشتري خواهد داشت (عباسی و ترکمنی،1389، ص 20 ).

 

 

امروزه، مشتريان كليدي به‌عنوان يك دارايي ارزشمند و يك منبع مهم نوآوري در خلق ايدههايي براي توليد كالاها و خدمات جديد به حساب ميآيند كه مستلزم تمركز زيادي بر آنهاست. بنابراين شركتها سعي ميكنند از استراتژي منحصر به فردي براي حفظ مشتريان فعلي و وفادار خود به جاي كسب مشتريان جديد كه مستلزم سرمايه گذاري بيشتري هستند استفاده كنند. افزايش رقابت و كاهش وفاداري منجر به ظهور مفاهيمي با تمركز بر توسعه روابط با مشتريان شده است(دلوي ,كدخدايي اليادراني ،1391، ص 99)

 

 

نگرش شركتها و مؤسسات به لحاظ گسترش فضاي رقابتي به ناگزير بر جلب هر چه بيشتر رضايت مشتري براي فروش وكسب سود بيشتر متمركز شده است  با گذر از اقتصاد سنتي و شدت يافتن رقابت درابعاد نوين، مشتري به صورت ركن اصلي و محور تمام فعاليتهاي سازمانها درآمده است؛ به نحوي كه ازديدگاه رقابتي، بقا وتداوم حيات سازمانها درگرو شناسايي وجذب مشتريان جديد وحفظ مشتريان موجود است (طاهرپور کلانتری و طیبی طلوع،1389، ص 112 ).
اگر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به خوبی طراحی و اجرا گردد به شناخت کامل و جامعی از مشتری منجر خواهد شد  CRM به بنگاه ها اجازه می دهد تا به آسانی مشتریان سودمتد را شناسایی نموده و تلاش های بازاریابی را بر مشتریانی که از بنگاه خرید می نمایند، متمرکز کنند  درک بهتر مشتری کنونی به بنگاه اجازه می دهد تا با تعامل ، پاسخ گویی و ارتباط مؤثر با آنها ، نرخ حفظ مشتریان را به طور چشمگیری افزایش دهد  (امیری،1388، ص 46 ).

 

 

CRM از سه بخش اصلی تشکیل شده است مشتری، روابط، مدیریت، منظور از مشتری و مصرف کننده نهایی است که در روابط ارزش آفرین نقش حمایت کننده را دارا می باشد منظور از روابط ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق ارتباطی یاد گیرنده می باشد و مدیریت عبارت است از خلاقیت و هدایت یک فرایند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرایندها و تجارب سازمان امروز در سازمانها به مدیریت ارتباط با مشتری اهمیتی استراتژیک داده شده است  در شرایط دشوار رقابت ارتباط به هنگام و سازمان یافته با مشتریان مناسب ترین راه افزایش رضایت مشتری، افزایش فروش و در عین حال کاهش هزینه ها ست با توجه به این مسایل مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان ها نوعی استراتژی تجاری به شمار می رود(آقا داود،1385 ).

 

 

 متخصصان و نظریه پردازان هرکدام تعاریف مختلفی از مدیریت روابط مشتریان ارائه می دهند که می توان انها را در چهار گروه کلی (به‌عنوان استراتژی،فناوری،فرایند و سیستم اطلاعاتی ). طبقه بندی کرد(الهی و حیدری، 1387 ، ص 25). اگر از سه متخصص CRM این سوال پرسیده شود که CRM چیست؟ می توان به 4 پاسخ مختلف دست یافت گروهی CRM را استراتژی برخی فناوری و بعضی فرآیند و دسته ای دیگر آن را سیستم اطلاعاتی به شمار می آورند(Oztaysi et al. , 2011 ,p 9789)اگر از سه متخصص CRM پرسيده شود كه CRM چيست ؟می‌توان به پنج پاسخ مختلف دست يافت  گروهي CRM را استراتژي ،برخي فناوري،بعضي فرايند و دسته اي ديگر آن را سيستم اطلاعاتي به شمار مي آورند در اينجا چند مورد از تعاريف CRM ارائه ميشود.  

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: 
سیستم مدیریت مشتری محور    
2-2-مقدمه    
2-2-1-تعریف مشتری    
2-2-2-تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-3-تعریف مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM ).    
2-2-4- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM ).    
2-2-5-تاریخچه سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-6- ابعاد وعناصر CRM    55
2-2-7- اهداف CRM از دیدگاههای مختلف    56
2-2-7-1 اهداف CRM از دیدگاه بارنت    57
2-2-7-2 اهداف CRM از نقطه نظر نول    
2-2-7-3 اهداف CRM از نظر سویفت2    
2-2-7-4 اهدف CRM از دیدگاه گالبریث و راجرز1    
2-2-7-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون 2 :    
2-2-8-فرایند CRM    
2-2-8-1 ارتباط فروشنده-خریدار    
2-2-9-دیدگاهای مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-9-1- دیدگاه اول : تلقی CRM به‌عنوان یک فرآیند    
2-2-9-2 دیدگاه دوم: تلقی CRM به‌عنوان یک استراتژی    
2-2-9-3 دیدگاه سوم: تلقی CRM به‌عنوان یک فلسفه    
2-2-9-4 دیدگاه چهارم: تلقی CRM به‌عنوان یک توانمندی    
2-2-9-5 دیدگاه پنجم: تلقی CRM به‌عنوان تکنولوژی    
2-2-10- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-11-مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتري    
2-2-12- اجرای CRM    
2-2-13-مدل نظري اجراي CRM    
2-2-14-ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-14-1 بعد فکري  CRM    
2-2-14-2-بعد فناوري اطلاعات CRM    
2-2-14-3 بعد اجتماعی CRM    
2-2-15-چالش های اجرایی CRM   
28-چرخه تجاري مديريت ارتباط با مشتري (CRM)    
2-2-16-درك نياز هاي مشتريان و تمايز بر مبناي مشتريان    

2-3پیشینه پژوهش    

منابع

 

 

  • دانلود پاورپوینت ایمنی و بهداشت در برق

    دانلود پاورپوینت ایمنی و بهداشت در برق پاورپوینت ایمنی و بهداشت در برق پاورپوینت ایمنی در برق پاورپوینت بهداشت در برق پاورپوینت ایمنی در برق صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ایمنی و بهداشت در برق  جهت رشته برق…

  • بررسی رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملت

    بررسی رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملت مدیریت ریسک اعتباری مطالبات معوق بانک پایان نامه مطالبات معوق رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق روشهای محاسباتی ریسک مهمترین ریسک های بانکی معیارها و مدل های…

  • پاورپوینت اقدام پژوهی (Action Research)

    پاورپوینت اقدام پژوهی (Action Research) کلمات کلیدی : پاورپوینت اقدام پژوهی Action Research اقدام پژوهی Action Research تعریف اقدام پژوهی مقاله اقدام پژوهی تحقیق اقدام پژوهی بررسی اقدام پژوهی تحلیل اقدام پژوهی زمینه های اقدام پژوهی راهنمای کامل نگارش اقدام…

  • اهمیت و حجّیت منابع تفسیری با تاکید بر دیدگاه شیخ طوسی در تفسیر التبیان

    اهمیت و حجّیت منابع تفسیری با تاکید بر دیدگاه شیخ طوسی در تفسیر التبیان اصول استنباط شیخ طوسی در تفسیر التبیان اهمیّت و حجّیت قرآن از دیدگاه شیخ طوسی مبانی و پایه استنباط در میان فقهای شیعه و سنی اهمیت…

  • دانلود پاورپوینت وظایف و مسئولیت امدادگران و اصول ایمنی فردی

    دانلود پاورپوینت وظایف و مسئولیت امدادگران و اصول ایمنی فردی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وظایف و مسئولیت امدادگران و اصول ایمنی فردی جهت رشته مدیریت در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • جزوه حقوق رسانه باقر انصاری

    جزوه حقوق رسانه باقر انصاری رفتن به سايت اصلي جزوه حقوق رسانه باقر انصاری کاربران و دانشجویان گرامی محتوای این فایل کاملتـریــن و بهتـریــن جزوه و خلاصه درس حقوق رسانه تالیف دکتر باقر انصاری همراه با جـدیـدتـریــن نمونه سوالات امتحانی…

  • پاورپوینت بررسی اجمالی اطلاعات مالی میان دوره ای توسط حسابرس مستقل واحد تجاری

    پاورپوینت بررسی اجمالی اطلاعات مالی میان دوره ای توسط حسابرس مستقل واحد تجاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی اجمالی اطلاعات مالی میان دوره ای توسط حسابرس مستقل واحد تجاری جهت رشته ی حسابداری در قالب 29 اسلاید و…

  • نقش تحولات و وقایع دوره نخست وزیری آموزگار در روند پیروزی انقلاب اسلامی

    نقش تحولات و وقایع دوره نخست وزیری آموزگار در روند پیروزی انقلاب اسلامی دلایل تغییر کابینه و انتصاب آموزگار علل انتخاب آموزگار به نخست وزیری بحرانها و چالش های پیش روی دولت آموزگار عوامل کناره گیری آموزگار از نخست وزیری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 6

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 6 کارآفرینی سازمانی مبانی نظری کارآفرینی سازمانی تاریخچه کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی پیشینه پژوهش کارآفرینی سازمانی مبانی نظری در مورد کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق در مورد کارآفرینی سازمانی ادبیات نظری کارآفرینی…

  • چالش ها و راهکارهای امنیتی در رایانش ابری

    چالش ها و راهکارهای امنیتی در رایانش ابری امنیت در رایانش ابری چالش های امنیتی در رایانش ابری راهکارهای امنیتی در رایانش ابری امنیت اطلاعات در رایانش ابری امنیت در رایانش ابری doc پایان نامه امنیت در رایانش ابری پایان…

  • پاورپوینت نانو تکنولوژی

    پاورپوینت نانو تکنولوژی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نانو تکنولوژی جهت رشته ی مهندسی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نانو چیست؟ ، این فناوری…

  • عوامل اجتماعی- فرهنگی و فضایی- کالبدی موثر بر حس تعلق مکانی

    عوامل اجتماعی- فرهنگی و فضایی- کالبدی موثر بر حس تعلق مکانی کلمات کلیدی : حس تعلق مکانی ابعاد حس تعلق مکانی مولفه های حس تعلق مکانی نظریه های حس تعلق مکانی عوامل موثر بر حس  تعلق  مکانی دانلود پایان نامه…

  • پاورپوینت اصول كنترل بيماری های گياهی

    پاورپوینت اصول كنترل بيماری های گياهی پاورپوینت مقالات گیاه پزشکی پاورپوینت گیاهپزشکی دانلود پاورپوینت اصول كنترل بيماری های گياهی پاورپوینت کنترل بیماری های گیاهی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول كنترل بيماری های گياهی جهت رشته کشاورزی و زراعت…

  • پاورپوینت مدیریت سرمایه در گردش

    پاورپوینت مدیریت سرمایه در گردش پاورپوینت مدیریت سرمایه در گردش تحقیق مدیریت سرمایه در گردش مدیریت سرمایه در گردش مقاله مدیریت سرمایه در گردش پایان نامه مدیریت سرمایه در گردش تعریف سرمایه در گردش مدیریت سرمایه در گردش سیاستهای سرمایه…

  • دانلود پاورپوینت حافظه مجازی

    دانلود پاورپوینت حافظه مجازی پاورپوینت حافظه مجازی پاورپوینت حافظه مجازی چیست پاورپوینت حافظه مجازی در سیستم عامل پاورپوینت حافظه مجازی کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حافظه مجازی جهت رشته IT در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش ادبیات نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش فصل…

  • مبانی نظری مطالعه روش پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی در صنعت تولید برق

    مبانی نظری مطالعه روش پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی در صنعت تولید برق مبانی نظری erp مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمانی مبانی نظری پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی ERP در صنعت تولید…

  • ارزیابی قانونی و فقهی فرق دیه زن و مرد

    ارزیابی قانونی و فقهی فرق دیه زن و مرد دیه زن دیه مرد تفاوت دیه زن و مرد تفاوت دیه زن و مرد در فقه تفاوت دیه زن و مرد در قانون بررسی تفاوت دیه زن و مرد از نظر…

  • پایان نامه بررسی روند ثبت الکترونیکی اسناد

    پایان نامه بررسی روند ثبت الکترونیکی اسناد کلمات کلیدی : پایان نامه ثبت اسناد مزایا ثبت الکترونیکی اسناد چالش های ثبت الکترونیکی اسناد پایان نامه روند ثبت الکترونیکی اسناد ثبت الکترونیکی در دفاتر اسناد رسمی روند ثبت الکترونیکی اسناد در…

  • پاورپوینت مدیریت مهندسی

    پاورپوینت مدیریت مهندسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت مهندسی جهت رشته ی مهندسی در قالب 271 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بازاریابی فعاليتی است انسانی در…

  • پاورپوينت آشنایی با مفاهیم WEDM

    پاورپوينت آشنایی با مفاهیم WEDM رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با مفاهیم WEDM جهت رشته فنی و مهندسی در قالب 90 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصویر بدنی 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصویر بدنی 50 صفحه فصل دوم پایان نامه تصویر بدنی مبانی نظری تصویر بدنی پیشینه تحقیق تصویر بدنی پیشینه داخلی تصویر بدنی پیشینه خارجی تصویر بدنی پیشینه پژوهش تصویر بدنی پیشینه نظری تصویر بدنی ادبیات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان 99 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان 99 صفحه فصل دوم پایان نامه یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان مبانی نظری یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان پیشینه نظری یادگیری…

  • پاورپوینت راهبردهای امن ‏سازی زیرساخت‏های حیاتی کشور در حوزه فناوری اطلاعات

    پاورپوینت راهبردهای امن ‏سازی زیرساخت‏های حیاتی کشور در حوزه فناوری اطلاعات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با راهبردهای امن‏سازی زیرساخت‏های حیاتی کشور در حوزه فناوری اطلاعات جهت رشته مهندسی نرم افزار و آی تی در قالب 23 اسلاید…

  • پاورپوینت بتن پلیمری 2 و  پروسه تولید

    پاورپوینت بتن پلیمری 2 و  پروسه تولید پاورپوینت بتن پلیمری پاورپوینت نحوه ساخت بتن پلیمری پاورپوینت در مورد بتن پلیمری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بتن پلیمری 2 و  پروسه تولید جهت رشته عمران در قالب 37 اسلاید و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی 82 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی 82 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مسئولیت پذیری اجتماعی مبانی نظری مسئولیت پذیری اجتماعی پیشینه تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی پیشینه داخلی مسئولیت پذیری اجتماعی پیشینه خارجی مسئولیت پذیری اجتماعی…

  • پاورپوينت احکام قربانی در حج تمتع

    پاورپوينت احکام قربانی در حج تمتع پاورپوينت قربانی در حج تمتع دانلود پاورپوينت قربانی در حج تمتع پاورپوینت درباره پاورپوينت قربانی در حج تمتع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت احکام قرباني در حج تمتع جهت رشته دین و مذهب…

  • ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان

    ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان پایان نامه اثربخشی مدیریت دانش سنجش اثربخشی مدیریت دانش محاسبه اثربخشی مدیریت دانش سنجش اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان پایان نامه با موضوع مدیریت دانش…

  • پاورپوینت ساختار عمومی پایان نامه

    پاورپوینت ساختار عمومی پایان نامه پاورپوینت ساختار تحقیق چیست پاورپوینت اصطلاحات پایان نامه پاورپوینت ساختار کلی پژوهش پاورپوینت فصل بندی پایان نامه پاورپوینت آموزش فصل بندی پایان نامه پاورپوینت اجزای پایان نامه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختار عمومی…

  • مبانی نظری ارزیابی ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملی ایلام

    مبانی نظری ارزیابی ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملی ایلام مطالبات معوق مطالبات معوق بانک مطالبات معوق بانک ملی مدیریت ریسک اعتباری رابطه مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک اعتبارسنجی مشتریان بانک ارتباط مدیریت ریسک اعتباری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عکس العمل بازار سهام

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عکس العمل بازار سهام مبانی نظری عکس العمل بازار سهام پیشینه عکس العمل بازار سهام دانلود مبانی نظری عکس العمل بازار سهام پیشینه تحقیق عکس العمل بازار سهام ادبیات نظری عکس العمل بازار سهام فصل…

  • پاورپوینت کتاب روان شناسی یادگیری از محمد رضا پارسا

    پاورپوینت کتاب روان شناسی یادگیری از محمد رضا پارسا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب روان شناسی یادگیری از محمد رضا پارسا جهت رشته ی روان شناسی در قالب 341 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت درآمدی بر چیستی چرایی و چگونگی مطالعات برنامه درسی

    پاورپوینت درآمدی بر چیستی چرایی و چگونگی مطالعات برنامه درسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با درآمدی بر چیستی چرایی و چگونگی مطالعات برنامه درسی جهت رشته آموزشی در قالب 17 اسلاید و با فرمت ppt به صورت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی تبلیغات شفاهی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی تبلیغات شفاهی فصل دوم پایان نامه تبلیغات شفاهی مبانی نظری تبلیغات شفاهی پیشینه تحقیق تبلیغات شفاهی پیشینه داخلی تبلیغات شفاهی پیشینه خارجی تبلیغات شفاهی پیشینه پژوهش تبلیغات شفاهی پیشینه نظری تبلیغات شفاهی ادبیات نظری تبلیغات…

  • پاورپوینت آشنایی با ایمنی صنعتی و تعاریف آن

    پاورپوینت آشنایی با ایمنی صنعتی و تعاریف آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ایمنی صنعتی و تعاریف آن جهت رشته صنایع در قالب 61 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت…