مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری را در سه دوره زیر خلاصه کرد: (فرضی،1386،27)

 

الف) دوره انقلاب صنعتی: ابتکار فورد در به کارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی، یکی از مهمترین شاخص های این دوره است. هر چند تغییر شیوه تولید باعث شد محدوده انتخاب مشتریان از نظر مشخصه های محصول کاهش یابد (نسبت به تولیدات صنایع دستی)، اما محصولات تولید شده به روش جدید از قیمت تمام شده پایین تری برخوردار شدند. به عبارتی دیگر، در انتخاب روش تولید انبوه از سوی شرکت فورد، افزایش کارایی و صرفه اقتصادی، مهمترین اهداف پیش بینی شده بودند.

 

ب) دوره انقلاب کیفیت: این دوره همزمان با ابتکار شرکت ژاپنی مبنی بر بهبود مستمر فرایند آغاز شد. این امر به نوبه خود به تولید کم هزینه تر و با کیفیت تر محصولات منجر شد. این دوره با مطرح شدن روش های نوین مدیریت کیفیت مانند مدیریت کیفیت جامع ، به اوج خود رسید. اما با افزایش تعداد شرکت های حاضر در عرصه رقابتی و گسترش فرهنگ حفظ و بهبود کیفیت محصول (از طریق ابزارهای مختلف کیفیتی)، دیگر این مزیت رقابتی برای شرکت های پیشرو کارساز نبود و ضرورت یافتن راه های جدیدی برای حفظ مزیت رقابتی احساس می شد.

 

ج) دوره انقلاب مشتری: در این دوره با توجه به افزایش توقع مشتریان، تولید کنندگان ملزم شدند محصولات خود را با هزینه کم، کیفیت بالا و تنوع زیاد تولید کنند؛ به معنای دیگر، تولید کنندگان مجبور بودند توجه خود را از تولید صرف به یافتن راه هایی برای جلب رضایت و حفظ مشتریان قبلی خود معطوف کنند.

 

با استفاده گسترده از فناوری اطلاعات، سازمان ها می توانند برای افزایش آگاهی از نیازهای مشتریان و درک بهتر آنها، از دانش فنی همراه با مهارت های لازم بهره مند شوند. در طول دهه 1990، فرایندهای تعاملی مدیریت مشتری مبتنی بر فناوری اطلاعات که در انتهای فرایند کسب و کار و در ارتباط با مشتری است، مهندسی مجدد شد که این موضوع امروزه با عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری» شناخته می شود.

مدیریت ارتباط با مشتری شامل کلیه اقداماتی است که یک سازمان برای ایجاد و تثبیت ازتباطات سودمند با مشتری انجام می دهد و در قالب کار گروهی لازم برای حصول اطمینان از رضایت مشتری تعریف می شود. در بیشتر مواقع این گونه فعالیت ها تحت عنوان فروش، بازاریابی و خدمات تخصصی انجام می پذیرند. نیروی پیش برنده و حمایت کننده مدیریت ارتباط با مشتری، وجود این حقیقت است که مشتریان حفظ شده (قبلی) سودمندتر از مشتریان جدید هستند. 

 

 

 

 

 ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری مفهومی است که ریشه در فناوری اتوماسیون فروش و عملیات مرکز فراخوان دارد و از اواسط دهه 1990 وجود داشته است. در آن زمان، مدیریت ارتباط با مشتری از ادغام داده های مشتری از طریق قسمت فروش با تعاملات مرکز فراخوان بوجود آمد که منجر به تعاملات غیر رسمی بیشتری با مشتری گردید. این مفهوم، بوسیله سازمان های استفاده کننده و ادغام های سریع انتشار یافت و موجب برانگیختن فروشندگان نرم افزار شد که همگی مدعی بودند یک مجموعه منسجم از توانایی هایی دارند که به عنوان مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شد.

 

 

پیش از این، بازاریابی رابطه مند در صدد بود که اطلاعاتی را در مورد ترجیحات و علایق مشتریان که در پایگاه های داده ای ذخیره شده بود به دست بیاورد. این موضوع به شکل بازاریابی «نفر به نفر»3 پدیدار شد که اشاره به فرآیند و تعاملات از طریق شرکت هایی که به ایجاد پیشنهادات همسوتر با خواسته مشتریان می پرداختند داشت. از این رو مدیریت ارتباط با مشتری به منظور برقراری امنیت و مدیریت روابط نفر به نفر و ایجاد یک رابطه سودمند و بلند مدت با مشتریان توسعه پیدا کرد. در مجرایی موازی، ابزارهای مبتنی بر اینترنت مانند بازرگانی الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی و ارتباطات نفر به نفر به وجود آمده  و رشد کردند. با دارا بودن این تکنولوژی های جدید، این محصولات، خارج حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به رقابت برخیزیدند و به بازرگانی الکترونیکی رسیدند.

 

 

هنگامی که مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و بازرگانی الکترونیکی با یکدیگر ادغام شدند باعث شد در مدت زمان کوتاهی، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر سر زبان ها بیفتد. به طور مشابه، سيستم مديريت تجاري يكپارچه  تشخیص دادند که در دیدگاه 360 درجه ای به مشتری (یعنی دیدگاهی جامع) مجبورند که انتقال داده ها را در نظر بگیرند، بنابراین آنها یک بسته کامل نرم افزاری با توانایی های مدیریت ارتباط با مشتری را توسعه دادند. از دیدگاه تکنولوژیکی، مدیریت ارتباط با مشتری شامل مجموعه ای از کاربردها است که خواسته ها و نیازهای نقش های مواجه با مشتری را مورد توجه قرار می دهد که منجر به تغذیه یک پایگاه داده ای همگانی و مشترک که بوسیله ابزارهای تجزیه و تحلیل تجاری مورد حمایت قرار می گیرد می شود.( اوسرانکو و بنانی   143،2007)

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری 2-14- تعاریف، مفاهیم و مباحث مدیریت ارتباط با مشتری، ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    2
2-14-1- مقدمه    2
2-14-2- دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-14-3- مفهوم مشتری    4
2-14-3-چرخه زندگی مشتری    6
2-14-4-روند های ارتباط با مشتریان    6
2-14-5- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-14-6- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    10
2-14-7- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    11
2-14-8- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه اندیشمندان    11
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت    11
2-14-9- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول    12
2-14-10- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر سویفت    13
2-14-11- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریث و راجرز    13
2-14-12- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون    15
2-15- تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری    15
2-15-1- اصول مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-15-2- عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-15-3- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-15-4- مدل چرخه حیات مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-15-5- فرایند مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-15-2-1- بینش مشتری    21
2-15-2-2- مرحله ارزش مشتری    21
2-15-2-3- مرحله برنامه ریزی بازاریابی    22
2-15-2-4- تعامل با مشتری    22
2-15-2-5- تجزیه و تحلیل و پالایش    22
2-15-3- نیازهای مشتری    22
2-16- چالش های اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    24
2-17- مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    25
2-18- محرک های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری    27
2-19- انواع فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری    28
2-19-1- مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    28
2-19-2- بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    30
2-19-3- فروش و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    31
2-19-4- خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    33
2-20-مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی    35
2-20-1- مدیریت ارتباط با مشتری تعاملی    37
2-21- مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-21-1- مدل واینر    38
2-21-2- مدل تسریع کننده ساپ    40
2-21-2-1- چهارچوب مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس نوع اطلاعات مشتریان    42
2-22-3-مدل بلوک های مدیریت ارتباط با مشتری    42
2-22-4- مدل مدیریت ارتباط با مشتری- ایریش    44
2-24- پیشینه تحقیق:    51
2-25- مدل مفهومی :    55فهرست منابع 74
 

 

 

 

  • پاورپوینت درباره تاب آوری

    پاورپوینت درباره تاب آوری پاورپوینت تاب آوری اجتماعی پاورپوینت تاب آوری شهری پاورپوینت تاب آوری در نوجوانان تاب آوری ppt پاورپوینت تاب آوری سازمانی پاورپوینت تاب آوری چیست پاورپوینت شاخص تاب آوری fm مهارت تاب آوری ppt پاورپوینت عوامل موثر…

  • عوامل توسعه شهرنشینی و آپارتمان نشینی بر اساس نظریات كلاسیك و مدرن در زمینه تكامل شهرها از نظر دو بعد درونزوا و برونزا

    عوامل توسعه شهرنشینی و آپارتمان نشینی بر اساس نظریات كلاسیك و مدرن در زمینه تكامل شهرها از نظر دو بعد درونزوا و برونزا دانلود پایان نامه کارشناسی رشته معماری عوامل توسعه شهرنشینی و آپارتمان نشینی شهر شهر نشینی آپارتمان نشینی…

  • پاورپوینت کارگاه نحوه برخورد با اعضایی که دچار لغزش شده اند

    پاورپوینت کارگاه نحوه برخورد با اعضایی که دچار لغزش شده اند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاه نحوه برخورد با اعضایی که دچار لغزش شده اند جهت رشته روانشناسی در قالب 5 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 13 و 14 مطالعات اجتماعی هشتم - از غزنویان تا هجوم چنگیزخان

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 13 و 14 مطالعات اجتماعی هشتم - از غزنویان تا هجوم چنگیزخان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 13 و 14 مطالعات اجتماعی هشتم - از غزنویان تا هجوم چنگیزخان به دانش آموزان کلاس…

  • کاهش موقتی ولتاژ و بررسی عوامل آن

    کاهش موقتی ولتاژ و بررسی عوامل آن sag پدیده‌های کیفیت توان مدولاسیون بردار فضایی کاهش موقتی ولتاژ همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina مقالات ترجمه شده فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق برق…

  • پیشینه تحقیق و چارچوب نظری هوش معنوی 67 صفحه

    پیشینه تحقیق و چارچوب نظری هوش معنوی 67 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش معنوی مبانی نظری هوش معنوی پیشینه تحقیق هوش معنوی پیشینه داخلی هوش معنوی پیشینه خارجی هوش معنوی پیشینه پژوهش هوش معنوی پیشینه نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی مبانی نظری اثربخشی ادبیات نظری اثربخشی چارچوب نظری اثربخشی فصل دوم پایان نامه اثربخشی دانلود مبانی نظری اثربخشی پیشینه اثربخشی پیشینه تحقیق اثربخشی پیشینه داخلی اثربخشی پیشینه خارجی اثربخشی پیشینه پژوهش اثربخشی پیشینه نظری…

  • بررسی تاثیر متغیرهای كنترل راهبردی بر افزایش اثربخشی

    بررسی تاثیر متغیرهای كنترل راهبردی بر افزایش اثربخشی اثربخشی کنترل راهبردی متغیرهای کنترل راهبردی رابطه متغیرهای كنترل راهبردی با اثربخشی بررسی تاثیر متغیرهای كنترل راهبردی بر افزایش اثربخشی دانلود پایان نامه کارشناسی مدیریت بازرگانی دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل بخشهای تشكیل دهنده دانشكده معماری

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل بخشهای تشكیل دهنده دانشكده معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل بخشهای تشكیل دهنده ی دانشكده معماری جهت رشته ی معماری در قالب 61 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • دانلود پاورپوینت عوامل تاخیر در ازدواج 15 اسلاید

    دانلود پاورپوینت عوامل تاخیر در ازدواج 15 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عوامل تاخیر در ازدواج 15 اسلاید جهت رشته روانشناسی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • بررسی منابع تغذیه با تاکید و تحلیل بر SMPS

    بررسی منابع تغذیه با تاکید و تحلیل بر SMPS منابع تغذیه سوئیچینگ منبع تغذیه الکترونیکی بررسی منابع تغذیه با تاکید و تحلیل بر SMPS دانلود پایان نامه منبع تغذیه دانلود پایان نامه منابع تغذیه سوئیچینگ دانلود پایان نامه برق دانلود…

  • پاورپوینت تصميم‌گيري در مديريت و فرايند تحليل سلسله مراتبي(AHP )

    پاورپوینت تصميم‌گيري در مديريت و فرايند تحليل سلسله مراتبي(AHP ) پاورپوینت تصميم‌گيري در مديريت و فرايند تحليل سلسله مراتبي(AHP ) پاورپوینت تصميم‌گيري در مديريت پاورپوینت فرايند تحليل سلسله مراتبي(AHP ) انواع تقسيم‌بندي‌ تصميم‌گيري فرايند تحليل سلسله مراتبي رويكردهاي تصميم‌گيري انواع…

  • پاورپوینت مباني نظريه پلاستيسيته با نگرش به سوي ايجاد و توسعة يك روش عمومي عددي براي محاسبه تنش

    پاورپوینت مباني نظريه پلاستيسيته با نگرش به سوي ايجاد و توسعة يك روش عمومي عددي براي محاسبه تنش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت با موضوع مباني نظريه پلاستيسيته با نگرش به سوي ايجاد و توسعة يك روش عمومي عددي…

  • قوانین دادرسی ناظر بر دعوای ابطال

    قوانین دادرسی ناظر بر دعوای ابطال پایان نامه دعوای ابطال رسیدگی به دعوای ابطال ابطال رأی داوری قوانین دادرسی ناظر بر دعوای ابطال قواعد دادرسی حاکم بر دعوای ابطال آثار قواعد دادرسی حاکم بر دعوای ابطال تأثیر دعوای ابطال در…

  • دانلود پاورپوینت نرم افزار های ژئوماتیک

    دانلود پاورپوینت نرم افزار های ژئوماتیک پاورپوینت معرفی نرم افزارهای ژئوماتیک پاورپوینت درمورد نرم افزار های ژئوماتیک پاورپوینت برنامه های ژئوماتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نرم افزار های ژئوماتیک جهت رشته عمران در 39 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت توسعه پایدار در روستاها با مصرف بهینه سوخت و انرژی

    پاورپوینت توسعه پایدار در روستاها با مصرف بهینه سوخت و انرژی پاورپوینت توسعه پایدار در روستاها با مصرف بهینه سوخت و انرژی پاورپوینت توسعه پایدار در روستاها توسعه پایدار در روستاها تحقیق توسعه پایدار در روستاها با مصرف بهینه سوخت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اضطراب رایانه ای

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی اضطراب رایانه ای کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اضطراب رایانه ای مبانی نظری اضطراب رایانه ای پیشینه تحقیق اضطراب رایانه ای پیشینه داخلی اضطراب رایانه ای پیشینه خارجی اضطراب رایانه ای پیشینه پژوهش…

  • دانلود پاورپوينت برنامه سازی پيشرفته (C)

    دانلود پاورپوينت برنامه سازی پيشرفته (C) دانلود پاورپوينت در مورد برنامه سازی پيشرفته (C) پاورپوينت برنامه سازی پيشرفته (C) برنامه سازی پيشرفته (C) برنامه سازی با استفاده از زبان C رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت برنامه سازی پيشرفته (C)  در قالب 250 اسلايد جهت…

  • دانلودکارآموزی - شركت برق منطقه اي خراسان و امور انتقال 16 ص

    دانلودکارآموزی - شركت برق منطقه اي خراسان و امور انتقال 16 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی - شركت برق منطقه اي خراسان و امور انتقال 16 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی - شركت برق منطقه اي…

  • پاورپوینت نظریه معنادرمانی ویکتور فرانکل

    پاورپوینت نظریه معنادرمانی ویکتور فرانکل پاورپوینت نظریه معنادرمانی پاورپوینت نظریه معنادرمانی چیست پاورپوینت نظریه معنادرمانی فرانکل دانلود پاورپوینت معنادرمانی ویکتور فرانکل پاورپوینت معنادرمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه معنادرمانی ویکتور فرانکل جهت رشته ی روان شناسی در قالب…

  • سلسله مراتب نیازهای انسان و بررسی خود شکوفایی در آن

    سلسله مراتب نیازهای انسان و بررسی خود شکوفایی در آن کلمات کلیدی : خودشکوفایی مزلو الگوی خودشکوفایی تعریف مفهومی خودشکوفایی تعریف عملیاتی خودشکوفایی خودشکوفایی سلسله مراتب پایان نامه خودشکوفایی تعریف خودشکوفایی در روانشناسی مولفه های خودشکوفایی شامل چیست؟ رفتن به…

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی

    پاورپوینت فصل چهارم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل چهارم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی پاورپوینت فصل چهارم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تعریف…

  • نظریه های حوزه های مختلف در مورد سازگاری و سازگاری اجتماعی

    نظریه های حوزه های مختلف در مورد سازگاری و سازگاری اجتماعی نظریه های سازگاری اجتماعی pdf نظریه های مربوط به سازگاری نظریه های روانشناسی سازگاری نظریه های جامعه شناسی سازگاری اجتماعی نظریه های مددکاری اجتماعی سازگاری دیدگاه های مختلف سازگاری…

  • پاورپوینت مروری بر وضعیت زباله شهر تهران

    پاورپوینت مروری بر وضعیت زباله شهر تهران پاورپوینت آمار زباله تهران پاورپوینت بازیافت زباله در تهران پاورپوینت مروری بر وضعیت زبالۀ شهر تهران دانلود پاورپوینت مروری بر وضعیت زبالۀ شهر تهران پاورپوینت درباره زباله شهر تهران رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوینت ترومای قفسه سینه و مراقبت های آن کامل و جامع

    پاورپوینت ترومای قفسه سینه و مراقبت های آن کامل و جامع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی و آشنایی با ترومای قفسه سینه و مراقبت های آن جهت رشته پیراپزشکی در قالب 113 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • پرسشنامه رتبه بندی راهبردهای پیاده سازی زنجیره تامین چابک با تصمیم گیری چند معیاره فازی

    پرسشنامه رتبه بندی راهبردهای پیاده سازی زنجیره تامین چابک با تصمیم گیری چند معیاره فازی کلمات کلیدی : پرسشنامه چابکی زنجیره تامین پرسشنامه مدیریت زنجیره تامین چابک پرسشنامه پیاده سازی زنجیره تامین چابک پرسشنامه زنجیره تامین چابک پرسشنامه استراتژی های…

  • عسر و حرج در درخواست طلاق از سوی زوجه در حقوق ایران

    عسر و حرج در درخواست طلاق از سوی زوجه در حقوق ایران طلاق عسروحرج ماده 1130 قانون مدنی درخواست طلاق از سوی زوجه طلاق بر مبنای عسر و حرج زن عسر و حرج در درخواست طلاق از سوی زوجه در…

  • پیشینه پژوهش و چارچوب نظری مدارس هوشمند

    پیشینه پژوهش و چارچوب نظری مدارس هوشمند فصل دوم پایان نامه مدارس هوشمند مبانی نظری مدارس هوشمند پیشینه تحقیق مدارس هوشمند پیشینه داخلی مدارس هوشمند پیشینه خارجی مدارس هوشمند پیشینه پژوهش مدارس هوشمند پیشینه نظری مدارس هوشمند ادبیات نظری مدارس…

  • دانلود پاورپوینت کشاورزی ارگانیک

    دانلود پاورپوینت کشاورزی ارگانیک پاورپوینت آشنایی با کشاورزی ارگانیک پاورپوینت روش های کشاورزی ارگانیک پاورپوینت جامع کشاورزی ارگانیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کشاورزی ارگانیک جهت رشته کشاورزی در 59 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت کتاب اصول مدیریت آموزشی از دکتر علی علاقه بند

    پاورپوینت کتاب اصول مدیریت آموزشی از دکتر علی علاقه بند پاورپوینت کتاب اصول مدیریت آموزشی پاورپوینت کتاب علی علاقه بند پاورپوینت کتاب اصول مدیریت آموزشی انتشارات پیام نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب اصول مدیریت آموزشی از دکتر…

  • پاورپوینت مدیریت پروژه

    پاورپوینت مدیریت پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه جهت رشته مدیریت در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بودجه بندی : جدول پرسنلي جدول مواد…

  • پاورپوينت بررسی شرایط محیطی مرکز داده

    پاورپوينت بررسی شرایط محیطی مرکز داده پاورپوينت بررسی شرایط محیطی مرکز داده پاورپوینت بررسی شرایط مرکز داده پاورپوینت شرایط محیطی مرکز داده دانلود پاورپوینت بررسی شرایط محیطی مرکز داده پاورپوینت در مورد شرایط محیطی مرکز داده دانلود پاورپوینت درباره بررسی…

  • تبیین و تفسیر معرفت شناسی و نظریات صدرا در باب معرفت شناسی

    تبیین و تفسیر معرفت شناسی و نظریات صدرا در باب معرفت شناسی تبیین و تفسیر معرفت شناسی پایان نامه معرفت شناسی نظریات صدرا در باب معرفت شناسی مطلق معرفت شناسی از دیدگاه ملاصدرا معرفت شناسی در جهان غرب اهمیت معرفت…

  • پاورپوينت فصل سيزدهم علوم هفتم ابتدايی مبحث سفر غذا

    پاورپوينت فصل سيزدهم علوم هفتم ابتدايی مبحث سفر غذا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل سيزدهم علوم هفتم ابتدايی مبحث سفر غذا در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت بیماری هاری

    پاورپوینت بیماری هاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری هاری جهت رشته ی پزشکی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هاری یک بیماری عفونی حاد…