مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی

مبانی نظری نوشتن برنامه بازاریابی
دانلود مبانی نظری نوشتن برنامه بازاریابی
پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی
ادبیات نظری نوشتن برنامه بازاریابی
فصل دوم پایان نامه نوشتن برنامه بازاریابی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی
ادبیات و مبانی نظری نوشتن برنامه بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازارگانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی

 

 

 

 

 

– ساختار برنامه بازاریابی

در خصوص برنامه ریزی مناسب بازاریابی توجه به سه مورد زیر ضرورت دارد:

1.چه برنامه هایی در زمینه بازاریابی باید تنظیم شود.

2.برنامه بازاریابی چه محتوایی باید داشته باشد.

3. مناسب یا نامناسب بودن یک برنامه چگونه باید تشخیص داده شود.

قبل از تدوین برنامه بازاریابی باید دانست، گذراندن چه مراحلی برای دستیابی به این برنامه الزامی است؟ و همچنین قبل از اجرا و به کارگیری یک برنامه بازاریابی،مدیران بازاریابی باید اطمینان حاصل نمایند که آن برنامه ارزش اجرا و صرف نقدینگی شرکت را دارد و در صورت وجود عیب و نقص حتما آن را برطرف نمایند.ساختار و ترتیب مدل های منتشر شده برای برنامه ریزی بازاریابی توسط اندیشمندان و صاحب نظران این عرصه به صورت خلاصه در جدول 1-2 ارائه شده است (فاوانوس 2007)[1]

 

جدول 1-2- مراحل مختلف برنامه ریزی بازاریابی (فاوانوس2007)

لامبین2000[2]

وستوود [3]

رایت [4]2000

لاس کیسس[5] 1999

ماموریت استراتژیک

بررسی خارجی

بررسی داخلی

ایجاد اهداف

انتخاب رهبری استراتژیک

بودجه بازاریابی

تحلیل آسیب پذیری و زیان

برنامه احتمالی

ایجاد اهداف شرکت

تحقیق بازاریابی خارجی

تحقیق بازاریابی داخلی

تحلیل SWOT

اهداف بازاریابی و نتایج مورد انتظار توسعه استراتژی های بازاریابی و برنامه عملیاتی شامل تبلیغ و ترویج

پیش نویس برنامه

اصلاح سیستم کنترل و به هنگام درآوردن

 

 

تحلیل فرصت ها و تهدیدها در محیط خارجی تحلیل محیط داخلی

تدوین استراتژی ها

اجرای استراتژی ها

کنترل

اطلاعات خارجی

اطلاعات داخلی

تعیین توسعه آتی

مقاصد و اهداف

استراتژی های بازاریابی و بودجه بندی

پیش بینی سود و زیان

کنترل

 

کوپر ولین[6] 1997

مک دونالد[7] 2002

کاتلر[8] 2000

وود[9] 2004

وضیعت کنونی

بررسی داخلی

بررسی خارجی

استراتژی های آمیخته بازاریابی اهداف

آماده سازی برنامه بازاریابی

نظارت و تجدید نظر

 

رسالت ( ماموریت)

اهداف

بررسی بازاریابی

تحلیل SWOT

وضعیت مفروض

اهداف و استراتژی های بازاریابی

نتایج مود انتظار

برنامه های جایگزین

بودجه بندی

اجرا در جهت برنامه

خلاصه اجرایی

وضعیت کنونی بازار

تحلیل فرصت ها

اهداف

استراتژی های بازاریابی

برنامه عملیاتی

کنترل

خلاصه اجرایی

وضعیت کنونی بازار

مقاصد و محرک های کلیدی

بازار هدف

استراتژی بازاریابی

 برنامه بازاریابی

برنامه های مالی

اجرا و کنترل

گامپومار[10] 1983

جین[11] 2000

گلیگان و ویلسون[12] 2002

 

تحلیل وضعیت داخلی و خارجی

اهداف

ساختار بندی برنامه فعالیت های بخش بندی

قیمت گذاری

ترویج

بازاریابی

محصول

نقطه ی فروش مورد انتظار

بازاریابی

سود ناویژه

زمان بندی

تحلیل استراتژیک (محیط داخلی و خارجی)

تحلیل مهارت های استراتژیک و رهبری

تدویل استراتژی ها

استراتژی در جهت اجرا و کنترل

استراتژی های بازاریابی

خلاصه اجرایی

پیشینه و زمینه طرح

چشم انداز و دیدگاه های سازمانی

تحلیل موقعیت بازار

تحلیل داخلی

تحلیل داخلی و حسابرسی

جنبه های بحرانی و موضع یابی

مفروضات با اهمیت

ویژگی های بازار هدف

اهداف مقدماتی فروش، خط تولیدات و موضع یابی رقابتی نام تجاری و استراتژی بازاریابی

مدیریت هفت پی بازارابی

نامه تجاری

توسعه

بودجه

تجدید نظر و ساختار بندی مجدد اهداف

 

 

 

[1] Fava Neves

[2]LAMBIN (2000)

[3] WESTWOOD (1995)

[4] WRIGHT (2000)

[5] LAS CASA (1999)

[6] COOPER & LANE (1997)

[7] Mc.DONALD (2002)

[8] KATLER (2000)

[9] WOOD (2004)

[10]GAMPOMAR (1983)

[11] JAIN (2000)

[12] GIGLIGAN & WILSON (2002)

[13]NORTON PALEY

 

شرکتها باید اطلاعات بسیار زیادی از سازمان های رقیب، واسطه ها و سایر نیروها و عواملی که در بازار فعال هستند، داشته باشند. اطلاعات به عنوان یکی از اقلام مهم دارایی های استراتژیک و ابزارهای بازاریابی به شمار میآید. گردآوری اطلاعات مربوط به سازمان های رقیب در امر تدوین استراتژی ها، نقشی حیاتی دارد. بنابراین رد یابی، درک و واکنش به رقبا بعنوان یک جنبه ویژه از فعالیتهای بازاریابی مطرح بوده است ولازم است که سازمان ها یک برنامه اثر بخش به نام هوشمندی رقابتی به اجرا درآورند که بسیاری از شاخه های دیگر نظیر اقتصاد، بازاریابی، نظریه نظامی و مدیریت استراتژیک را در بر میگیرد. 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

 

فصل دوم مبانی نظری 10

مقدمه 3

1-2- ساختار برنامه بازاریابی 5

2-2- تجزیه و تحلیل موقعیت 14

1-2-2-تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها 14

تجزیه و تحلیل PESTEL: 15

فرمت تجزیه و تحلیل PESTEL 15

تحلیل خود 18

2-2-2- تحلیل رقبا 22

3-2-2- تجزیه و تحلیل بازار 24

– مشتریان شما چه کسانی هستند؟ 25

– چه چیزی رفتار مشتری را برمی انگیزد؟ 25

– ارزش مشتریان شما چیست؟ 25

3-2- تعیین اهداف 26

1-3-2- اهداف بازاریابی 28

2-3-2- برآورد تقاضای آتی و پیش بینی فروش 30

4-2.تدوین استراتژی 36

5-2- بازاریابی هدف 37

1-5-2- بخش بندی بازار 39

2-1-5-2- تقسیم بازار بر اساس استفاده از محصول 42

3-1-5-2- تقسیم بازارهایی تجاری 43

2-5-2- بازار هدف 44

3-5-2- موضع یابی 45

6-2- تعیین تاکتیک های بازاریابی 47

1-6-2- محصول (کالا یا خدمت) 49

1-1-6-2- آمیخته‌ی محصول و خط محصول 52

2-1-6-2- موضع‌یابی محصول 53

3-1-6-2- مدیریت نام تجاری 54

4-1-6-2- استراتژی نام تجاری 54

5-1-6-2- بسته‌بندی 56

6-1-6-2- چرخه عمر محصول 57

2-6-2- قیمت‌گذاری 60

1-2-6-2- قیمت‌گذاری و موضع‌سازی کالا 60

2-2-6-2- استراتژی قیمت‌گذاری 61

3-2-6-2- تعیین قیمت 62

3-6-2- توزیع 65

1-3-6-2- کانال توزیع و ارایه ارزش 66

2-3-6-2- ارزیابی کانال‌های توزیع 67

3-3-6-2- تعارضات در کانال توزیع 67

4-6-2- ترویج 68

1-4-6-2- بررسی ابزارهای ارتباطی 68

تبلیغات 68

فروش شخصی 69

بازاریابی مستقیم 69

روابط عمومی 70

نمایشگاه‌ها و نحوه نمایش محصولات 70

پیشبرد فروش 71

اهداف پیشبرد فروش 71

استراتژی‌های پیشبرد فروش 72

2-4-6-2- برنامه ترویجی 73

7-2- زمینه پژوهش 75

فرضیه‌ها و متغیرهای عملیاتی 80

 

 

فهرست

1-2- مراحل مختلف برنامه ریزی بازایابی 12

2-2- PESTEL 21

3-2- روشی برای انجام تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف،فرصتها و تهدیدها 20

4-2- نه مرحله اصلی در تجزیه و تحلیل محیط 26

5-2- جمع بندی تحلیل رقابتی 29

6-2- مقایسه روشهای پیش بینی فروش غیر ریاضی 39

7-2- چارچوب جامع تدوین استراتژی 40

8-2- متغیرهای اصلی بخش بندی بازارهای تجاری 46

9-2- خلاصه مشخصات اهداف و خط مشی های دوره عمر کالا 60

 

فهرست اشکال

شکل 1-1- مراحل اساسی در برنامه ریزی 8

شکل 2-1- عوامل اثر گذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه 9

شکل 1-2- برنامه استراتژیک بازاریابی 14

شکل 2-2-مراحل آماده سازی برنامه بازاریابی 15

شکل 3-2-ساختار برنامه بازاریابی 16

شکل 4-2- برنامه بازاریابی 17

شکل 5-2- مراحل اجرای یک برنامه ریزی بازاریابی 19

شکل 6-2- تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آّبشار بازار 31

شکل 7-2- سلسه مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی 32

شکل 8-2- ماتریس آنسف 35

شکل 9-2- فرآیند بازاریابی هدف 41

شکل 10-2- مدل فرآیند تقسیم بندی بازار 43

شکل 11-2- بخش بندی بازار رابط بین نیازهای بازار و برنامه بازاریابی 44

شکل 12-2- رویکردهایی به استراتژی تعیین جایگاه 48

شکل 13-2- بازاریابی غیرتمایزی 50

شکل 14-2- اجزا آمیخته بازاریابی 51

شکل 15-2- ابعاد سه گانه منافع مشتری 52

شکل 16-2- مفهوم کلی محصول 53

شکل 17-2- نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری 57

شکل 18-2- چرخه عمر محصول 59

شکل 19-2- ماتریس قیمت /کیفیت 62

شکل 20-2- منحنی قیمت/ ارزش 63

شکل 21-2- مدل ملاحظات سه گانه برای تعیین قیمت محصول 64

شکل 22-2- مدل برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی 73

شکل 23-2- مدل دکتر منوچهر فرهنگ 75

شکل 24-2- مدل مفهومی پژوهش  77

 

  • پاورپوینت آشنایی با دوپینگ و مسئولیت مدنی

    پاورپوینت آشنایی با دوپینگ و مسئولیت مدنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با دوپینگ و مسئولیت مدنی جهت رشته تربیت بدنی در قالب 15 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت رابطه اخلاق و سیاست بین الملل

    دانلود پاورپوینت رابطه اخلاق و سیاست بین الملل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رابطه اخلاق و سیاست بین الملل جهت رشته علوم سیاسی در 29 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت آسيب ديدگی های تروماتيک مغز

    پاورپوینت آسيب ديدگی های تروماتيک مغز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آسيب ديدگی های تروماتيک مغز جهت رشته ی پزشکی در قالب 68 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت آشنایی با HACCP و مزایایی آن

    پاورپوینت آشنایی با HACCP و مزایایی آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با HACCP و مزایایی آن جهت رشته صنایع غذایی در قالب 25 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت درس حمله ی مغول ها تاریخ پنجم ابتدایی

    پاورپوینت درس حمله ی مغول ها تاریخ پنجم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس حمله ی مغول ها تاریخ پنجم ابتدایی در قالب 10 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری انواع سازگاری 38 صفحه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری انواع سازگاری 38 صفحه فصل دوم پایان نامه انواع سازگاری مبانی نظری انواع سازگاری پیشینه تحقیق انواع سازگاری پیشینه داخلی انواع سازگاری پیشینه خارجی انواع سازگاری پیشینه پژوهش انواع سازگاری پیشینه نظری انواع سازگاری ادبیات…

  • معرفی کلی سالن مونتاژ یک سایپا

    معرفی کلی سالن مونتاژ یک سایپا شرکت سایپا سالن مونتاژ خودرو سالن مونتاژ سایپا دانلود مقالات رشته مکانیک معرفی کلی سالن مونتاژ یک سایپا دانلود مقالات مکانیک دانلود مقالات مهندسی مکانیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مکانیک معرفی…

  • تغذیه و الگوی مصرف در ایران و جهان و اثرات اصلاح الگوی تغذیه مناسب بر خونواده و جامعه

    تغذیه و الگوی مصرف در ایران و جهان و اثرات اصلاح الگوی تغذیه مناسب بر خونواده و جامعه الگوی مصرف تغذیه تاریخچه تغذیه و الگوی مصرف در ایران و جهان اثرات اصلاح الگوی تغذیه مناسب بر خونواده و جامعه تغذیه…

  • دانلود پاورپوینت سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS)

    دانلود پاورپوینت سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) پاورپوینت آموزش gis پاورپوینت پست gis پاورپوینت کاربرد gis در شهرسازی دانلود پاورپوینت gis پاورپوینت کاربرد gis در مدیریت بحران پاورپوینت کاربرد gis پاورپوینت در مورد gis رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم اطلاعات…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت دانش

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش ادبیات و مبانی…

  • بررسی و تشریح انواع سامانه کنترل صنعتی

    بررسی و تشریح انواع سامانه کنترل صنعتی بررسی ساختار و نحوه عملکرد سیستم های کنترل صنعتی سیستم های کنترل صنعتی عملکرد سیستم های کنترل صنعتی ساختار سیستم های کنترل صنعتی بررسی و تشریح انواع سامانه کنترل صنعتی سیستمهای کنترل دانلود…

  • سمینار درس نظریه های اجتماعی 1 و کاربرد آن در پژوهش تلخیص کتاب وبر و اسلام برایان ترنر

    سمینار درس نظریه های اجتماعی 1 و کاربرد آن در پژوهش تلخیص کتاب وبر و اسلام برایان ترنر سمینار درس نظریه های اجتماعی 1 و کاربرد آن در پژوهش تلخیص کتاب وبر و اسلام برایان ترنر رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت کتاب حسابداری صنعتی 1 از محمد عرب مازار یزدی

    پاورپوینت کتاب حسابداری صنعتی 1 از محمد عرب مازار یزدی دانلود پاورپوینت حسابداری صنعتی 1 حسابداری صنعتی 1 PPT کتاب حسابداری صنعتی 1 پاورپوینت پاورپوینت حسابداری صنعتی 1 از مازار یزدی پاورپوینت حسابداری صنعتی مقدماتی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پروپوزال جایگاه مصلحت در حقوق كیفری

    پروپوزال جایگاه مصلحت در حقوق كیفری تقسیم بندی انواع مصلحت جایگاه مصلحت در حقوق كیفری ضوابط و ویژگی های مصلحت پروپوزال جایگاه مصلحت در حقوق كیفری پروپوزال مصلحت در حقوق كیفری پروپوزال مصلحت در حقوق جزا رفتن به سایت اصلی…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان مبانی حقوق و قانون اساسی

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان مبانی حقوق و قانون اساسی رهبری قانون اساسی مبانی حقوقی اختیارات رهبری رابطه حقوق و مذهب دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان مبانی حقوق و قانون اساسی خرید مقالات،پایان…

  • پاورپوينت روانشناسی مدیریت استراتژیک

    پاورپوينت روانشناسی مدیریت استراتژیک پاورپوینت در مورد روانشناسی مدیریت استراتژیک روانشناسی مدیریت استراتژیک ppt دانلود پاورپونت روانشناسی مدیریت استراتژیک پاورپوینت در باره روانشناسی مدیریت استراتژیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت روانشناسی مدیریت استراتژیک جهت رشته مدیریت قالب 32 اسلايد…

  • مفهوم و ماهیت انواع داوری تجاری بین المللی و شرط و آثار موافقت نامه داوری

    مفهوم و ماهیت انواع داوری تجاری بین المللی و شرط و آثار موافقت نامه داوری پایان نامه داوری تجاری بین المللی انواع داوری تجاری بین المللی مفهوم داوری تجاری بین المللی پایان نامه موافقت نامه داوری ماهیت و آثار موافقت…

  • قواعد حقوق بین الملل و روش تعیین مرزهای رودخانه ای

    قواعد حقوق بین الملل و روش تعیین مرزهای رودخانه ای مرز قواعد حقوق بین الملل مرزهای رودخانه ای دانلود مقاله حقوق با عنوان قواعد حقوق بین الملل و روش تعیین مرزهای رودخانه ای خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های…

  • ماهیت سازگاری تحصیلی و بررسی نظریه های آن

    ماهیت سازگاری تحصیلی و بررسی نظریه های آن نظریه های مربوط به سازگاری نظریه سیستم های پیچیده سازگار نظریه های سازگاری تحصیلی نظریه های سازگاری شغلی نظریه های سازگاری اجتماعی pdf دیدگاههای نظری درباره سازگاری رفتن به سايت اصلي این تحقیق…

  • پاورپوینت درمانهای يكپارچه نگر و التقاطی

    پاورپوینت درمانهای يكپارچه نگر و التقاطی پاورپوینت درمانهای يكپارچه نگر پاورپوینت درمانهای التقاطی پاورپوینت درمان يكپارچه نگر چیست پاورپوینت درباره ی درمان التقاطی پاورپوینت درمان با رویکرد يكپارچه نگر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمانهای يكپارچه نگر و التقاطی…

  • دانلود پاورپوینت وظایف یک مدیر

    دانلود پاورپوینت وظایف یک مدیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وظایف یک مدیر جهت رشته مدیریت در 31 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       به نظر شما وظایف یک…

  • تحلیل پوششی داده ها و ارائه مدل ورودی-خروجی برای آن

    تحلیل پوششی داده ها و ارائه مدل ورودی-خروجی برای آن ارزیابی عملكرد دانلود پایان نامه تحلیل پوششی داده ها دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه تحلیل پوششی داده ها و ارائه مدل ورودیخروجی برای آن دانلود پایان نامه…

  • نظریه های کیفیت زندگی زناشویی

    نظریه های کیفیت زندگی زناشویی پایان نامه کیفیت زندگی زناشویی اهمیت کیفیت زندگی زناشویی کیفیت زندگی زناشویی مطلوب کیفیت زندگی زناشویی نامطلوب عوامل موثر بر کیفیت زندگی زناشویی کیفیت زندگی زناشویی در روانشناسی رفتن به سايت اصلي هدف از این…

  • بررسی تحلیلی و انتقادی قانون الحاق یک تبصره به ماده 1130 قانون مدنی در مورد عسر و حرج زوجه

    بررسی تحلیلی و انتقادی قانون الحاق یک تبصره به ماده 1130 قانون مدنی در مورد عسر و حرج زوجه قاعده عسر و حرج بررسی فقهی قاعده عسر و حرج بررسی حقوقی قاعده عسر و حرج پایان نامه قاعده عسر و…

  • بررسی آثار و پیامدهای ازدواج با اتباع بیگانه

    بررسی آثار و پیامدهای ازدواج با اتباع بیگانه کلمات کلیدی : ازدواج با اتباع بیگانه آثار ازدواج با تبعه بیگانه ازدواج با اتباع بیگانه در ایران ازدواج با اتباع خارجی در ایران آثار ازدواج با اتباع خارجی در ایران نکاح…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عمل جراحی زیبایی مبانی نظری عمل جراحی زیبایی پیشینه تحقیق عمل جراحی زیبایی مبانی نظری نظریه های عمل جراحی زیبایی پیشینه…

  • پاورپوینت دستورالعمل بايگاني موضوعي

    پاورپوینت دستورالعمل بايگاني موضوعي کلمات کلیدی : پاورپوینت دستورالعمل بايگاني موضوعي دستورالعمل بايگاني موضوعي بايگاني موضوعي بايگاني تعريف انواع بايگاني از نظر مدت زمان نگهداري اسناد آرشيو پرونده سند داراي طبقه بندي تنظيم پرونده برچسب پرونده برچسب كارتن يا زونكن…

  • پرسشنامه عوامل موثر بر تمایل به خرید محصولات جعلی در یک کشور اسلامی

    پرسشنامه عوامل موثر بر تمایل به خرید محصولات جعلی در یک کشور اسلامی پرسشنامه تمایل به خرید محصولات جعلی پرسشنامه خرید محصولات جعلی پرسشنامه تمایل به خرید محصولات جعلی پرسشنامه تمایل به خرید کالای تقلبی پرسشنامه خرید کالای تقلبی پرسشنامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری خودتنظیمی 101 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری خودتنظیمی 101 صفحه فصل دوم پایان نامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی مبانی نظری راهبردهای یادگیری خودتنظیمی پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری خودتنظیمی پیشینه پژوهش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی پیشینه نظری راهبردهای یادگیری خودتنظیمی ادبیات نظری راهبردهای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشنودی شغلی 44 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشنودی شغلی 44 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خشنودی شغلی مبانی نظری خشنودی شغلی پیشینه تحقیق خشنودی شغلی پیشینه داخلی خشنودی شغلی پیشینه خارجی خشنودی شغلی پیشینه پژوهش خشنودی شغلی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت اختلالات شخصیت بر اساس DSM5 و ویژگی های اصلی برای تشخیص آن

    پاورپوینت اختلالات شخصیت بر اساس DSM5 و ویژگی های اصلی برای تشخیص آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلالات شخصیت بر اساس DSM5 و ویژگی های اصلی برای تشخیص آن جهت رشته روانشناسی در قالب 49 اسلاید و با…

  • پاورپوینت اصول و روش های بازاريابی

    پاورپوینت اصول و روش های بازاريابی پاورپوینت اصول بازاریابی مدرن پاورپوینت آموزش اصول بازاریابی پاورپوینت اصول بازاریابی چیست پاورپوینت اصول بازاریابی پاورپوینت اصول بازاریابی و فروش پاورپوینت علم بازاریابی و فروش پاورپوینت تحقیق در مورد بازاریابی و فروش رفتن به…

  • مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان محمد حسین بهجت تبریزی(متخلص به شهریار)

    مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان محمد حسین بهجت تبریزی(متخلص به شهریار) مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان محمد حسین بهجت تبریزی(متخلص به شهریار) رشته ادبیات فارسی ادبیات فارسی کلمات کلیدی شهریار زندگینامۀ شهریار رماتیسم سبک شعری شهریار عشق نافرجام…

  • پرسشنامه بررسی نگرش کارکنان در خصوص رابطه بین مشارکت کاربران و موفقیت سیستم های اطلاعاتی

    پرسشنامه بررسی نگرش کارکنان در خصوص رابطه بین مشارکت کاربران و موفقیت سیستم های اطلاعاتی پرسشنامه نگرش کارکنان پرسشنامه مشارکت کاربران پرسشنامه موفقیت سیستم های اطلاعاتی پرسشنامه رابطه بین مشارکت کاربران و موفقیت سیستم های اطلاعاتی رفتن به سایت اصلی…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته نفت و شیمی با عنوان ایستگاه های سوخت گیری

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته نفت و شیمی با عنوان ایستگاه های سوخت گیری CNG خشک کن گاز کمپرسور ایستگاه گاز ایستگاه های سوخت گیری ایستگاه های سوخت رسانی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته نفت و شیمی با عنوان…