مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند

مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند

مبانی نظری وفاداری به برند
دانلود مبانی نظری وفاداری به برند
پیشینه تحقیق وفاداری به برند
ادبیات نظری وفاداری به برند
فصل دوم پایان نامه وفاداری به برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند
ادبیات و مبانی نظری وفاداری به برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند

 

 

 

 

 

مقدمه

وفاداری به برند

امروزه برند و نام تجاری یكی از مهمترین مباحث بازاریابی است كه پیش روی تمامی شركت ها، من جمله شركت های تجاری قرار دارد. این اهمیت تا حدی است كه مدیریت برند به رشته مستقلی در محافل علمی تبدیل شده است. برند ها از لحاظ اقتصادی و استراتژیك جزو دارایی های با ارزش شركت ها و حتی بدون اغراق از با ارزش ترین دارایی های آنها محسوب می شوند. در سال های اخیر محققان به این نتیجه رسیده اند كه ارزش واقعی محصولات و خدمات برای شركت ها در درون محصولات و خدمات نیست، بلكه این ارزش در ذهن مشتریان واقعی و بالقوه وجود دارد و این برند است كه ارزش واقعی را در ذهن مشتریان، پدید می آورد(Keller, 2010).

 

اولیور(1999)، وفاداری را داشتن تعهدی عمیق برای خرید مجدد یا حمایت از یك محصول یا خدمت مورد علاقه، كه علی رغم وجود تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی رقبا، موجب تكرار خرید یك نام تجاری یا مجموعه محصولات یك نام تجاری در آینده شود، تعریف میكند. كلر ( 1998) بیان میدارد كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری اندازه گیری شده است در حالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود می تواند به طور گستردهای مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است؛ ملنز و همكاران (2004)، وفاداری رفتاری را وفاداری به نام تجاری از  طریق خرید قابل مشاهده در طی یك دوره میگویند. در واقع وفاداری رفتاری، به تعداد دفعات تكرار و میزان خرید اطلاق میگردد. وفاداری نگرشی را بر اساس بیان ترجیحات، تعهد یا قصد خرید تعریف میكنند. بسیاری از پژوهشگران معتقدند كه وفاداری رفتاری به تنهایی نمیتواند علل واقعی خرید را بیان كند، بنابراین ابعاد نگرشی نیز باید مورد توجه قرار گیرد(Baloglu,2012).  

 

یكی از مهمترین هدف صاحبان برند برای توسعه برند، ایجاد وفاداری در مشتریان نسبت به برندشان است. مشتریان وفادار به مثابه منبع مطمئن سودآوری برای شركت ها محسوب می شوند و با توجه به عدم اطمینان محیط، حاشیه ایمنی مناسبی را برای آنها به ارمغان می آورد. یكی از راه های ایجاد وفادار ای مشتریان به برند، توسعه هویت مناسبی برای برند است. برندها به توسط هویت، خود را به مشتریان شناسانده و از سایر رقبا متمایز می شوند(Kapferer, 2008). 

 

وفاداری به برند به صورت یك پاسخ رفتاری و همچنین یك عملكرد از فرآیندهای فیزیولوژیكی تعریف می شود .بنابراین، وفاداری به برند تابعی از گرایشات و رفتارها(عادات) است. اساساً ارزش ویژه برند از اعتمادی ناشی می شود كه مصرف كنندگان در مقایسه با برندهای دیگر نسبت به یك برند دارند كه این اعتماد بعنوان وفاداری مصرف كنندگان و تمایل آنها به پرداخت قیمت های بالا برای برند ترجمه می شود. ارزش ویژه برند بخاطر وفاداری برند و توسعه آن برای مدیران حائز اهمیت هست و یك رابطه مثبت با وفاداری برند دارد(رحیم نیا و همکاران، 1392). 

 

وفاداری نوعی نگرش مثبت به یك محصول است كه بر اثر استفاده مكرر از آن به وجود میآید كه میتوان دلیل آن را فرآیندهای روانی بیان نمود. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفا یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی،احساسی و هنجاری می باشد(Meller, 2006). 

وفاداری یك مفهوم مهم در استراتژی بازاریابی است و به گفته آكر وفاداری برند هسته مركزی ارزش ویژه برند است، وفاداری منجر می شود مشتریان در بین راه حل ها كمتر درجستجوی اطلاعات باشند(راندال و بنت، 2002). 

 

مفهوم وفاداری به برند هم به نگرش و هم به وفاداری رفتاری توسعه داده شده است. وفاداری رفتاری به این معناست كه مشتریان مجدداً از همین برند خرید خواهند كرد؛ به نظر می رسد كه وفادار ی نگرشی نسبت به وفاداری رفتاری با دوام تر است و نشان دهنده تعهد و رجحان دهی مشتریان است و زمانی است كه ارزش های منحصر به فرد از یك برند مشاهده می شود. علاوه بر این وفاداری رفتاری را می توان به منظور بررسی پیامدهای ارزش برند در نظر گرفت(سان و چیسلی، 2010). 

 

وفاداری به برند عبارت است از واكنش رفتاری نسبتاً متعصبانه در خرید كه فرد در طول زمان نسبت به برند پیدا می كند و این رفتار باعث می شود كه در فرایند های تصمیم گیری و ارزیابی از مجموعه نام ها یی كه در ذهن دارد، گرایش خاصی به آن برند پیدا كند . این واكنش تابعی از فرایند های روانشناختی و ذهنی فرد است(Chaudhuri & Holbrook, 2011). 

وفاداری به نام تجاری به معنی تكرار خرید است كه دلیل این رفتار، فرآیندهای روانی است. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفاً یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی، احساسی و هنجاری است. كلر بیان می كند كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری، اندازه گیری شده است، درحالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود، می تواند بهطور گسترده تری مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است. 

 

وفاداری مشتریان به نام تجاری باعث تبلیغات دهان به دهان مثبت، ایجاد موانع اساسی برای ورود رقبا، توانمندتر ساختن شركت در پاسخ به تهدیدات رقابتی، ایجاد فروش و درآمد بیشتر و كاهش حساسیت مشتریان به تلاش های بازاریابی رقبا می شود. تعداد زیاد مشتریان وفادار به یك نام تجاری، دارایی شركت محسوب می شوند و به عنوان شاخص اصلی ارزش ویژه نام تجاری شناخته می شوند و همچنین حساسیت مشتریان وفادار به تغییر قیمت ها در مقایسه با مشتریان غیر وفادار، كمتر است. در واقع وفاداری به تكرار خریدكالاهای مصرفی منجر می گردد. در ادبیات بازاریابی اغلب مفهوم وفاداری برند هم خانواده با مفاهیمی نظیر «خرید مجدد» ،«ترجیح» ،«تعهد» و «پبروی» در نظر گرفته می شود و این اصطلاحات به جای هم به کار برده می شوند(Sahin et al, 2011). 

 

هر اندازه مشتریان نسبت به محصولات تحت برند خاصی اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند، به دلیل فطرت عدم ریسك پذیری افراد و كاهش ریسك خریدشان، بیشتر سعی می كنند از محصولات همان برند خرید كند و تمایل كمتری نسبت به محصولات سایر برندها نشان دهد و این یعنی وفاداری مشتریان به برند. اعتماد را می توان به عنوان اطمینان خاطر مشتری كه منجر می شود وی بتواند به فروشنده تا تحویل خدمات موعود اتكا كند، تعریف کرد(Agustin & Singh, 2010). 

اعتماد مشتریان نسبت به برند بر اساس باورهای مثبت درباره انتظاراتشان از رفتار سازمان و عملكرد، محصولاتش، بهبود و توسعه می یابد(Ashley & Leonard, 2009). اعتماد اثر فزاینده ای در طول زمان بر روی وفاداری مشتریان دارد و در طول زمان مشتریان كه به برند اعتماد دارند وفاداری شان نسبت به آن افزایش می یابد(Chiou & Shen, 2011).

 

یک نام تجاری خوب انتخاب مصرف کنندگان را جهت می دهد، به طوری که در فضای یک بازار بسیار پیچیده، نامهای تجاری یکسان میانبری را در فرایند تصمیم گیری مصرف کننده به وجود می آورد. نام تجاری بر وفاداری مشتریان می افزاید. از آنجایی که مشتریان اکثر نامهایی را انتخاب می کنند که می شناسند استنباط می شود که وفاداری مشتریان به شرکت هایی با نام تجاری مورد تأیید بیشتر است. نام تجاری قوی ورود به بازار جدید را ممکن می سازد احتمالاً شرکت های دارای نامهای تجاری قوی در ورود به بازار جدید به مراتب موفق تر هستند(Raj, 2008).

 

وفاداری عبارتست از وجود نوعی نگرش مثبت به یک پدیده(مارک، خدمت، مغازه، یا فروشنده) و رفتار حمایتگرانه از آن اما تعریف کاملتری از وفاداری نیز وجود دارد که توسط الیور( 1999) مطرح شده است:  وفاداری به یک تعهد قوی برای خرید مجدد یک محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می شود، به صورتی که همان مارک یا محصول علیرغم تأثیرات و تلا شهای بازاریابی بالقوه رقبا خریداری گردد. در اغلب تعاریف وفاداری دو رویکرد دیده می شود؛ رویکرد نگرشی احساسات مختلف در شخص تعلق خاطری نسبت به سازمان، خدمات و کالا ایجاد می کند این احساس درجه وفاداری مشتری را مشخص می نماید که به طور کامل شناختی است. مقیاس های وفاداری نگرشی شامل تبلیغات مثبت دهان به دهان، تمایل به توصیه و تشویق دیگران به استفاده از کالا و خدمات است؛ رویکرد رفتاری تمایل مشتری برای خرید مکرر خدمات و تولیدات عرضه کننده خدمات و حفظ ارتباط با عرضه کننده کالا و خدمات است(قره چه و دابوییان، 1390). وفاداری به برند را «ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالاها و خدمات به طور مکرر»  توصیف می کنند(Susanna & Larsson ,2009). 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

 

ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

2-1- مقدمه  14

2-2- وفاداری به برند  15

2-3- انواع وفاداری  21

2-4- مدلهای وفاداری  22

2-4-1 – مدل آکر و دیوید  23

2-4-2- مدل دیک و باس  24

2-4-3 – مدل رولی و دیویس  25

2-4-4 – مدل بلومر  26

2-4-5- مدل ECSI  27

2-5- وفاداری خدماتی  28

2-6- سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  29

2-7- رضایت مشتری  31

2-7-1- تعاریف رضایت مشتری  31

2-7-2- آشنایی با مدل كانو  34

2-7-3- اهمیت رضایت مشتری  36

2-7-4- ابعاد رضایت مشتری  37

2-7-5- مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری  37

2-7-5-1- مدل عدم تایید انتظارات  37

2-7-5-2- مدل رضایتمندی مشتری سوئدی  38

2-7-5-3- رضایتمندی و وفاداری مشتریان  38

2-8- ارزش ویژه برند  39

2-8-1- مفهوم نام و نشان تجاری  42

2-8-2- مدلهای ارزش ویژه برند  42

2-8-2-1- مدل ارزش ویژه برند آکر  42

2-8-2-2- مدل پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند  43

2-8-2-3- مدل ارزش ویژه برند خدماتی بری  44

2-8-2-4- مدل ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری  44

2-9- مدل مفهومی تحقیق  47

2-9-1- کیفیت فیزیکی  47

2-9-2- رفتار كاركنان  47

2-9-3- رضایت درونی ایده آل  48

2-9-4- هویت برند  48

2-9-5- انسجام در سبک زندگی  48

 

2-10- پیشینه تحقیقات انجام شده وفاداری مشتری به برند

2-10-1- تحقیقات داخلی  49

2-10-2- تحقیقات خارجی  50

2- 11- جمع بندی فصل دوم  52

 

منابع

 

  • فصل دوم پایان نامه بازاریابی اینترنتی

    فصل دوم پایان نامه بازاریابی اینترنتی کلمات کلیدی : مبانی نظری بازاریابی اینترنتی پیشینه تحقیق بازاریابی اینترنتی پیشینه داخلی بازاریابی اینترنتی پیشینه خارجی بازاریابی اینترنتی پیشینه پژوهش بازاریابی اینترنتی پیشینه نظری بازاریابی اینترنتی ادبیات نظری بازاریابی اینترنتی چارچوب نظری بازاریابی…

  • پاورپوینت روش های مديريت و کنترل خشم

    پاورپوینت روش های مديريت و کنترل خشم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های مديريت و کنترل خشم جهت رشته روانشناسی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت معرفی asp.net

    پاورپوینت معرفی asp.net پاورپوینت معرفی asp.net core پاورپوینت زبان برنمه نویسی asp.net پاورپوینت asp.net دانلود پاورپوینت asp.net رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی asp.netجهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 19 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و…

  • دانلود پاورپوینت معماری مجموعه خانه عامری های کاشان

    دانلود پاورپوینت معماری مجموعه خانه عامری های کاشان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری مجموعه خانه عامری های کاشان جهت رشته معماری در 42 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود پاورپوینت اجرای ساختمان های فلزی

    دانلود پاورپوینت اجرای ساختمان های فلزی پاورپوینت سازه های فلزی پاورپوینت ساختمان های اسکلت فلزی دانلود پاورپوینت سازه های فلزی دانلود پاورپوینت ساختمان های اسکلت فلزی پاورپوینت در مورد سازه های فلزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اجرای ساختمان…

  • قواعد ناظر بر قاچاق انسان و تعقیب کیفری آن با تاکید بر حقوق بزه دیدگان

    قواعد ناظر بر قاچاق انسان و تعقیب کیفری آن با تاکید بر حقوق بزه دیدگان قاچاق انسان در قانون مجازات اسلامی تحقیق در مورد قاچاق قاچاق انسان در حقوق بین الملل پایان نامه قاچاق انسان قاچاق انسان در پروتکل الحاقی…

  • پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع نظم و انضباط

    پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع نظم و انضباط پاورپوينت کودکان با موضوع نظم و انضباط دانلود پاورپوينت کودکان با موضوع نظم و انضباط پاورپوینت درباره کودکان با موضوع نظم و انضباط رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آموزشی مخصوص…

  • دانلود پاورپوینت کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي (فصل هشتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)

    دانلود پاورپوینت کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي (فصل هشتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي ( فصل هشتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت فصل…

  • پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL

    پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL جهت رشته فناوری اطلاعات در قالب 140 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • الزامات قانونی اجرای مالیات بر ارزش افزوده

    الزامات قانونی اجرای مالیات بر ارزش افزوده مالیات الزامات قانونی مالیات بر ارزش افزوده مودی مالیاتی الزامات قانونی اجرای مالیات بر ارزش افزوده دانلود مقاله حسابداری الزامات قانونی اجرای مالیات بر ارزش افزوده رفتن به سایت اصلی الزامات قانونی اجرای…

  • پرسشنامه راهبردهای شنیداری با شیوه نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه راهبردهای شنیداری با شیوه نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه شنیدن سنجش بسندگی شنیداری پرسشنامه راهبردهای شنیداری دانلود پرسشنامه شنیدن دانلود پرسشنامه راهبردهای شنیداری پرسشنامه راهبردهای شنیداری شناختی پرسشنامه راهبردهای شنیداری فراشناختی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت کتاب و درس سیستم های اطلاعاتی حسابداری

    پاورپوینت کتاب و درس سیستم های اطلاعاتی حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس سیستم های اطلاعاتی حسابداری جهت رشته حسابداری در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی کارکنان 77 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی کارکنان 77 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تعهد سازمانی تاریخچه تعهد سازمانی پیشینه تحقیق تعهد سازمانی پیشینه خارجی تعهد سازمانی مبانی نظری تعهد سازمانی کارکنان پیشینه تحقیق تعهد سازمانی کارکنان فصل دوم…

  • بررسی عملكرد و رفتار اتصالات تیر به ستون و اعضا مهاربندی در سازه های فولادی

    بررسی عملكرد و رفتار اتصالات تیر به ستون و اعضا مهاربندی در سازه های فولادی طرح لرزه ای سازه ها بارگذاری رفت و برگشتی عملكرد و رفتار اعضا مهاربندی عملكرد و رفتار اتصالات تیر به ستون شكل پذیری اعضا در…

  • پاورپوینت آموزش علوم ششم ابتدایی مبحث برگ درختان

    پاورپوینت آموزش علوم ششم ابتدایی مبحث برگ درختان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم ششم ابتدایی مبحث برگ درختان  در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     این…

  • پاورپوینت تصاویر وصله میلگرد به دو روش فورجینگ و کوپلینگ

    پاورپوینت تصاویر وصله میلگرد به دو روش فورجینگ و کوپلینگ پاورپوینت اتصال میلگرد به روش فورجینگ پاورپوینت اتصال میلگرد به روش کوپلینگ پاورپوینت وصله جوشی میلگرد پاورپوینت اجرای کوپلینگ میلگرد پاورپوینت دستگاه کوپلینگ میلگرد پاورپوینت فورجینگ میلگرد رفتن به سايت…

  • پاورپوینت پرستاری کودکان

    پاورپوینت پرستاری کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پرستاری کودکان جهت رشته ی پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آسم به عنوان اختلال التهابی…

  • علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نگاه آکر

    علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نگاه آکر ارزش ویژه برند عوامل موثر بر ارزش ویژه برند عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر ارزش‌گذاری برند برای مشتری مدل عوامل موثر ارزش ویژه برند دانلود…

  • دانلود پاورپوینت سقف سبک

    دانلود پاورپوینت سقف سبک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سقف سبک جهت رشته معماری در 62 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سقف از جمله مهم ترین قسمت های…

  • پاورپوینت آموزشی نگاهی کوتاه به نقش ارتباط خانوادگی در كاهش اختلالات رفتاری

    پاورپوینت آموزشی نگاهی کوتاه به نقش ارتباط خانوادگی در كاهش اختلالات رفتاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی نگاهی کوتاه به نقش ارتباط خانوادگی در كاهش اختلالات رفتاری جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 69 اسلاید و…

  • مدل ها و نظریه های سنجش و سلامت اداری

    مدل ها و نظریه های سنجش و سلامت اداری سنجش سلامت اداری شاخص های سنجش سلامت اداری سنجش سلامت اداری مقاله سلامت اداری مقاله در مورد سلامت اداری مولفه های سلامت اداری تحقیق در مورد سلامت اداری مقاله سلامت نظام…

  • پروپوزال پایان نامه هوش معنوی و سلامت روانی

    پروپوزال پایان نامه هوش معنوی و سلامت روانی کلمات کلیدی : پروپوزال هوش معنوی پروپوزال سلامت روان نمونه پروپوزال سلامت روان پروپوزال در مورد هوش معنوی دانلود پروپوزال درباره هوش معنوی پروپوزال هوش معنوی و سلامت روانی پایان نامه هوش…

  • ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه ‌ها با رویکرد بازخورد 360 درجه

    ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه ‌ها با رویکرد بازخورد 360 درجه ارزیابی عملکرد 360 درجه پایان نامه ارزیابی عملکرد 360 درجه پایان نامه ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه شاخص های ارزیابی عملکرد 360 درجه روشهای ارزیابی در بازخورد 360 درجه مراحل فرآیند…

  • پاورپوینت حقوق سیاسی و حاکمیت ملی

    پاورپوینت حقوق سیاسی و حاکمیت ملی پاورپوینت حقوق سیاسی دانلود پاورپوینت حقوق سیاسی پاورپوینت حقوق سیاسی چیست؟ پاورپوینت درمورد حقوق سیاسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حقوق سیاسی جهت رشته فقه و حقوق در قالب 12 اسلاید و با…

  • مفهوم و دلایل طرح جایگزین های حبس

    مفهوم و دلایل طرح جایگزین های حبس مجازات حبس مزایا مجازات حبس پایان نامه مجازات حبس عوامل ناکارآمدی مجازات حبس پایان نامه مجازات‌های جایگزین حبس مجازات های جایگزین حبس مجازات های جایگزین حبس در قانون جدید مجازاتهای جایگزین حبس در…

  • دانلود تحقیق هوش هیجانی و انواع آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق هوش هیجانی و انواع آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هوش هیجانی و انواع آن با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین کلمات کلیدی : مبانی نظری فناوری اطلاعات نوین دانلود مبانی نظری فناوری اطلاعات نوین پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین دانلود پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین پیشینه داخلی فناوری اطلاعات نوین پیشینه خارجی فناوری اطلاعات نوین…

  • دانلود مقاله تحلیل نقاشی های کودکان کار

    دانلود مقاله تحلیل نقاشی های کودکان کار تحلیل نقاشی های کودکان کار کودکان کار تصویرسازی کودکان کار بداهه سازی کودکان کار ناهنجاری و اختلالات روحی و روانی کودکان کار نقاشی های کودکان کار تصویرسازی کودکان کار تحلیل تصویرسازی های کودکان…

  • بررسی و تحلیل اسکان غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران با رویکرد توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی

    بررسی و تحلیل اسکان غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران با رویکرد توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی توانمندسازی سکونتگاه های…

  • دانلودکارآموزی شركت صنايع چدن پارس( نت ) 60 ص

    دانلودکارآموزی شركت صنايع چدن پارس( نت ) 60 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی شركت صنايع چدن پارس( نت ) 60 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی شركت صنايع چدن پارس( نت ) 60 ص فرمت : .DOC…

  • پاورپوينت مصادیق عینی غنا در قرآن کریم

    پاورپوينت مصادیق عینی غنا در قرآن کریم پاورپوينت غنا در قرآن کریم دانلود پاورپوينت غنا در قرآن کریم پاورپوینت درباره غنا در قرآن کریم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت مصادیق عینی غنا در قرآن کریم جهت رشته معارف اسلامی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی خودپنداره تحصیلی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی خودپنداره تحصیلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی مبانی نظری خودپنداره تحصیلی پیشینه تحقیق خودپنداره تحصیلی پیشینه داخلی خودپنداره تحصیلی پیشینه خارجی خودپنداره تحصیلی پیشینه پژوهش خودپنداره تحصیلی پیشینه نظری خودپنداره تحصیلی…

  • پاورپوینت تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی

    پاورپوینت تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی جهت رشته اقتصاد در قالب 73 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       رشد چشمگیر فعالیت…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه روانشناسی مثبت گرا

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه روانشناسی مثبت گرا فصل دوم پایان نامه روانشناسی مثبت گرا مبانی نظری روانشناسی مثبت گرا پیشینه تحقیق روانشناسی مثبت گرا پیشینه داخلی روانشناسی مثبت گرا پیشینه خارجی روانشناسی مثبت گرا پیشینه پژوهش روانشناسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری شرکت 51 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری شرکت 51 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سرمایه فکری پیشینه تحقیق سرمایه فکری مبانی نظری سرمایه فکری شرکت پیشینه تحقیق سرمایه فکری شرکت پیشینه داخلی سرمایه فکری شرکت پیشینه خارجی سرمایه فکری…