پاورپوینت استراتژي های رقابتي و تكنيك‌هاي تحليل صنعت و رقبا

پاورپوینت استراتژي های رقابتي و تكنيك‌هاي تحليل صنعت و رقبا

پاورپوینت استراتژي های رقابتي و تكنيك‌هاي تحليل صنعت و رقبا
استراتژي های رقابتي و تكنيك‌هاي تحليل صنعت و رقبا
مروري بر روش كلاسيك تدوين استراتژي
چرخ استراتژي رقابتي
چارچوب استراتژي رقابتي
فرآيند تدوين استراتژي رقابتي
پنج عامل رقابتی
عوامل ساختاری رقابت شدید
دولت نیرویی موثر در رقابت
تحليل ساختاري و استراتژی‌ رقابتی
استراتژی رقابتی ژنریک (عمومی)

رفتن به سایت اصلی

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژي های رقابتي و تكنيك‌هاي تحليل صنعت و رقبا، در قالب ppt و در 152 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مروري بر روش كلاسيك تدوين استراتژي

چرخ استراتژي رقابتي

چارچوب استراتژي رقابتي

فرآيند تدوين استراتژي رقابتي

تكنيك‌هاي عمومي صنعت

تحلیل ساختاری صنایع

نیروهای پیش‌برنده رقابت در صنعت

تحلیل ساختاری در صنایع

پنج عامل رقابتی

تهدید ورود

موانع ورود

عوامل ساختاری رقابت شدید

موانع خروج و موانع ورود

فشار ناشي از محصولات جايگزين

توان چانه‌زنی خریداران

توان چانه‌زنی تامین‌کنندگان

دولت نیرویی موثر در رقابت

  تحليل ساختاري و استراتژی‌ رقابتی

تعیین موقعیت

تاثیر بر توازن

استراتژی تمایز

استراتژی رقابتی ژنریک (عمومی)

استراتژی‌های عمومی سه گانه

پیشرو بودن در هزینه

قرار گرفتن در يك موقعيت كم هزينه

اجراي استراتژي هزينه كم

راه‌هاي ايجاد تمايز تمايز

فوايد استراتژي تمايز

استراتژي تمرکز

تفاوت بین 3 استراتژی ژنریک

مفاهیم مشترک بین 3 استراتژی ژنریک

ریسک پیشرو بودن در هزینه 

خطرات ناشی از تمایز 

خطرات ناشی از تمرکز 

چارچوبی برای تحلیل رقیب

هدف از استراتژي رقابتي

اجزا تحلیل رقیب 

تجمیع چهار بخش تحلیل رقیب

لزوم وجود سيستم‌هاي اطلاعاتي از رقيب

پیام‌های بازار

نشانه‌هاي بازار

انواع نشانه‌هاي بازار

خصوصيات اصلي رقابت در بيشتر صنايع

بي‌ثباتي صنعت: احتمال جنگ رقابتي

ارزيابي بي ثباتي صنعت

تحركات رقابتي

اقدامات رقابتي

تحركات مشاركتي يا غير تهديد آميز

تحركات تهديد آميز

تحركات تدافعی

انواع التزام در فضاي رقابتي

اجزاي التزام

نقاط محوري

تفاوت خريداران با يكديگر

چارچوب گزينش خريدار و استراتژي

معيارهاي اصلي تعيين  خصوصيات خريدار

گزينش خريدار و استراتژي

استراتژي خريد

هدف خريد

ابعاد استراتژي رقابتي

گروه‌هاي استراتژيكي

گروه‌هاي استراتژيك و سودآوري شركت

جايگاه شركت در درون گروه استراتژيك

پيامدها براي تدوين استراتژي

نقاط قوت و ضعف يك شركت

فرصت‌هاي استراتژيك

تهديدهاي عمده پيش روي شركت

تکامل صنعت

چرخه عمر محصول

فرآيندهاي تكاملي

تثبيت صنعت

محيط‌هاي عمومي صنعت

استراتژي رقابتي در صنايع غير متمركز

عوامل غير متمركز شدن صنعت

رويكردهاي عمومي غلبه بر نبود تمركز

صنايع راكد

مواجهه با عدم تمركز صنعت

گزينه‌هاي استراتژيك براي مقابله با ساختار غير متمركز

تله‌هاي استراتژيك بالقوه

مراحل تدوين استراتژي رقابتي در صنايع غير متمركز

استراتژي رقابتي در صنايع نوظهور

ويژگي‌هاي مشترك ساختاري

مشكلاتي كه توسعه صنعت را محدود مي‌كند

معيارهاي خاص در تعيين ميزان استقبال بازارها

انتخاب‌هاي استراتژيك

زملن‌بندي ورود

شرايط مناسب براي ورود سريع

ريسك‌‌هاي ورود زودهنگام

استراتژي رقابتي در صنايع نوظهور

مواجهه با رقبا

تكنيك‌هاي پيش‌بيني

انتخاب سناريو

گذار صنعت به مرحله بلوغ

تغييرات صنعت در مرحله گذار

بعضي از پيامدهاي استراتژيكي دوره گذار

چالش‌هاي استراتژيك انتقال

پيامدهاي راهبردي بلوغ

رايج‌ترين نتايج ناخوشايند گذار صنعت به مرحله بلوغ

استراتژي رقابتي در صنايع در حال افول

مفهوم استراتژيكي افول : استراتژي «برداشت»

عوامل ساختاري تعيين كننده رقابت در افول

بي‌ثباتي رقابت 

جايگزين‌هاي راهبري در دوره افول

استراتژي راهبري 

انتخاب استراتژي در مرحله افول

چالش‌هاي افول

  آماده سازي شركت براي مرحله  افول

رقابت در صنايع جهاني

تفاوت‌هاي بين رقابت بين‌المللي و ملي

منابع و موانع رقابت جهاني

منابع مزيت رقابت جهاني

موانع رقابت در سطح جهاني

عوامل محيطي موثر در جهاني شدن

نوآوري‌هاي راهبردي موثر در جهاني شدن

رقابت در صنايع جهاني

راه‌هاي استراتژي جايگزين در صنايع جهاني

روندهاي تاثيرگذار در رقابت جهاني

تصميمات استراتژيك

تحلیل استراژیک ادغام عمومی

منافع استراتژی ادغام

هزینه‌های راهبردی ادغام

مسائل ویژه استراتژیک در ادغام رو به جلو

مسائل ویژه استراتژیک در ادغام رو به عقب

ادغام ناقص

شبه ادغام

توهمات در تصمیم‌گیری‌های مربوط به ادغام عمومی

افزایش ظرفیت

عوامل تصميم‌گيري در توسعه ظرفيت

علل ايجاد ظرفيت اضافي

محدوديت‌هاي افزايش ظرفيت

ورود از طريق توسعه دروني

تعريفاستراتژي بازدارنده

ورود از طريق توسعه دروني

اهداف اوليه شركت از ورود دروني

نواقص در بازار براي شركت‌ها

ورود به كسب و كارهاي جديد

ورود تدريجي

فنون پورتفوليو در تحليل رقيب

ماتريس رشد / سهم

فنون پورتفوليو در تحليل رقيب

موقعيت شركت / سطح جذابيت صنعت

چگونگي انجام تحليل صنعت

استراتژي تحليل صنعت

منابع انتشار يافته براي تحليل صنعت

گردآوري داده‌هاي ميداني  براي تحليل صنعتي

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع” استراتژي های رقابتي و تكنيك‌هاي تحليل صنعت و رقبا ” می باشد که در حجم 152 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند سبز 127 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند سبز 127 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند سبز پیشینه داخلی ارزش ویژه برند سبز پیشینه خارجی ارزش ویژه برند سبز پیشینه پژوهش…

  • پرسشنامه سازگاری زن و شوهر با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه سازگاری زن و شوهر با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : مقیاس سازگاری زن و شوهر پرسشنامه سازگاری زن و شوهر پرسشنامه سازگاری زناشویی پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپینر پرسشنامه سازگاری زناشویی das پرسشنامه سازگاری زناشویی داس دانلود…

  • پاورپوینت علم ارتباطات

    پاورپوینت علم ارتباطات پاورپوینت معنی کلمه آرایه چیست پاورپوینت مترادف ارائه دهنده پاورپوینت نوشتن صحیح ارائه پاورپوینت ائهارائه دادن در جدول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علم ارتباطات جهت رشته مدیریت در قالب 20 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه عمل جراحی زیبایی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه عمل جراحی زیبایی فصل دوم پایان نامه عمل جراحی زیبایی مبانی نظری عمل جراحی زیبایی پیشینه تحقیق عمل جراحی زیبایی پیشینه داخلی عمل جراحی زیبایی پیشینه خارجی عمل جراحی زیبایی پیشینه پژوهش عمل…

  • پاورپوینت تشریح بتن و انواع آن

    پاورپوینت تشریح بتن و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشریح بتن و انواع آن جهت رشته عمران در قالب 60 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سرمایه فکری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سرمایه فکری مبانی نظری سرمایه فکری دانلود مبانی نظری سرمایه فکری پیشینه تحقیق سرمایه فکری ادبیات نظری سرمایه فکری فصل دوم پایان نامه سرمایه فکری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری ادبیات و…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز تألیف ریچارد اسکات ترجمه دکتر حسن ميرزائي اهرنجاني با موضوع سازمانها

    پاورپوینت فصل اول کتاب سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز تألیف ریچارد اسکات ترجمه دکتر حسن ميرزائي اهرنجاني با موضوع سازمانها کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل اول کتاب سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز ریچارد اسکات ترجمه دکتر حسن ميرزائي…

  • پایان نامه کارشناسی حسابداری با عنوان تجزیه و تحلیل نسبتهای مالی شرکت زربال ‏

    پایان نامه کارشناسی حسابداری با عنوان تجزیه و تحلیل نسبتهای مالی شرکت زربال ‏ پایان نامه کارشناسی حسابداری با عنوان تجزیه و تحلیل نسبتهای مالی شرکت زربال ‏ تجزیه و تحلیل نسبتهای مالی شرکت زربال ‏ نسبتهای مالی نظبت یابی…

  • دیدگاه های دانشمندان و نظریه های روانشناسان در مورد عزت نفس

    دیدگاه های دانشمندان و نظریه های روانشناسان در مورد عزت نفس کلمات کلیدی : نظریه عزت نفس بندورا نظریه عزت نفس راجرز نظریه عزت نفس مازلو نظریه عزت نفس هورنای نظریه عزت نفس روزنبرگ نظریه عزت نفس کوپر اسمیت انواع…

  • اثرات رنگ بر حافظه بچه های دبستانی

    اثرات رنگ بر حافظه بچه های دبستانی رنگ شناسی کودکان تاثیر رنگ بر حافظه كودكان ارزیابی اثرات رنگ بر حافظه دانش آموزان دبستانی اثرات رنگ بر حافظه بچه های دبستانی اثرات رنگ بر حافظه بچه های دبستانی دانلود پایان نامه…

  • دانلود پاورپوینت ایجاد نگهداری و ارتقای برند

    دانلود پاورپوینت ایجاد نگهداری و ارتقای برند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ایجاد نگهداری و ارتقای برند جهت رشته مدیریت در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نشانه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • دانلود پاورپوینت بررسی نرم افزار های کد باز

    دانلود پاورپوینت بررسی نرم افزار های کد باز پاورپوینت بررسی نرم افزار های کد باز پاورپوینت نرم افزارهای کدباز پاورپوینت بررسی برنامه های منبع باز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی نرم افزار های کد باز جهت رشته IT…

  • جزوه جامعه شناسی تبلیغات

    جزوه جامعه شناسی تبلیغات رفتن به سايت اصلي جزوه جامعه شناسی تبلیغات به همراه اسکن صفحات مهم کتاب به انضمام یک فایل نمونه سوالات امتحانی به تعداد 27 صفحه pdf

  • پاورپوينت آشنایی با خواص فیزیکی 2 بخش اول نفوذ

    پاورپوينت آشنایی با خواص فیزیکی 2 بخش اول نفوذ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با خواص فیزیکی 2 بخش اول نفوذ جهت رشته فیزیک در قالب 32 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت آشنایی با مفهوم انسان شناسی محیط زیست و صاحب نظران در این زمینه

    پاورپوینت آشنایی با مفهوم انسان شناسی محیط زیست و صاحب نظران در این زمینه کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با مفهوم انسان شناسی محیط زیست و صاحب نظران در این زمینه پاورپوینت انسان شناسی محیط زیست تحقیق انسان شناسی محیط…

  • دانلود پاورپوینت معماری موزه ماکسی اثر زاها حدید

    دانلود پاورپوینت معماری موزه ماکسی اثر زاها حدید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری موزه ماکسی اثر زاها حدید جهت رشته معماری در 30اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت اخذ شرح حال، مصاحبه و ارزیابی مراجعه کننده

    پاورپوینت اخذ شرح حال، مصاحبه و ارزیابی مراجعه کننده پاورپوینت اخذ شرح حال پاورپوینت جلسه ی مصاحبه پاورپوینت ارزیابی مراجعه کننده پاورپوینت ارزیابی مراجعه کننده ی مشاور پاورپوینت درباره اخذ شرح حال در جلسه مشاوره رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • بررسی نقش برگزاری آزمونهای قرآن و عترت در نهادینه سازی رفتارهای اخلاقی- فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

    بررسی نقش برگزاری آزمونهای قرآن و عترت در نهادینه سازی رفتارهای اخلاقی- فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قرآن و عترت نهادینه سازی آزمونهای قرآن و عترت رفتارهای اخلاقی فرهنگی دانلود مقاله بررسی نقش برگزاری آزمونهای قرآن و عترت در نهادینه…

  • مقاله رشته حسابداری با عنوان ضایعات

    مقاله رشته حسابداری با عنوان ضایعات ضایعات برنامه اقتصادی حسابداری صنعتی حسابداری ضایعات دانلود مقاله رشته حسابداری با عنوان ضایعات ضایعات عادی و ضایعات غیرعادی خرید مقالات حسابداری سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • پاورپوینت آشنایی با مکانیسم توارث غیر معمول

    پاورپوینت آشنایی با مکانیسم توارث غیر معمول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مکانیسم توارث غیر معمول جهت رشته زیست در قالب 20 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • پاورپوینت ترمودینامیک آماری واحد 3

    پاورپوینت ترمودینامیک آماری واحد 3 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ترمودینامیک آماری جهت رشته کامپیوتر در قالب 240 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مکانیک آماری شاخه ای از…

  • پیشینه اجرایی مدیریت مشارکتی در ایران و تاثیر آن در اثر بخشی کارکنان

    پیشینه اجرایی مدیریت مشارکتی در ایران و تاثیر آن در اثر بخشی کارکنان مبانی نظری مدیریت مشارکتی پیشینه تحقیق مدیریت مشارکتی مدیریت مشاركتی در ایران مزایای مدیریت مشاركتی اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر کارکنان اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر سازمان…

  • دانلود پاورپوینت معماری مکتب شیکاگو

    دانلود پاورپوینت معماری مکتب شیکاگو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری مکتب شیکاگو جهت رشته معماری در 25 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شیکاگو در سال 1830 م…

  • پرسشنامه سازگاری بل فرم بزرگسالان 160 سوالی با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه سازگاری بل فرم بزرگسالان 160 سوالی با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سازگاری بل پرسشنامه سازگاری بل ورد پرسشنامه سازگاری بل فرم بلند پرسشنامه سازگاری بل فرم بزرگسالان پرسشنامه استاندارد سازگاری اجتماعی پرسشنامه سازگاری بل…

  • دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت تحول از زمردیان و برومند

    دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت تحول از زمردیان و برومند پاورپوینت کتاب مدیریت تحول از زمردیان و برومند پاورپوینت کتاب مدیریت تحول سازمانی پاورپوینت مدیریت تحول و توسعه پاورپوینت مدیریت تحول گرا پاورپوینت مدیریت تحول سازمانی زهرا برومند رفتن به سايت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند مبانی نظری بسط برند دانلود مبانی نظری بسط برند پیشینه تحقیق بسط برند ادبیات نظری بسط برند فصل دوم پایان نامه بسط برند مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند ادبیات و مبانی…

  • نکات مهم نقشه برداری کارگاهی

    نکات مهم نقشه برداری کارگاهی نقشه برداری کارگاهی نقشه برداری رفتن به سایت اصلی   نقشه برداری از جمله کارهای است که تجربه  نقش مهمی در موفقیت نقشه برداران دارد و در این میان استفاده از تجربه دیگران بسیار کارگشا…

  • تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان

    تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان سازمان فناوری اطلاعات دانلود مقاله اثرات فناوری اطلاعات بر سازمان دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریت دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر سازمان دانلود مقاله تاثیر آی تی بر…

  • پرسشنامه بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی مشتریان از بانکداری الکترونیکی

    پرسشنامه بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی مشتریان از بانکداری الکترونیکی پرسشنامه بانکداری الکترونیکی پرسشنامه رضایتمندی مشتریان از بانکداری الکترونیکی پرسشنامه عوامل رضایتمندی مشتریان از بانکداری الکترونیکی پرسشنامه رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیکی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی…

  • تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری

    تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری پایان نامه محاسبات ابری doc پایان نامه ارشد رایانش ابری پایان نامه کارشناسی ارشد رایانش ابری دانلود پایان نامه رایانش ابری پایان نامه امنیت در رایانش ابری شناسایی بدافزارها در محیط محاسبات…

  • پاورپوينت شناسایی عوامل موفقیت فردی و کارآفرینی سازمانی

    پاورپوينت شناسایی عوامل موفقیت فردی و کارآفرینی سازمانی پاورپوينت عوامل موفقیت فردی پاورپوينت عوامل موفقیت سازمانی پاورپوينت شناسایی عوامل موفقیت پاورپوينت کارآفرینی سازمانی پاورپوينت روند شکل گیری کارآفرینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت شناسایی عوامل موفقیت جهت رشته روانشناسی…

  • فصل دوم پایان نامه درمان شناختی رفتاری گروهی

    فصل دوم پایان نامه درمان شناختی رفتاری گروهی فصل دوم پایان نامه درمان شناختی رفتاری گروهی مبانی نظری درمان شناختی رفتاری گروهی پیشینه تحقیق درمان شناختی رفتاری گروهی پیشینه پژوهش درمان شناختی رفتاری گروهی پیشینه نظری درمان شناختی رفتاری گروهی…

  • پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking)

    پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking) پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking) مفهوم بنچ مارکینگ (Benchmarking) استفاه از روش الگو برداری (Benchmarking) تعاریف Benchmarking مزایای اجرای روش بنچ مارکینگ معایب اجرای روش بنچ مارکینگ چرا باید بنچ مارک کنیم؟ چه زمانی بنچ مارک کنیم؟…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جرات ورزی یا ابراز وجود 45 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق جرات ورزی یا ابراز وجود 45 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری جرات ورزی پیشینه تحقیق جرات ورزی پیشینه پژوهش جرات ورزی فصل دوم پایان نامه جرات ورزی مبانی نظری ابراز وجود پیشینه تحقیق ابراز…