پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • دانلود پاورپوینت تغذیه قبل حین و بعد از ورزش

    دانلود پاورپوینت تغذیه قبل حین و بعد از ورزش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تغذیه قبل حین و بعد از ورزش جهت رشته تربیت بدنی در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی عملکرد راهبردی سازمان

    پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی عملکرد راهبردی سازمان پروپوزال ارزیابی عملکرد مدیران پروپوزال استراتژی های منابع انسانی پایان نامه ارزیابی عملکرد مدیران شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران روشهای ارزیابی عملکرد مدیران مولفه های استراتژی های منابع انسانی استراتژی های منابع…

  • فصل دوم پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی

    فصل دوم پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پایان نامه در مورد data mining فصل دوم پایان نامه شناسایی…

  • پاورپوینت رویکردهای مبتنی بر اصول و مبتنی بر قواعد در تدوین استانداردهای حسابداری

    پاورپوینت رویکردهای مبتنی بر اصول و مبتنی بر قواعد در تدوین استانداردهای حسابداری کلمات کلیدی : پاورپوینت رویکرد های مبتنی بر اصول و مبتنی بر قواعد در تدوین استانداردهای حسابداری پاورپوینت رویکرد مبتنی بر اصول در تدوین استانداردهای حسابداری پاورپوینت…

  • انواع و ابعاد سبکهای فرزند پروری و عوامل موثر بر آن

    انواع و ابعاد سبکهای فرزند پروری و عوامل موثر بر آن سبك های فرزندپروری ابعاد سبكهای فرزندپروری دیدگاه های نظری سبك های فرزند پروری شیوه‌های فرزندپروری عوامل تاثیرگذار بر شیوه‌های فرزندپروری الگوهای فرزند پروری تحقیق در مورد سبك های فرزندپروری…

  • رابطه سبک رهبری مدیران با شاخص های عملکردی در بیمارستان های تأمین اجتماعی کرج

    رابطه سبک رهبری مدیران با شاخص های عملکردی در بیمارستان های تأمین اجتماعی کرج سبک رهبری مدیران تعیین سبک رهبری در سازمان تعیین سبک رهبری مدیران بیمارستانها شاخص های عملکردی بیمارستانها رابطه سبک رهبری مدیران با شاخصهای عملکردی تاثیر تعیین…

  • نقش و جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد ایران

    نقش و جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد ایران بازارهای سرمایه بازارهای نوظهور نقدینگی و نهادهای مالی دانلود مقالات رشته اقتصاد دانلود مقالات اقتصاد نقش و جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد ایران رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته اقتصاد نقش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و عناصر آن

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و عناصر آن کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عناصر هوش سازمانی مبانی نظری عناصر هوش سازمانی پیشینه تحقیق عناصر هوش سازمانی پیشینه داخلی عناصر هوش سازمانی پیشینه خارجی عناصر هوش سازمانی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تصویر بدنی در دانشجویان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تصویر بدنی در دانشجویان فصل دوم پایان نامه تصویر بدنی در دانشجویان مبانی نظری تصویر بدنی در دانشجویان پیشینه تحقیق تصویر بدنی در دانشجویان پیشینه داخلی تصویر بدنی در دانشجویان پیشینه خارجی تصویر بدنی در…

  • دانلود پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی

    دانلود پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی دانلود پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی پاورپوینت زمینه فرهنگی-اجتماعی مدیریت نظام آموزشی پاورپوینت تمرکز و عدم تمرکز در مدیریت آموزش و پرورش  پاورپوینت ویژگیهای بی همتای مدیریت آموزشی  رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول مدیریت…

  • پاورپوینت آشنایی با gac

    پاورپوینت آشنایی با gac پاورپوینت معرفی jac s5 پاورپوینت معرفی اپراتور gac دانلود پاورپوینت gac پاورپوینت jgac پاورپوینت اموزش دنده اتومات جک رفتن به سايت اصلي  دانلود پاورپوینت آشنایی با gac جهت رشته مدیریت در قالب 15 اسلاید و با فرمتpptxبصورت…

  • دانلود تحقیق طرح‌ واره‌ ناسازگار اولیه و انواع آن ها با فرمت ورد

    دانلود تحقیق طرح‌ واره‌ ناسازگار اولیه و انواع آن ها با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی طرح‌ واره‌ ناسازگار اولیه و انواع آن ها با فرمت docx در قالب 11 صفحه ورد بصورت کامل…

  • فصل دوم پایان نامه استرس شغلی معلمان

    فصل دوم پایان نامه استرس شغلی معلمان کلمات کلیدی : مبانی نظری استرس شغلی مبانی نظری استرس شغلی pdf تاریخچه استرس شغلی پیشینه تحقیق استرس شغلی پیشینه نظری استرس شغلی پیشینه تحقیق در مورد استرس شغلی فصل دوم پایان نامه…

  • ادبیات نظری و پیشینه خودپنداره تحصیلی

    ادبیات نظری و پیشینه خودپنداره تحصیلی کلمات کلیدی : مبانی نظری خودپنداره پیشینه تحقیق خودپنداره مبانی نظری خودپنداره تحصیلی پیشینه تحقیق خودپنداره تحصیلی پیشینه داخلی خودپنداره تحصیلی پیشینه خارجی خودپنداره تحصیلی پیشینه پژوهش خودپنداره تحصیلی چارچوب نظری خودپنداره تحصیلی فصل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی اخلاق اسلامی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی اخلاق اسلامی مبانی نظری مبانی اخلاق اسلامی ادبیات نظری مبانی اخلاق اسلامی چارچوب نظری مبانی اخلاق اسلامی فصل دوم پایان نامه مبانی اخلاق اسلامی پیشینه تحقیق مبانی اخلاق اسلامی پیشینه پژوهش مبانی اخلاق اسلامی…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت انگیزش در سازمان ها و اهمیت آن در جهت ارتقای بهره وری

    دانلود پاورپوینت مدیریت انگیزش در سازمان ها و اهمیت آن در جهت ارتقای بهره وری پاورپوینت مدیریت انگیزش در سازمان ها پاورپوینت اهمیت انگیزش در سازمان پاورپوینت ارتقای بهره وری در سازمان با مدیریت انگیزش رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ابعاد و نظریه های عدالت سازمانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ابعاد و نظریه های عدالت سازمانی کلمات کلیدی : مبانی نظری عدالت سازمانی پیشینه تحقیق عدالت سازمانی مبانی نظری ابعاد عدالت سازمانی پیشینه تحقیق ابعاد عدالت سازمانی مبانی نظری نظریه های عدالت سازمانی پیشینه تحقیق…

  • معیارهای انتخاب و ارزیابی مدیران از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه

    معیارهای انتخاب و ارزیابی مدیران از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه مدیران شایسته دانلود پایان نامه شایستگی مدیران در قرآن ملاک های مدیران شایسته دانلود پایان نامه شایستگی مدیران در نهج البلاغه دانلود پایان نامه معیارهای انتخاب و ارزیابی مدیران…

  • پاورپوینت در مورد زن در ادیان

    پاورپوینت در مورد زن در ادیان دانلود پاورپوینت درمورد زن در ادیان دانلود پاورپوینت درمورد زن در ادیان مختلف دانلود پاورپوینت عقیده ادیان مختلف درمورد زن پاورپوینت زن در عقاید اسلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد زن در…

  • بررسی فناوری و کاربردهای الیاف پلی اورتان

    بررسی فناوری و کاربردهای الیاف پلی اورتان درزگیرهای پلی اورتان کاربردهای الیاف پلی اورتان بررسی فناوری الیاف پلی اورتان دانلود پایان نامه درزگیرهای پلی اورتان تكنولوژی و كاربرد درزگیرهای پلی اورتان رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد شیمی…

  • مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان بررسی حریم در فقه وحقوق مدنی

    مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان بررسی حریم در فقه وحقوق مدنی حریم تعرض فقه و حقوق مدنی دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان بررسی حریم در فقه وحقوق مدنی خرید مقالات کارشناسی ارشد حقوق سیستم همکاری…

  • ارزیابی ارزشهای اسلامی در ساختار طراحی لباس زنان و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان

    ارزیابی ارزشهای اسلامی در ساختار طراحی لباس زنان و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان کلمات کلیدی : پایان نامه ارشد طراحی لباس تأثیر مد بر سلامت جسم و روان راهکارهای پیشنهادی مقابله با مد طراحی لباس بانوان با…

  • تحقیق در مورد راهبردهای مقابله ای دینی و مذهبی

    تحقیق در مورد راهبردهای مقابله ای دینی و مذهبی مقابله مذهبی و دینی تحقیق در مورد راهبردهای مقابله ای تحقیق در مورد راهبردهای مقابله ای دینی تحقیق در مورد راهبردهای مقابله ای مذهبی رفتن به سايت اصلي هدف از این…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری اثباتی حسابداری زی مر من و واتز ترجمه پارسائیان با موضوع نقش تئوری حسابداری

    پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری اثباتی حسابداری زی مر من و واتز ترجمه پارسائیان با موضوع نقش تئوری حسابداری پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری اثباتی حسابداری اثر جرالد ال. زی مر من و راس ال. واتز ترجمه دکتر علی پارسائیان…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری در روانشناسی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری در روانشناسی کلمات کلیدی : مبانی نظری سازگاری پیشینه تحقیق سازگاری فصل دوم پایان نامه سازگاری مبانی نظری سازگاری در روانشناسی پیشینه تحقیق سازگاری در روانشناسی پیشینه داخلی سازگاری در روانشناسی پیشینه خارجی سازگاری…

  • فصل سوم پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه

    فصل سوم پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش مدیریت دانش در دانشگاه ها اهمیت مدیریت دانش در دانشگاه بررسی مدیریت دانش در دانشگاه اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه فصل…

  • پروپوزال تعیین عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی

    پروپوزال تعیین عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی پروپوزال مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش پروپوزال استقرار مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی عوامل موثر بر استقرار…

  • پاورپوینت اجرای‌ روشهای‌ توافقی‌ رسیدگی‌ به‌ اطلاعات‌ مالی

    پاورپوینت اجرای‌ روشهای‌ توافقی‌ رسیدگی‌ به‌ اطلاعات‌ مالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اجرای‌ روشهای‌ توافقی‌ رسیدگی‌ به‌ اطلاعات‌ مالی ‌جهت رشته ی حسابداری در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت احیای قلبی ریوی

    پاورپوینت احیای قلبی ریوی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت احیای قلبی ریوی جهت رشته ی پزشکی در قالب 94 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در زمان صفر…

  • پاورپوینت آموزش تدریس عربی هشتم - درس 2 - تمارین - ادامه

    پاورپوینت آموزش تدریس عربی هشتم - درس 2 - تمارین - ادامه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس عربی هشتم - درس 2 - تمارین - ادامه به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 15 اسلاید…

  • پاورپوینت منحنی های کمک طراحی سازه نگهبان

    پاورپوینت منحنی های کمک طراحی سازه نگهبان پاورپوینت سازه نگهبان چیست دانلود پاورپوینت منحنی های کمک طراحی سازه نگهبان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت منحنی های کمک طراحی سازه نگهبان جهت رشته عمران در قالب 20 اسلاید و با…

  • تحقیق جامع و کامل حقوق بیمه های دریایی

    تحقیق جامع و کامل حقوق بیمه های دریایی دانلود تحقیق حقوق بیمه های دریایی تعریف بیمه دریایی ماهیت بیمه دریایی محتوی بیمه نامه دریایی دلالان بیمه ای اموال ومنافع قابل بیمه ارزیابی خسارات انواع بیمه نامه های دریایی حقوق بیمه…

  • تشریح عوامل سلب کننده و رفع کننده مسئولیت کیفری افراد در فقه و قانون جزا

    تشریح عوامل سلب کننده و رفع کننده مسئولیت کیفری افراد در فقه و قانون جزا مسئولیت کیفری مقررات جزایی ایران عوامل رافع مسئولیت کیفری مسئولیت كیفری و عوامل رافع مسئولیت كیفری عوامل رفع مسئولیت کیفری در فقه و حقوق جزا…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی اجتماعی 21 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی اجتماعی 21 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شایستگی اجتماعی مبانی نظری شایستگی اجتماعی پیشینه تحقیق شایستگی اجتماعی پیشینه داخلی شایستگی اجتماعی پیشینه خارجی شایستگی اجتماعی پیشینه پژوهش شایستگی اجتماعی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت درس 5 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آنها

    پاورپوینت درس 5 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس 5 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آنها در قالب 38 اسلاید و…