پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • پرسشنامه ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با مدیریت دانش در بانک

    پرسشنامه ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با مدیریت دانش در بانک پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه سرمایه اجتماعی پرسشنامه سنجش سرمایه اجتماعی پرسشنامه ارزیابی فرایندهای مدیریت دانش پرسشنامه تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش پرسشنامه رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش پرسشنامه…

  • پاورپوینت مراحل هشت گانه نظریه رشد روانی اجتماعی اریکسون

    پاورپوینت مراحل هشت گانه نظریه رشد روانی اجتماعی اریکسون پاورپوینت نظریه رشد روانی اجتماعی اریکسون پاورپوینت مراحل هشت گانه نظریه رشد روانی اجتماعی اریکسون مراحل هشت گانه نظریه رشد روانی اجتماعی اریکسون خصوصیات نظریه اریکسون مراحل رشد روانی – اجتماعی…

  • پاورپوینت اصول مهندسی ژئوتکنیک - مکانیک خاک در 128 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و روابط و نمودار و جدول

    پاورپوینت اصول مهندسی ژئوتکنیک - مکانیک خاک در 128 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و روابط و نمودار و جدول کلمات کلیدی : پاورپوینت اصول مهندسی ژئوتکنیک مکانیک خاک رفتن به سایت اصلی در این پروژه پاورپوینت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هیات مدیره

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هیات مدیره کلمات کلیدی : مبانی نظری هیات مدیره پیشینه تحقیق هیات مدیره پیشینه داخلی هیات مدیره پیشینه خارجی هیات مدیره پیشینه پژوهش هیات مدیره فصل دوم پایان نامه هیات مدیره مبانی نظری هیات مدیره…

  • پاورپوینت در مورد سنگ های آذرین پگماتیت

    پاورپوینت در مورد سنگ های آذرین پگماتیت پاورپوینت پگماتیت دانلود پاورپوینت پگماتیت دانلود تحقیق پاورپوینت پگماتیت پاورپوینت پگماتیت چیست؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت در مورد سنگ های آذرین پگماتیت جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب 29 اسلاید و با…

  • پاورپوینت ارتباطات غيررسمي براي جبران خدمت كاركنان

    پاورپوینت ارتباطات غيررسمي براي جبران خدمت كاركنان دانلود پاورپوینت ارتباطات غيررسمي براي جبران خدمت كاركنان سطوح فعاليت ارتباطات غيررسمي ارتباطات شفاهي سودمندي ارتباطات غيررسمي كانالهاي غيررسمي چند جهتي كانالهاي فعال انتخاب كانال ارتباطي عوامل موثر بر ايجاد كانالهاي غيررسمي شايعه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی تفکر انتقادی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی تفکر انتقادی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تفکر انتقادی مبانی نظری تفکر انتقادی پیشینه تحقیق تفکر انتقادی پیشینه داخلی تفکر انتقادی پیشینه خارجی تفکر انتقادی پیشینه پژوهش تفکر انتقادی پیشینه نظری تفکر انتقادی…

  • پاورپوینت اعضای کششی در سازه های فولادی

    پاورپوینت اعضای کششی در سازه های فولادی پاورپوینت طراحی سازه های فولادی پاورپوینت سازه های فولادی پاورپوینت آموزش طراحی سازه های فولادی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اعضای کششی در سازه های فولادی جهت رشته عمران در قالب 64…

  • فرمان اتومبیل

    فرمان اتومبیل انواع فرمان سیستم فرمان فرمانهای power steering فرمان اتومبیل سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مکانیک دانلود مقاله و تحقیق مکانیک رفتن به سایت اصلی فرمان…

  • پاورپوینت وظایف و اهداف مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت وظایف و اهداف مدیریت منابع انسانی پاورپوینت مدیریت منابع انسانی چیست پاورپوینت مديريت منابع انساني پاورپوینت مدیریت منابع انسانی ppt پاورپوینت مدیریت منابع انسانی pdf پیام نور پاورپوینت مدیریت نیروی انسانی pdf رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وظایف…

  • بررسی تاثیرات فرآیندهای تولید ماکارونی بر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آن

    بررسی تاثیرات فرآیندهای تولید ماکارونی بر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آن تولید ماکارونی کیفیت طبخ ماکارونی تکنولوژی تولید ماکارونی فرآیندهای تولید ماکارونی خصوصیات فیزیکی ماکارونی خصوصیات شیمیایی ماکارونی دانلود پایان نامه ماکارونی دانلود پایان نامه تولید ماکارونی رفتن به سایت…

  • پاورپوینت عناصر سيستم‌ اطلاعاتي ( فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)

    پاورپوینت عناصر سيستم‌ اطلاعاتي ( فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان) پاورپوینت فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان پاورپوینت فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان با عنوان عناصر سيستم‌ اطلاعاتي پاورپوینت عناصر سيستم‌ اطلاعاتي پاورپوینت فصل 3…

  • عملکرد و سبکهای ساختارهای روانی

    عملکرد و سبکهای ساختارهای روانی مکانیسم های دفاعی سبکهای مکانیسم های دفاعیروانی عملکرد و سبکهای ساختارهای روانی دانلود پایان نامه روانکاوی دانلود پایان نامه مکانیسم های روانی دانلود پایان نامه روانشناسی عمومی دانلود پایان نامه رشته روانشناسی عمومی رفتن به…

  • پاورپوینت گروه های سازمانی

    پاورپوینت گروه های سازمانی پاورپوینت گروه های سازمانی گروه های سازمانی تعریف گروه ویژگی های ساختاری گروه ویژگی های کارکردی گروه رابطه میان انسجام گروه، هنجارهای عملکرد در گروه و بهره وری گروه انواع گروه و اهداف آن دلایل تشکیل…

  • پاورپوینت نظریه گشتالت درمانی و مفاهیم اساسی آن

    پاورپوینت نظریه گشتالت درمانی و مفاهیم اساسی آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه گشتالت درمانی و مفاهیم اساسی آن جهت رشته روانشناسی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتارهای پرخطر مبانی نظری رفتارهای پرخطر پیشینه تحقیق رفتارهای پرخطر پیشینه داخلی رفتارهای پرخطر پیشینه خارجی رفتارهای پرخطر پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر پیشینه نظری رفتارهای پرخطر…

  • دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعات بیمارستانی

    دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعات بیمارستانی پاورپوینت درباره سیستم های اطلاعاتی بیمارستانی پاورپوینت درمورد his پاورپوینت آماده سیستم های اطلاعات بیمارستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعات بیمارستانی جهت رشته مدیریت در 157 اسلاید و با فرمت…

  • دانلود پاورپوینت سند آموزشی 2030

    دانلود پاورپوینت سند آموزشی 2030 دانلود پاورپوینت درمورد یونسکو پاورپوینت برای سند 2030 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سند آموزشی 2030 جهت رشته اجتماعی در 21 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت انواع نازل ها و تنظیم میزان دبی در آنها

    پاورپوینت انواع نازل ها و تنظیم میزان دبی در آنها پاورپوینت نازل آب پاورپوینت نازل سمپاش پاورپوینت انواع نازل ها پاورپوینت قیمت نازل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نازل ها جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب78 اسلاید و با…

  • مدل مفهومی ارزیابی پیاده سازی موفق ERP در سازمان های دولتی

    مدل مفهومی ارزیابی پیاده سازی موفق ERP در سازمان های دولتی مدل مفهومی erp مدل مفهومی برنامه ریزی منابع سازمانی مدل مفهومی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP مدل مفهومی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP مدل مفهومی پیاده سازی…

  • پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاريها

    پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاريها دانلود پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاريها پاورپوینت حسابداری سرمایه گذاری کوتاه مدت پاورپوینت حسابداری سرمایه گذاری بلند مدت پاورپوینت حسابداری سرمایه گذاری در اوراق قرضه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاريها جهت رشته حسابداری…

  • دانلود پاورپوینت نظریه تحلیل رفتار متقابل از اریک برن

    دانلود پاورپوینت نظریه تحلیل رفتار متقابل از اریک برن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه تحلیل رفتار متقابل از اریک برن جهت رشته روانشناسی در قالب 81 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت یهودیت و تاریخچه آن 

    پاورپوینت یهودیت و تاریخچه آن  پاورپوینت درباره یهودیت پاورپوینت در مورد یهودیت دانلود پاورپوینت یهودیت پاورپوینت یهود پاورپوینت یهود شناسی دانلود پاورپوینت یهودیت و تاریخچه ی آن  رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت یهودیت و تاریخچه ی آن  جهت رشته…

  • مقاله ترجمه شده بررسی قیمت گذاری و هماهنگی در زنجیره تأمین با در نظرگرفتن سرقت برای کالاهای دیجیتال

    مقاله ترجمه شده بررسی قیمت گذاری و هماهنگی در زنجیره تأمین با در نظرگرفتن سرقت برای کالاهای دیجیتال کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده درس هماهنگی در زنجیره تامین آماده رشته مهندسی صنایع مقاله…

  • مقاله ترجمه شده رشته مکانیک – عمران با عنوان مروری مختصر بر تحلیل خزش، ثبات ویسکو الاستیک در پوسته های استوانه ای

    مقاله ترجمه شده رشته مکانیک – عمران با عنوان مروری مختصر بر تحلیل خزش، ثبات ویسکو الاستیک در پوسته های استوانه ای خزش ثبات ویسکو الاستیک پوسته های استوانه ای‏ همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه ساز فایل…

  • پایان نامه تشریح اموال منقول و غیر منقول

    پایان نامه تشریح اموال منقول و غیر منقول کلمات کلیدی : انواع اموال منقول انواع اموال منقول پایان نامه اموال غیر منقول پایان نامه اموال غیر منقول اموال و تقسیم بندی های آن تقسیم بندی های اموال در حقوق رفتن…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت خدمات برنامه وفاداری، رضایتمندی و وفاداری برای برنامه های وفاداری در بانک کشاورزی

    پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت خدمات برنامه وفاداری، رضایتمندی و وفاداری برای برنامه های وفاداری در بانک کشاورزی پرسشنامه کیفیت خدمات برنامه وفاداری پرسشنامه رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانک پرسشنامه برنامه های وفاداری در بانک رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته…

  • بررسی مدل ها و رویکردهای ارزش درک شده

    بررسی مدل ها و رویکردهای ارزش درک شده کلمات کلیدی : ارزش درک شده برند تعریف ارزش درک شده مدل های ارزش درک شده رویکردهای ارزش درک شده ارزش درک شده توسط مشتری ارزش درک شده مشتری چیست تحقیق در…

  • حقوق مکتسبه اشخاص و تاثیرآن بر عقد اجاره موقوفه در حقوق ایران

    حقوق مکتسبه اشخاص و تاثیرآن بر عقد اجاره موقوفه در حقوق ایران وقف حق اعیانی تجدید اجاره حق مکتسبه حق نسق زراعی حقوق مکتسبه اشخاص عقد اجاره موقوفه حق کسب و پیشه و تجارت حقوق مکتسبه اشخاص و تاثیرآن بر…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد مدیران

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد مدیران مبانی نظری عملکرد مدیران دانلود مبانی نظری عملکرد مدیران پیشینه تحقیق عملکرد مدیران پیشینه عملکرد مدیران ادبیات نظری عملکرد مدیران فصل دوم پایان نامه عملکرد مدیران مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مدیران…

  • پاورپوینت آشنایی با اختلال نافرمانی مقابله جو

    پاورپوینت آشنایی با اختلال نافرمانی مقابله جو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اختلال نافرمانی مقابله جو جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم سوم دبستان - درس دوم مواد اطراف ما (1)

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم سوم دبستان - درس دوم مواد اطراف ما (1) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم سوم دبستان - درس دوم مواد اطراف ما (1) به کودکان کلاس سوم ابتدایی در قالب 31 اسلاید…

  • پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 1 از جعفر تنها و مهدی یوسف خانی

    پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 1 از جعفر تنها و مهدی یوسف خانی پاورپوینت اصول میکرو کامپیوتر پاورپوینت اصول برنامه نویسی کامپیوتر پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 1 جعفر تنها پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 1 مهدی یوسف خانی رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوینت جنگ نرم، مبانی، ابزارها، شگردها و راه‌های مقابله

    پاورپوینت جنگ نرم، مبانی، ابزارها، شگردها و راه‌های مقابله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جنگ نرم، مبانی، ابزارها، شگردها و راه‌های مقابله جهت رشته ی جغرافیای سیاسی و علوم سیاسی در قالب 90 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • پروپوزال مقايسه سلامت روان بچه های دختر با مادران شاغل و غيرشاغل

    پروپوزال مقايسه سلامت روان بچه های دختر با مادران شاغل و غيرشاغل سلامت روان در دختران سلامت روان در فرزندان سلامت روان در فرزندان زنان شاغل سلامت روان در فرزندان مادران شاغل سلامت روان در فرزندان مادران خانه دار سلامت…