پروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

پروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

پروپوزال مدیریت دانش
پروپوزال مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
پروپوزال تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری
استقرار مدیریت دانش در بانک صادرات
پیاده سازی مدیریت دانش در بانک صادرات

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

(مطالعه موردی:شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه)

 

 

 

 

 

 

 

چکیده

مدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی برای هر شرکتی در محیط رقابتی کنونی هستند.همچنین مدیریت دانش یک مساله مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.مدیریت ارتباط با مشتری با یک راهبرد کاری آغاز می شود.این راهبرد،تحول را در سازمان و فرایندهای کاری ایجاد می کند و فرایندهای کاری نیز به نوبۀ خود به وسیلۀ مدیریت دانش و فنآوری اطلاعات فعال می شود و در نهایت برای افزایش وفاداری مشتریان به عنوان یکی از مفاهیم پایه ای و اهداف مدیریت ارتباط با مشتری تلاش می کند.

 

هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است.در این راستا در این پژوهش مدلی ارایه شده که شامل متغیرهای تاثیرگذار در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری است.تعدادجامعه آماری این تحقیق 557 نفر شامل همه کارکنان بانک صادرات ایران در ارومیه بوده است که جهت نمونه گیری از جدول مورگان استفاده شد ودر نهایت تعداد افراد نمونه 227 نفر بدست آمد.روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه بوده است.همچنین در این پژوهش برای تفسیر اطلاعات از روش تحلیل مسیر استفاده شده و همینطور به منظور پردازش داده ها از نرم افزار LISREL  استفاده شده است.به منظور تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق از مدل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شده است.

 

نتایج تحقیق حاکی از آن است که تاثیر توانایی های مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مثبت بوده و با بالا رفتن توانایی های مدیریت دانش میتوان انتظار داشت که موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری نیز افزایش یابد.همچنین عامل فن آوری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری  و عوامل سازمانی نیز در موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری  تاثیر مثبت داشته است.ولی نتایج تحقیق نشان می دهد که بین مشتری مداری و سابقه فعالیت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت اجرای CRM تاثیر معناداری وجود نداشته و فرضیه های چهارم و پنجم تحقیق رد می شود.

 

 

 

 

مقدمه:

روندهای کلی مهم آزاد سازی اقتصاد،جهانی سازی،همگرایی های تکنولوژیک و تکامل سریع اینترنت نقشی را  که سازمان ها در ارتباطشان با  دیگر شرکت ها بازی می کنند،متحول کرده است.کارشناسان تجارت و صاحب نظران دانشگاهی درباره اتحادها ،شبکه ها و همکاری میان سازمان ها صحبت می کنند،ولی مدیران و پژوهشگران عمدتا عاملی را که به طور عجیبی در حال متحول کردن سیستم های صنعتی است را نادیده گرفته اند:”مصرف کننده” یا ” مشتری”.

 

در بازاری که در آن ،مصرف کننده توانمند شده و با فنٌاوری اکنون می تواند در یک گفتگوی پویا با سازندگان وارد شوند-گفتگویی که مشتریان آن را تحت کنترل دارند-سازمان ها مجبورند بپذیرند که مشتری در حال تبدیل شدن به شریکی در خلق ارزش است.مدیریت ارتباط با مشتریان،به طور کلی فرایند طراحی یک سازمان پیرامون مشتریانش است،به گونه ای که نیاز و خواسته های مشتری به عنوان تمرکز اصلی در هر تصمیم گیری سازمانی در نظر گرفته می شود.هدف از خلق یک سازمان متمرکز بر مشتری،افزایش ارزش متقابل  سازمان و مشتری در زمینه ارتباطات مشتری است.این ارزش از نظر سازمان عبارت از میزان بهبود یافتۀ حفظ مشتری و افزایش درآمد  در عین کارایی بیشتر و کنترل هزینه هاست.

 

بانک ها نیز به عنوان موسسات پولی و مالی  در پالش های جدیدی قرار گرفته اند و مشتریان بانک ها خواسته های  بیشتری نسبت به گذشته دارند.آنها علاقه مندند تا وضعیت حساب های خود را به موقع بررسی کنند و از سیستم پرداخت های آنی استفاده کنند،آنها به سراسر دنیا مسافرت می کنند،و از میان مناطقی که با هم از نظر زمانی اختلاف دارند عبور می کنند، و نیازمند مهیا بودن خدمات 24 ساعته در روز و 365 روزه در سال می باشند.آنها فقط با یک بار کلیک کردن ماوس پیشنهادهای گوناگون موجود را با هم مقایسه می کنند. آنها محصولات و خدمات را از بیش از یک بانک تهیه می کنند و در انتخاب یک بانک دیگر به علت جذابیت بیشتر محصولات و خدمات و یا شرایط آن تردید نمی کنند.

 

امروزه مشتریان کمتر به بانک خود وفادارند و از خدمات بانک های مختلف استفاده می کنند.مشتریان دانش بیشتری درباره مسائل مالی دارند،فعالانه تر به مدیریت آنها می پردازند،و آماده پذیرش ریسک بیشتر در مقابل بازدهی بیشتر می باشند.آنها همچنین نیازمند محصولات جدیدی که با سبک جدید زندگی آنها مطابقت داشته باشد هستند.

 

 

 بیان مساله:

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM)،به عنوان ابزارهای کلیدی و استراتژیک برای تمام شرکتها به ویژه در محیط رقابتی کنونی هستند.علاوه بر این دانش مشتری یک مساله بسیار مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است.مطالعات بسیار زیادی در زمینه تجزیه و تحلیل مؤلفّه های مدیریت دانش انجام شده است که بیانگر نقش حیاتی مدیریت دانش به عنوان یکی از عوامل تعیین کننده مؤفقیّت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.همچنین این مطالعات نرخ بالای شکست در اجرای این استراتژی را برای سازمان ها نشان داده است.(Aurora & Antonio,2011)

 

تعاریف بسیاری از مدیریت دانش در مقالات مختلف وجود دارد که مدیریت دانش را فرآیندی در نظر گرفته که به سازمان ها در شناسائی،گزینش،سازماندهی،انتشار(توزیع) و انتقال اطلاعات و تخصّص های مهم که بخشی از حافظه سازمانی هستند و غالبا به صورت ساختار نایافته در سازمان وجود دارند،کمک می نماید.ساختاردهی به دانش موجب بهبود مؤثّر و کارآی حل مساله ،یادگیری پویا،برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری اثربخش می شود.مدیریت دانش بر شناسایی دانش ،شرح و ساخت دهی و افزایش ارزش آن از طریق استفاده مجدّد تمرکز می کند.

 

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) که گاهی اوقات از آن به عنوان مدیریت مشتریان،مدیریت ارزش مشتریان،مشتری محوری و یا مدیریت مشتری محور نام برده می شود،برای مدت زمان طولانی اصطلاح متداول جهت بیان تمایل شرکت ها در برقراری ارتباط مداوم و همیشگی با مشتریان خود بوده است.در همین راستا می توان به این نکته مهم اشاره کرد که شرکت هایی که مشتریان خود رابه صورت مؤثّر جذب نموده و به آنها خدمات موردنظر را به بهترین نحو ارئه داده اند،تأثیر مثبت این امر را در انتهای مسیر سودآوری خود مشاهده نموده اند.(Parlby & Taylor.2000)

هر اندازه که یک شرکت بتواند ارتباط مؤثّرتری با مشتریان خود برقرار نماید ،فرصت های بیشتری جهت ارئه محصولات و خدمات بیشتر به آن مشتریان را کسب خواهد نمود.

 

در حال حاضر اقتصاد مبتنی بر دانش توسط عواملی مانند افزایش روز افزون رقابت،نوآوری در تکنولوژی و ماهیت جهانی بازارها ترسیم  شده است(Castells,1998).در محیط رقابتی کنونی شرکتها باید در انجام فعّالیّت های تجاری خود توجّه ویژه ای به دانش داشته باشند،این کار عاملی برای ایجاد “مزیت رقابتی “نسبت به سایر رقبای موجود در بازار است (Beijerse,1999;Salmador &Bueno,2007). علاوه بر این در سالهای اخیر “دانش” به عنوان یک منبع مهم سازمانی در نظر گرفته شده است و علاقه سازمان ها به این امر روز به روز در حال افزایش است.در محیط رقابتی کنونی روابط شرکت با بازار بسیار حیاتی است و استراتژی های بازاریابی شرکت ها به منظور ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان کاملا تغییر کرده است.(Alavi&Leidner,2001;Drucker,1993)

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول کلیات تحقیق

کلیات پژوهش.    13

مقدمه:     14

بیان مساله .    15

ابعاد مساله و مدل مفهومی تحقیق .    17

تعریف عملیاتی     19

فرضیه ها    20

اهداف تحقیق .   20

اهداف علمی    20

اهداف کاربردی .   20

هدف کاربردی .   20

جنبه ی نوآوری و جدید بودن تحقیق    20

 

انواع پژوهش .   68

جامعه آماری .   70

نمونه آماری    70

ابزار گردآوری داده ها .   71

ویژگی های فنی پرسشنامه : .   72

روایی پرسشنامه .   72

پایایی  پرسشنامه    72

 

منابع    

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی

    پاورپوینت آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی کلمات کلیدی : پاورپوینت ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی بازارشناسی چالشهای اساسی بازاریابی ایده های نوین بازاریابی آمیزه بازاریابی رقابتی بازاریابی چند کانالی بازاریابی تجربی بازاریابی…

  • دانلود پاورپوینت سنسور و رباتیک

    دانلود پاورپوینت سنسور و رباتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سنسور و رباتیک جهت رشته الکترونیک در 39 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       رباتیک شاخه‌ای میان رشته‌ای از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی 43 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی 43 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری خودکارآمدی چارچوب نظری خودکارآمدی فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی دانلود مبانی نظری خودکارآمدی پیشینه تحقیق خودکارآمدی پیشینه داخلی خودکارآمدی پیشینه خارجی خودکارآمدی پیشینه پژوهش خودکارآمدی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آشنایی با گریدر

    پاورپوینت آشنایی با گریدر پاورپوینت طریقه کار با گریدر پاورپوینت انواع گریدر پاورپوینت اجزای گریدر پاورپوینت راهسازی با گریدر پاورپوینت عکس گریدر پاورپوینت انواع گریدر راهسازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با گریدر جهت رشته عمران در قالب…

  • پاورپوینت امنیت مواد غذایی

    پاورپوینت امنیت مواد غذایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت امنیت مواد غذایی جهت رشته ی تغذیه در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       امنیت غذایی: دسترسی…

  • ماهیت رشد در فقه امامیه و فقه عامه و دليل شرط بودن رشد در نکاح

    ماهیت رشد در فقه امامیه و فقه عامه و دليل شرط بودن رشد در نکاح کلمات کلیدی : مفهوم رشد در قرآن مفهوم رشد در فقه عامه مفهوم رشد در فقه اماميه  ابعاد و اقسام رشد  دليل شرط بودن رشد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد شهرداریها 98 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد شهرداریها 98 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق در مورد ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد شهرداری پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد شهرداری پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد شهرداری فصل دوم…

  • دانلود تحقیق درباره دلبستگی و مراحل رشد آن word

    دانلود تحقیق درباره دلبستگی و مراحل رشد آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی دلبستگی و مراحل رشد آن با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت سیستم ادراری

    پاورپوینت سیستم ادراری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم ادراری جهت رشته ی پزشکی در قالب 49 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       دفع از سیستم ادراری کمک…

  • دانلود پاورپوینت ریسک های بانکی، شناسایی و مدیریت

    دانلود پاورپوینت ریسک های بانکی، شناسایی و مدیریت پاورپوینت ریسک های بانکی پاورپوینت شناسایی ریسک های بانکی پاورپوینت مدیریت ریسک های بانکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ریسک های بانکی، شناسایی و مدیریت جهت رشته مدیریت در 50 اسلاید…

  • پاورپوینت شاخص گذاریRDF

    پاورپوینت شاخص گذاریRDF رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شاخص گذاریRDF  جهت رشته ی مهندسی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       حجم روزافزون منابع اطلاعاتی و…

  • پاورپوینت سنجش پارامتر های زیست محیطی

    پاورپوینت سنجش پارامتر های زیست محیطی پاورپوینت لیست آزمایشگاههای معتمد محیط زیست تهران پاورپوینت شرکت اندازه گیری آلاینده های زیست محیطی پاورپوینت تعرفه خدمات آزمایشگاهی محیط زیست پاورپوینت آزمایشگاه معتمد محیط زیست کرج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سنجش…

  • پاورپوینت آموزش درس 3 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث کشاورزی و دامپروری

    پاورپوینت آموزش درس 3 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث کشاورزی و دامپروری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش درس 3 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث کشاورزی و دامپروری در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • مبانی نظری بررسی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران

    مبانی نظری بررسی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری میزان کارآفرینی بررسی تاثیر مدیریت دانش بر كارآفرینی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران مبانی نظری رابطه مدیریت دانش و میزان کارآفرینی مدیران پیاده سازی…

  • پرسشنامه مقیاس تجدید نظر شده اضطراب آشکار کودکان

    پرسشنامه مقیاس تجدید نظر شده اضطراب آشکار کودکان کلمات کلیدی : پرسشنامه اضطراب آشکار کودکان دانلود پرسشنامه اضطراب آشکار کودکان پرسشنامه اضطراب آشکار کودکان و نوجوانان پرسشنامه اضطراب آشکار کودکان رینولدز و ریچموند مقیاس تجدید نظر شده اضطراب آشکار کودکان…

  • مدیریت استراتژیک منابع انسانی در معاونت نیروی انسانی سازمان ناجا

    مدیریت استراتژیک منابع انسانی در معاونت نیروی انسانی سازمان ناجا مدیریت استراتژیک مدیریت استراتژیک منابع انسانی مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان ناجا پایان نامه مدیریت استراتژیک منابع انسانی پایان نامه مدیریت استراتژیک منابع…

  • تحقیق کامل در مورد کمال گرایی

    تحقیق کامل در مورد کمال گرایی مقاله کمال گرایی مثبت و منفی تحقیق درباره کمال گرایی تحقیق در مورد کمال گرایی مقاله در مورد کمال گرایی دیدگاه های مختلف کمال گرایی نظریه های مختلف کمال گرایی رفتن به سايت اصلي…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی کارکنان 47 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی کارکنان 47 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی کارکنان مبانی نظری رضایت شغلی کارکنان پیشینه تحقیق رضایت شغلی کارکنان پیشینه داخلی رضایت شغلی کارکنان پیشینه خارجی رضایت شغلی…

  • پاورپوینت کمیته حسابرسی

    پاورپوینت کمیته حسابرسی دانلود پاورپوینت کمیته حسابرسی پاورپوینت کمیته حسابرسی داخلی پاورپوینت کمیته حسابرسی و مدیریت سود پاورپوینت کمیته حسابرسی و عملکرد شرکت پاورپوینت کمیته حسابرسی و اجتناب مالیاتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کمیته حسابرسی جهت رشته حسابداری در…

  • توربین بادی

    توربین بادی تاریخچه توربین بادی توربین ژنراتور بادی انرژی مکانیکی توربین های بادی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید تحقیق و مقاله برق رفتن به سایت اصلی توربین…

  • پاورپوینت آموزش هک وبسایت و نرم افزار

    پاورپوینت آموزش هک وبسایت و نرم افزار پاورپوینت حمله هکری به حساب های بانکی پورپوینت انواع حملات هکری پاورپوینت حمله هکری پاورپوینت حمله هکری به ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش هک وبسایت و نرم افزار جهت رشته کامپیوتر…

  • بیع با ثمن شناور در حقوق تطبیقی

    بیع با ثمن شناور در حقوق تطبیقی ثمن شناور بیع با ثمن شناور پایان نامه بیع با ثمن شناور ارزش و کارکرد شناور بودن ثمن بررسی تطبیقی بیع با ثمن شناور بیع با ثمن شناور در حقوق ایران بیع با…

  • بررسی همجنس گرایی در دین یهود

    بررسی همجنس گرایی در دین یهود پایان نامه همجنسگرایی تحقیق در مورد همجنس گرایی پایان نامه در مورد همجنسگرایی همجنس گرایی از دیدگاه دین همجنس گرایی از دیدگاه یهودیت مجازات های دین یهود برای همجنس گرایان رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق موانع کارآفرینی سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق موانع کارآفرینی سازمانی موانع کارآفرینی سازمانی مبانی نظری موانع کارآفرینی سازمانی تاریخچه موانع کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق موانع کارآفرینی سازمانی پیشینه پژوهش موانع کارآفرینی سازمانی مبانی نظری در مورد موانع کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق در…

  • پاورپوینت مفاهیم پایه در درمان های رفتاری و شناختی

    پاورپوینت مفاهیم پایه در درمان های رفتاری و شناختی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیم پایه در درمان های رفتاری و شناختی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 43 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی 30 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی 30 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ذهن آگاهی مبانی نظری ذهن آگاهی پیشینه تحقیق ذهن آگاهی پیشینه داخلی ذهن آگاهی پیشینه خارجی ذهن آگاهی پیشینه پژوهش ذهن آگاهی پیشینه نظری…

  • پروپوزال پیش بینی تقاضای برق با داده کاوی

    پروپوزال پیش بینی تقاضای برق با داده کاوی کلمات کلیدی : پروپوزال داده کاوی پروپوزال آماده داده کاوی دانلود پروپوزال داده کاوی نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد داده کاوی پروپوزال پیش بینی تقاضای برق با داده کاوی پروپوزال پیش بینی میزان…

  • بررسی تطبیقی نظریه های مکاتب سیاسی در مورد غایت دولت با مسوولیت مدنی دولت

    بررسی تطبیقی نظریه های مکاتب سیاسی در مورد غایت دولت با مسوولیت مدنی دولت غایت دولت دانلود پایان نامه جبران خسارت دانلود پایان نامه مسوولیت مدنی دولت نظریه های مکاتب سیاسی بررسی تطبیقی نظریه های مکاتب سیاسی در مورد غایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بی تفاوتی سازمانی مبانی نظری بی تفاوتی سازمانی پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی پیشینه داخلی بی تفاوتی سازمانی پیشینه خارجی بی تفاوتی سازمانی پیشینه پژوهش بی…

  • فناوری اطلاعات و تاثیرات آن بر ساختار سازمان ها

    فناوری اطلاعات و تاثیرات آن بر ساختار سازمان ها فناوری اطلاعات ساختارسازمانی دانلود پایان نامه اثرات آی تی بر ساختار سازمانها دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات و تاثیرات آن بر ساختار سازمان ها دانلود…

  • پاورپوینت کتاب و درس مدیریت و تئوری سازمان

    پاورپوینت کتاب و درس مدیریت و تئوری سازمان پاورپوینت اصول مدیریت و تئوری سازمان پاورپوینت اصول مدیریت و تئوری سازمان مهندسی صنایع پاورپوینت اصول مدیریت و تئوری سازمان جلیلیان پاورپوینت کتاب اصول مدیریت و تئوری سازمان پاورپوینت جزوه اصول مدیریت…

  • معماری قصر الحمراء (بصورت کامل و جامع)

    معماری قصر الحمراء (بصورت کامل و جامع) قصر الحمراء کاخ الحمراء معماری سنتی معماری خارجی معماری قصر الحمراء نقشة كامل الحمراء سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه…

  • پاورپوینت بتن خود تراکم SCC در 72 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر و جداول مربوطه ‬‎

    پاورپوینت بتن خود تراکم SCC در 72 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر و جداول مربوطه ‬‎ پروژه پاورپوینت بتن خود تراکم SCC ‬‎ رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت بتن خود…

  • پاورپوینت نقش روی در سلامت و ترميم شكستگی استخوان

    پاورپوینت نقش روی در سلامت و ترميم شكستگی استخوان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش روی در سلامت و ترميم شكستگی استخوان جهت رشته پرستاری در قالب 44 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • نظام تأمین اجتماعی

    نظام تأمین اجتماعی تأمین اجتماعی عدالت اجتماعی پرداخت حق بیمه تحت پوشش بیمه نظام تأمین اجتماعی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق…