چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ابعاد ارزش ویژه برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ابعاد ارزش ویژه برند

مبانی نظری ارزش ویژه برند
پیشینه ارزش ویژه برند
دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند
پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
ادبیات نظری ارزش ویژه برند
فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ابعاد ارزش ویژه برند

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

چکیده

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آمیخته بازاریابی

تصویر ذهنی

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

ارزش ویژه برند 

 

 

 

 

1-1 مقدمه

یکی ازالزمات ایجاد برندی قوی شناخت هر یک از عواعل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است. درمحیط بازار امروز شیوه های بسیار متفاوتی وجود دارد که از طریق این برنامه های بازاریابی می‎توان  برایجاد و افزایش ارزش ویژه برند تاثیر گذاربود. راهبردهای شبکه ی توزیع، استراتژی های ارتباطی، راهبردهای قیمت گذاری وسایرفعالیت های بازاریابی می‎توان ند باعث تضعیف یا تقویت برند شدند (یوودانته، 2000). اگرچه برند به صورت آشکار برای سازمان وشرکت ارزش آفرینی می کند، اما ریشه این ارزش در مشتری قرار دارد (کلر، 2001). درحقیقت، ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، تعیین کننده ارزش واقعی برند است (دیواندری، 1390)  

 

1-2 بیان مساله

نقش برند ها درشناسایی محصول شرکت دربازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیراست. با گسترش عرصه رقابتی وهجوم برندهای جهانی به بازار داخلی، توجه به مفهوم برند وارزش ویژه آن برای شرکت های داخلی به منظوربه دست آوردن سهم بیشتری ازبازار تأثیر گذاراست. امروزه الزاماً نوآوری وبرتری فنی تنها عامل های اساسی برای موفقیت نیستند؛ دربازارهایی که محصولات وخدمات، روز به روزبا هم تطابق وسازگاری پیدا می کنند، یک برند قوی ممکن است تنها مشخصه ای باشد که محصول یا خدمت عرضه شده از رقبا متمایزمی سازد(kotler& pfoertsch, 2006). درایران برند ها بعنوان یک داریی درترازنامه قید نمی شوند؛ این امر سبب خنثی شده تمرکز بلند مدت مدیریت برتوسعه درونی برند است. بنابراین جریان نقدی وسودهای کوتاه مدت غالباً بعنوان پارامترهای مهم عملکرد استفاده می شوند. 

 

کشورایران تولیدات داخلی بسیاری دارد اما در زمینه برنامه ریزی موفق نبوده اند مشکلات زیادی فرا روی این صنعت است. که مطالعه همه آنها دراین تحقیق امکان پذیر نیست ویکی از چالش ها از دیدگاه متخصصان این حوزه، مسائل بازاریابی وبرند می‎باشد که الگویی بهینه دراین زمینه تعریف نشده است. درسال های اخیر، میزان ورود کالاها با نشان های تجاری متنوع و تمایل زیاد فروشندگان به نشان های تجاری ساخت کشورهای خارجی به معضلی برای تولید کنندگان ساخت ایران تبدیل شده است، با اینکه بسیاری از محصولات ساخت داخل از نظر کیفیت و قیمت توانایی رقابت با تولیدات خارجی رادارا هستند، از جایگاه مناسبی دربین مصرف کنندگان برخوردار نیستند و با توجه به این موارد و بالارفتن میزان توقعات و انتظارات مصرف کنندگان و… در موقعیتی هستند که سهم بازار خود را در خطر می بینند. 

 

باتوجه به تحولات اقتصادی بوجود آمده درکشور، بازار شدیداً رقابتی شده بنابراین شرکت ها به دنبال کسب مزیت رقابتی ازطریق سرمایه گذاری درایجاد برند خواهند بود ونقش برندینگ دربازارهای تجاری پررنگ ترمی شود(امیرشاهی؛ 1389 ). نامهای تجاری قوی علاوه برایجاد مزیت رقابتی، نقد ینگی سازمان را افزایش وجریان نقدینگی را تسریع نموده، امکان افزایش قیمت، سود دهی و وفاداری بیشتر مشتریان را فراهم آورده است(madden et al, 2006) بنابراین می‎توان  گفت ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها پیشنهاد شده، که طی دهه های گذشته شکل گرفته وتکامل یافته است. 

 

یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هریک ازعوامل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است (سلیمانی؛ 1389) که یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارزش برند آمیخته بازاریابی می‎باشد و بابررسی نحوه اثرگذاری آن می‎توان  عناصری را که تأثیربیشتری برارتقای برند دارند، شناسایی نمود ومنابع بیشتری را به آن اختصاص داد. ازاین رو دراین تحقیق به بررسی بیان تأثیر آمیخته بازاریابی وتصویر شرکت برارزش ویژه برند پرداخته شده است که می‎توان د به صورت راهنما ومعیاری فعالیت های شرکت را درجهت ایجاد یک برند قوی ترهدایت وارزیابی کند. افزایش ارزش ویژه ازدیدگاه مشتریان وبه عبارتی ایجاد یک برند قوی منافع بسیاری برای شرکت های تجاری دارد. بطور دقیق تر می‎توان  گفت افزایش ارزش ویژه ی برند احتمال انتخاب یک برند را افزایش می دهد(PiTTa&Katshis, 1995)لازم به ذکر است متغیر های مدل مفهومی شامل ارزش ویژه برند، آگاهی ازبرند /تداعی ذهنی، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، تصویر شرکت، کانال توزیع، قیمت، فعالیت های ترفیعی و خدمات پس از فروش می باشند و با توجه به موارد بالا سوال اصلی تحقیق را اینگونه بیان می کنیم “تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر چگونه است؟”

 

 

 

 

 

 

واژه های کلیدی:

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه 3

1-2 بیان مساله 3

1-3 اهمیت وضرورت تحقیق 4

1-4 اهداف تحقیق 5

1-4-1 اهداف فرعی 5

1-5 چارچوب نظری 6

1-6 مدل مفهومی تحقیق 9

1-7 فرضیه ها 9

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه 12

2-2 برند 12

2-3 ارزش ویژه برند 13

2-4 کیفیت درک شده 13

2-5 وفاداری به برند 14

2-5-1 رویکرد نگرشی 14

2-5-2 انواع وفاداری 15

2-6 آگاهی از برند 16

2-6-1 تصویر فرشگاه 17

2-7 آمیزه بازاریابی 18

2-7-1 محصول 18

2-7-2 خدمات پس از فروش: 19

2-7-3 قیمت 19

2-7-4 توزیع 20

2-7-5 ترویج 21

2-7-6 تبلیغات 21

2-7-7 پیشبرد فروش 22

2-7-8 روابط عمومی 22

2-7-9 نیروی فروش 22

2-7-10 بازاریابی مستقیم (فروش حضوری) 22

2-8 پیشینه داخلی 23

2-9 پیشینه خارجی 24

2-10 تعریف واژگان 26

 

منابع و مآخذ

 

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1 انواع وفاداری 15

 

 

فهرست اشکال 

شکل 1-1 چهارچوب مفهومی تحقیق (کیم وهیون، 2011) 9

شکل 2-1 کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند 23

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بی تفاوتی سازمانی مبانی نظری بی تفاوتی سازمانی پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی پیشینه داخلی بی تفاوتی سازمانی پیشینه خارجی بی تفاوتی سازمانی پیشینه پژوهش بی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای غیرمنطقی 38 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای غیرمنطقی 38 صفحه فصل دوم پایان نامه باورهای غیرمنطقی مبانی نظری باورهای غیرمنطقی پیشینه تحقیق باورهای غیرمنطقی پیشینه داخلی باورهای غیرمنطقی پیشینه خارجی باورهای غیرمنطقی پیشینه پژوهش باورهای غیرمنطقی پیشینه نظری باورهای غیرمنطقی ادبیات…

  • پاورپوینت احکام نجاسات

    پاورپوینت احکام نجاسات پاورپوینت انواع نجاسات پاورپوینت درباره احکام نجاست ها دانلود پاورپوینت احکام نجاسات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت احکام نجاسات جهت رشته ی معارف در قالب 36  اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت آشنایی با معبد آب و معمار آن

    پاورپوینت آشنایی با معبد آب و معمار آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با معبد آب و معمار آن جهت رشته معماری در قالب 14 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • پاورپوینت درمانهای يكپارچه نگر و التقاطی

    پاورپوینت درمانهای يكپارچه نگر و التقاطی پاورپوینت درمانهای يكپارچه نگر پاورپوینت درمانهای التقاطی پاورپوینت درمان يكپارچه نگر چیست پاورپوینت درباره ی درمان التقاطی پاورپوینت درمان با رویکرد يكپارچه نگر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمانهای يكپارچه نگر و التقاطی…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت

    دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت پاورپوینت سلامت پاورپوینت نظام سلامت پاورپوینت تاریخچه ی نظام سلامت پاورپوینت شبکه سلامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت در قالب 136 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • بررسی راههای اثبات و مجازات زنا در فقه امامیه و قانون مجازات اسلامی

    بررسی راههای اثبات و مجازات زنا در فقه امامیه و قانون مجازات اسلامی پایان نامه حد زنا زنا در فقه امامیه مبانی حد زنا در فقه امامیه آیات قرآنی پیرامون مجازات زنا آیات قرآنی پیرامون راههای اثبات زنا اجرای علنی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های تفکر انتقادی 117 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های تفکر انتقادی 117 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مولفه های تفکر انتقادی مبانی نظری مولفه های تفکر انتقادی پیشینه تحقیق مولفه های تفکر انتقادی پیشینه داخلی مولفه های تفکر انتقادی…

  • قوتها و ضعفهای شبکه خبری الجزیره در سوریه

    قوتها و ضعفهای شبکه خبری الجزیره در سوریه کلمات کلیدی : پایان نامه بحران سوریه پایان نامه در مورد سوریه عوامل موثر در تحولات سوریه پایان نامه در مورد تحولات سوریه نقش شبكه الجزيره در تحولات سوريه نقاط قوت شبکه…

  • پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

    پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد…

  • مبانی نظری توسعه کشاورزی

    مبانی نظری توسعه کشاورزی مبانی نظری توسعه کشاورزی پیشینه تحقیق توسعه کشاورزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه کشاورزی پیشینه پژوهش توسعه کشاورزی ادبیات نظری تحقیق توسعه کشاورزی دانلود مبانی نظری توسعه کشاورزی دانلود پیشینه تحقیق توسعه کشاورزی فصل دوم…

  • پاورپوينت آشنایی با LISP و تاریخچه آن

    پاورپوينت آشنایی با LISP و تاریخچه آن پاورپوينت LISP دانلود پاورپوينت LISP پاورپوینت درباره LISP رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با LISP و تاریخچه آن جهت رشته وب و برنامه نویسی در قالب 32 اسلايد و با فرمت…

  • پاورپوینت آموزشی ترکیبات آنتی اکسیدان

    پاورپوینت آموزشی ترکیبات آنتی اکسیدان پاورپوینت ترکیبات آنتی اکسیدان دانلود پاورپوینت ترکیبات آنتی اکسیدان پاورپوینت درباره ترکیبات آنتی اکسیدان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی ترکیبات آنتی اکسیدان جهت رشته داروسازی در قالب 37 اسلايد و با فرمت ppt…

  • پاورپوینت آشنایی با عجایب هفتگانه قدیم جهان

    پاورپوینت آشنایی با عجایب هفتگانه قدیم جهان پاورپوینت عجایب هفتگانه جهان قدیم پاورپوینت در مورد عجایب هفت گانه دنیا پاورپوینت عجایب هفتگانه طبیعی پاورپوینت عجایب هفتگانه دنیای مدرن پاورپوینت آشنایی با عجایب جهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارت های هیجانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارت های هیجانی فصل دوم پایان نامه مهارت های هیجانی مبانی نظری مهارت های هیجانی پیشینه تحقیق مهارت های هیجانی پیشینه داخلی مهارت های هیجانی پیشینه خارجی مهارت های هیجانی پیشینه پژوهش مهارت های هیجانی…

  • پرسشنامه ارزیابی امکان استفاده از بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه

    پرسشنامه ارزیابی امکان استفاده از بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه استاندارد بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه امکان سنجی بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه استاندارد امکان سنجی بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه امکان سنجی اجرای بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه…

  • تشریح کامل و جامع مدل پنهان مارکوف

    تشریح کامل و جامع مدل پنهان مارکوف مدل پنهان مارکوف معماری مدل پنهان مارکوف مدل مخفی مارکوف مدل مخفی مارکوف و الگوریتمهای آموزش کاربرد مدل مخفی مارکوف تشریح کامل و جامع مدل پنهان مارکوف رفتن به سایت اصلی دانلود پایان…

  • پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی با موضوع فرایند تصمیم گیری

    پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی با موضوع فرایند تصمیم گیری پاورپوینت فرایند تصمیم گیری پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال…

  • پاورپوینت عوامل اصلی در انتقال ویروس ایدز

    پاورپوینت عوامل اصلی در انتقال ویروس ایدز پاورپوینت انتقال ویروس ایدز از طریق لیزر پاورپوینت انتقال ویروس ایدز از طریق ماشین اصلاح پاورپوینت انتقال ویروس ایدز از طریق زخم پاورپوینت انتقال ویروس ایدز از طریق چشم پاورپوینت انتقال ویروس ایدز…

  • بررسی مصرف مواد در ایران و عوامل تاثیر گذار بر مصرف مواد

    بررسی مصرف مواد در ایران و عوامل تاثیر گذار بر مصرف مواد کلمات کلیدی : مصرف مواد در ایران  مبنای نظری وابستگی به مواد نظریه های وابستگی به مواد عوامل تاثیر گذار بر مصرف مواد رویکردها ی درمانی وابستگی به…

  • دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار اکسل

    دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار اکسل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار اکسل  جهت رشته کامپیوتر در26 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         مایکروسافت اکسل (به…

  • دانلود پاورپوینت رب گوجه فرنگی

    دانلود پاورپوینت رب گوجه فرنگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رب گوجه فرنگی جهت رشته صنایع غذایی در 45 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       قدیم‌ترها اغلب خانواده‌ها رب…

  • پاورپوینت هنر و معماری گوتیک

    پاورپوینت هنر و معماری گوتیک پاورپوینت معماری گوتیک پاورپوینت تزیینات معماری گوتیک پاورپوینت در مورد معماری گوتیک دانلود پاورپوینت معماری گوتیک پاورپوینت سبک گوتیک در معماری داخلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هنر و معماری گوتیک جهت رشته معماری…

  • پاورپوینت گاستروآنتريت بیماری التهاب معده ای روده ای

    پاورپوینت گاستروآنتريت بیماری التهاب معده ای روده ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گاستروآنتريت جهت رشته ی پزشکی در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعريف…

  • بهره برداری مس از کانسنگ اکسیدی مس سونگون به روش هیدرومتالورژی

    بهره برداری مس از کانسنگ اکسیدی مس سونگون به روش هیدرومتالورژی مس سونگون بهره برداری مس کانسنگ اکسیدی روش هیدرومتالورژی استحصال مس کانه های اکسیدی کانسار پرفیری مس سونگون بهره برداری مس از کانسنگ اکسیدی به روش هیدرومتالورژی رفتن به…

  • پاورپوینت مبانی کارکرد حافظه ram و بررسی آن از دیدگاه سخت افزاری

    پاورپوینت مبانی کارکرد حافظه ram و بررسی آن از دیدگاه سخت افزاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی کارکرد حافظه ram و بررسی آن از دیدگاه سخت افزاری جهت رشته کامپیوتر در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت معماری پیش از تاریخ و بین النهرین

    پاورپوینت معماری پیش از تاریخ و بین النهرین پاورپوینت معماری پیش از تاریخ ایران پاورپوینت معماری پیش از تاریخ در ایران پاورپوینت معماري پيش از تاريخ پاورپوینت معماری قبل از تاریخ پاورپوینت معماری پیش از تاریخ دانلود پاورپوینت معماری پیش…

  • پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی رهیافتی نوین

    پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی رهیافتی نوین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی رهیاتی نوین جهت رشته کامپیوتر در قالب 359 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • تشریح اشغال و نحوه تحقق آن

    تشریح اشغال و نحوه تحقق آن انواع اشغال مفهوم اشغال شرایط تحقق اشغال اشغال در اسناد بین المللی دانلود مقاله اشغال تشریح اشغال و نحوه تحقق آن دانلود مقاله رشته علوم سیاسی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته علوم…

  • پاورپوينت سدسازی و اهمیت آن

    پاورپوينت سدسازی و اهمیت آن دانلود پاورپوينت سدسازی و اهمیت آن دانلود پاورپوينت درمورد سدسازی و اهمیت آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت سدسازی و اهمیت آن جهت رشته عمران در قالب 56 اسلايد و با فرمت pptx به…

  • پاورپوینت عجایب صنع حق تعالی درس دوم کتاب فارسی نهم

    پاورپوینت عجایب صنع حق تعالی درس دوم کتاب فارسی نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش فارسی نهم متوسطه مبحث عجایب صنع حق تعالی در قالب 5 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • كاربرد سیستم های استدلال عصبی - فازی در رتبه بندی اعتباری مشتریان حقوقی بانك ها

    كاربرد سیستم های استدلال عصبی - فازی در رتبه بندی اعتباری مشتریان حقوقی بانك ها ریسک اعتباری رتبه بندی اعتباری مشتریان رتبه بندی مشتریان حقوقی بانک ها سیستم های استدلال عصبی فازی كاربرد سیستم های استدلال عصبی فازی در رتبه…

  • مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان محمد حسین بهجت تبریزی(متخلص به شهریار)

    مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان محمد حسین بهجت تبریزی(متخلص به شهریار) مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان محمد حسین بهجت تبریزی(متخلص به شهریار) رشته ادبیات فارسی ادبیات فارسی کلمات کلیدی شهریار زندگینامۀ شهریار رماتیسم سبک شعری شهریار عشق نافرجام…

  • تاثیر اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در رشد وتوسعه اقتصاد استان فارس شهرستان قیروکارزین

    تاثیر اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در رشد وتوسعه اقتصاد استان فارس شهرستان قیروکارزین ارزش افزوده مالیات بر ارزش افزوده رشد و توسعه اقتصاد دانلودمقاله اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده مالیات بر ارزش افزوده تاثیر اجرای قانون مالیات…

  • پاورپوینت درس هشتم فارسی نهم مبحث مثل همزیستی با امام مهین

    پاورپوینت درس هشتم فارسی نهم مبحث مثل همزیستی با امام مهین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش فارسی نهم متوسطه مبحث مثل همزیستی باامام مهین در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…